-
Generacja Z w pracy. Jeszcze ludzie czy już roboty?
... niekoniecznie posiada umiejętności innego typu Równocześnie starsi specjaliści obawiają się, że zostaną w tyle, a w przyszłości większość stanowisk kierowniczych obejmą tzw. ‘digital natives’. W poprzednim badaniu zleconym przez Dell Technologies, 87% liderów przedsiębiorstw wyraziło obawę, że nie będzie w stanie zapewnić równych szans pracownikom ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i frontlight. Rośnie natomiast podaż nośników citylight i citylight premium oraz nośników digital out-of-home, a także reklamy tranzytowej. Wartość reklamy w magazynach w 2018 r wyniosła 311,3 mln zł i stanowiła zaledwie 43% poziomu z 2010. Roczna dynamika spadku ...
-
Najbardziej prestiżowy plebiscyt technologiczny Mobility Trends - rozstrzygnięty
... roku 2018” został produkt SanDisk Extreme Portable SSD firmy Western Digital. Nagrodę za "Aplikację Mobilną B2C" otrzymała firma Uber Technologies za ... Mobility. Sponsor główny: Samsung Sponsorzy Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu, 4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia oraz Honor. Partnerzy ...
Tematy: mobility Trends -
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... czy do jakiego działu aplikował - komentuje Marta Pawlak-Dobrzańska, CEO, Great Digital, partner merytoryczny badania. Czy zaaplikuje ponownie? Konsekwencje negatywnych doświadczeń Wyniki raportu ... eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... Experience 2019" 5. edycja badania „Candidate Experience” została przeprowadzona z inicjatywy eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały zebrane na zlecenie eRecruiter i przeprowadzone na użytkownikach portalu Pracuj ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
Jak wynika z najnowszych doniesień Starcom, rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem początku roku, kiedy to ledwo zdołała ona przewyższyć kreskę (0,1 proc.). Najlepszym miesiącem pod względem wydatków na reklamę okazał się sierpień (9,3%). Po trzech kwartałach tego ...
-
Jak nowe technologie mogą wpłynąć na zrównoważony rozwój?
... Rozwoju (GeSI), stosownym i znacznie przyspieszającym postęp w walce z kryzysem klimatycznym narzędziem są nowe technologie. Powyższa opinia została sformułowana w raporcie zatytułowanym „Digital with Purpose: Delivering a SMARTer2030”. Jego autorzy wskazali, że nowe technologie cyfrowe wywierają wpływ na aż 103 ze 169 Celów Zrównoważonego ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
Jak radzi sobie reklama? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza ostatnia odsłona raportu opracowanego przez analityków Publicis Groupe. Okazuje się, że w minionym roku dynamika wydatków reklamowych osiągnęła 3,2%, w efekcie czego u schyłku grudnia wartość rynku wyniosła 9,8 mld zł. Budżety na reklamę powiększyły m.in. motoryzacja, sektor czas wolny ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... , które budują dziś skuteczność kampanii marketingowej i dostarczają unikalnych doświadczeń konsumenckich – mówi Wiesław Kotecki, dyrektor, lider zespołu Experience Design w Deloitte Digital. Smart shopping, czyli świadome kupowanie Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów. Jeśli chodzi o w pełni cyfrowe rozpoczęcie korzystania z nowej ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... wyróżniają się bardzo pozytywnie. Firma Deloitte zaprezentowała czwartą już odsłonę największego na świecie badania bankowości cyfrowej Digital Banking Maturity 2020. W tym roku jego autorzy wzięli pod lupę 318 banków z 39 krajów. Na ... przyszłości – mówi Wiesław Kotecki, Partner, lider zespołu Customer Strategy & Applied Design w Deloitte Digital ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... COVID-19. Transformacja cyfrowa polega na szybkim przesuwaniu budżetów na reklamę w kanale digital Zenith przewiduje, że globalne wydatki na reklamę cyfrową wzrosną o 1,4% w 2020 roku, ... będą ją kontynuować, przeznaczając jeszcze większą część swojego budżetu na reklamę digital. Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ...
