-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... „Leki bez recepty - zwyczaje i preferencje konsumentów”, które dowodzi, że tego rodzaju specyfiki kupujemy niemal wszyscy (98,5%). Z kolei raport DNB Bank Polska i firmy Deloitte „Sektor farmaceutyczny i med-tech” (listopad 2015) pokazuje że średnie, roczne wydatki na farmaceutyki to 139 euro na osobę. Nic ...
-
W Black Friday kupujemy za granicą
... dniach wzrosła o około połowę rdr. Liderem wśród kategorii sprzedażowych okazała się moda - wolumen transakcji okazał się pięciokrotnie wyższy niż roczna średnia. I ... , Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Belgia, Norwegia, Austria, Rosja, Węgry, Polska, Czechy, Grecja, Izrael, ZEA, Brazylia, Meksyk, Argentyna, RPA, Indie, Chiny, ...
-
Ponad 1500 marek w polskich centrach handlowych
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) przyjrzała się reprezentacji marek obecnych w ... Handlowych obiektach wskazuje na dojrzałość i dobrą kondycję branży. Do najważniejszych branż obecnych w centrach handlowych należą: moda i akcesoria, do tej grupy zalicza się 35% marek, gastronomia z 20% udziałem oraz towary specjalistyczne, w tym księgarnie ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... jest dobrym symptomem, lecz - jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska - sytuacja wygląda zdecydowanie gorzej, jeśli przygląda się wydatkom w poszczególnych ... drugą pozycję markę Toyota, która zwiększyła wydatki o 21% r/r. Jednocześnie analitycy Equinox Polska zauważają, że w 2013 roku, w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy Skoda sprzedała ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... 10 reklamodawców sektora handel znalazły się także: Euro-Net Warszawa, Tesco Polska, Ikea Polska, Kaufland Polska Markety, Carrefour Polska, Leroy Merlin Polska. W porównaniu do poprzedniego roku z zestawienia TOP 10 wypadł Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 roku ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... Kolejne miejsca zdobyły firmy Renault Polska (8 mln 805 tys. zł, 12,8 proc.), Skoda Auto Polska (6 mln 973 tys. zł, 10,1 procent) oraz Citroen Polska (6 mln 637 tys. zł, ... .). Trzecia lokata stała się udziałem General Motors Polska (59 mln 344 tys. zł, 10,7 procent), która wyprzedziła Renault Polska (53 mln 553 tys. zł, 9,7 procent) i Toyotę Motor ( ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... się udziałem Fiat Auto Poland (3,6 mln zł), Peugeot Polska (3,3 mln zł) oraz Skoda Auto Polska (3,1 mln zł). Całość wydatków na reklamę aut osobowych w telewizji, radiu, gazetach i ... 39,8 mln zł), Fiat Auto Poland (38,6 mln zł), Citroen Polska (32,1 mln zł) oraz Renault Polska (30,1 mln zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
... Drugą pozycję zdobyła firma Peugeot Polska, która przeznaczyła kwotę ponad 2,9 mln zł. Kolejne miejsca stały się udziałem Skoda Auto Polska (2,3 mln zł), General Motors Polska (1,9 mln zł) oraz ... mln zł), Fiat Auto Poland (39,9 mln zł), Citroen Polska (33,7 mln zł) oraz Skoda Auto Polska (31 mln zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na ...
-
Czy pandemia to powód, żeby kupować polskie produkty?
... PKB. Można nawet powiedzieć, że od kilku lat panuje pewnego rodzaju moda na kupowanie polskich produktów, a zwłaszcza na wspieranie małych, lokalnych firm. ... jakości i nagradza je Godłem „Teraz Polska”. Obecnie przyjmuje zgłoszenia do 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Godło „Teraz Polska” należy do najbardziej rozpoznawalnych znaków promocyjnych ...
-
Zapowiedzi LG
... te będą wyposażone także w głośniki i tuner TV. Być może wkrótce zagości w Polsce moda na panele LCD mogące pełnić zarówno funkcje monitora jak i telewizora. Nowe monitory LG ... sprzedaży wersji slim tej nagrywarki (przeznaczonej do notebooków). Serwis. LG Electronics Polska zapowiada na 2004 rok uruchomienie Centrum Obsługi Klienta. Oddelegowani do ...
Tematy: lg, lg electronics polska -
Motoryzacyjni reklamodawcy
... przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 12 mln 676 tys. zł (14,7 procent). ... Poland (10 mln 345 tys. zł, 12 procent), Renault S.A.R.L. Polska (5 mln 989 tys. zł, 7 proc.) oraz Peugeot Polska (5 mln 645 tys. zł, 6,6 procent). W sumie całość wydatków na ...
