-
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
... reklamy internetowej. W skali światowej jego wzrost ma wynieść 29,5 proc. Raport podaje, że do 2012 r. światowe przychody z reklamy mobilnej wzrosną sześciokrotnie, do poziomu 16,4 mld dol. Rozwój rynku kształtować będą nowe rodzaje reklamy ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... Reklamy w czasopismach (+1) Reklamy w kinach (-2) Reklamy w punktach sprzedaży (-) Cyfrowe reklamy zewnętrzne (+2) Globalny konsumencki ranking Ad Equity – media internetowe Treści od influencerów (+1) Reklamy w e-commerce (+1) Reklamy w podcastach (-2) Reklamy typu story w mediach społecznościowych (+1) Reklamy ... pociąga ich to, co nowe i atrakcyjne ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... konkurencji ze strony cyfrowych platform handlu elektronicznego, a marki zyskują nowe możliwości nawiązania współpracy, a nawet realizacji kampanii direct-to-consumer. Większa konkurencja o ruch i sprzedaż będzie napędzać dalszy rozwój reklamy marek i reklamy efektywnościowej. Prognozujemy, że wydatki na reklamę produktów medycznych dostępnych bez ...
-
Nowe oblicze reklamy?
... reklamy, choć ostatnio znów notuje doskonałe wyniki, ma przed sobą nowe problemy. Są one związane głównie z wyłączaniem reklam przez odbiorców – i nie chodzi tu tylko o reklamy ... dla mniejszych firm, które nie dysponują gigantycznymi budżetami. Jeśli bowiem reklamy okażą się wystarczająco zabawne, Internauci sami zadbają o dystrybucję. Przykładem ...
-
Oszuści klikają w reklamy
... w bandery jest sfingowanych. Większość oszustów najzwyczajniej szkodzi polskiemu rynkowi reklamy internetowej. Chcą zarobić szybkie i łatwe pieniądze, nie ... postarają się wspólnie rozprawić z nieuczciwymi odbiorcami reklamy, albo wycofają się z płacenia za ilość kliknięć i zastosują nowe formy zliczania oglądalności, które zostały ostatnio ...
-
Europejczycy ignorują reklamy internetowe
... proc. Badania ADTECH wskazują, że użytkownicy najczęściej klikają na reklamy wideo (przeciętny CTR - 4,6 proc.) oraz reklamy typu pop-up i layer (CTR - 0,6 proc.). Internauci ... sieci - przyznaje Dirk Freytag, CEO ADTECH. - Potrzebne są nowe formaty, takie jak reklamy wideo, które przyciągną uwagę użytkowników i wygenerują kliknięcia. W ramach ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... trendem wpływającym na światowy rynek reklamy internetowej w ciągu ostatnich kilku lat. Dzięki nowym typom urządzeń - takim jak inteligentne głośniki z cyfrowym asystentem i inteligentne telewizory - zmienia się sposób interakcji konsumentów z usługami i treściami multimediów. Pojawiają się tym samym nowe obszary konkurencji dla cyfrowych graczy ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... całego rynku. Indie i Rosja liderami wzrostu wydatków na reklamę w sektorze telekomunikacji Zgodnie z prognozą Zenith, Indie będą najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamy telekomunikacyjnej w latach 2020-2023, z rocznym wzrostem na poziomie 11%. Według eMarketera, tylko 31% populacji posiada obecnie smartfona, ale za sprawą wprowadzenia ...
-
Internauci a stare i nowe media
... reklamy). Zdarza się, że zabawne treści użytkownicy pokazują podczas imprez i spotkań towarzyskich. Bywa również, że społecznościowe portale ogląda się wspólnie z małżonkami lub znajomymi. Wówczas patrzy się na czyjeś nowe ... z którymi wiążą szczególne sentymenty czy doznania WNIOSKI DOTYCZĄCE REKLAMY I ZAKUPÓW W SIECI Z badań wynika, że wzrasta rola ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... dyrektor kreatywny przenosi uwagę z produktu na samą reklamę. W efekcie powstają rewelacyjne reklamy, które ... nie sprzedają produktu. Doskonale pamiętamy spot reklamowy, ale nie ... Public relations jest stosunkowo tańsze. 8. Reklama lubi stare nazwy. Public relations woli nowe nazwy. Nowa marka jest w public relations atutem, odwrotnie niż w reklamie ...
Tematy: -
Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?
... który notuje spadek sprzedaży swoich produktów. Postanawia uruchomić promocję na nowe modele z atrakcyjnymi cenami. W związku z czym buduje strategię kampanii, która ma mu pomóc ... ma istotne znaczenie. Rozliczenia za 1000 kliknięć sprawiają, że zależnie od branży reklamy kończą się w szybkim czasie pobierając opłatę, a nie dając oczekiwanych efektów. ...
