-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... o tyle wygodne, że wystarczy przesłać tam e-mail z opisem planowanych zmian oraz nowe teksty, nie martwiąc się jednocześnie o wiele drobnych, ale uciążliwych problemów, ... Organizacja konkursu jest także dobrą okazją, aby odświeżyć markę za pomocą reklamy łączącej promocję konkursu ze stroną internetową. W tym miejscu chcielibyśmy jeszcze wspomnieć ...
-
ARBOmedia przejmuje Q-NET
... pod względem zasięgu stawia ARBOmedia Polska na trzecim miejscu na polskim rynku reklamy online [wg Megapanel PBI/Gemius 2005.02]. Po połączeniu ARBOmedia reprezentuje ... przekonani, że przekształcone ARBOmedia Polska otworzy przed witrynami Q-NET nowe możliwości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dołożymy wszelkich starań, aby nowy ...
-
Product placement w grach wideo
... kilka milionów osób zajmuje się elektroniczną rozrywką z wykorzystaniem Playstation 22. Nowe gry często cieszą się znacznie większą popularnością niż znane filmy. ... . przez Massie Inc. oraz IGA Worldwide. Pozwala na dokładne umieszczenie i monitorowanie reklamy w danej lokalizacji geograficznej i wirtualnej. Umożliwia to szybką zmianę komunikatu w ...
-
Kreowanie marki na bazie emocji
... , w którym żyje, jest pełen sprzeczności. Wszyscy są przekonani o skuteczności reklamy telewizyjnej, a jednocześnie, jak dowodzą badania, prawie połowa emitowanych w Polsce reklam ... . Świat ten wytworzył nowe metody komunikacji (komunikatory, pocztę elektroniczną, telekonferencje), stworzył nowe zwyczaje i zachowania konsumenckie (od czego ...
-
Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji
... jako najmłodsi konsumenci są w największym stopniu narażeni na negatywny wpływ reklamy. Chociaż, nie należy przeceniać przepisów w tym zakresie, gdyż posługują się one często ... . Nowelizacja uniemożliwia też w pewnym zakresie nieświadome odbieranie przez konsumentów „zakamuflowanej” reklamy (czyli lokowania produktu), której nie dostrzegamy, a ...
-
16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów
... zamieścić informacje na temat Twojej aplikacji. Ostatnio na rynku pojawiły się również nowe platformy (np. ChupaMobile), gdzie można sprzedawać oraz kupować kody źródłowe ... konto) w zamian za napisanie recenzji Twojego produktu lub inną formę promocji. Reklamy Zamieść banery na kluczowych blogach i stronach internetowych odwiedzanych przez Twoich ...
-
Dlaczego zarządcy nieruchomości muszą znać prawo?
... , jak i właścicieli lokali w budynkach komercyjnych. Wydaje się, że najbardziej nowe przepisy odczują właściciele galerii handlowych, ponieważ tam części wspólne ... . W zależności od rodzaju reklamy, opłata ta będzie stanowiła koszt wchodzący w skład opłat eksploatacyjnych albo bezpośrednio ponoszony przez właściciela reklamy. Od 1 stycznia 2016 r. ...
-
Product placement w Internecie?
... to też bariera dla promocji sklepów, zwłaszcza tych mniejszych, funkcjonujących obok międzynarodowych sieci handlowych. Poza utartymi ścieżkami Specjaliści ds. reklamy wskazują jednak nowe i nie tak kosztowne kanały dotarcia do konsumenta oraz zwiększenia efektu sprzedażowego - internet i product placement (wykorzystywanie wyrobów lub znaków ...
-
RODO: jeszcze więcej zgód
... wbrew oczekiwaniom, bardziej rygorystyczne niż unijne rozporządzenie. Na które nowe przepisy warto zwrócić szczególną uwagę? Wskazuje dr hab. Bogdan Fischer, Partner ... np. o profilowaniu dla przyznania rabatu, czy oferowania zgodnej z preferencjami reklamy w oparciu o inne wcześniej dopuszczone przez RODO podstawy profilowania, np. uzasadniony ...
-
Start kampanii reklamowej Intel Centrino
... biznesu, użytkowników komputerów przenośnych, profesjonalistów IT oraz zaawansowanych technicznie konsumentów rozpocznie się 12 marca, jednocześnie ze światową premierą technologii Centrino. Reklamy drukowane obejmować będą wkładki do czasopism zawierające hasła takie jak "Intel ma pilną wiadomość dla okablowanego świata: 'Unwire' (pozbądźcie się ...
Tematy: centrino -
NetSprint wchodzi na Litwę
... . Wkrótce litewscy Internauci uzyskają możliwość wyszukiwania grafik oraz dostęp do litewskiej wersji NetSprint Toolbar. Z kolei reklamodawcy będą mogli skorzystać z reklamy w wyszukiwarce poprzez linki sponsorowane. NetSprint nawiązał już współpracę w tym zakresie z wileńskim oddziałem sieci reklamowej Ad.net. "Uruchomienie serwisu NetSprint ...
