-
Wybory prezydenckie 2020: głos 16 tys. Polaków bez znaczenia, co poszło nie tak?
... zaufanego było mało popularnym zjawiskiem, a co za tym idzie ta metoda identyfikacji wykorzystywana była o wiele rzadziej to alternatywna procedura “ręczna” ... swoje produkty, istnieje ryzyko, że klienci skorzystaliby z oferty konkurencji. Zgodnie z obliczeniami Baymard Institute, przedsiębiorstwa ignorujące doświadczenia użytkowników korzystających ...
-
8 mitów na temat windykacji
... Co należy podkreślić, jest on legalną i dozwoloną praktyką. To najprostsza metoda komunikacji, która ma na celu znalezienie pozasądowego – polubownego rozwiązania z trudnej sytuacji ... , Komisji Etyki ZPF lub Rzecznika Etyki ZPF, złożyć skargę w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do Komisji Nadzoru Finansowego. MIT 6: Windykacja zakłamuje ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... stronie. Jedno niedociągnięcie może sprawić, że użytkownik opuści sklep i pójdzie do konkurencji. Co ciekawe, ważną rolę już na tym etapie ścieżki zakupowej ... sprzedawców co do konieczności przyspieszania i ułatwiania e-zakupów. BLIK to aktualnie najpopularniejsza metoda płatności online – warto wyeksponować ją na etapie koszyka – dodaje. Firmy, ...
-
Użytkownicy Instagrama wkrótce będą mogli tworzyć i sprzedawać NFT
... na tyle młoda, że z popularyzacją tych inwestycji i pojawieniem się większej konkurencji na rynku, zmianie ulegną też same narzędzia, czyli aplikacje sprzedażowe i kanały ... inwestycje, ale również sposób na wyrażanie siebie, a dla jednej trzeciej - metoda kreowania swojego wizerunku w sieci. W modę cyfrową, ubrania w metaversum wchodzą coraz częściej ...
-
Twój biznes atakuje ransomware? Nie płać okupu!
... . To tak zwana metoda „double dip”. Specjaliści Sophos ostrzegają, że atakujący stosują ją coraz częściej, gdyż umożliwia im to dalsze szantażowanie przedsiębiorstw, które odmówiły zapłacenia okupu. Hakerzy będący w posiadaniu poufnych informacji mogą grozić np. ich ujawnieniem lub odsprzedaniem konkurencji. Współpracujący z hakerami płacą ...
-
Elektromobilność: nowe obowiązki dla państw UE
... w formie elektronicznej pełnych informacji o dostępności punktów, czasie oczekiwania i cenach. Metoda kija i marchewki Unia Europejska ma konkretny cel - osiągnąć zeroemisyjność ... się w związku z tym o potrzebie holistycznego wsparcia przedsiębiorstw z Europy w obliczu coraz większej konkurencji ze strony hojnie dotowanych firm z USA czy Chin. Coraz ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... występujących rodzajów przestępstw płatniczych znajduje się, kolejno: oszustwo afiliacyjne, czyli metoda polegająca na manipulacji ruchem na stronie lub rejestracjami kont; ... bezpieczne, to jeden z najważniejszych czynników wzmacniających pozycję wobec konkurencji. Obowiązkiem handlowców jest ograniczenie liczby oszustw i ochrona interesantów, ...
-
Big Data i analiza predykcyjna, czyli rekrutacja 2.0
... ale również przewidywać te zmiany, zanim staną się oczywiste dla konkurencji. Dzięki temu, rekrutacja przekształca się z reaktywnej w proaktywną strategię. Jednym z najbardziej ... w analizach? Poniżej przedstawię kilka z nich: Regresja logistyczna: Jest to popularna metoda stosowana do przewidywania zmiennych kategorycznych, takich jak to, czy ...
-
Startup a ochrona własności intelektualnej. O czym pamiętać?
... wynalazków: nowe urządzenia i maszyny np. nowy rodzaj smartfona, nowe metody np. nowa metoda diagnozowania choroby, nowoczesne terapie, nowe substancje np. nowe leki, nowe zastosowanie już ... podmiotów, które będą dopuszczać się naruszeń. Dodatkowo regularne monitorowanie rynku, w tym działań konkurencji, pozwoli wyłapać ewentualne nieprawidłowości i ...
Tematy: start-up, start up, ochrona własności intelektualnej, prawo własności intelektualnej, prawa autorskie, prawo autorskie, ochrona praw autorskich, prawa autorskie majątkowe, autorskie prawa osobiste, prawo patentowe, patenty, zgłoszenie patentowe, własność intelektualna, znak towarowy, ochrona znaków towarowych, nabycie praw autorskich, know-how, tajemnica przedsiębiorstwa, umowa o zachowaniu poufności