-
Uwaga na nowe reklamy!
... , ABCNews, Pepsi i Hondy. Reakcje Internautów będą obserwowane przez 5 tygodni. Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internauci będą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie -
UOKiK: kara za nieuczciwe reklamy
... a nie na modemie – mogło wprowadzać zainteresowanych ofertą w błąd co do rzeczywistego przedmiotu reklamy. Urząd nałożył na spółkę karę w wysokości ponad 840 tys. zł. ... uwzględnieniem treści kampanii reklamowych, przy pomocy których bardzo często promowane są nowe usługi. W związku z tym, w przypadku stwierdzenia naruszeń, można liczyć się z ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... wynika z raportu KPMG, konsumenci na całym świecie błyskawicznie adaptują nowe sposoby zachowań, umożliwione przez dynamiczny rozwój technologii cyfrowych. Dobrze ... Consulting KPMG. Jak wynika z raportu KPMG, wzrasta natomiast poziom akceptacji dla reklamy w Internecie czy telefonach komórkowych. Prawie dwie trzecie konsumentów, czyli o ponad ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... 2009 r., recesja wpłynęła i wpłynie na wszystkie formy wydatków na reklamę online ale nowe formaty eksperymentalne, jak te dostępne na portalach społeczności internetowych, których wartość ... może przynieść wiele zysków ponieważ te pozostają dalej realnym kanałem reklamy na rynku. Monitorowanie dyskusji dotyczących marek i produktów, które odbywają się ...
-
UOKiK: operatorzy telekomunikacyjni ukarani za reklamy
... zł. Prezes UOKiK stale monitoruje rynek usług telekomunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem treści kampanii reklamowych, które promują nowe usługi. Tylko w ubiegłym roku Urząd przeprowadził około 20 postępowań dotyczących reklamy. Jedno z nich dotyczyło działań spółki PTC (operator sieci Era). W listopadzie ubiegłego roku UOKiK wszczął ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... również ofert dla bankowców, lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów, prawników oraz specjalistów od reklamy, marketingu i PR. W Krakowie najwięcej przybyło ofert dla sprzedawców – w ciągu ... dla pracowników działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. Łatwiej pracę mogli znaleźć także chętni do pracy przy produkcji ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane ... będzie wzrost specjalistycznej wiedzy pracowników na temat narzędzi opierających się o nowe ...
-
Nowe technologie: 10 prognoz dla konsumentów
... zapobiec oszustwom i nadużyciom, które będą coraz częstsze ze względu na szybko rosnącą wartość rynku reklamy online. Szacuje się, że w 2017 r. rynek reklam video online wart był 28 mld dolarów. W tym samym czasie rynek reklamy telewizyjnej wart był 193,7 mld dolarów. Warto jednak pamiętać o tym, że ta kwota ...
-
Jakie udogodnienia oferują nowe inwestycje mieszkaniowe?
... Izabela Woźnicka - Letka z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development Osiedle Reduta Nowe Podolany od początku miało być miejscem nie tylko funkcjonalnym, ... w zabudowie do pięciu kondygnacji. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Realizujemy inwestycję kompleksowo, co oznacza, że przygotowujemy drogi ...
-
Cyberprzestępczość czeka na wyprzedaże. Stare i nowe zagrożenia
... zarówno tradycyjne rodzaje ryzyka związane z zakupami online, jak również całkiem nowe zjawiska w sieci, wywołane przez pandemię. Powszechne zagrożenia Brak zabezpieczeń publicznych ... tym roku klienci powinni szczególnie uważać na podejrzane strony, oferty i reklamy, które próbują przekierować ich z odwiedzanej bezpiecznej witryny. Czasami wystarczy ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... zimowym, a jeszcze przed letnim). Przybywa ofert pracy dla specjalistów od reklamy i marketingu – w kwietniu czekało na nich o ponad 5 procent więcej ofert niż ... wpływ – przyrost liczby ogłoszeń w dużych miastach łagodzi spadki poza nimi. W dużych miastach nowe miejsca pracy powstają znacznie szybciej niż na prowincji a dynamika zmian szybko ...
-
Kto właściwie kupuje nowe mieszkania?
... , w branży IT, marketingu, reklamy, jak również architekci. Adrian Potoczek, dyrektor sprzedaży w Wawel Service Młodzi nabywcy to wciąż największy odsetek naszych klientów. Kolejną grupą są osoby, które zmieniają mieszkania na większe, dla których stworzyliśmy program „Zamień stare na nowe. Skierowany jest do osób ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... zwrotu zakupów online, niż głównych miejsc sprzedaży. Nie oznacza to jednak całkowitego wycofywania się z przestrzeni fizycznej. Marketerzy postawią na nowe interaktywne formy reklamy outdoorowej, wykorzystujące np. technikę rozszerzonej rzeczywistości (AR). Poprowadzą one klientów z plakatu na przystanku autobusowym czy billboardu bezpośrednio do ...
