-
Nie masz terminala? Szykuj się na utratę 60% klientów
... wprowadził terminale, które są bardziej intuicyjne, mają kolorowe, dotykowe wyświetlacze i pozwalają sprawnie realizować transakcje. Metodologia badania: Badanie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown na zlecenie Santander Bank Polska w terminie 27.07.2018-21.08.2018. Do przeprowadzenia badania użyto metody CAWI, gdzie respondenci wypełniają ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 49/2019
... . Z drugiej strony konkurowanie o wyspecjalizowane kadry jest dla nich w tej chwili jednym z większych wyzwań. W badaniu przeprowadzonym na potrzeby raportu przez Kantar Millward Brown aż 89 proc. firm wskazało, że dostęp do wykwalifikowanych pracowników to kluczowy czynnik przesądzający o ich sukcesie, zaraz obok wysokiej jakości ...
-
KRD: lista dłużników alimentacyjnych krótsza, ale długi rosną
... rokiem życia z długiem 4,4 mld zł. Jest ich 93,9 tys. osób. Według badania „Postawy Polaków wobec niepłacenia alimentów”, przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Krajowej Rady Komorniczej oraz Krajowego Rejestru Długów w maju 2017 r., a więc przed wejściem w życie znowelizowanych przepisów, znaczna część osób ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
-
Rynek mediów i reklamy I 2006
Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Magazynu "Brief" w styczniu br. Utrzymujący się od kilku miesięcy wysoki ...
-
Jak planowaliśmy wypełnianie PIT?
Polacy chętnie korzystali z nieodpłatnej pomocy przy wypełnianiu formularza PIT - wynika z badania przeprowadzonego przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w ramach sondażu CAPIBUS. W badaniu ogólnopolskim typu CAPIBUS, opartym na losowej próbie dorosłych Polaków i przeprowadzonym na początku kwietnia, pytano respondentów, w jaki sposób zamierzają ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...
-
Oszczędności ma 38 proc. Polaków
38 proc. Polaków posiada oszczędności, a kolejne 23 proc. deklaruje, że zamierza oszczędzać - wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego na zlecenie Open Finance przez MillwardBrown SMG/KRC. Osoby, które już posiadają oszczędności (w próbie Polaków uzyskujących stałe dochody), jako miejsce ich zdeponowania najczęściej wybierają lokaty ...
-
Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa
Gazeta Wyborcza miała najwyższy poziom czytelnictwa, spośród wszystkich dzienników - wynika z danych (za okres grudzień 2006 - maj 2007 r.) PBC przygotowanych przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Gazeta Wyborcza miała w tym okresie czytelnictwo na poziomie 20,05 proc., Fakt - 19,2 proc., Super Express - 9,06 proc., Metro - 8,36 proc., Dziennik - ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
Internet w sektorze MŚP jest dosyć popularny. Z sieci korzysta blisko 81% badanych firm, 71% korzysta z poczty e-mail w celach biznesowych. Jednak jedynie co druga firma (51%) ma swoją wizytówkę w sieci zawierającą podstawowe informacje; własną stronę internetową ma nieco mniej niż połowa (47%). Spośród firm nie posiadających własnej witryny, aż ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład ...
-
Jazda samochodem a rozmowy przez telefon
26 listopada 2009 r. ruszyła ogólnopolska kampania "Dajemy Ci wolną rękę", zainaugurowana przez Nokia Poland. Ma ona zachęcać kierowców rozmawiających przez telefon trzymany przy uchu do korzystania z alternatywnych rozwiązań, które pozwolą zwiększyć bezpieczeństwo jazdy. W ramach kampanii w listopadzie 2009 roku instytut MillwardBrown SMG/KRC ...
-
Rodziny zastępcze nie mają pieniędzy
Fundacja Świętego Mikołaja - wspólnie z Instytutem Badawczym MillwardBrown SMG/KRC - na zlecenie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej zbadała, na jakie bariery napotykają osoby, które chcą zostać rodzicami zastępczymi. Jak wynika z analizy, aż 31% respondentów za największą przeszkodę uważa nadmiar biurokracji i niskie wsparcie finansowe (27 ...
