-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... , elektronika, książki, moda i turystyka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie działania zastosować, aby usprawnić User Experience użytkowników mobilnych? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na działania reklamowe w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Wyniki 2-giej edycji badania Google Polska i e-point pokazują ...
-
Depilacja wg Polek
... że depilacja nóg to nie żadna moda, ale obowiązujący standard. Acxiom Polska postanowił zająć się tym, wbrew pozorom nie tylko wakacyjnym tematem ... 1,5 mln kobiet, które wypełniły Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług Acxiom Polska. Najpopularniejszym sposobem usuwania niechcianego owłosienia jest stosowanie zwykłych, jednorazowych ...
-
Ogrzewanie podłogowe: wady i zalety
... chłód posadzki. Czy to moda, fanaberia czy zwyczajne udogodnienie w dobie postępu i techniki? - na to pytanie odpowiadaja eksperci z ES Polska. Ogrzewanie podłogowe to coraz ... ją zerwać " - radzi Wojciech Rutowicz, menadżer projektu z firmy ES Polska. W ogrzewaniu podłogowym ciepło generowane jest przez podłogę, dlatego odczuwalna temperatura ...
-
Reklama w Internecie 2010
... równomierny. Jak wynika z reklamowego podsumowania minionego roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - ... wciąż spory, czego analitycy nie ukrywają. W tym roku - jeśli Polska pójdzie śladem bardziej dojrzałych rynków europejskich – możemy spodziewać się ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... zapewnia komunikacja z klientami poprzez media mobilne. Badania te znacznie ułatwią firmom precyzyjne określenie najlepszych sposobów dotarcia do klientów”. Najważniejsze wnioski - Polska W Polsce odsetek użytkowników mediów mobilnych wśród właścicieli telefonów komórkowych wzrósł z 14% w 2010 r., do 18% w 2011 r. Mimo to Polskiego rynku wciąż ...
-
Budowa CH Łacina w Poznaniu ruszy niebawem
... Na zewnątrz budynku pojawią się punkty restauracyjne wraz z ogródkami zimowymi i letnimi. Moda znajdzie się na pierwszym piętrze (z wyjątkiem lokali zajmujących dwa ... odwiedzających stolicę Wielkopolski. „Zielone” centrum handlowe O niekonwencjonalnym podejściu Apsys Polska do poznańskiej inwestycji świadczy także położenie szczególnego nacisku ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... oraz Wallpaper (uCTR: 2%). – Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu. Wyniki raportu AdMonitor za III kwartał 2012 roku pokazują, że Polska systematycznie zmierza w kierunku zachodnich sąsiadów. Działania promocyjne realizowane za pośrednictwem sieci nie tylko umożliwiają interakcję z użytkownikami, ale również angażują odbiorcę ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... w świątecznym nastroju spoty Rafaello. Wydatki drugiego na liście "top 5" w branży spożywczej Nestle Polska sięgnęły blisko 21 mln zł. Środki przeznaczone tylko na telewizyjną promocję wafelka Princessa "w nowej ... ) - w badanym okresie było to ponad 15 mln zł. Czwarty w kolejności Mars Polska wydał ponad 13 mln zł - tyle samo, co rok temu. Z kolei ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... ziarna sprowadził z krajów Basenu Morza Czarnego oraz z Francji. W tych dostawach uczestniczy też Polska, która sprzedała do Egiptu 60 tys. ton pszenicy. Kraje unijne uzgodniły ... funduszu pomocowego dla syryjskich uchodźców, przebywających w Turcji o wartości 3 mld euro. Polska składka do tego funduszu wyniesie 57 mln euro. Informacje na całym ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
... razy. Facebookowe strony "Pracownicy Amazon" i "Solidarność Pracowników Amazon Polska" to jedne z największych internetowych społeczności skupiających osoby ... materiałach fotograficznych związanych z Amazonem królują e-booki i czytniki Kindle, muzyka, i moda. A jakie produkty dostępne w ofercie Amazona są popularne w pozostałych dyskusjach ...
-
Poznaliśmy najlepsze projekty na polskim rynku handlowym w 2016 r.
... marketingowych. Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest stowarzyszenie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), partnerem badawczym konkursu jest firma ... Focus Mall, Bydgoszcz - "Gok Wan Stylizuje" Wyróżnienie: Galeria Askana, Gorzów Wielkopolski - "Moda Szyta na Miarę" Centrum Handlowe Ferio Konin - "Moto Show" Kampania Wizerunkowa Roku ...
