-
Polskie domy bogate w nowe technologie
... WWW – słuchamy internetowych stacji radiowych, oglądamy filmy korzystamy z serwisów społecznościowych, przesyłamy zdjęcia" - mówi Mariusz Piaseczny z D-Link. "Z prowadzonych przez Millward Brown badań w różnych krajach europejskich w 2009 roku wynika, że Polscy konsumenci stosunkowo lepiej radzą sobie z kryzysem gospodarczym, niż mieszkańcy innych ...
-
Wyniki Megapanel XI 2009
... poniżej 1 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 497. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2009
... Gazeta.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 497. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... na zakup. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci i wieku, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC. Grupa ta stanowi 38,6% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków w wieku 15+ daje 11,64 miliona ...
-
Wyniki Megapanel XII 2009
... poniżej 1 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 949. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2009
... na 11. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 949. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Pomoc przez Internet chętnie udzielana
... uznajemy długi i nieprzewidywalny czas oczekiwania na odpowiedź. Informacje o badaniu „Pomoc przez Internet – badanie zachowań polskich Internautów” zostało przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Podajdalej.pl w listopadzie 2009 r., metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview). W badaniu wzięło udział 503 respondentów w wieku ...
-
Wyniki Megapanel I 2010
... ,85 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2010
... - miejsce 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Kryzys zaufania na rynku pracy
... i w administracji publicznej, w relacjach z bankami, instytucjami kontrolnymi itd. Z dotychczas zebranego materiału badawczego w realizowanym przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem wraz z Millward Brown SMG/KRC projekcie „Trendy gospodarcze a zmienność mazowieckiego rynku pracy”, problem zaufania w stosunkach pracy jawi nam się jako jeden ze ...
-
Mazowsze: pracownicy optymistyczni
... Informacje o badaniu Przedstawione opinie pracowników restrukturyzowanych firm na Mazowszu stanowią fragment raportu z badania zrealizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem i Millward Brown SMG/KRC w ramach projektu „Trendy gospodarcze a zmienność mazowieckiego rynku pracy” w końcu sierpnia 2009, na próbie N=946 respondentów. Do badania ...
-
Młode matki: ciężki powrót do pracy
... badania społecznego dotyczącego sytuacji zawodowej matek małych dzieci, przeprowadzonego we wrześniu i październiku 2006 roku przez Instytut Badania Opinii Społecznej i Rynku Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Fundacji Świętego Mikołaja. W sondażu wzięło udział 504 respondentek, mam małych dzieci (od 12 do 24 miesięcy).
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2010
... na 18. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel III 2010
... pozcyję 17. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel II 2010
... ,22 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2010
... notowana w styczniu Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel IV 2010
... na 19). Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2010
... Gazeta.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Reklama i zmysły
... , dotyk, węch i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu krajach świata (także w Polsce) interesujące badania jakościowe. Chodziło o sprawdzenie, do jakich zmysłów najczęściej są adresowane ...
-
Wyniki Megapanel V 2010
... na miejscu 7. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2010
... niewielkim przetasowaniom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel VI 2010
... aplikacja KMplayer. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2010
... miejsce 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wybieramy polskie produkty
... zachłyśnięciu się produkcją obcą, klienci wracają do korzeni i szukają artykułów „Made in Poland”. Jak żywność, to krajowa Najnowsze badania instytutu Millward Brown SMG/KRC pokazują, że większość Polaków sięga po towary i usługi rodzimych producentów, odrzucając ofertę zagraniczną. Najwyraźniej to widać w przypadku żywności. Aż ...
-
Internet a zakupy artykułów spożywczych
... zakup. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – marzec 2010 roku. Grupa ta stanowi 29,4% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków ...
-
Wyniki Megapanel VII 2010
... zajął Foobar2000. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2010
... archiwumallegro.pl Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
... z akcji, nadal ponad 40% polskich firm zupełnie nie istnieje w sieci. Powtórzone przez organizatorów Internetowej Rewolucji po roku badania, zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC, pokazują co prawda, że polskie firmy coraz aktywniej działają w Internecie i w stosunku do ubiegłego roku istotnie więcej firm posiada wizytówkę ...
-
Oszczędzanie na emeryturę a modne gadżety
... . Korporacje wyręczają rząd? Nie od dziś wiadomo, że Polacy niechętnie inwestują w długim terminie. Z jednej strony, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Deutsche Bank PBC, aż 60 proc. wykształconych mieszkańców dużych miast spodziewa się, że po przejściu na emeryturę ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2010
... żadnych nowości. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2010
... toolbarhome.com Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Internet w Polsce VI-VIII 2010
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec-lipiec 2010.
-
Wyniki Megapanel IX 2010
... RSS Paseczek. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2010
... e-sieci.pl Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Umiejętne korzystanie z karty kredytowej da zarobić
Aż połowa wykształconych Polaków z dużych miast przyznaje, że wypłaca gotówkę z bankomatów za pomocą karty kredytowej - wynika z raportu z badania SMG/KRC Millward Brown przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC. Takie operacje są kosztowne. Tymczasem umiejętne korzystanie z karty może przynieść... wymierny zysk - świadomy właściciel ...