-
MasterIndex w Polsce: płatności kartą popularniejsze
Z badania przeprowadzonego przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w grudniu 2009 roku, na zlecenie MasterCard wynika, że recepta na optymizm jest prosta - być młodym, wykształconym i mieszkać w dużym mieście. Najbardziej optymistyczne nastawienie do najbliższej przyszłości mają osoby młode - wskaźnik MasterIndex wyniósł odpowiednio 59 ( na skali od ...
-
PARP: telepraca wciąż niepopularna
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, wspólnie z Instytutem Badawczym MillwardBrown SMG/KRC, zbadała poziom znajomości i nastawienie rodaków do telepracy. Jak wynika z analizy, niemal 83% Polaków słyszało o "telepracy", jednak chęć podjęcia współpracy wyłącznie na jej zasadach deklaruje zaledwie 11% respondentów. Pozytywną zmianę mają ...
-
Rejestr dłużników: co wiemy o BIG?
Przedstawiciele firm, nawet ci, którzy odpowiadają w nich za finanse, nie wiedzą jakie konsekwencje grożą dłużnikowi wpisanemu do BIG. Dużo więcej informacji o problemach jakie mogą mieć zadłużone osoby i firmy mają sami dłużnicy - wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC we współpracy z dr Bogusławem Kwarciakiem. Biura ...
-
Odpowiedzialność finansowa a konsumpcja
Zmiany ustrojowe wpłynęły na podejście Polaków do pieniędzy. Pod względem konsumpcji Polska zaczyna doganiać Zachód. Czy temu trendowi towarzyszy jednak refleksja nad odpowiedzialnością finansową? Jakie zachowania i decyzje mogą świadczyć o tym, że odpowiedzialność w sferze finansów nie jest dla Polaków czymś obcym? Odpowiedź na te i inne pytania ...
-
Polacy chcą pracować w polskich firmach
Nie chcemy pracować dla Włochów, Hiszpanów, Francuzów i Rosjan, bo źle traktują polskich pracowników, kiepsko płacą i nie dają szans na rozwój zawodowy - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą MillwardBrown. Zdecydowanie wolimy pracować w polskich firmach, nawet jeśli płacą mniej od zagranicznych konkurentów. Dobrze oceniamy też ...
-
Sektor BPO w Polsce zyskuje coraz większe znaczenie
Według najnowszych badań Instytutu Outsourcingu, wykonanych przez MillwardBrown SMG / KRC, polski rynek outsourcingu procesów biznesowych jest wart 3 mld 960 mln złotych. 63% firm szacuje, że tendencja wzrostowa, jaką obserwują od roku, będzie się nadal utrzymywała. Na ekspansji branży skorzystają młodzi ludzie - aż 75% zatrudnionych to osoby do ...
-
Sytuacja finansowa Polaków gorsza niż w 2010 r.
Ponad połowa Polaków o średnich i niskich dochodach deklaruje, że ogólna sytuacja finansowa w ich gospodarstwach domowych pogorszyła się w porównaniu do roku 2010 - wynika z badań MillwardBrown SMG/KRC wykonanych dla Akademii Rodzinnych Finansów, programu edukacji finansowej Providenta. 65% Polaków przyznaje, że w ich gospodarstwie domowym nie ma ...
-
Oszczędzanie na emeryturę zyskuje popularność
Według badań przeprowadzonych przez Getin Bank i Instytut MillwardBrown SMG/KRC, Polacy nie tylko coraz bardziej świadomie podchodzą do finansowego planowania przyszłości, ale też częściej decydują się na systematyczne oszczędzanie w perspektywie 15 czy 20 lat. Do regularnego odkładania pieniędzy mobilizują nas skutecznie dwa cele: obawa przed ...
-
Polacy a prezenty
Czy są ludzie, którzy nie lubią dostawać podarunków? Zapewne tak, ale nie należą oni do większości. Co ciekawe, ponad połowa Polaków lubi wręczać upominki. Potwierdzają to najnowsze badania przeprowadzone przez agencję MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie WyjatkowyPrezent.pl. Szczególnie ważne jest to dla Pań. Aż 58 % kobiet w Polsce odpowiada, że ...