-
Amazon "kupuje" Cypr, czyli szokujące prognozy Saxo Banku na 2021
... Zwycięży rzeczywistość, a „komory echa” przegrają. Inwestycje: kupno akcji Verizon, IBM i mediów społecznościowych. 4. Nowa chińska waluta cyfrowa wstrząsa przepływami kapitałowymi Digital Currency Electronic Payment (DCEP) będzie opartą na technologii blockchain cyfrową wersją juana (CNY). W 2019 r. 80% wszystkich płatności w Chinach odbywało się ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy skurczył się, a większość formatów zanotowała spadki. Ten trend przełamuje digital, który jest bezapelacyjnym zwycięzcą minionego roku. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch obszarów ...
-
Maraton programowania online TurboHack 2021
... z gotowym zespołem - twój team powinien się składać z trzech osób specjalizujących się w branży IT i jednej w biznesie. Głównym partnerem wydarzenia jest Deloitte Digital - firma konsultingowa, w której będziesz mieć także szansę wygrać staż. Ciekawe warsztaty, szkolenia z pitchingu, beer tasting czy speed dating z przedstawicielami Deloitte ...
Tematy: -
Gospodarka Niemiec: co po wyborach?
... się całkowicie wypadać z agendy rządowej, pomimo pandemii uwypuklającej braki Niemiec w zakresie adaptacji do rozwiązań cyfrowych, a także słabości administracji publicznej. Wskaźnik Digital Riser Index Europejskiego Centrum Konkurencyjności Cyfrowej sugeruje obecnie, że niemiecka gospodarka od 2018 r. jeszcze bardziej straciła na znaczeniu (wykres ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... pandemią. Do 2023 roku wydatki reklamowe osiągną 5,6 mld USD. Kampanie wizerunkowe i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, w porównaniu z 51% w roku 2019. Miała na to wpływ niekwestionowana skuteczność ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... . Istnieje natomiast potencjalny wzrost handlu elektronicznego i związanej z nim reklamy digital. POLSKA Patrząc na nasz rodzimy rynek, w pierwszym półroczu 2021 r. rynek reklamy w Polsce ... o 11% w 2022 roku, w porównaniu do 4% dla reklamy zewnętrznej, 3% dla reklamy typu digital display, 2% dla radia i 0% dla mediów drukowanych. Marki będą musiały ...
-
Bankowość elektroniczna korzysta na pandemii. Jak utrzymać efekty?
... rysują się przed bankami? Jak wynika z raportu "Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences", ... aplikacji mobilnej – mówi Wiesław Kotecki, partner, lider zespołu Experience Design, Deloitte Digital. Jak wynika z badania Deloitte, w przyszłości oddziały banków będą preferowanym miejscem kontaktu w ...
-
Cyberbezpieczeństwo firm w 2022 roku. Oto największe wyzwania
... jak DORA czy NIS2. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czym jest Digital Operational Resiliance Act (DORA) i kiedy warto o nim pamiętać? Jakie zmiany wprowadza ... Marciniak, Manager, Cyber Security Implementation, EY. DORA, czyli operacyjna cyfrowa odporność Digital Operational Resiliance Act (DORA) to projekt rozporządzenia Unii Europejskiej, która ma ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to nie ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,5% względem analogicznego okresu roku 2021. Oznacza to poziom budżetów reklamowych ...
-
Cyberbezpieczeństwo MŚP kuleje. Atak kosztuje nawet 1 mln zł
... mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Uczestnicy badania Digital Security Sentiment, zorganizowanego przez ESET wśród europejskich i ... analogicznego okresu roku ubiegłego. Aż 83 proc. firm ankietowanych w najnowszym raporcie Digital Security Sentiment, ESET ocenia, że „cyberwojna jest bardzo realnym zagrożeniem ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem analogicznego okresu roku 2021. Oznacza to poziom budżetów ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie
... , a rozwiązania oparte na AI wdroży 97 proc. największych międzynarodowych firm. Fundacja Digital Poland podaje, że pod względem liczby ekspertów pracujących nad rozwojem lub ... na ponad 30 rynkach całego świata, a dwa lata temu zdobył tytuł finalisty EIT Digital Challenge i znalazł się wśród 20 najlepszych spółek technologicznych w Europie. Analizą ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media -
Zawody poszukiwane na rynku pracy. To warto studiować
... sieci – marketerzy internetowi Do zawodów przyszłości należą także specjaliści e- commerce, digital marketeterzy czy social media menedżerowie - cały czas jest zapotrzebowanie na ... w branż wynagrodzenie waha się od 4500 - 6500 zł brutto. Natomiast Digital Menedżerowie z większym doświadczeniem zarabiają średnio 10 000 – 20 000 zł brutto, e-commerce ...
