-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... ma Internet we wschodniej części Europy w takich krajach jak Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w wieku powyżej 15 lat. Według Głównego Urzędu Statystycznego w 2006 roku dostęp do ...
-
Wyniki Megapanel III 2007
... komunikator Stefan na 8 pozycję. Liczebność próby: N=19 629. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel IV 2007
... komunikator Konnekt. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=19 957. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Sieci komputerowe u niemal połowy Polaków
... w domu dostęp do Internetu stworzyła domową sieć komputerową - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Sieci domowe najczęściej są tworzone przez mieszkańców dużych miast. Najpopularniejszym łączem w Polsce jest ADSL, z którego korzysta 37% internautów. Polacy ...
-
Wyniki Megapanel V 2007
... z zasięgiem 6,2 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=19 100. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Radio Track: RMF FM wciąż na czele
RMF FM był najchętniej słuchaną stacją radiową w okresie maj - lipiec 2007 roku - wynika z badania Radio Track realizowanego przez SMG/KRC A Millward Brown Company. RMF FM, lider rankingu słuchalności, miał w okresie maj - lipiec 2007 roku 22,3 proc. udziałów w rynku. W analogicznym okresie ubiegłego roku ...
-
Wyniki Megapanel VI 2007
... 0,97 proc.). Informacje o badaniu Liczebność próby: N=19 015. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wakacje przez Internet
... w węźle drzewka tematycznego „Turystyka”. Liczebność próby: N=19 100. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel VII 2007
... 1,04 proc.). Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 18 534. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel VIII 2007
... 10 pozycji. Informacja o badaniu Liczebność próby: N=18 789. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel IX 2007
... Yahoo Messenger. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18 866. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Internet w Polsce VII-IX 2007
... Onet.pl z 58,6 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 14,6 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2007 roku na próbie 4795 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu, odpowiedziały ...
-
Przedświąteczny okres a zakupy online
... %) wszystkich zakupów online w Polsce ma miejsce w okresie przedświątecznym - wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Największym powodzeniem cieszą się kosmetyki, odzież, książki i filmy, biżuteria, płyty oraz sprzęt i oprogramowanie komputerowe. W mijającym 2007 roku zakupów ...
-
Wyniki Megapanel X 2007
... 0,13 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=18 216. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel XI 2007
... 0,16 proc. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=17 512. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Randki internetowe XI 2007
... , październik 2007, N= 18 216, listopad 2007, N= 17 512. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Zakup domu coraz popularniejszy
... . Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres Sp. z o.o. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w 5 miastach Polski - Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu została przeprowadzona metodą ...
-
Wyniki Megapanel XII 2007
... do listopada. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 167. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel I 2008
... na 9 pozycji. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 993. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel II 2008
... Messenger z rankingu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 18 838. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel III 2008
... 10 (9 w lutym). Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 18 434. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel IV 2008
... pozycję 9 w marcu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 18 101. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Internauci a serwisy społecznościowe
... trzeci Polak aktywnie korzysta z internetowych serwisów społecznościowych - wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Wirtualne społeczności służą nam głównie do podtrzymania znajomości i zaspokojenia własnej ciekawości. W nowym badaniu D-Link Technology Trend sprawdzono stosunek ...
-
Wyniki Megapanel V 2008
... komunikator ICQ. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 740. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Citi Handlowy: zakupy internetowe na raty
... rozłożenie na raty transakcji online. W dobie Internetu coraz więcej Polaków robi zakupy w sieci. Zgodnie z badaniami „e-konsumenci” firmowanymi przez Digitas i Millward Brown SMG/KRC aż 71 proc. klientów sklepów internetowych zamierza coraz częściej kupować w Internecie. Kupujemy w nich płyty z filmami i muzyką, kosmetyki, sprzęt RTV/AGD ...
-
Domowa sieć Wi-Fi u 15% Polaków
... roku liczba notebooków w polskich domach niemal się podwoiła - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Obecnie notebookami dysponuje 11 procent gospodarstw domowych, a w co szóstym domu z dostępem do Internetu funkcjonuje sieć bezprzewodowa. Więcej laptopów, więcej ...
-
Wyniki Megapanel VI 2008
... komunikatorem Flircik. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 330. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Wyniki Megapanel VII 2008
... wypadł z rankingu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 995. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Europa Środkowa: łącza ADSL przodują
... Środkowo-Wschodniej odbiega dość znacznie od średniej europejskiej - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez instytut Millward Brown w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Obecnie w regionie 44% gospodarstw domowych ma dostęp do Internetu, podczas gdy w całej Unii Europejskiej średnia ta ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2008
... 10 w lipcu). Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 17 120. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Piractwo internetowe w opinii Polaków
... Internetu. Do takiego procederu przyznaje się 23% ankietowanych w najnowszych badaniach z cyklu D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Najnowsze badania D-Link Technology Trend przynoszą dane na temat stosunku Polaków do zjawiska tzw. „piractwa sieciowego”. Tylko 21% Polaków ...
-
Wyniki Megapanel IX 2008
... 10 w sierpniu). Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 530. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Świąteczne zakupy online w 2008
Prawie dwa miliony Polaków zrobi w tym roku zakupy świąteczne w Internecie. Z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link wynika, że sklepy online obsłużą w okresie świątecznym o 65% więcej klientów niż przed rokiem. Wśród kupowanych w ...
-
Baby Boomers a telefony komórkowe
... przede wszystkim źródłem informacji a nie rozrywki i w taki sam sposób widzą też wykorzystanie swoich telefonów - wykazała analiza przeprowadzona przez firmę badawczą Millward Brown dla Hallmark Channel. Wyniki badania wskazały, że zaledwie 35% ujętych w analizie Baby Boomers i osób z pokolenia nazywanego Generacją X (urodzonych pomiędzy rokiem ...
-
Wyniki Megapanel X 2008
... 9 we wrześniu). Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 647. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.