-
Zaciągnięcie kredytu planuje 15 proc. Polaków
W ciągu najbliższych 12 miesięcy zaciągnięcie kredytu planuje 15 procent Polaków - wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown na zlecenie Biura Informacji Kredytowej i Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy. Przede wszystkim zaciągać będziemy kredyty ratalne. Niestety aż 27 procent badanych zamierza przeznaczyć pożyczone pieniądze na ...
-
Ranking kredytów samochodowych VIII 2014
Z badań MillwardBrown wynika, że kredyt samochodowy to nadal mało popularne narzędzie finansowania zakupu auta wśród Polaków. Choć prawie połowa Polaków posiada kredyt, to na „samochodówkę” decyduje się zaledwie 6% z nas. Sprawdźmy, gdzie finansowanie to będzie w tym miesiącu najkorzystniejsze. Wyszukaj online najlepszy kredyt samochodowy! W ...
-
Budżet domowy: 607 zł miesięcznie na utrzymanie dziecka
Dzieci kosztują – co do tego raczej nikt nie ma wątpliwości. MillwardBrown na zlecenie Biura Informacji Kredytowej sprawdził, jak kształtują się średnie wydatki ponoszone przez Polaków w związku z posiadaniem potomstwa. Ile przeznaczamy miesięcznie na żywność, a ile na ubrania dla naszych pociech? Na jaką wysokość kieszonkowego mogą liczyć dzieci ...
-
Edukacja finansowa dzieci w Polsce kuleje
Rodzice nie potrafią przygotować dzieci do samodzielnego zarządzania finansami – kieszonkowe otrzymuje 48 proc. pociech, z kolei tylko 34 proc. rodziców wtajemnicza dorosłych potomków w szczegóły domowego budżetu – wynika z badania MillwardBrown, przeprowadzonego na zlecenie Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor oraz BIK. Najczęstszą formą ...
-
Młodzi Polacy mają zaufanie do banków, ale kredytów nie biorą
Gdyby statystyczny polski student stanął przed koniecznością skorzystania z kredytu lub pożyczki, w 70% przypadków wybrałby ofertę banku, a nie innej instytucji finansowej. Pozytywne nastawienie do banków nie owocuje jednak chęcią zaciągania zobowiązań - z badania MillwardBrown zrealizowanego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej wynika, że z ...
-
Dzień Ochrony Danych Osobowych: o bezpieczeństwie pamiętaj cały rok!
28 stycznia to Dzień Ochrony Danych Osobowych. Jak jest ona ważna, dowodzić może chociażby badanie zrealizowane przez MillwardBrown na zlecenie BIK. Wynika z niego m.in., że ponad 1/5 Polaków na własnej skórze doświadczyła negatywnych zdarzeń związanych z ochroną danych osobowych. Złudzeń nie pozostawiają także policyjne statystyki - złodziei ...
-
450 zł/h - za co zapłaciłby tyle polski menedżer?
Polskim menedżerom brakuje czasu. Nie zaskakują zatem rezultaty badania przeprowadzonego przez MillwardBrown na zlecenie marki Fibaro, z których wynika, że aż 84% z nich gotowych byłoby wydać średnio 450 zł za dodatkową godzinę wolnego czasu każdego dnia. Jednocześnie ankietowani przyznają, że w pozyskiwaniu dodatkowych chwil dla siebie z pomocą ...
-
Jak to ogarnąć? Czyli umiejętne zarządzanie budżetem domowym
Ponad 40 proc. Polaków zdecydowanie zgadza się z tym, że oszczędzanie wymaga bardzo dużego wysiłku. Tak wynika z badania MillwardBrown przeprowadzonego na zlecenie Grupy KRUK. Budżet domowy ma zazwyczaj jedną podstawową wadę. Jest ograniczony i często za niski w stosunku do wszystkich potrzeb domowników. Co zrobić, aby go nie przekraczać, a nawet ...
-
Przyszłość dziecka: matematyka ważniejsza niż języki obce?
Matematyka, zwana królową nauk, nie jest ani ulubienicą, ani też mocną stroną polskich uczniów. Dowodem na to może być badanie, które Kantar MillwardBrown zrealizował na zlecenie mFundacji. Dowiodło ono, że polscy rodzice mają sporo obowiązków związanych z pomocą swoim latoroślom w nauce, a pomoc ta najczęściej dotyczy właśnie zadań z matematyki. ...