-
Fundusze unijne. Za miesiąc startuje kolejny program wsparcia innowacji cyfrowych
... ) – „Współfinansowanie działań EDIH”. EDIH (akronim od angielskiego hasła „European Digital Innovation Hubs”), czyli Europejskie Centra Innowacji Cyfrowych, to punkty kompleksowej ... Europejską. Jego idea zazębia się z Programem Europa Cyfrowa (czyli Digital Europe Programme), którego realizację przewidziano na lata 2021-2027. Zakłada on wyłonienie ...
-
Naprawa smartfona bywa ryzykowna. Jak się chronić?
... się nieodpowiedzialnie - według danych autoryzowanego serwisu MTTC, należącego do Grupy Digital Care tylko w kwietniu do naprawy wpłynęło blisko 100 urządzeń z włożonymi kartami ... Kukla, ekspert iMad, autoryzowanego serwisu Apple, który również należy do Grupy Digital Care. Gdyby na urządzeniu z jakiegoś powodu pozostały dane – korzystając z usług ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... . Wyraźny wzrost liczby kontaktów reklamowych w przypadku Grupy Żywiec obserwujemy z początkiem Majówki. Obie marki wykorzystywały w kampanii zarówno telewizję, jak i kanały digital. Pod względem liczby kontaktów reklamowych w TV zdecydowanie aktywniejszą kampanię prowadziła Kompania Piwowarska (1 mld kontaktów reklamowych vs 635 mln w przypadku ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,0 proc. względem analogicznego okresu 2022 r. Aż dwanaście sektorów zwiększyło ...
-
Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie
... wyjazdem odhaczony zostaje jeden punkt z listy obowiązków pourlopowych. 5. Zrób sobie digital detox Według raportu „On-line czy off-line? Jak Polacy spędzają wakacje?” aż ... dni w roku oraz około 23 lata życia. Dobrym rozwiązaniem może być digital detox, czyli odpoczynek od cyfrowych bodźców. W czasie urlopu warto ustawić automatyczne powiadomienia ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... miliardów kontaktów reklamowych. Najwięcej kontaktów reklamowych miało miejsce w internecie, natomiast wzrost ich liczby w okresie Black Friday był szczególnie widoczny w TV i Digital. Poniżej prezentujemy także ranking marek z kategorii Trade według ich aktywności reklamowej w dniach 1-28 listopada, mierzonej wskaźnikiem Ad Contacts. Na pierwszym ...
-
Pokolenie Z o sobie: czego pragną Zetki?
... Projekt został przeprowadzony w ramach przedmiotu Antropologia w biznesie w partnerstwie z agencją digital marketingową They.pl. Efektem tej współpracy jest zbiór interesujących insightów o pokoleniu ... biznesowe - mówi Adrianna Kubik, business director & board member, agencja digital marketingowa They.pl Portfele Zetek Skąd Zetki mają pieniądze “na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... typu display i 7,14 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w marcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła ... Time (5 mld kontaktów reklamowych i SoV – 5,8%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w marcu 2024 została marka Media Expert, która wygenerowała 3,25 mld ...
-
Wpływ kryptowalut i technologii blockchain na współczesną gospodarkę i finanse REKLAMA
... . Wielu postrzega je jako alternatywę dla tradycyjnych aktywów, takich jak akcje czy obligacje. Według raportu 2023 Institutional Investor Digital Assets Study opublikowanego przez Fidelity Digital Assets, aż 74% inwestorów instytucjonalnych inwestuje w aktywa cyfrowe lub planuje to zrobić w najbliższej przyszłości. Wśród profesjonalnych graczy ...
Tematy: -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... typu display i 7,23 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w grudniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... (5,65 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w grudniu 2024 został Media Expert, który wygenerował 5,2 mld kontaktów reklamowych ...