-
Najcenniejsze marki luksusowe 2019. LV i kto jeszcze?
... marki z konkretnym dążeniem politycznym lub społecznym sprawia, że zakup czegoś luksusowego dla siebie staje się bardziej dopuszczalny”. Najważniejsze trendy wynikające z tegorocznego badania BrandZ Global Top 100: Amazon zajął miejsce nr 1 w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za rok 2019, zwiększając wartość swojej marki ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... konsumenckiego, zwłaszcza w USA. Chodzi tu w głównej mierze o marki, które coraz częściej jawią się konsumentom w różnych miejscach świata jako lokalne. Sprzedaż odzieży i sponsorowanie lokalnych drużyn sportowych na tegorocznych zimowych igrzyskach olimpijskich i mistrzostwach świata w Brazylii dadzą markom – zwłaszcza takim jak Nike i Adidas ...
-
BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019
... świata, dowiodła, że gwarancją sukcesu marki ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... jej optymalizacji w cyfrowych kanałach komunikacji. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 Most Valuable Global ... marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
Ukazał się dziesiąty doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ. W Europie czołową dziesiątkę zdominowały firmy telekomunikacyjne (trzy pozycje), choć zwycięzcą została spółka technologiczna SAP z wartością marki na poziomie 38,2 mld USD. Deutsche Telekom zajął miejsce drugie, z kolei trzecie należy do Louis Vuitton. Badanie ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... technologicznymi (np. monitorowanie pracy serca), a także z bezpłatnymi aplikacjami, co daje konsumentom wrażenie dużej obecności marki w ich życiu. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... (wartość marki: 14 mld USD) oraz LinkedIn (12 mld USD). „Marki usług ... marki: 108 mld USD), ale rosnąca konkurencja ze strony produktów bazujących na idei chmury oraz Big Data spowolniła tempo wzrostu, choć także odbiła się niekorzystnie na sytuacji konkurentów, tzn. firm SAP i Oracle. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata ...
-
Najcenniejsze marki luksusowe świata 2022
... uwagę na wyróżnialność marek – cecha ta odgrywa kluczową rolę w budowaniu kapitału marki (34% w Chinach w porównaniu do 18% w USA). Najważniejsze wyniki badania najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ 2022 dla sektora dóbr luksusowych: Marki luksusowe nadal zwiększają wartość, a w ciągu ostatnich trzech lat urosły w sumie ponad ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe i luksusowe w czasach pandemii
... . Podobnie jak poprzednio, także i w tym roku ranking najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ wskazuje, że marki, które osiągają wzrost, cieszą się lepszą reputacją, szczególnie na wymiarze zrównoważonego rozwoju i etycznego działania. Aby skutecznie konkurować, marki luksusowe i odzieżowe muszą udowodnić, że różnią się od konkurencji w sposób ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... Spółki z sektora nowych technologii zdominowały szósty doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowywany przez firmę Millward Brown. Wynik ten ... Pod względem dynamiki wzrostu (141%) wyszukiwarkę Baidu wyprzedził tylko Facebook. Marki „w chmurach” – Dość nagle okazało się, że w zakresie przechowywania danych i dostępu do ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
McDonald’s, Starbucks oraz KFC to najcenniejsze marki świata w kategorii fast food - wynika z najnowszej edycji dorocznego rankingu BrandZ™ Top 100, ogłoszonego przez WPP i Kantar na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. ...
-
BrandZ: Amazon ponownie najcenniejszą marką świata, Google poza podium
... wartości w obrębie Top 100. W czołówce rankingu nadal dominują marki technologiczne – na te marki przypada ponad jedna trzecia (37%) łącznej wartości marek w zestawieniu Top 100, a ich sumaryczny wzrost wynosi 10%. Marka Apple zachowała pozycję drugiej najcenniejszej marki świata (+14%, wartość: 352,2 mld USD), natomiast Microsoft ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... marki, które są silne, nie są wprawdzie całkowicie odporne na zawirowania rynkowe, ale są w większym stopniu gotowe na zagrożenia, nowe wyzwania ale także nowe pomysły”. Ranking BrandZ Top 100, obejmujący najcenniejsze marki świata ...
-
Tesla najcenniejszą marką motoryzacyjną
... większej liczby konsumentów wtedy, gdy stanie się bardziej znacząca w ich życiu. Marki motoryzacyjne od dawna wykorzystują marketing, aby pozycjonować się na wymiarach takich ... to wyróżnienie się na wymiarze odpowiedzialności za środowisko. O rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ: Realizowany przez firmę Kantar ranking BrandZ to ...
-
Volvo Concept You
... marki Volvo. Na swoim stoisku w Szanghaju, firma Volvo Car Corporation przeprowadziła liczne wywiady z potencjalnymi klientami. Nie ograniczając się tylko do jednego rynku, firma zbierała opinie dotyczące modelu Concept Universe z całego świata, zarówno w postaci ankiet, jak i uważnego śledzenia komentarzy w mediach społecznościowych. Najcenniejsze ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... staje się naszą specjalizacją i wyróżnikiem biznesowej marki Polski na świecie. Nie ma drugiej takiej branży ... chcą przejmować kolejne projekty z Europy Zachodniej i świata, muszą zapewniać najwyższe standardy obsługi – mówi Krystian ... może swojej szansy w pełni nie wykorzystać. Konkurencja o najcenniejsze inwestycje zaostrza się. Jest szansa na kolejny ...
1 2