-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... Depot to najcenniejsze marki świata w kategorii handlu detalicznego w dziewiątym już dorocznym rankingu BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Zwycięzca osiągnął wzrost wartości swojej marki o 41%, dzięki czemu udało mu się zatrzymać pozycję lidera, na którą wskoczył w ubiegłym roku. Choć wartość marki WalMart spadła ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
AT&T, Verizon i China Mobile no najcenniejsze marki świata z branży telekomunikacyjnej - wynika z dziewiątego dorocznego rankingu BrandZ Top 100 opracowanego w oparciu o badania przeprowadzone przez Millward Brown Optimor. W czołowej "10" znalazły ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla - Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle ... marki z dolnego tercyla odnotowały w tym samym czasie wzrost o 47%. Marki te zawdzięczają tak dobre wyniki skutecznemu wzmocnieniu wyróżnialności wśród konkurencji. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... S&P500 wzrosła w analizowanym okresie o 44,7%, a wartość portfela BrandZ™ poszybowała w górę o 81,1%, dowodząc, że firmy mające silne marki są w stanie zapewnić lepszą wartość swoim akcjonariuszom. Marki świata zachodniego odnotowały odbicie 2014 r. , zyskując większy udział w rankingu pod względem zarówno liczby marek w pierwszej setce, jak i ich ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... najcenniejsze marki na świecie są nadal cenione tak samo wysoko jak wcześniej. Wnioski dla właścicieli marek i marketerów są jasne: skuteczne inwestycje marketingowe i myślenie długoterminowe to czynniki, które mają kluczowe znaczenie dla perspektyw rozwoju każdej firmy. Te marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse
... świata BrandZ Top 100, opracowywanym przez Millward Brown Optimor na zlecenie WPP. Po roku dochodzenia do lepszej formy HSBC znowu jest najcenniejszym bankiem międzynarodowym - wartość tej marki ... sektora bankowego” – mówi Kourovskaia. Informacje o rankingu Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 to jedyna na świecie wycena wartości marek ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... An jest umiejętność stworzenia silnej marki w ramach całej oferty ubezpieczeniowej przy wsparciu ze strony niedawno zakupionego oddziału bankowego. Dzięki temu Ping An jest w stanie wyróżnić się w sposób istotny dla konsumentów i osiągnąć lepszą renomę w porównaniu z konkurentami z innych krajów świata. Inne inicjatywy Ping An ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
... Millward Brown Optimor, pozwala wskazać 100 najcenniejszych marek świata i stworzyć ich ranking według kryterium wartości pieniężnej. Podstawą rankingu jest analiza oparta na danych finansowych w połączeniu z pomiarem siły marek w badaniach konsumenckich. „Do wzrostu wartości marki Walmart przyczyniła się jej międzynarodowa ekspansja, w tym także ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... z Mountain View zaprowadziło 7-procentowe zwiększenie wartości marki, która sięga obecnie 245,6 mld USD. Na drugiej pozycji uplasował się Apple, a brązowym medalistą został ponownie Microsoft, pozostawiając poza podium Amazona, któremu po piętach depczą Facebook oraz AT&T. Znamy najcenniejsze marki świata 2017. Na szczególną uwagę zasługuje ...
