-
Przebranżowienie zawodowe i automatyzacja. Co na to Polacy?
... , organizacja połączyła siły z Boston Consulting Group. Efektem współpracy jest raport „Decoding Global Talent” – przedstawiająca życie zawodowe pracowników ze 190 ... globalnej na czele zawodów obawiających się automatyzacji również znalazły się finanse i obsługa klienta, ale w odróżnieniu od Polski w czołówce znaleźli się także eksperci HR, ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... stanowią osoby, które zaczęły regularnie kupować dopiero w ostatnich miesiącach. Wiosenny raport PwC poświęcony e-commerce poświęca tej grupie wiele uwagi, wskazując, ... ), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... być kolejnym bodźcem do rozwoju polskiego sektora. Niniejszy raport na temat sektora nowoczesnych usług biznesowych składa się z ... wykształcone umiejętności analityczne. Jak prognozują eksperci, obsługa procesów związanych z zarządzeniem big data ... stanowisk w projektach sprzedażowych lub Biura Obsługi Klienta, a przedsiębiorstwo i tak płaci jedynie za ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... poprzednich zakupów. Raport wskazuje, że informacje te muszą zostać wykorzystane do stworzenia pojedynczego, ujednoliconego profilu klienta, co ... obsługa i cena. Kluczowe wnioski z raportu to: Dla jednej czwartej podróżnych najlepszy czas na rozważenie dodatkowej oferty linii lotniczej jest po powrocie do domu, kiedy myślą o następnej podróży. Raport ...
-
Lojalność klientów bankowości coraz mniejsza
... wpływ na nowego banku jest atrakcyjna oferta (średnio 68% wskazań), dobra obsługa online (68%), dogodna lokalizacja bankomatów (64%) oraz łatwość założenia konta ... Według raportu, blisko połowa transakcji jest efektem wysokiego wskaźnika lojalności klienta do banku. W Stanach Zjednoczonych, niemal jedna trzecia sprzedanych ofert jest następstwem ...
-
Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych
... beaconów, możliwa jest identyfikacja klienta tuż po jego wejściu do oddziału, a następnie nawiązanie z nim interakcji za pośrednictwem smartfona. Korzystając z telefonu klient może wskazać cel swojej wizyty (np. założenie konta) i na bieżąco monitorować czas oczekiwania w kolejce. Z kolei obsługa od pierwszych chwil obecności konsumenta ...
-
3 gorące trendy w e-commerce
... . Raport opracowany przez firmę ... obsługa klienta. Stworzenie pola do zindywidualizowanej interakcji opartej na zainteresowaniach i celach zakupowych klientów pozwala firmom na zapewnienie najlepszego doświadczeni klienta. Co więcej, kiedy „szyty na miarę” system personalizacji działa dobrze, to technologia wpływa na pozytywne doświadczenie klienta ...
-
Czy bankowość internetowa i mobilna nam wystarczy?
... nowymi wyzwaniami. Według informacji zawartych w raporcie „Bankowość mobilna w Polsce 2022 oczami klienta” banki w swojej strategii rozwoju nie powinny jednak wykluczać osób ... gdzie poza adaptacją rozwiązań w nowym modelu chmurowym istotna jest też obsługa modeli multicloudowych. Na poziomie architektury rozwiązań bankowych, wyzwaniem jest ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... 100% dostęp do Internetu posiadały również przedsiębiorstwa z sekcji obsługa rynku nieruchomości. W 2007 r. w dostępie do Internetu najsłabiej prezentowały się ... firmy mają okazję być bliżej klienta. Atrakcyjność szaty graficznej i rzetelna informacja ... wody, ściekami i odpadami. Bezpieczeństwo ICT Raport pokazuje, że ponad co dziesiąte ...
-
Mikroprzedsiębiorcy: najlepiej jest na Lubelszczyźnie
... Raport Pekao pokazuje, że dla młodych firm istotne jest pozyskanie finansowania z zewnątrz oraz kompleksowa obsługa ...
-
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
... , zmieniając przy tym podejście ubezpieczycieli do walki o klienta. Łatwość porównywania ofert sprawia, że ich ceny ... obsługa ubezpieczenia online powinna być standardem wśród większości polskich firm – dodaje Piotr Kondratowicz, starszy menedżer w dziale usług doradczych dla branży ubezpieczeń w KPMG w Polsce. Jak wykazał niedawno opublikowany raport ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... klienta”, zauważa Ireneusz Anoszczenko, dyrektor sprzedaży i marketingu, ADP Polska. Najważniejszymi graczami na rynku są duże firmy, których podstawową działalnością jest outsourcing w obszarze kadrowo-płacowym. Poza nimi na rynku funkcjonują także firmy, których podstawową działalnością jest doradztwo w obszarze HR, a obsługa kadrowo-płacowa ...