-
Fiat największym reklamodawcą
... środków przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajął General Motors Polska, który przeznaczył na reklamę 8 mln 316 tys. zł. (19,9 procent). Na ... Poland (5 mln 178 tys. zł, 12,4 procent), Renault S.A.R.L. Polska (4 mln 684 tys. zł, 11,2 proc.) oraz Citroen Polska (3 mln 29 tys. zł, 7,2procent). W sumie całość wydatków ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję obroniła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 6,7 mln zł (11,8 procent). Kolejne miejsca ... General Motors Polska (28,7 mln zł, 11,1 procent), Toyota Motor (22,6 mln zł, 8,7 procent), Citroen Polska (21,8 mln zł, 8,4 procent) i Skoda Auto Polska (20,4 mln zł ...
-
Centra handlowe: Indeks Obrotów PRCH
... im kategorii i wyciągać odpowiednie wnioski. Wkrótce PRCH zaprezentuje najemcom indeks z podziałem na kategorie, takie jak: moda i akcesoria, usługi, restauracje, sklepy specjalistyczne, zdrowie i uroda itp. Polska Rada Centrów Handlowych jest organizacją non-profit. Od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... Internet. Jak podkreśla Jakub Potrzebowski, wiceprezes holdingu Group One, do którego należy Equinox Polska, 2014 rok przynosi bardziej optymistyczne prognozy, szczególnie w porównaniu z kilkoma ostatnimi ... kosztami dotarcia oraz do Internetu – oceniają analitycy Equinox Polska. Jakub Potrzebowski przyznaje, że zmiana polityki handlowej Grupy ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... wprowadzeniem standaryzacji były postulaty media plannerów, handlowców i reklamodawców domagających się systematyzacji oraz zwiększenia efektywności. Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB Polska – "European Online Ad Formats jest zbiorem rekomendowanych parametrów form reklamowych, które będą obowiązywały użytkowników sieci EIAA oraz IAB. Ta ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... wyasygnowanych na reklamę aut osobowych w mediach. Drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 3,9 mln zł (12,5 procentowy udział). Kolejne ... Polska (42,9 mln zł, 12 proc.), która wyprzedziła kolejno Renault S.A.R.L. Polska (37,7 mln zł, 10,6 proc.), Toyota Motor (33,7 mln zł, 9,5 proc.), Citroen Polska (31,3 ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... przynieść wzrost gospodarczy na poziomie 5,5 proc. rocznie, w następstwie czego prognozy dla rynku reklamy są równie optymistyczne. Jacek Olechowski, prezes IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, przyznaje, że są to zdecydowanie dobre wieści dla utrzymujących się głównie z reklamy mediów, zapewniając równocześnie, że analogicznego ...
-
Aktywność fizyczna w wydaniu Polaków
Moda na zdrowy styl życia dotarła również do Polski – siłownie i kluby fitness nie świecą pustkami. TNS Polska przygotował raport "Aktywność ... rozwoju w Europie.”– komentuje wyniki badania Artur Gontarczyk, Senior Research Executive w TNS Polska, autor projektu. Zajmując się aktywnością fizyczną należy również wspomnieć o szerszym trendzie, który ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... , Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, IDG, IDM Net, Infor Ekspert (częściowo szacowane), Interia.pl, Iplex (szacowane), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2016
... odnoga Nord Streem-u prowadząca do Czech, po stronie niemieckiej , wzdłuż granicy z Polską. Polska sprzeciwiała się tym decyzjom. Rosyjski gaz dla Europy. Rosja zaproponowała przedłużenie do ... dobre, a blisko co drugi jako dobre[2]. Przyczynia się do tego także moda na tzw. „bycie fit”. Nawyki prozdrowotne wykluczają bowiem palenie papierosów czy ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... Account Director z domu mediowego Codemedia. - Z przygotowanego przez Ceneo.pl i TNS Polska raportu „E-zakupy 2016” wynika, że już połowa z nas decyduje ... uplasowały się: Bon Prix, Tchibo, Eobuwie.pl, Grupa Wirtualna Polska, Heligo Polska (właściciel Enbutique.com), Polska Press Grupa i Ucando - internetowy sklep motoryzacyjny. Inwestycje w promocję ...
-
Ciepła posadka czy własny biznes?
... moda. Ze zrealizowanego na zlecenie Providenta badania „Finanse Polaków” wynika, że marzenia o byciu na swoim towarzyszą ... na pewno dobry plan i wsparcie ze strony bliskich – mówi Agnieszka Kłos, członek zarządu Provident Polska. Chcemy niezależności w biznesie, ale obawiamy się formalności Skłonność do przedsiębiorczości maleje wraz z wiekiem. Im ...