-
Jak często kupujemy nowe systemy
... wersji udoskonalenia produktu pod względem bezpieczeństwa pracy, lepsze wsparcie techniczne ze strony producenta systemu – szybkie reagowanie na odnalezione błędy programistyczne reklamy i marketing towarzyszące wprowadzaniu produktu na rynek korzystna cena Czynniki te, choć bardzo ważne, nie muszą wcale decydować o tym, iż użytkownik ...
Tematy: -
Nowe statystyki wyprą liczniki
... statystyk, które mają na celu zastąpić bezużyteczne liczniki odsłon. Na witrynach internautów, korzystających ze statStandard, będą emitowane jedynie ankiety badawcze i reklamy charytatywne natomiast nie będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań oglądalności witryn internetowych gemiusTraffic (Gemius ...
-
Kasy fiskalne - nowe rozporządzenie
... to np. badania składu i właściwości substancji, przeglądów pojazdów mechanicznych, badań związanych z wydawaniem atestów, usług reklamowych, z wyłączeniem usług związanych z organizacją reklamy handlowej i usługowej (PKWiU ex 74.4), usług związanych z pakowaniem prezentów, paczek pocztowych i podobnych (PKWiU 74.82.10-00.50), usług związanych ...
-
Nieuczciwe reklamy PKO BP ukarane
Bank PKO BP naruszył prawo wprowadzając konsumentów w błąd w trakcie kampanii reklamowej lokaty terminowej "Max Lokata" - uznała Prezes UOKiK i nałożyła na spółkę ponad 5,7 mln zł kary. Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte w maju 2008 roku. Wątpliwości Urzędu wzbudziła treść materiałów reklamowych dotyczących produktu „Max Lokata”. Kampanię ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2009
... ", w której w samym tylko sierpniu przybyło ponad 5.100 ofert pracy. Na względnie szybkie znalezienie pracy mogą również liczyć specjaliści z zakresu PR, reklamy oraz marketingu - czekało na nich ponad 2.400 posad. Na drugim biegunie znajdują się osoby chętne do pracy w administracji publicznej - w sierpniu ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... – sprawni i doświadczeni szczególnie przydatni w czasie spowolnienia. Managerowie mogli się ubiegać o bez mała 2 tysiące stanowisk. Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu PR, reklamy oraz marketingu – w listopadzie czekało na nich niemal 1 tys. 300 posad, o ponad 19 procent więcej niż miesiąc wcześniej. Jednak prawdziwymi rekordzistami ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... również zapotrzebowanie na pracowników znających się na bankowości i leasingu (o 25,5 procent). Przybyło również ogłoszeń dla chętnych zmierzyć się z wyzwaniami w działach reklamy, marketingu czy PR (o 18 procent) czy specjalistów z zakresu zarządzania (o 17,4 procent) czy logistyki (10,5 procent). Kierunki zmian branżowego profilu ogłoszeń ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... jest również 40–milionowy wzrost liczby telewidzów. Utrzymana zostanie także czołowa pozycja telewizji wśród mediów, pod względem całkowitych przychodów, obejmujących reklamy, abonament, opłaty za poszczególne programy oraz przychody z licencji. Siłę telewizji, jako kanału reklamowego, potwierdzi piąty z kolei rok zwiększenie przychodów z reklam ...
-
Smart live, czyli jak nowe technologie zmieniają nam życie
... . Obiekty handlowe uważnie sprawdzają, jakimi ścieżkami podążają odwiedzający i gdzie najczęściej się zatrzymują. Na tej podstawie mogą rozmieszczać sklepy czy reklamy w sposób najbardziej skorelowany z konsumenckimi zachowaniami. Niektóre centra handlowe tworząc dedykowane aplikacje, przesyłają na telefony informacje dotyczące promocji w sklepach ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... Forum Des Halles w Paryżu, Eaton Centre w Toronto, Rosa-Luxemburg-Platz w Berlinie i Melbourne Square w Australii. Duży format medium DOOH oraz technologiczne możliwości cyfrowej reklamy zewnętrznej wpływają na wzrost zainteresowania oraz lepszy odbiór wyświetlanych spotów. To z kolei przekłada się na zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na ...
-
WhatsApp i Telegram - uwaga na nowe zagrożenie
... kraju zablokowany w 2015 roku, a WhatsApp w 2017 roku) osoby chcące z nich korzystać, często poszukują innych sposobów dostępu. Cyberprzestępcy wykorzystali to, konfigurując reklamy Google Ads prowadzące do fałszywych kanałów YouTube, które następnie kierowały widzów do witryn podszywających się pod Telegram i WhatsApp. Po zgłoszeniu ...