-
POS TV w ARBOmedia
... prasowe oraz taksówki. Jest to nowy i cieszący się rosnącą popularnością nośnik reklamy. W lipcu tę formę przekazu reklamowego wykorzystała firma Sara Lee Household & Body Care ... przenosi się także na reklamodawcę i reklamowany produkt. Korzystanie z takiej formy reklamy pomaga budować wizerunek marki. Obraz emitowany jest bez dźwięku aby nie ...
-
Microsoft: 5 lat, żeby dogonić Google i Yahoo
... przez Google i Yahoo. Ballmer mówi, że wytrwałość i nowe technologie pomogą wypełnić lukę między Microsoftem i rywalami na rynku reklamy online. Przemawiając na uroczystym lunchu biznesowym, Ballmer powiedział, że nie cieszy się z tego, że przegrywa z dwoma liderami reklamy w sieci, ale przewiduje, że wytrwałość i zdolność producenta ...
-
Wyszukiwarki robią dodatkowe narzędzia
... nowe zautomatyzowane sposoby proponowania odpowiedzi na zapytania do wyszukiwarki. Z kolei inna strona umożliwia użytkownikom podgląd ... będą się bardziej skłaniać ku temu rozwiązaniu”. Google zamieszcza reklamy obok wyników wyszukiwania i otrzymuje opłatę tylko wtedy, gdy konsumenci klikają na reklamy. Snap.com utrzymuje, że może on iść krok dalej, ...
-
Google wchodzi do MySpace
... największą wyszukiwarką - Google, w zakresie wyszukiwania i reklamy. Gwałtowny wzrost MySpace, w której rejestruje się codziennie ponad 250 tysięcy nowych internautów, ... Internecie. Zmienia to również biznes medialny i tradycyjne grupy medialne próbują wejść na nowe obszary w sieci. Pan Murdoch był w ostatnim roku najbardziej agresywny, płacąc około ...
-
Nowa Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
... nowe zasady prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. Wprowadzone zmiany dostosowały ... 2006 roku kosztów uzyskania przychodów nie stanowiły bowiem koszty reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25 porc. przychodów, z wyjątkiem reklamy przeprowadzanej w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. W nowej księdze ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów marketingowych ...
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... nowe badanie rynku zlecone przez IAB Polska, a zrealizowane przez PBI i GfK Polonia. Wyniki badania ... z innymi: przesyłają linki do stron z kosmetykami, dyskutują na forach/grupach dyskusyjnych, a także komentują teksty i reklamy, 8 na 10 zbadanych uważa Internet za przydatny przy poszukiwaniu informacji o kosmetykach, a także przy sprawdzaniu opinii, ...
-
Franczyza a rynek apteczny
... już ponad 200 aptek. Zdaniem ekspertów ARSS, franczyza w farmacji to zjawisko nowe, ale mające szansę na głębsze zakorzenienie. Dotychczasowe rozwiązania ... że formuła programów lojalnościowych zaczyna się wyczerpywać. Centralne gazetki, informatory, reklamy, kampanie w internecie, organizowane programy szkoleniowe dla personelu aptek odnoszą różny ...
-
Product placement a idea placement
... duży wpływ na kreowanie naszych zachowań wydają się mieć seriale. Specjaliści od reklamy skrzętnie wykorzystują ten fakt, prezentując marki swoich produktów w filmach czy ... czas przed dużym czy małym ekranem jest zażenowana prezentowanym tam poziomem reklamy. Mimo to nie można zaprzeczyć faktom: emisja serialu „Magda M.” zaowocowała wzrostem ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 21/2014
... Główne jego wątpliwości dotyczą m.in. zakazu inwestowania w obligacje, nakazu inwestowania w akcje i zakazu reklamy OFE. Założenia obecnej wersji podziału składki emerytalnej są następujące: jeśli ... 15 proc. do końca 2017 r.). Przy tym warto wiedzieć, że ustawa: zakazuje publicznej reklamy OFE do końca lipca (za złamanie tego zakazu grozi kara od 1 ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się ... The Voice of Poland prawie 0,5 mln. Mimo, że TVP2 stosuje mniej przerw na reklamy i tym samym zapewnia mniejsze pole do popisu markom do promocji, to zdecydowanie ...
-
Nowy trojan na Androida atakuje firmware i popularne aplikacje
... funkcjonalności aplikacji dla Androida. Moduł ten jest zdolny w szczególności do zdalnego aktualizowania systemu operacyjnego, zbierania informacji, wyświetlania powiadomień (włączając reklamy) i dokonywania płatności mobilnych. Mimo iż niektórzy mogą przypuszczać, że Android.Gmobi.1 nie stanowi żadnego zagrożenia, to w rzeczywistości realizuje on ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... W zaledwie 7,3 proc. przypadków reklamodawcy wykorzystują ich wcześniejszą aktywność, by wyodrębnić odpowiednio sprofilowaną grupę, a następnie dotrzeć do niej z dopasowanym przekazem. Reklamy publikowane „na chybił trafił” stały się zmorą użytkowników sieci na całym świecie. Internauci, przytłoczeni atakującymi zewsząd krzykliwymi banerami, które ...
