-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2011
... niewielkim przesunięciom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Spłata długu w modzie
... próbowaliby wspólnie z konsultantem firmy windykacyjnej szukać najlepszego sposobu na wyjście z sytuacji. Takie są najważniejsze wyniki z badania społecznego przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy KRUK S.A. Badanie pokazało, jak zmienia się nastawienie Polaków do kwestii posiadania długu i konieczności jego spłaty. Jedna ...
-
Słuchalność radia wśród kobiet 2011
... godzin popołudniowych, radio jest bardzo chętnie wybieranym medium. Od godziny 7 do 16 zasięg stale przekracza 20 proc. Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala I-XII 2011, target: kobiety
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2012
... 20 z 18. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Najlepsze marki świata a kryzys
... głowach: „A niby dlaczego mielibyśmy przyglądać się markom? Konsumenci w kryzysie będą i tak ograniczać zakupy i wybierać wyłącznie niską cenę!” Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor, w swym wprowadzeniu do piątej edycji raportu prezentującego 100 najbardziej wartościowych marek świata „BrandZ 2010” z 2011 roku zauważa, że na ...
-
Najciekawsze trendy konsumenckie
... ostateczne podsumowania. Nie mniej postanowiliśmy opisać zjawiska, które wydają się nam obecnie dominujące i dobrze charakteryzują zarówno konsumenta globalnego jak i polskiego. Millward Brown SMG/KRC i The Futures Co. połączyły swe doświadczenia i zasoby, aby opisać 10 najciekawszych trendów konsumenckich, które można zaobserwować obecnie w Polsce ...
-
Radiowe programy informacyjne - słuchalność
... ” Radia Zet, „Obraz Dnia” RMF FM, „Popołudnie Radia Tok FM”, „Radar” Eski Rock, „Popołudnie Radia PIN o Gospodarce”. Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, I-III 2012, cała Polska, wszyscy 15+.
-
Internet w Polsce I-III 2012
... .pl oraz facebook.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 29,50 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń – grudzień 2011 roku.
-
Słuchalność radia wśród mieszkańców miast
... najczęściej osoba dorosła, z wykształceniem średnim lub wyższym, dyrektor, przedstawiciel wolnego zawodu lub pracownik umysłowy, o wysokich zarobkach. Informacje o badaniu Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, II-IV 2012, target: mieszkańcy miast pow. 200 tys. osób.
-
Polskie firmy budowlane 2012
... w spółkach realizujących terminowe kontrakty budowlane w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone w marcu i kwietniu 2012 r. na zlecenie Deloitte przez firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC. Respondentami byli przedstawiciele 39 firm z sektora usług budowlanych (próba wynosiła 70 firm). Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o kwestionariusz ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2012
... Polska oraz nk.pl . Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 28,96 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2012 roku.
-
Internet w Polsce VI-VIII 2012
... Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 26,70 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2012 roku.
-
Polacy a koszty ogrzewania
... . Natomiast najbardziej niepokojący jest fakt, że 34% Polaków nie ma kontroli nad kosztami za ogrzewanie -podaje Danfoss Poland. Wyniki raportu Millward Brown SMG KRC „Polacy a wydatki na ogrzewanie”, przygotowanego w ramach kampanii „Odzyskaj kontrolę” są alarmujące. Według nich 34% Polaków nie ma poczucia ...
-
Odnawialne źródła energii w mediach
... obiegowym opiniom mieszkańcy nie odczuwają uciążliwego hałasu, nie skarżą się na zdrowie i nie odczuwają negatywnego wpływu farm wiatrowych na środowisko” - Millward Brown SMG/KRC. OZE w internecie Na temat odnawialnych źródeł energii napisano w internecie 13,3 tys. Najwięcej publikacji pojawiło się w październiku, najmniej w sierpniu. Średnia ...
-
Uprzejmy pracownik banku ważniejszy od warunków kredytu
... w porównaniu z 1 proc. w 2011 roku). Badanie klientów rynku consumer finance zostało przeprowadzone między 25 października a 2 listopada 2012 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie PwC. Badanie polegało na przeprowadzeniu wywiadów telefonicznych na losowo wybranej reprezentatywnej grupie 1000 Polaków w wieku 20-70 lat.
-
Polacy polubili atom? Większe poparcie dla energetyki jądrowej
Za budową w Polsce elektrowni atomowej opowiada się już ponad połowa Polaków - wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC. Od startu rządowej kampanii „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” grono zwolenników energii jądrowej wzrosło z poziomu 51 proc. aż o 5 punktów ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2012
... Polska oraz nk.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 24,90 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2012 roku.
-
Postanowienia noworoczne a domowy budżet
... nie ma żadnych finansowych postanowień na Nowy Rok. Nie zaoszczędziliśmy nawet złotówki Z innego badania dotyczącego zarządzania domowym budżetem, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Grupy KRUK wynika, że ponad 50% Polaków martwi się o swoje bezpieczeństwo finansowe. Obawy te są w pełni uzasadnione ...
-
Sposoby oszczędzania na emeryturę
... (II filar), wystarczą na życie na podobnym poziomie, także po przejściu na emeryturę. Niestety, według najnowszych szacunków przedstawionych przez Instytut Millward Brown okazuje się, że stopa zastąpienia – czyli wysokość pierwszej emerytury otrzymanej z ZUS oraz z OFE w stosunku do zarobków uzyskiwanych przed przejściem na ...
-
Pokolenie Y stawia na innowacyjność
... Study”: Wyniki badania zostały przedstawione przez firmę doradczą Deloitte podczas ostatniego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Ankieta została przeprowadzona przez firmę Millward Brown w okresie od 19 listopada do 19 grudnia 2012 r. na grupie 4.982 respondentów. Około 300 wywiadów dotyczyło jednego z szesnastu następujących krajów ...