-
BrandZ. Znamy najcenniejsze marki świata 2019
... o 27% do poziomu 130,9 mld rok do roku. Przyczyn można upatrywać w tym, co w rankingu BrandZ opisuje się jako „zmienność świata”, w którym marki muszą przewidywać nieustannie zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Podczas gdy inne platformy mediów społecznościowych zmagają się z wyzwaniami w obszarach takich jak ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... z przedsiębiorstwami działającymi na rynku artykułów konsumpcyjnych. Marki, które budują pozytywne wrażenie na swój temat i dają się poznać jako innowacyjne, będą bardziej pożądane jako potencjalni pracodawcy. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata „BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
Google, Apple, Amazon, Facebook oraz Alibaba to najcenniejsze marki świata w kategorii rozrywkowej w najnowszej edycji dorocznego rankingu BrandZ™ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown. Zwycięzca osiągnął wzrost wartości swojej marki o 23%, dzięki czemu udało mu się zatrzymać zeszłoroczną pozycję lidera. Nałogowe oglądanie seriali oraz ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
... i współpracy na zasadach franczyzy. Jakość i perfekcja wykonania, dziedzictwo i historia marki to kluczowe czynniki sukcesu w przypadku marek luksusowych. Oznacza to, ... badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach świata dla 13 sektorów, w tym sektora dóbr luksusowych. Pełny ranking BrandZ ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... 150 osób znających mandaryńską odmianę języka chińskiego w charakterze sprzedawców i stworzyła specjalne oferty produktowe z okazji ważnych chińskich świąt i uroczystości. Najcenniejsze marki świata w segmencie dóbr luksusowych rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r. Informacje o rankingu BrandZ Ranking BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... granic między poszczególnymi kategoriami, a marki mogą zaburzyć własną tożsamość. Dla marek, które chcą być silne i wyróżnialne niezwykle ważne okaże się teraz wyraźne wskazywanie swojego pozycjonowania i celu działań”. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Most Valuable ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... rosła wartość Mercedes-Benz. Toyota pozostaje najbardziej wartościową motoryzacyjną marką świata w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2016. Wyniki rankingu ... marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... Najcenniejsze marki branży detalicznej są dostępne wszędzie tam, gdzie są klienci – nawet Amazon otworzył sklep „w realu”, żeby zapewnić klientom nowe doświadczenie ze swoją marką. Marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015
... wyprzedził zarówno Amazon, jak i Walmart. Najcenniejsze marki w kategorii handlu detalicznego, czyli Alibaba i Amazon, które nie mają fizycznych placówek handlowych, są obecnie warte więcej niż Walmart, który posiada 11 tys. sklepów na całym świecie. Ranking najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 obchodzi obecnie dziesiąty ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 – banki
... wartością marki na poziomie 66,4 mld USD, dzięki czemu cała kategoria zyskała w rankingu 24%, a chiński gigant wyprzedził zarówno Amazon, jak i Walmart. Najcenniejsze marki w ... bardziej niż wartość indeksu S&P500. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - motoryzacja
... marki. Ten producent z Dearborn w stanie Michigan (USA) odszedł od pozycji standardowej marki ze średniej półki w stronę większej wyrazistości dzięki takim inicjatywom jak umowa partnerska z firmami Daimler i Nissan mająca na celu skomercjalizowanie technologii ogniw paliwowych. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - telekomunikacja
... Millward Brown Optimor. W tegorocznym rankingu ten amerykański gigant telekomunikacyjny stracił 1%, osiągając wartość marki wynoszącą 68,9 mld USD. Mimo tego spadku marka AT&T poradziła sobie lepiej niż cały sektor, ... ryzyka. Raport z badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach świata dla ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
... i najlepszemu asortymentowi aut spod znaku Chevy, Buick i Cadillac. Rząd chiński planuje jednak wyłączyć marki importowane z listy pojazdów zatwierdzonych do użytku organów państwa, co może potencjalnie odbić się ... ryzyka. Raport z badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach świata dla ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... . Marki te wykorzystują technologię, aby zrozumieć potrzeby swoich użytkowników i stosują posiadaną wiedzę do tworzenia ekosystemu usług, które spełniają różnorodne potrzeby konsumentów oraz umożliwiają im bezproblemowe korzystanie z platform.” O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ ...
-
Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie
... . Wyceny marek dokonywane w ramach badania Kantar BrandZ wyraźnie pokazują, że doskonały marketing jest nierozerwalnie powiązany z wartością marki – zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. O rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ Realizowany przez firmę Kantar ranking BrandZ to znany na całym świecie instrument oceny wartości ...