Tematy: PRCH Retail Awards, centra handlowe -
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... zł). Kolejne pozycje zajmują: Bank Millennium, PKO BP, Vivus Finance, Provident Polska, Euro Bank, Alior Bank i Visa Europe. W porównaniu rok do roku, ... WBK. Wśród instytucji finansowych najwięcej na promocję wydały: Vivus Finance, Provident Polska i Wonga.pl. W kategorii ubezpieczenia prym wiodły: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na ...
-
Inwestycje w apartamenty. Jaka jest rentowność najmu w Europie?
... moda na inwestowanie w nieruchomości pod wynajem. Okazuje się jednak, że rentowność najmu w naszym kraju ... Irlandia (7,18 proc.) i Węgry (6,42 proc.). Kolejne miejsca zajmują Rumunia, Litwa, Bułgaria, Portugalia i Chorwacja. – Polska w tej klasyfikacji otwiera drugą dziesiątkę państw, z rentownością najmu rzędu 5,48 proc., co jest dobrym wynikiem ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2017
... szansę podtrzymać wysoki apetyt na ryzyko na rynkach. A po nas choćby potop. Polska w unijnych rankingach. Często w zbyt optymistycznym nastroju wydajemy miliardy na prace rozwojowe ... kolejno Dania, Finlandia i Holandia, a tuż za nimi są Szwecja i Wielka Brytania". "Polska uplasowała się dopiero na 20. miejscu zaraz po Słowacji, Litwie i Łotwie. Na ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... Skyscraper (75 proc. i 29,6 sek.) oraz Halfpage (71 proc. i 31,6 sek.). Ogólnie Polska, z wynikiem na poziomie 50 proc., znalazła się na końcu europejskiej stawki jeśli ... plasujemy się mocno poniżej tej średniej – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska - Trudno więc mówić o pozytywnym trendzie. Potrzebna jest praca u podstaw, nad ...
-
Połowa Polaków chce pracować w zagranicznej firmie
... z najnowszego badania „Firmy z kapitałem francuskim w ocenie pracowników” przeprowadzonego przez Nielsen Polska. Francja to drugi największy inwestor zagraniczny w Polsce. Szacuje ... wino 11%, żaby 8%, ślimaki, ser) oraz „francuskiego” stylu życia (romantyzm, elegancja, moda). Jedynie 35% Polaków było we Francji, a tylko 12% pracowało we francuskiej ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... 50 proc., jednak czas kontaktu z reklamą wyniósł aż 39,9 sek. Ogólnie Polska, z wynikiem na poziomie 54 proc., poprawiła swoją pozycję, jednak wciąż plasuje się ... dobry prognostyk dla sytuacji w całym 2019 roku - komentuje Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska - Trzeba jednak pamiętać, że wskaźniki nadal dalekie są od poziomów, które ...
-
Ekologia po polsku, czyli poziom podstawowy
... oraz świadomości problemu. Z drugiej zaś strony, do młodych dorosłych wiedza oraz moda na nieużywanie plastikowych słomek powinna docierać przez social media, w których temat ten ... to nie czują oni potrzeby, aby żyć bardziej ekologicznie. Wyniki badania Gumtree Polska pokazują, że ekologia to dla Polaków wciąż bardzo wąskie pojęcie i nie zdajemy ...
-
Dlaczego ceny nieruchomości stale rosną?
... na liście także wysoko plasuje się Wielka Brytania i Stany Zjednoczone. Natomiast Polska uznawana jest za bezpieczną. Z kolei, jak podaje UBS global real ... mieszkaniówce, którą po raz kolejny zapowiedział ostatnio Piotr Uściński, Wiceminister rozwoju. Moda na wynajem instytucjonalny (PRS) Dominującym rynkiem w Polsce jest sprzedaż mieszkań klientom ...
-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... jest najbardziej mierzalnym medium, ale wbrew pozorom dość trudnym do zaplanowania – uważa Rafał Szychowski, account manager w domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska sp. z o.o. – Powiedzmy, że mamy zdefiniowaną grupę celową (potencjalnego konsumenta). W trakcie planowania należy się zastanowić nie tylko nad doborem stron, na ...
-
Turystyka podziemna w modzie
... podziemną. Moda na zwiedzanie wydrążonych przez człowieka podziemi górniczych, kupieckich czy militarnych sprawia, że wyrobiska ... , atrakcja na skalę światową - Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej. W maju ub. roku Polska Agencja Rozwoju Turystyki SA podpisała umowę z gminą Zabrze na opracowanie koncepcji organizacji, ...
-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... ręce. Wars - na dobrej drodze, pomimo SP u steru. No i Społem… Nie tylko SP marnuje kapitał, jakim jest marka. Są jeszcze Moda Polska, Pewex, Centra, Junak i inne. Utracone postrzeganie można odzyskać bazując na pamięci i niepamięci społeczeństwa. Świadomości marki - nie, gdyż oznacza to budowanie ...