-
Odpowiedzialny biznes: tu łatwiej o innowacje
... o badaniu Badanie „Zrównoważona innowacyjność w polskich przedsiębiorstwach - stan obecny a wyzwania”, zostało przeprowadzone w okresie maj-lipiec 2012 r. na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu przez Millward Brown SMG/KRC. Przebadanych zostało 70 przedsiębiorstw z listy 500 największych w Polsce. Patronem badania było Ministerstwo Gospodarki.
-
Zadłużenie polskich kobiet
... , kobiety stanowią 40%. Co ciekawe, najbardziej zadłużona jest mieszkanka Mazowsza, która ma do oddania ponad milion złotych. Badanie przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Grupy KRUK pokazuje, że 44% kobiet zarządza budżetem w gospodarstwie domowym. To dobra wiadomość, bo aż 63% kobiet ...
-
Internet w Polsce XI 2012 - I 2013
... .pl, Wirtualna Polska oraz gadu-gadu. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna nk.pl z 24 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od listopada 2012 do stycznia 2013 roku.
-
Konto Rozsądne w Alior Bank
... w Polsce i na świecie oraz krajowych przelewów internetowych. Wprowadzenie do oferty Konta Rozsądnego, poprzedziły badania marketingowe przeprowadzone przy współpracy z Millward Brown. Celem badań było zidentyfikowanie aktualnych trendów i postaw konsumentów związanych z oszczędzaniem. Większość Polaków decyduje się obecnie na racjonalizację swoich ...
-
Jak płacimy domowe rachunki?
... badań Millward Brown przeprowadzonych na zlecenie BillBird S.A. wynika, że opłacając świadczenia coraz rzadziej kierujemy swoje kroki na pocztę. Wybieramy alternatywne rozwiązania, między innymi ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 21/2013
... media zwróciły uwagę na ostatnie zmiany na rynkach zbożowych. Raport BrandZ Top 100 prezentuje ranking najcenniejszych marek świata (przygotował go Millward Brown Optimor - firma badawcza, razem z BrandZ - serwisem monitorującym globalne znaki firmowe). Wartość marki jest wyceniana tak na podstawie wartości rynkowej spółki ...
-
Dzień Dziecka: edukacja ekonomiczna jest ważna
... odpowiedzialność za zaciągnięte zobowiązania? Dzień Dziecka to także dobry moment, by przypomnieć, że długi w Polsce się dziedziczy - Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC dla Grupy Kapitałowej KRUK pokazują, że 88% Polaków uważa, że kontroluje domowy budżet – mówi Karolina Barańska z Grupy KRUK. – Natomiast ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... , tj. w Polsce, Czechach, Francji, Niemczech, Węgrzech, Włoszech oraz Wielkiej Brytanii i została przeprowadzone w dniach od 1 marca do 3 kwietnia br. przez firmę Millward Brown (Londyn).
-
Mama wraca do pracy 2013
... nadchodzących zmian w prawie i czy zamierzają z nich skorzystać. W badaniu wzięło udział ponad 22 000 mam i kobiet w ciąży, a wyniki opracował dom badawczy Millward Brown. Unikalnym elementem tegorocznej ankiety jest głos partnerów - po raz pierwszy bowiem o opinie związane z rodzicielstwem zapytano także ojców. Zmiany w prawie, które ...
-
Internet w Polsce III 2013 - V 2013
... Polska oraz ceneo.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna gadu-gadu.pl z 21,20 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od marca 2013 do maja 2013 roku.
-
Polska Ekstraklasa 2013
... jeśli chodzi o przyszłość naszej ligi zawodowej. Podkreśla, że Ekstraklasa to dzisiaj najsilniejsza marka w polskim sporcie. - Jak wynika z badań Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy S.A., ponad 10 milionów dorosłych Polaków deklaruje zainteresowanie rozgrywkami Ekstraklasy, a ponad 4 miliony przyznaje, że ogląda w telewizji przynajmniej ...
-
Polskie kobiety a smartfony
Panorama Firm, która służy do lokalnego wyszukiwania informacji wraz z Instytutem Badawczym Millward Brown SMG/KRC przeanalizowała profil współczesnej Polki pod względem poziomu zainteresowania smartfonami i nowoczesnymi technologiami. 66,8% badanych kobiet korzysta ze smartfona codziennie. Jak ...
-
Prawa pacjenta: masz ich więcej niż myślisz!
... tzw. zdarzeń medycznych – dodaje mec. Brykczyński. Czy Polacy wiedzą jakie narzędzia oferuje im obecny system prawny? Według badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC w 2008 roku jedynie 50% Polaków słyszało o prawach pacjenta, a tylko 20 % potrafi wymienić choć jedno z nich!. Bez skierowania, za darmo ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2013
... wiedzę, są: Polska (kraj), TVP 1 i TVN. Tegoroczna edycja organizowanego co trzy lata badania jest wspólnym przedsięwzięciem BAV Consulting, Young&Rubicam oraz Millward Brown. Badanie marek BrandAsset®Valuator obecne jest na światowym rynku od 1993 r. i obecnie obejmuje swoim zasięgiem ponad 800 tys. respondentów i ponad ...
-
Sytuacja finansowa Polaków wczoraj i dziś
... udało mu się odłożyć pieniądze. Mimo to badanie „Jak Polacy oceniają swoją sytuację finansową w minionym roku”, które przeprowadził dla KRD Millward Brown, pokazuje, że 2013 rok otrzymał od nas raczej słabą cenzurkę. Aż 40 procent respondentów jest zdania, że był on o wiele ...