-
Polskie firmy: plany, rozwój, finansowanie działalności
... organizacyjnej, ale także mentalnej – do „skoku na głęboką wodę”. Raport jest próbą dostarczenia tej wiedzy w sposób całościowy i wielowymiarowy. Polskie firmy ... głównym czynnikiem wpływającym na decyzję o skorzystaniu z danej oferty jest wielowymiarowa obsługa klienta przez bank. – Zewnętrzne finansowanie to ważny czynnik pozwalający na zwiększanie ...
-
Zamożni Polacy i ich sposoby oszczędzania
... innych pytań przynosi lektura najnowszego raportu Deutsche Bank - "Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium". Zobaczmy, jak oszczędzają najzamożniejsi z nas. Czy możemy się ... korzystać z możliwości, jakie daje im tzw. private banking, a więc spersonalizowana obsługa bankowa. Równocześnie co roku przybywa klientów o nieco niższym, ale zdecydowanie ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... klienta, a więc - de facto - na esencję handlu od jego zarania. Pozostałe odpowiedzi sprzedawców dotyczą już jednak działań typowych dla XXI w. i specyfiki handlu w sieci. W ciekawy sposób pokazują, że branża e-commerce jest zgodna, co do tego, jakie metody działają, a jakie nie. - Raport ... , dołącza próbki swoich kosmetyków. Obsługa jest bardzo miła ...
-
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
... 10 cyfrowych Polaków szybko przyzwyczaiło się do korzystania z bankowości elektronicznej oraz, że obsługa w kanałach cyfrowych nie sprawia im problemów. Co najważniejsze, powszechne jest ... zainteresowania, oraz brak wiedzy doradców na temat historii kontaktów klienta z bankiem oraz wcześniejszych ustaleń. Filary Wiarygodność i Personalizacja mogą ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... w kierunku obsługi zaawansowanych procesów - podaje raport Instytutu Outsourcingu (IO) i Związku Liderów Sektora Usług ... specjalizują się głównie w finansach i księgowości oraz obsłudze klienta, ale do ich zadań należy również zarządzanie ... kompleksowa księgowość, sprzedaż, IT, czy obsługa kadr i płac. Powyższe założenia to najpoważniejsze, ...
-
Skąpiec.pl: telefony komórkowe 2010
... . Istotna będzie także koncentracja na obsłudze klienta. Wiele udało się nam już poprawić, ale to ... standard komunikacyjny mocno forsowany przez amerykańskich operatorów. Obsługa 4G aka LTE – jakkolwiek je definiować – to ... Raport został przygotowany na podstawie analizy odwiedzin kategorii Telefony komórkowe w serwisie Skąpiec.pl w 2010 roku. Raport ...
-
Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych okiem BCC
... użytkowa, aspekty środowiskowe, koszty eksploatacji, koszty cyklu życia, efektywność kosztowa, obsługa klienta i pomoc techniczna, termin dostarczenia oraz okres dostarczenia lub realizacji ... właścicielskim tej spółki oraz odpowiadającego za rozwój infrastruktury kolejowej”. Raport wskazuje również , że według stanu na dzień 1 czerwca 2012 r. stopień ...
-
Nadgodziny, czyli o stresie i złym samopoczuciu
Nadgodziny to chleb powszedni polskich firm. Z najnowszego badania Poland wynika, że nadal "wyrabia" je przeszło połowa polskich pracowników. Niektórzy zabierają pracę do domu i wykonują ją również w weekendy. Za taki obrót spraw odpowiedzialne jest przede wszystkim mało efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi, braki w personelu, a także niska ...
-
Praca zdalna z domu
... inne prace informatyczne, np. grafik komputerowy, przepisywanie, redagowanie tekstów, obsługa klienta, sprzedaż przez telefon, analityk finansowy, księgowy, architekt, projektant, telemarketer, ... tego jaki rodzaj telepracy był brany pod uwagę. Jak podaje przywołany już raport opracowany przez DGA, zawody czy zajęcia takie jak akwizycja, chałupnictwo, ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2008
... działy: IT – oprogramowanie oraz obsługi klienta i call center. Najmniej kandydatów poszukiwano do ... branżach: turystyka, hotelarstwo, gastronomia oraz prawo i obsługa prawna; edukacja, kształcenie, szkolenia; transport, ... się dostosować do wymagań pracodawców. Informacje o badaniu Raport „Rynek pracy specjalistów I kwartał 2008” został przygotowany na ...
-
Rynek pracy specjalistów 2008
... telekomunikacja i zaawansowane technologie. Najtrudniej było o pracę w branży prawo i obsługa prawna oraz w przemyśle chemicznym. To najważniejsze wnioski płynące z ... spadek odpowiednio o 69% i 63%. Nieco mniejsze spadki zaobserwowano w działach obsługi klienta, personalnych, transportu i logistyki, marketingu i PR oraz kontroli jakości. Praca ...
-
Komunikacja w firmach cierpi przez kryzys
... pogorszenia komunikacji. Widać wyraźnie, że recesja osłabiła lojalność klientów, którzy w większym stopniu kierują się cenami. Obsługa klientów i komunikacja mają kluczowe znaczenie dla odzyskania ich zaufania. Raport Avaya pokazuje również, że firmy powinny dokonać ponownej oceny wpływu recesji na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Warto ...