-
Kredyt na ekologiczny dom
Moda na ekologię nie przemija, a wręcz obejmuje swym zasięgiem coraz to nowe ... Polskiej Spółdzielczości S.A., SGB-Bank S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., Bank Zachodni WBK S.A., Getin Noble Bank S.A., Nordea Bank Polska S.A., Deutsche Bank PBC S.A. Na liście tej nie ma niestety dwóch największych kredytodawców hipotecznych: Banku Pekao S.A. i ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... mogą znacznie usprawnić, a nade wszystko – zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej w Internecie. Po pierwsze, należałoby upowszechnić standardy wprowadzone przez IAB Polska, a dotyczące reklamy display’owej. Zgodnie z nimi, reklamie graficznej nie powinien towarzyszyć automatycznie uruchamiany dźwięk, a popularny „krzyżyk” umożliwiający ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... zdobędziemy już sprzęt, warto zastanowić się nad tym, co najważniejsze. Internauci chętnie chwalą się piknikowym menu: „Grillujemy i bawimy się z Lidl Polska :) Dziś pstrąg z grilla”. Są też inne preferencje: „Ależ promocja!!! Carlsberg za 2.2 w lidlu . I to duża butla!! Kupilem z 12 piweczek na grilla ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... 4,5 miliona kosztowała promocja w kinach (4% wydatków całej kategorii), a nieco ponad 4 milionów w prasie codziennej. W dziennikach najwięcej budżetów ulokowano w „Gazecie Wyborczej”, tytułach z portfolio Polska Press i „Super Expressie”.
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... smartfonów i 61 minut przy tabletach (badanie Millward Brown „AdReaction 2014”). Jednymi z najczęściej instalowanych aplikacji na smartfonach są gry. Z badania „IAB Polska Mobile, 2013” wynika, że robi to 64 proc. świadomych posiadaczy urządzeń mobilnych. Polski startup, jakiego jeszcze nie było To właśnie ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... odzież i obuwie oraz kategoria „grupa”, w której znajdują się różnorodne produkty i producenci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” e-konsumenci bardzo chętnie kupują odzież i obuwie w sieci i planują zwiększenie wydatków na te produkty. Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy wydają średnio ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... Answear.com), TM Tomasz Filipiak (właściciel m.in. sklepu internetowego Militaria.pl). Jak pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” Polacy bardzo chętnie kupują w Internecie odzież oraz akcesoria i dodatki. To właśnie na ich promocję reklamodawcy z branży e-commerce wydali w pierwszej połowie ...
-
Mamy modę na prywatne ubezpieczenie zdrowotne?
... moda na prywatne ubezpieczenie zdrowotne stała się faktem? O rosnącej popularności tego rozwiązania przesądza nieustająco ... zdrowie to w ich życiu kwestia zupełnie nadrzędna. Państwowe nakłady na ten cel są jednak drastycznie niskie - Polska znajduje się w grupie krajów, które na opiekę zdrowotną wydają najmniej, bo zaledwie 4,4 proc. PKB. Dla ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... . Finanse: marki o największych wydatkach reklamowych W październiku na pierwszym miejscu wśród marek o największych wydatkach reklamowych w branży finansowej znalazł się Santander Bank Polska, który przeznaczył ponad 16 mln zł na kontynuację rebrandingowej kampanii w mediach. Kolejne pozycje zajmują PKO BP, PZU, BGŻ BNP Paribas ...
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
... aktywności telekomów. Kategoria ta, stanowiąca 6% udziału, jest w tegorocznym zestawieniu reprezentowana jedynie przez Polkomtel, który zamyka ranking. Ciekawy jest skok Lidl Polska, który z miejsca 9. w 2017 roku awansował na pozycję 4. Reklamodawca ten samodzielnie reprezentuje w TOP10 sektor handlu generując 9% udziałów. Być może wzmożona ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... i aktualnych informacji ze świata. Taka jest właśnie reklama DOOH, która dzięki swoim możliwościom pobudza wyobraźnię odbiorcy i wciąga go w narrację. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
... zł. Na kolejnych miejscach uplasowały się Pekao (11,3 mln zł), Obligacje Skarbowe (9 mln zł), PZU (8,9 mln zł) oraz Santander Bank Polska (8,6 mln zł). W czerwcu 2019 roku najwyższe budżety w branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 ...
-
DOOH jak gorąco, czyli co marketer może zrobić z pogodą
... na uniknięcie zjawiska „Display blindness”, które występuje w momencie, kiedy spodziewający się nieciekawych spotów obserwatorzy nie zwracają uwagi na reklamę. Diana Polska – Marketing & PR Manager w