-
Producenci odzieży. Jest lepiej, ale nie bardzo dobrze
... z problemami. Z danych wywiadowni gospodarczej Bisnode Polska wynika, że niemal połowa przedsiębiorców z tej ... Moda na zakupy odzieży online szkodzi tradycyjnym sklepom Od stycznia do końca września br. w branży produkcji odzieży i tekstyliów w sądach gospodarczych ogłoszono 9 upadłości, wobec 7 w analogicznym okresie roku ubiegłego. Bisnode Polska ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... ZPR Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
Reklama w motoryzacji I 2005
... zajęła w styczniu firma Citroen Polska - informuje Instytut Samar, powołując się na badania firmy Expert-Monitor. Według zestawienia ... pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę prawie 4,2 mln zł (11,2 procent). Kolejne miejsca zdobyły firmy Renault S.A.R.L. Polska (3,7 mln zł, 10,1 procent), Honda Poland (3,4 mln ...
-
Kontenery przyszłością kolejowego cargo
... w ciągu minionych pięciu lat o 20-24 proc.Łatwo udowodnić tezę, że polska kolej ma niekorzystną strukturę przewożonych ładunków i dlatego jest ofiarą zmian ... i wyrobów metalowych (11,5 proc.). Wyrobów przetworzonych i najbardziej cennych, czyli o wysokiej marży, kolej polska wozi jak na lekarstwo. Po pierwsze elastyczność Jest natomiast segment, w ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... się, że przez Internet częściej kupują mężczyźni (29% vs. 22%). Moda na okazje? W sklepach online i na aukcjach internetowych produkty są znacznie tańsze niż ... badanie polskich konsumentów przeprowadzone przez GfK Polonia na zlecenie Loyalty Partner Polska operatora Programu Bonusowego PAYBACK. Celem projektu było uzyskanie pełnego obrazu polskich ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
... odwiedzających pochodzi z Facebooka. Na Facebooku działa zamknięta grupa Aliexpress Polska (166 tyś. użytkowników), a fanpage CiekawostkiAli ma 67 tyś. fanów ... konkurencja. Aliexpress może powoli wchodzić w porozumienia z dużymi korporacjami – zarówno z międzynarodowymi (gdzie Polska będzie „jednym z rynków w pakiecie”) albo polskimi dużymi firmami, ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... i zrezygnowano z reklam zawierających ciężkie animacje. Po wprowadzeniu zmian poinformowano o nich użytkowników adblocków. Wydawca rozpoczął również testy alternatywnych sposobów wyświetlania reklam. Polska Na naszym podwórku walka z adblockami wkroczyła na nowy poziom za sprawą portalu Onet.pl. Jeden z największych e-wydawców nad Wisłą zablokował ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... przypadku gastronomii za ponad połowę wszystkich wydatków odpowiadali McDonald’s Polska oraz Amrest. Liderami wśród touroperatorów okazały się Rainbow Tours i Nowa ... dużych reklamodawców wydatki na reklamę ograniczyli jedynie: Amrest (branża gastronomia), Neckermann Polska Biuro Podróży (branża biura podróży) i PKP Intercity (branża ...
-
UOKiK: RenoPuren Zatoki nie leczy
... mogą leczyć. Tym razem sprawa dotyczyła produkowanych przez Aflofarm Farmacja Polska specyfików RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior. Na przedsiębiorcę nałożono ... odwołał się do sądu. W toku pozostaje jeszcze postępowanie przeciwko Aflofarm Farmacja Polska, które dotyczy suplementu diety Magmisie. Konsumencie: Dowiedz się, czym są ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... Polsat, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas Media, IDG, Infor Ekspert (częściowo szacowane), Interia.pl, IPG Mediabrands, LEADR, Media Impact, Money.pl, NetSprint, Novem, OMD, Polskapresse ...
-
IBRiS: 4 na 10 Polaków sceptycznie podchodzi do zmian klimatu
... być ustalenia opracowanego przez IBRiS raportu „Zielony potencjał społeczny. Polska i Europa Środkowo-Wschodnia”, z którego wynika, że świadomość zmian warunków klimatycznych towarzyszy ... jedynie chwilowa moda. W opinii 27 proc. zmiany klimatu są procesami naturalnymi i nie zależą od działalności człowieka, a 21 proc. jest zdania, że Polska jest ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... bardziej liczącą się siłę nabywczą na rynku – mówi Michał Pietruszka z Mobiem Polska, agencji specjalizującej się w reklamach w grach mobilnych. Które kanały angażują pokolenie ... będą skuteczniejsze i w pełni mierzalne – mówi Radosław Włoda, Dyrektor Handlowy w Mobiem Polska. Z kolei Tik Tok postrzegany jako platforma rozrywkowa dla dzieci, teraz ...