-
Pracodawcy cenią odporność na stres w pracy
... .gratka.pl).. Ponad 55 proc. z nich pochodzi z branż takich jak: obsługa klienta, sprzedaż, bankowość, finanse, konsulting oraz kadra zarządzająca. Najwięcej ofert czeka na ... do osiągnięć, pośpiech jak i rywalizacja z innymi. Opublikowany przez firmę Philips raport pod „Philips Index 2010 – Jakość życia Polaków” dowodzi, że dla 43-procentowej grupy ...
-
Accountant, księgowa, księgowy
... grupy PTP: dekretacja i księgowanie faktur zakupu rozliczanie się z dostawcami współpraca z działem zakupów klienta OTC: księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących współpraca z działem sprzedaży klienta finansowa obsługa odbiorców – kontrola należności, sald rozrachunków itp. Wymagania Częstym warunkiem stawianym przez ...
-
Po bankowość do Facebooka?
... – Generacji X i Boomersów wciąż najważniejszym czynnikiem w wyborze usług bankowych jest obsługa klienta. Banki spółdzielcze mają zazwyczaj wyższą niż przeciętną liczbę konsumentów urodzonych ... odwiedzające oddziały większy nacisk kładą na jakość prowadzonych usług. Jednak raport Novantasa wskazuje, że nawet jeśli konsumenci zgadzają się, że ...
-
Serwisy samochodowe 2007
... jakości usług „asekuracyjnie” korzystają z ASO oraz tacy, dla których atrakcyjna cena i indywidualna obsługa oferowana w warsztatach nieautoryzowanych są znacznie bardziej istotne. Wśród ... z naprawiającym (47%) - zapewne bliższy i bardziej regularny - który lepiej zna samochód klienta. Jak pokazują wyniki badania ARC Rynek i Opinia, marka samochodu ...
-
Jak poprawić płynność finansową firmy?
... utratę płynności finansowej. Portal IPO.pl przedstawił raport "Jak poprawić płynność finansową 2009", który zawiera ... zwraca główną uwagę na odbiorców swojego klienta, stan bieżących należności oraz ogólnie na ... wartości faktur i oprocentowanie liczone od wykorzystanych środków. Obsługa, jaką oferuje faktor jest bardziej rozbudowana i złożona od ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... wskazań). Kandydaci najczęściej korzystają z Facebook’a, portali z ofertami pracy oraz NK.pl. Raport wskazuje, że za najważniejsze korzyści wynikające z obecności w portalach społecznościowych kandydaci ... publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta ...
-
Outsourcing święci triumfy w Polsce
... to finanse i księgowość, a następnie usługi IT, badanie i rozwój oraz obsługa klienta i zarządzanie zasobami ludzkimi. Specjalnością lokalnych spółek są między innymi centra ... pozycje. O dynamicznym rozwoju stolicy Dolnego Śląska świadczy fakt, że jak wskazuje raport ABSL, w ciągu dwóch ostatnich lat odnotowano tam wzrost zatrudnienia na poziomie ...
-
Ceny Internetu stacjonarnego XII 2012
... Raport na temat cen usług stacjonarnego dostępu do ... Polska S.A.) z reguły oferują droższa usługę, co wynika między innymi z konieczności ponoszenia przez klienta comiesięcznej opłaty za utrzymanie łącza. Dostęp do ofert operatorów TVK nadal ... z koniecznością zapewnienia szeregu usług dodatkowych, jak pakiety bezpieczeństwa, łącza symetryczne, obsługa ...
-
Rynek telekomunikacji i mediów: będzie dalsza konsolidacja
... nie istnieją zauważalne różnice pomiędzy tymi samymi usługami oferowanymi przez operatorów wykorzystujących różne technologie. To, co może zjednać lub zrazić klienta, to obsługa w trakcie i po sprzedaży, jakość oferowanych usług oraz cena. Innym powodem nasilających się procesów konsolidacyjnych są regulacje prawne. Aby umożliwić ...
-
Boże Narodzenie 2015 będzie kosztować 1 282 zł
... itp.), a także opcja wymiany lub zwrotu zakupionego towaru oraz obsługa posprzedażowa. Gdy decydujemy się na zakup prezentów w tradycyjnych sklepach, najczęściej ... i płatności, natomiast ogół badanych Europejczyków stawia na przyjazne przywitanie/ przyjęcie klienta w sklepie. Informacje o badaniu: Badanie on-line przeprowadzono wśród ponad 14 tys ...
-
Polski sektor bankowy, czyli cyfryzacja na europejską skalę
... który - jak donosi raport opracowany przez Accenture - plasuje nas w europejskiej ... innowacje polskich banków nastawione są na dotarcie do klienta, wprowadzanie nowych cyfrowych produktów i usług, przeprojektowywanie procesów sprzedaży ... cyfryzacja w zarządzaniu doświadczeniami klientów (angażowanie, sprzedaż i obsługa klientów w kanałach cyfrowych); ...