-
Reklamy piwa IV kw. 2013
... – grudzień polscy piwowarzy wyemitowali łącznie 244 nowe reklamy - niemal o połowę mniej niż w kwartale poprzedzającym. Raport analizujący aktywność reklamową producentów piwa został przygotowany przez IMM po raz ósmy. Jego celem jest analiza zgodności reklam branży piwowarskiej z Kodeksem Etyki Reklamy. Spokój po intensywnym sezonie letnim ...
-
Reklamy piwa I kw. 2014
... Reklamy. Okazuje się, że żaden ze spotów nie wzbudza zastrzeżeń. Jak już wspomniano we wstępie, raport przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie branży piwowarskiej wskazuje, że w I kwartale 2014 r. wyemitowano we wszystkich środkach przekazu łącznie 274 nowe reklamy piwa - 24 reklamy ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... "), a także technologiom oferującym nowe możliwości pozyskiwania klientów (np. geolokalizacja czy technologie zbliżeniowe). Na potrzeby raportu adStandard 2011 redakcja serwisu Internet Standard oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadziły wspólne badanie stosunku polskich internautów do reklamy online. Użytkownicy sieci odpowiedzieli ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), kina (-9,6%) oraz - w niewielkim stopniu - reklamy ... nowe nośniki i szansę dotarcia do 0,5 mln pasażerów więcej podróżujących codziennie metrem. Sytuacja na rynku reklamy prasowej nie pozostawia złudzeń co do drugiej połowy roku. Zwłaszcza w prasie codziennej rynek reklamy ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... jedną z ulubionych rozrywek. W przyszłości trendy tematyczne na naszym rynku pewnie się utrzymają, pojawią się natomiast nowe możliwości technologiczne w telefonii, a co za tym idzie – także nowe pomysły w dziedzinie reklamy mobilnej. Przede wszystkim, w miarę powiększania się bazy telefonów najnowszej generacji, będziemy mieli wkrótce do czynienia ...
-
Reklamy piwa: samoregulacja branży skuteczna
... do poprawy to przede wszystkim skrócenie procesu rozpatrywania skarg oraz rozwój własnego monitoringu rynku reklamy. Dalsze kroki, jakie planuje sektor piwowarski wraz EASA, przewidują kontynuację rozpoczętych prac i nowe sprawozdanie w roku 2011. W najbliższym czasie szczególny nacisk zostanie położony na poprawę stanu świadomości konsumentów ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... rozwoju rynku reklamy w Polsce w bieżącym roku. Zakładamy, że jesienią nie pojawią się nowe ogólnokrajowe ograniczenia i zarówno gospodarka jak i rynek reklamy będą stopniowo się odbudowywać. Przewidujemy, iż od września budżety reklamowe zaczną wracać do poziomów z poprzedniego roku. Oczywiście w skali całego roku rynek reklamy odnotuje największy ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... , z którym mieliśmy do czynienia w czasach recesji z 2009 roku. Jak jednak czytamy, konieczność zachowywania dystansu społecznego oraz nowe zachowania konsumentów w znacznym stopniu przyczyniają się do rozwoju reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy zdołał przekroczyć 50%. Dynamika wydatków reklamowych na ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... w odniesieniu do liderów tortu reklamy w internecie: reklamy w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM 48%) i reklamy graficznej (klasyczny display: 45%, wideo: ... handlowych, jeśli ten przychód w danym okresie rozliczeniowym będzie wyższy. Prawdopodobnie nowe obciążenie finansowe dla firm z branży online nie jest rozwiązaniem tymczasowym i ...
-
Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
... AI. Najszersze i najbardziej praktyczne zastosowanie nowe przepisy znajdą w stosunku do dwóch grup: dostawców (providers) i podmiotów stosujących AI, np. organizacji wdrażających systemy na potrzeby swojej działalności. Akt w istotny sposób wpływa na funkcjonowanie wszystkich firm na rynku reklamy internetowej wykorzystujących AI, ale stopień tego ...
-
Wyroby tytoniowe: nowe przepisy już wkrótce
... nowych produktach. Szereg decyzji dotyczących e-papierosów zostanie pozostawiony państwom członkowskim, np. regulacje ws. stosowania substancji smakowych, reklamy bez skutków dla zagranicy i ograniczeń wiekowych. Nowe przepisy nie będą miały zastosowania do e-papierosów leczniczych (zgodnie z dyrektywą 2001/83/WE) ani wyrobów medycznych (objętych ...
