-
Megapanel I 2015
... : www.audience.gemius.pl. Liczebność próby: N=10 288. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wymiana opon z zimowych na letnie - dłużej nie zwlekaj
... deklaruje, że regularnie wymienia opony wraz z nadejściem sezonu letniego lub zimowego – wynika z badań TNS Polska przeprowadzonych dla Michelin Polska oraz Millward Brown na zlecenie Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego. Przy wymianie opon należy zwrócić uwagę przede wszystkim na ich aktualny stan po kilkumiesięcznym ...
-
Emigracja zarobkowa? Co piąty Polak nie mówi "nie"
... %), lepsza służba zdrowia (29%) oraz lepsze warunki socjalne (19%). Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown, w okresie 6-9.03.2015 r. na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie Polaków N=633 osób, aktywnych lub potencjalnych uczestników rynku pracy, z której wykluczono emerytów ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... rosnącym na zachodzie Europy potencjałem polskich e-sklepów, nie wzrasta ich dostępność dla zagranicznych konsumentów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC, eksportujący przedsiębiorcy w działalności biznesowej coraz częściej deklarują wykorzystanie internetu (79 proc.). Mimo to, e-sklep w języku obcym posiada zaledwie ...
-
Megapanel II 2015
... : www.audience.gemius.pl. Liczebność próby: N=10 090. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Finanse Polaków: życie od wypłaty do wypłaty
... od wypłaty do wypłaty. Comiesięczna pensja służy do opłacenia podstawowych i najczęstszych wydatków u 9 na 10 Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown na zlecenie Grupy KRUK. Większe lub niespodziewane wydatki z oszczędności lub pieniędzy otrzymanych w prezencie finansuje co piąta osoba. Wspomniane badanie wskazuje ...
-
Megapanel III 2015
... o badaniu: www.audience.gemius.pl. Liczebność próby: N=9 798. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... (SAR), domów mediowych oraz sieci reklamowych. Oferty na prowadzenia badania przedstawiło ostatecznie pięć instytutów badawczych: ComScore, Gemius, GfK Polonia, Millward Brown i Nielsen. Po ocenieniu ofert przez Komisję Konkursową rozpoczęto negocjacje, w trakcie których doprecyzowywano ich zakres merytoryczny i finansowy. Rozmowy zakończono ...
-
1/3 pracowników to spóźnialscy
... Polaków N=1000 (zgodnej ze strukturą populacji pod względem płci, wieku, wykształcenia oraz klasy wielkości i województwa miejsca zamieszkania). Badanie przeprowadził instytut Millward Brown S.A. na zlecenie Work Service w okresie 15-18.05.2015 r., za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych w ramach projektu CATIBUS.
-
Bankowość online nie spowodowała odwrotu od placówek bankowych
... ROR i przynajmniej jeden inny produkt finansowy zgodnie z szacowaną penetracją produktów bankowych w Polsce. Ankiety przeprowadzone metodą CAPI przez renomowaną firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC.
-
Bankowość internetowa: wymagania klienta cyfrowego
... bankowego. Informacje o raporcie Raport KPMG w Polsce pt. „Bankowanie i klikanie” powstał na podstawie badań jakościowych i ilościowych, przeprowadzonych we współpracy z Millward Brown w czwartym kwartale 2014 r. Badanie obejmowało reprezentatywną próbę 900 osób w wieku od 18 lat, które codziennie korzystają z internetu stacjonarnego i przynajmniej ...
-
Megapanel V 2015
... i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=9 485. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wakacje na kredyt - żniwo dla windykatora
... w ofertach finansowania letniego wypoczynku. Do tych z kolei, którym banki pożyczyć nie chcą, "pomocną" dłoń wyciągają firmy specjalizujące się w chwilówkach. Dane Millward Brown dowodzą, że wakacje na kredyt spędza już 7 proc. Polaków. Niestety dla kilkudziesięciu tysięcy z nich letnie wojaże zakończą się spotkaniem z windykatorem ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2015
... się wśród 60 czołowych polskich firm, które zostaną objęte polską edycją międzynarodowego rankingu ReputationZ. Ranking będzie przygotowywany przez firmę badawczą Millward Brown. Oceniane będą m.in. rynkowy sukces firmy, jej dbałość o środowisko i zaspokajanie potrzeb lokalnych społeczności, uczciwość wobec konsumentów. Te działania są wkomponowane ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców wychodzi z niszy?
... . Najczęściej zatrudniamy tam pracowników z Ukrainy - podsumowuje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie agencji Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. w okresie 20-24.07.2015 r. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 ...
-
Megapanel VI 2015
... i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=6 918. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Zatrudnianie cudzoziemców: pracodawcy nie mają oporów
... zadowoleni i pozytywnie oceniają ich współpracę z polską częścią zespołu. Informacje o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie agencji Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. w okresie 20-24.07.2015 r. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... czynić je coraz lepszymi i lepiej dopracowanymi – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. 2. Analiza Big Data kluczem do programmatic Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown wynika, że trzecim co do znaczenia obszarem, który marketerzy chcą usprawnić w 2015 roku jest zastosowanie Big Data na potrzeby marketingu ...