-
Ewolucja złośliwych programów
... wysokości 90,5 milionów dolarów. Według prognoz Jupiter Communications Inc., wielkość rynku reklamy w Internecie wzrośnie w tym roku do 28 miliardów dolarów. Obecnie ... firmy antywirusowe i cyber-przestępcy; również przestępcy komputerowi wzajemnie się zwalczają. Powstają nowe grupy przestępcze, a mniejsze grupy dążą do połączenia się w większe. Trend ...
-
Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami
... na rynku usług finansowych. W tym celu zostaną wprowadzone nowe postacie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Zakazane będzie oferowanie usług ... przedsiębiorcę do zaniechania określonych działań np. zobowiązać przedsiębiorcę do wstrzymania emisji reklamy lub wycofania danego produktu z oferty. Co prawda przedsiębiorca będzie ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... mogą zarówno marketerzy, jak i właściciele mediów. Jednak nowe możliwości oznaczają również nowe wyzwania. Powstające technologie mogą zmieniać użytkowanie mediów. Inne zmiany w branży, takie jak malejąca rola ciasteczek, oznaczają konieczność stosowania nowych metod pomiaru widowni reklamy internetowej oraz skuteczności kampanii reklamowych. Inne ...
-
Internetowy odtwarzacz Adobe Media Player
... udostępnia wydawcom standaryzowany zestaw narzędzi umożliwiający zastosowanie różnorodnych form reklamy przeznaczonych dla określonego odbiorcy oraz możliwość dopasowania w czasie rzeczywistym wyglądu odtwarzacza do marki lub tematyki aktualnie odtwarzanych treści. Nowe narzędzia pozwlają także na kompilację danych analitycznych w oparciu o prawa ...
-
Sklepy internetowe: większe obowiązki sprzedawcy
... po wielu aktach prawnych, ale z drugiej strony rodzi pytanie czy nowe przepisy będą interpretowane podobnie do poprzednio obowiązujących” – mówi Tomasz Rutkowski, ... wobec konsumenta za wadę polegającą na niezgodności towaru z zapewnieniami składanymi w ramach reklamy czy promocji. „Zakres odpowiedzialności nałożonej na sprzedawcę wykracza ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... roku. „Disruptive innovation”. Pod tą nazwą skrywają się kreujące nowe rynki technologie, które zaburzają zastały porządek ekonomiczny, wywierając istotny wpływ zarówno na ... Data i uczeniu maszynowemu odkryliśmy, że w czasie trwania kampanii najlepiej konwertowały reklamy skierowane do osób, które interesują się wystrojem wnętrz – wspomina Piotr ...
-
Metamorfoza MediaLink.pl
... szarego i niebieskiego. Zdecydowano się również na zmianę logo MediaLink.pl. Nowe, powstałe w kolorach pomarańczowym i czarnym, ma wyrażać dynamikę serwisu, ... skupić się na szybkich i rzetelnych doniesieniach dotyczących wydarzeń na rynkach mediów, reklamy, nowych technologii, telekomunikacji i branży satelitarnej. Niebawem wprowadzone zostaną dla ...
Tematy: medialink.pl, media -
Kampanie launchingowe w TV 2004
... wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i Idea - wynika z raportu na temat kampanii promujących nowe produkty przygotowanego ...
-
Handel w Internecie: zmiany dla przedsiębiorców
... tego typu ofert. Nowelizacja ustawy przewiduje wprowadzenie nowych przepisów dotyczących reklamy internetowej zawodu regulowanego, a ponadto zmienia szereg tych przepisów, ... propozycji przewidzianych przez projekt nowelizacji ustawy, należy zwrócić szczególną uwagę na nowe obowiązki, jakie wiązać się będą dla przedsiębiorców, z tytułu świadczenia ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I kw. 2015
... Threats Challenge Trust in Supply Chains and Best Practices” („Złe reklamy i zero-day: powracające zagrożenia podważają zaufanie do systemu sprzedaży i najlepszych praktyk”). Z ... wyrafinowane: pakiety exploit kit nieustannie się rozwijają, poszerzają swój arsenał o nowe exploity i stają się przez to bardziej atrakcyjne zarówno dla zaawansowanych, jak ...
-
Urządzenia mobilne dziecka - przyjaciel czy wróg?
... złośliwe oprogramowanie może zaszkodzić w różnoraki sposób – zainstalować niepożądane i irytujące reklamy w przeglądarce, wykraść prywatne informacje czy dane finansowe, szpiegować użytkowników, ... do szkoły to zawsze niezwykłe przeżycie dla dziecka i jego rodziców. Nowe osoby wokół naszych pociech pojawiają się jednak nie tylko w świecie realnym ...