-
Polacy nie chcą ograniczenia reklamy piwa
... już planują kolejne kroki, które uderzyć mogą w branżę alkoholową. Tym razem chodzi o zakaz reklamy piwa. Co o takim pomyśle sądzą Polacy? Okazuje się, że niemal 6 na 10 ... rezultaty zmian i iść o krok dalej - resor zdrowia już forsuje nowe rozwiązanie. Tym razem chodzi o reklamy piwa, których emisja miałaby zostać przesunięta z godziny 20.00 ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... nowe wyzwania przed marketerami. Które z dostępnych im narzędzi jest w stanie przebić się przez konsumencki opór? Dobrym pomysłem wydaje się branded content. To forma komunikacji, której zadaniem jest pobudzić percepcję odbiorcy, a wyróżnikiem - kreacja oraz subtelne połączenie reklamy oraz rozrywki. Reklamy ... reklamy z treściami rozrywkowymi. ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... dojazdów do pracy, jak i wyjadów wypoczynkowych. W 2020 roku wpływy reklamowe operatorów reklamy zewnętrznej spadły o 38,8% czyli o 210,8 mln zł. Drugi kwartał był dla OOH ... bez nich widzowie nie wrócą przed duży ekran. Udział mediów w przychodach z reklamy W konsekwencji różnej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów zmienia się ich udział w ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... . Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie promocyjne, stosując reklamę tradycyjną, odbiorców coraz trudniej zaskoczyć i wywołać wśród ... naprawdę”. Może za kilkaset lat nasi potomkowie uwierzą w prezentacyjną rolę reklamy – ale dzisiaj niechętnie traktujemy jej związek z doświadczaną przez nas rzeczywistością jako ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... stosowany dotychczas podział tych dwóch segmentów stał się nieaktualny w dobie smart TV i CTV. Nowe podejście będzie miało również wpływ na ujęcie pozostałych części reklamy digital w raporcie dla całego rynku reklamy. Z najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie WebTV ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... więc filmy reklamowe, spoty, mogą być transformowane na potrzeby nowego medium i zdobywać nowe rynki. Co to oznacza? Telewizyjne kampanie marketingowe, rozciągając się na kanał ... musiały świadczyć usługi "ful service". Te, które specjalizują się tylko w typie reklamy online lub offline, będą musiały szukać partnerów oraz doświadczonych pracowników, ...
-
Walka na rynku reklamy kierowanej
... reklamodawców, że może być ona początkiem likwidowania szerokiej przepaści między Microsoftem i Google, którego dominacja w branży reklamy w wyszukiwarkach, daje mu także większy wpływ na rynek interaktywnej reklamy kierowanej. Przychody Google z wyszukiwania reklam wzrosły o 80 proc. w ostatnim kwartale. W tym okresie przychody Microsoftu ...
-
Nadchodzą nowe formy reklamy online
... rynku spadnie z 47 do 17 procent, wynika z najnowszych badań. Wzrośnie natomiast znaczenie reklamy osobistej, czyli dopasowanej do potrzeb potencjalnego klienta. Wydatki ... sklepie internetowym lub pozyskanie wniosku o umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Wyświetlenie każdej reklamy poprzedza specjalna, trwająca ułamki sekund, aukcja. Stają do niej ...
-
Kosmiczne reklamy
... urządzenie, które pozwoli umieszczać w kosmosie reklamy widoczne z Ziemi. "Reklamy kosmiczne pozwolą objąć duże obszary i kolosalną liczbę konsumentów" – zachwala swoje rozwiązanie konstruktor. "To będzie - jak ... trzeba będzie wprowadzić poprawki do map nieba, na którym obok dotychczasowych gwiazdozbiorów pojawią się nowe. A następne pokolenia będą ...
Tematy: ciekawostki -
Czy reklamy kredytów gotówkowych pomogą?
... , obok kredytów hipotecznych, decyduje się na reklamy kredytów gotówkowych. Wśród nich można znaleźć między innymi: Bank BPH, BZ WBK, Citi Handlowy, Euro Bank, Getin Bank, Invest Bank, Pekao oraz Polbank. Dodatkowo, żeby zwrócić uwagę klientów, nowe reklamy naszpikowane są gwiazdami, na przykład Bank ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... reklamy on-line wciąż się utrzymuje - według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki ... online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku 2011 indeks rok-do-roku na tej samej bazie uczestników badania wyniósł 22%. W zeszłym roku do projektu dołączyły 3 nowe podmioty, zastępując wcześniejsze, które ...
-
Doradztwo podatkowe: nowe przywileje i zadania
... zniesienie ograniczeń związanych z prowadzeniem przez doradców podatkowych innej niż doradztwo działalności gospodarczej. Ponadto, zlikwidowany został istniejący dotychczas zakaz reklamy takiej działalności. Wiele kompetencji, które dotychczas przysługiwały Ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych zostało przeniesionych na rzecz Krajowej ...