Tematy: ranking najcenniejszych marek, najlepsza marka, ranking marek, marki, rok 2022, Apple, Google, Amazon -
Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja
... sprzed dwóch lat i ponownie stała się najcenniejszą motoryzacyjną marką świata. Japoński producent wyprzedził BMW i zajął 1. miejsce w rankingu branży motoryzacyjnej w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost o 12 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - produkty luksusowe
... opiniach potencjalnych i aktualnych nabywców marek. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global ... marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
Zgodnie z wynikami najnowszego dorocznego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100, opublikowanego przez Millward Brown, wśród marek motoryzacyjnych liderem pozostaje Toyota, choć jej wartość w stosunku do roku 2014 r. spadła o 2%. Najszybciej rosła wartość marki Audi – aż o 43%, co w dużej mierze było zasługą popularności ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... objętych szóstym już dorocznym rankingiem najcenniejszych marek świata pod nazwą BrandZ Top 100 marki luksusowe zajęły drugie miejsce pod względem dynamiki wzrostu. Na podstawie pełnych wyników badania, opublikowanego w poniedziałek 9 maja 2011 r., można stwierdzić, że marki luksusowe znajdują się wśród najbardziej pożądanych i najdroższych ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
... Detaliści z segmentu luksusowego (odrębna kategoria) również wypadli znakomicie, ponieważ konsumenci mieli więcej pieniędzy i byli gotowi je wydawać. Nowe rynki – Największe marki globalne nadal prowadzą ekspansję na rynkach wschodzących, w tym w Chinach. Carrefour dokonał konsolidacji swoich licznych linii biznesowych pod wspólną marką. Doskonałe ...
-
BrandZ B2B: oto najcenniejsze marki z sektora rozwiązań dla biznesu
... markami świata są Apple, Google i Amazon. To jednak tylko zwycięzcy rankingu głównego. W kategorii „Rozwiązania dla biznesu i technologia” (Business Solutions & Technology) pierwsza trójka wygląda zupełnie inaczej. Oto najcenniejsze marki technologiczne. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentuje się zestawienie najcenniejszych marek świata ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... marki sięga obecnie niemal 684 mld USD. Na podium znalazły się także Apple i Google. W tegorocznym rankingu uwagę zwraca rekordowy wzrost wartości marek - aż o 42%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki są najcenniejsze? Jakie marki dominują w rankingu Kantar BrandZ? Ile są warte najcenniejsze marki świata ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
... na czas i miejsce”. Inne najważniejsze wnioski płynące z rankingu branży technologicznej: Po szczeblach do góry – Marki technologiczne będące dostarczycielami platform społecznościowych są wśród najszybciej rosnących marek świata. Facebook odnotował wzrost o 74%, natomiast chińskie platformy Baidu i Tencent/QQ również znalazły się w pierwszej ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... dziesiątka marek telekomunikacyjnych jest warta 307 mld USD, czyli o 1% więcej niż w 2012 r. Pierwsze 4 marki z rankingu telekomów, tzn. AT&T, China Mobile, Verizon i Vodafone, znalazły się w pierwszej dwudziestce najcenniejszych marek świata, a 3 zwiększyły swoją wartość na tyle, aby zakwalifikować się do Top 100. Na poziom ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... najcenniejsze marki kosmetyków, to najnowszy ranking BrandZ™ Top 100 nie przynosi ... marki z dolnego tercyla odnotowały w tym samym czasie wzrost o 47%. Tak dobre wyniki marki zawdzięczają temu, że skutecznie wzmocniły swoją wyróżnialność wśród konkurencji. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
... chińskiej przeglądarki Baidu spadła natomiast o 16%. Inwestycje służące przygotowaniu marki na przejście z komputerów na urządzenia mobilne obniżyły poziom zysków Baidu, co odbiło się niekorzystnie na wartości jego marki. Informacje o badaniu Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 to jedyna na świecie wycena wartości ...