-
Megapanel VII 2015
... i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=6 227. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyprawka szkolna na kredyt – tak robi co czwarty rodzic
... nami. Dzieci zasiadły w ławkach, a rodzice szykują portfele na wydatki, których tradycyjnie już we wrześniu nie jest mało. Z badania zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów wynika, że dla 40% procent z nich wysłanie latorośli do szkoły to duże obciążenie finansowe. Jak ...
-
Rynek pracy pracownika tuż tuż?
... Hanczarek. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach „Barometru Rynku Pracy 4” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=550) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Rynek pracy: widoczny podział na Polskę A i B
... Dane zaprezentowane w materiale prasowym są częścią Barometru Rynku Pracy IV i zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=550) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby dorosłych Polaków N=1000 (dobranych zgodnie ze strukturą populacji ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... użytkowników mobilnych. Dziennie spędzają ponad 6 godzin przed różnymi ekranami, w tym 90 minut korzystając ze smartfonów i 61 minut przy tabletach (badanie Millward Brown „AdReaction 2014”). Jednymi z najczęściej instalowanych aplikacji na smartfonach są gry. Z badania „IAB Polska Mobile, 2013” wynika, że robi to 64 ...
-
Megapanel VIII 2015
... i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=6 559. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Praca za granicą już nie kusi?
... zostało przeprowadzone za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych w ramach projektu CATIBUS. Badanie zostało zrealizowane w okresie 7-10.08.2015 r. przez Instytut Millward Brown S.A. na zlecenie Work Service S.A.
-
Certyfikat Rzetelności to nie tylko wizerunek
... znanym certyfikatem poświadczającym wiarygodność biznesową od lat pozostaje Certyfikat Rzetelności. Potwierdzają to zarówno wyniki badania znajomości marki przeprowadzone przez Millward Brown, jak i rosnące z roku na rok zainteresowanie tym, wystawianym przez program Rzetelna Firma pod patronatem największego biura informacji gospodarczej ...
Tematy: -
Millenialsi nie widzą szans na rozwój zawodowy
... do ich oczekiwań i umożliwiać im ścieżkę rozwoju – dodaje Inglot. Informacja o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone w okresie 7-10.08.2015 r przez instytut Millward Brown S.A. na zlecenie Work Service SA Badanie zrealizowano za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych w ramach projektu CATIBUS na próbie N=519 osób ...
-
Czego sektor MSP oczekuje od ustawodawców?
... , to i tak postęp jest ogromny. W najnowszej edycji badania „Zatory płatnicze w mikro, małych i średnich firmach” przygotowanego na zlecenie BIG InfoMonitor przez Millward Brown spytaliśmy m.in. o to, jakie działania powinni podjąć polscy ustawodawcy, by prowadzenie działalności gospodarczej było łatwiejsze. Wśród ankietowanych znalazły się zarówno ...
-
Megapanel IX 2015
... i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=7 257. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Polecenie zapłaty: czym jest i dlaczego nie cieszy się popularnością?
... (ze względu na problemy finansowe) ratują sytuację przesuwaniem płatności. W efekcie, jak pokazuje badanie „Zachowania Polaków związane z nieopłacaniem rachunków” wykonane przez Millward Brown na zlecenie BIG InfoMonitor, z polecenia zapłaty korzysta zaledwie 3 proc. ankietowanych. To bardzo mało, szczególnie, że z badania wynika też, że powodem ...
-
Megapanel X 2015
... i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=7 286. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... a skuteczne strategie ubezpieczycieli” powstał na podstawie badań jakościowych oraz ilościowych na reprezentatywnej próbie polskich konsumentów cyfrowych, we współpracy z Millward Brown. Na potrzeby badania konsumentów cyfrowych zdefiniowano jako osoby, które codziennie korzystają z internetu stacjonarnego i przynajmniej raz w tygodniu z internetu ...
-
Megapanel XI 2015
... i zagranicznych stron www, w tym aplikacje. Liczebność próby: N=7880. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Finansowe postanowienia noworoczne: tylko 8 proc. doczeka się realizacji
... Ostrowski i Roman Pomianowski, prezes Stowarzyszenia Program Wsparcia Zadłużonych. Informacje o badaniu* Badanie „Zachowania Polaków związane z (nie)opłaceniem rachunków” przeprowadzone przez Millward Brown, na zlecenie BIG InfoMonitor na próbie 772 dorosłych osób odpowiedzialnych w gospodarstwie domowym za opłacanie rachunków, wrzesień 2015 r.
-
W Dzień Babci i Dziadka podaruj im bezpieczeństwo
Policja i Biuro Informacji Kredytowej przestrzegają: seniorzy najczęściej doświadczają kradzieży dokumentów tożsamości. Z badania „Ochrona tożsamości”, przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie BIK, wynika, że ofiarą tego procederu padło 8 proc. osób powyżej 60. roku życia. W Dzień Babci i Dziadka zatroszczmy się o ...