-
Google Play: nowe wirusy w aplikacjach dla dzieci z ponad 1 mln pobrań
... aplikacji. Ukryte w nich złośliwe oprogramowanie "Tekya" zmuszało użytkowników do klikania w reklamy. I wprawdzie sklep usunął już zainfekowane programy, to jednak można się ... 000 razy. Jego działanie polegało na imitowaniu działań użytkownika poprzez klikanie w reklamy i banery takich agencji reklamowych jak np. Google AdMob, AppLovin, Facebook i ...
-
Prawa konsumenta. Nowe zasady rękojmi i gwarancji
... wady towarów wobec konsumentów, a to oznacza, że trzeba się przygotować na nowe zasady reklamacji. Czeka nas istotna zmiana przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów – ... zapewnienia złożone przez przedsiębiorcę – a więc choćby zapewnienia wynikające z reklamy towaru, przedsiębiorca musi dostarczyć towar z akcesoriami i instrukcjami, których ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... . Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Nie decyduje jeden konkretny czynnik. Kluczowe jest stworzenie inwestycji, której lokalizacja, cena mieszkań lub domów oraz ich układ funkcjonalny będą współgrać. W kontekście naszej firmy, wybieramy nowe lokalizacje z potencjałem: Rabowice, Jasin znajdują się ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować?
... poznać nowe inwestycje mieszkaniowe nie traktują social mediów jako podstawowego źródła wiedzy o ofercie. Wykorzystują w tym celu głównie wyszukiwarki ofertowe, serwisy agencji nieruchomościowych i strony firmowe deweloperów oraz kontent dostępny na portalach branżowych. Z drugiej strony jednak celnie trafiają do konkretnej grupy odbiorców reklamy ...
-
Nowe techniki oszustw
... wiadomości zalecano użytkownikom pobranie najnowszej wersji paska narzędziowego Google Toolbar, który zablokuje reklamy typu pop-up i oprogramowanie szpiegujące (spyware). Użytkownicy ... funkcjom skanowania tekstu stosowanym w tradycyjnych filtrach antyspamowych. Nowe techniki zostały znalezione w trzech szeroko rozprzestrzeniających się wiadomościach ...
-
Marek Jakubiak otwiera nowe browary
... nowe browary, warzy kolejne gatunki piwa i przebojem zdobywa polski rynek. Mówi, że chce odbudować w ... niemieckie. W pozostałej części kraju ekspansja dużych koncernów, wprowadzanie nowych technologii, opakowań, sposobów sprzedaży i reklamy bezpośredniej spowodowały, że małe browary cofały się w rozwoju. Pierwszemu Ciechanowi udało się przekonać ...
-
Sprzedaż alkoholu - nowe restrykcje?
... nowe restrykcje w sprzedaży alkoholu. Reklama piwa będzie mogła pojawić się w telewizji dopiero po ... , przewodniczący Zespołu ds. Euro 2012. Nowe pomysły Ministerstwa Zdrowia idą jednak w kierunku większych niż dotąd restrykcji. Oprócz zakazu sprzedaży na stadionach, dodatkowe obostrzenia dotyczyć mają reklamy piwa. Będzie ona mogła w telewizji ...
-
Skuteczność reklamy online
... marki w internecie, zarówno w zakresie reakcji bezpośredniej, jak i zmian świadomościowych użytkowników, spowodowanych kontaktem z reklamą. Przy okazji tego projektu zbadane zostały także nowe formy reklamowe" – powiedział Adam Kwaśniewski, odpowiedzialny za projekt ze strony Ad.net, sieci która udostępniła powierzchnię reklamową. W ramach kampanii ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... (resellerom) D-Linka w działalności biznesowej. W Polsce kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji). Stworzono też specjalną stronę internetową poświęconą rozwiązaniom ...
-
Nowe technologie w rekrutacji: konieczność nie opcja
... aplikacji mobilnej, a co piąty (21%) wymieniał wiadomości z potencjalnym pracodawcą. Nowe technologie w rekrutacji to już chleb powszedni. To niektóre z wniosków, do ... technologicznych, najczęściej wykorzystywane przez kandydatów do poszukiwania ofert pracy są reklamy w mediach społecznościowych – średnia globalna wynosi 31%, a najwyższy wynik w ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... rozwój rynku kształtować będą nowe modele płatności za reklamę internetową. W przyszłości możemy spodziewać się większych przychodów z kampanii typu performance - CPA, gdyż nowe branże - poza finansową - powinny być zainteresowane przeprowadzaniem kampanii w tym modelu”. Wg wyników raportu IAB AdEx udział reklamy SEM w Polsce wzrósł z 20 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... 2011 r. wynosiła 9,9 mld USD). „Postępująca migracja z mediów tradycyjnych do Internetu zyskała nowe koło napędowe - konsumenci wyjątkowo szybko przyzwyczaili się do ... rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej w 2016 roku pod względem wielkości nieznacznie wyprzedzi rynek reklamy telewizyjnej ...