-
Internet a zakupy chemii gospodarczej
... gospodarczej. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – czerwiec 2010 roku. Grupa ta stanowi 30,4% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2010
... hotfrog.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury wysokiej. Badanie Cebra (celebrity + brand) bazuje na nowym narzędziu badawczym wiodącego w swojej branży instytutu Millward Brown SMG/KRC. Jest to pierwsze narzędzie wykraczające poza badanie znajomości sławnych osób wśród konsumentów (Familiarity) i uwzględnia także pomiar sympatii (Affinity ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2010
... miejscu 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
... zakup. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – czerwiec 2010 roku. Grupa ta stanowi 39,1% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków ...
-
Bezpieczeństwo IT w polskich firmach
... , jak również niewielkie firmy muszą stawić czoło wielu współczesnym wyzwaniom. W badaniach „Komputery w fi rmach“ w ramach D-Link Technology Trend, zrealizowanych przez Millward Brown SMG/KRC, skupiono się na tym, jak firmy dbają o bezpieczeństwo, jak planują o nie dbać w przyszłości, jakie do tej pory miały problemy ...
-
Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
... w Polsce. Strukturę próby, wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych o osobach decydujących o wyborze operatora telefonu komórkowego z badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres kwiecień – wrzesień 2010 roku. Grupa ta stanowi 37,4% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2010
... na 17. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Ranking Value-D polskich marek
Nowe badania konsumenckie opublikowane przez firmę Millward Brown wskazują, że w rankingu Value-D najwyżej punktowaną marką dla rynku polskiego jest mBank. Zaraz za nim plasują się Tyskie i Play. Przypomnijmy, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2011
... peeplo.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Klienci banków coraz mniej lojalni
Nie jest łatwo podjąć decyzję o zmianie banku prowadzącego główne konto. Tym niemniej wg wyników badania Klienci Banków w Polsce realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC od 1997 roku, w ciągu ostatnich dwóch lat zdecydowało się na ten krok ok miliona posiadaczy kont osobistych (choć głównym ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... dowodziły także wcześniejsze projekty badawcze At Mediów - "Historia pewnej miłości" (2010 r., we współpracy z GfK Polonia) i "Trzy targety" (2009 r., we współpracy z Millward Brown SMG/KRC). Informacje o badaniu Informacje o najmłodszej grupie dzieci (3-6 lat) IIBR uzyskał od ich rodziców, a dane nt. dzieci z grup 7-9 lat ...
-
Internet w Polsce XII 2010 - II 2011
... Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal społecznościowy Facebook z 30,10 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2010 - luty 2011 roku.
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2011
... e-sieci.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na świecie (BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2011
... i aol.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy
... darmo niż wykupywać abonament za odbiór bez reklam. Po roku od przeprowadzenia pierwszej edycji Badania Internetowego Audytorium Radia (BInAR) instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przeprowadził jego drugą edycję. Z badania wynika, że dwie trzecie respondentów (67 proc.) jako najczęściej ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2011
... – facemoods.com Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Czy singielka może liczyć na kredyt hipoteczny?
... banków idealna klientka to młoda mężatka, która zarabia powyżej średniej krajowej i odkłada macierzyństwo na bliżej nieokreśloną przyszłość. ..Ale z badań Instytutu Millward Brown SMG/KRC wynika, że dla 82 proc. Polek dziecko jest bardzo ważne, ale praca również jest istotna. Na rynku pracy jest ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2011
... niewielkim przesunięciom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Internet w Polsce I-VI 2011
... Polska oraz Wikipedia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,40 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2010 - luty 2011 roku.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2011
... niewiekim przesunięciom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Czas słuchania radia dłuższy w wakacje
... średnio każdego dnia radia słuchało 24,1 mln osób w wieku 15-75 lat. Zasięg tygodniowy wynosił 94,6 proc. Wszystkie dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2011
... hotfrog.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... każdego dnia radia słuchało 24,1 mln osób w wieku 15-75 lat. Zasięg tygodniowy wynosił 94,6 proc. Informacje o badaniu Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, wszyscy 15-75 lat, fala VI-VIII 2011Kantar Media, wpływy cennikowe netto, w zestawieniu wzięto pod uwagę reklamodawców z branż: kremy i olejki do ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2011
... – Grupa Yahoo. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2011
... i all.biz. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Internet w Polsce VII-IX 2011
... Polska oraz Wikipedia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,30 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec 2011– lrzesień 2011 roku.
-
Kredyt gotówkowy kusi przed Świętami
... . to widać, że Polacy uczą się na błędach. Z roku na rok podchodzą do pożyczania pieniędzy z większą ostrożnością. Jak wynika z badań Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonych na zlecenie PwC rodacy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, że kredyt to propozycja dla osób z „wyższymi dochodami ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2011
... we wrześniu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Słuchalność radia w 2011 r.
... notowało wśród dyrektorów i przedstawicieli wolnych zawodów (85,5 proc.), właścicieli firm (85,1 proc.) i pracowników umysłowych (84,9 proc.). Informacje o badaniu Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala: I-XII 2011, target: wszyscy, 15-75 lat (jeśli nie zaznaczono inaczej).
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2011
... searchqu.com. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Agencje PR w Polsce
... pozytywnego wizerunku firmy. Interesujące dane na temat wykorzystania internetowych społeczności przez branżę PR opublikowała pod koniec 2010 roku firma badawcza Millward Brown SMG/KRC, która na zlecenie ZFPR opracowała raport "Media społecznościowe jako narzędzie PR". Wynika z niego, ze - co nie zaskakuje – zdecydowanym liderem ...
-
Internet w Polsce I-XII 2011
... Polska oraz Wikipedia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,40 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń – grudzień 2011 roku.
-
Słuchalność radia w IV kw. 2011 wśród uczniów
... najważniejszych rozgłośni adresowanych do młodego słuchacza, takich jak Radio Eska, RMF MAXXX, Planeta FM czy Roxy FM. Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala X-XII 2011, grupa celowa: uczniowie, 15-19 lat