-
Showrooming z telefonem w dłoni
... w obszarze ich telefonu” – komentuje Łukasz Chmura, Senior Research Executive z Digital Intelligence Team w TNS Polska. Jak pokazują wyniki badania, na tle ... o tym pamiętać planując komunikację w obszarze mobile. Karolina Flaht-Soroka, Account Manager z Digital Intelligence Team w TNS Polska komentuje: „Jak wynika z danych Mobile Life, polscy ...
-
Bezpieczeństwo krytycznych danych
... potwierdzają, że tempo przyrostu danych wymagających zabezpieczenia, wyraźnie przekracza zdolność firm do zapewnienia właściwych standardów bezpieczeństwa. Jak podaje raport IDC Digital Universe z 35% informacji kwalifikowanych do ochrony, zaledwie 20 jest nią objętych, a tylko 1% jest poddawany analizie. O ile trzy lata temu poufnego ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... wszystkich aspektach naszego życia zachęci wielu marketerów do podejmowania prób przekazu premierowych materiałów marketingowych poprzez kreatywne wykorzystanie cyfrowych mediów zewnętrznych (digital outdoor) lub nowych możliwości, jakie stwarzają ekrany noszone na ciele, np. inteligentne zegarki (smart watches) czy urządzenia typu Google Glass ...
-
Facebook w Polsce 2013
... zaangażowanie odnotowały posty zawierające materiały wideo i zdjęcia, a najwięcej komentarzy wywołały statusy tekstowe. W ostatnich 12 miesiącach najwięcej użytkowników zaangażowało zdjęcie Digital Camera Polska, zagadka Life owocowy oraz Pampers i FabrykaWafelkow.pl. Jak w 2013 r. komunikowały się marki? Przede wszystkim “zapraszały” i ogłaszały ...
-
Internet rzeczy napędza rozwój cyfrowego świata
... 10 procent wszystkich wygenerowanych danych odpowiadać będą przedmioty wyposażone w czujniki - to jeden z wniosków płynących z siódmego corocznego badania IDC Digital Universe, zatytułowanego "The Digital Universe of Opportunities: Rich Data and the Increasing Value of the Internet of Things". Przeprowadzone badanie wskazało sposób, w jaki ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny
Cyfrowa rzeczywistość w znaczący sposób zmienia nasze życie. Codzienne używanie nowych technologii sprawia, że znaczna część z nas może już przedstawiać się jako "konsument digitalny", którego cechom i preferencjom przyjrzeli się autorzy raportu zatytułowanego "Zwyczaje zakupowe konsumenta digitalnego". Przedstawione badania to pierwszy tego typu ...
-
Plus: Pakiet Ochrona Internetu oraz Plus Chmura
... krokach określić, kiedy dzieci mogą łączyć się z Internetem i jakie strony odwiedzać. Z badania Digital Life Survey 2013 wykonanego w 15 krajach przez GFK i F-Secure wynika, że 79 ... danych rośnie szybciej niż możliwości ich przechowywania. Według badania IDC „The Digital Universe of Opportunities: Rich Data and the Increasing Value of the Internet ...
-
Haier wprowadza nowe smartfony
... niewiarygodnie szybkie (42Mbps/11Mbps dual carrier HSPA+). Telefon działa pod kontrolą systemu Android 4.4., wyraźne obrazy zapewnia ekran 5’’ HD IPS OGS, natomiast Digital Theater System (DTS) – wirtualny dźwięk przestrzenny. Tylni aparat 8MP z autofokusem i lampą błyskową zadba o wysoką jakość zdjęć. Ultra-cienka konstrukcja (8.6mm) sprawia ...
-
Komputery ASUS Vivo Mini UN62 i UN42
... stacji roboczych. Obsługa rozdzielczości 4K/UHD i cztery porty USB Obsługa rozdzielczości 4K/UHD sprawia, że wyświetlany obraz jest bardzo szczegółowy. Dla punktów digital signage istotna z kolei będzie możliwość podłączenia do trzech oddzielnych monitorów poprzez złącza HDMI i DisplayPort++, bez potrzeby instalowania dodatkowej karty graficznej ...
-
CES 2015: ZTE prezentuje kolejne nowości
... . Nubia Z7 posiada również znakomity system dźwiękowy wspierany przez chip AK4961 z Dolby Digital i DTS, 3 GB pamięci RAM oraz 32 GB pamięci stałej. Może obsługiwać dwie ... .7 x 8.9 mm Dual Sim z funkcją Dual Standby Głośnik: Dolby Sound, CHIP AK4961 (wspiera Dolby Digital i DTS, 32-Bitowy) Interfejs: Nubia UI 2.0 Phablet ZTE Grand Max+ Nowy phablet ...
Tematy: ZTE Star 2, ZTE Nubia Z7, ZTE Spro 2, ZTE Grand Max+, ZTE, smartfony, phablet, urządzenia mobilne, projektory, CES 2015 -
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
... z nowymi technologiami jak internet, mailing, czy reklama w kinie, zaś u starszych większe zaufanie budzą prasa i programy z produktami lokowanymi” – podsumowuje Weronika Niżnik, Digital Research Manager w IRCenter. Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter raportu „Badanie zaufania do źródeł reklamy”. Raport opiera się ...
-
Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny
Intensywny rozwój handlu elektronicznego w Polsce rozpoczął się w pierwszej dekadzie XXI wieku. Jak podaje w swoim raporcie Deloitte (A wave of digital change. Trends i digital E-innovation 2013), w latach 2006–2012 wartość gospodarki internetowej w Polsce podwoiła się i w 2012 roku osiągnęła wartość 93 mld złotych, a wartość polskiego ...
-
Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci?
... wyniki badań zostaną przedstawione już 18 czerwca, podczas konferencji Digital Commerce. Sprzedaż wielokanałowa. – Dla sklepów zrzeszonych w e-Izbie, prowadzących często sprzedaż ... sprzedażowych. Widzimy to chociażby po zaangażowaniu w naszą tegoroczną konferencję Digital Commerce, nad którą pracują marki takie jak Komputronik, Ravelo czy ...
-
Instynkt, intuicja i emocje. Tak podejmuje decyzje CFO
... działalność w obszarze finansów i księgowości w przeciągu 2 do 3 lat. Big Data, Digital Disruption i inne wyzwania Na pytanie o kwestie mające największy wpływ na finanse i ... idzie w parze z większym dostępem do informacji i lepszej responsywności, jest Digital Disruption. „Digistal disruption powoduje powstawanie większej ilości źródeł danych, ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach kosmetycznych, perfumeriach czy restauracjach. Digital Signage Trzecim zmysłem, który wykorzystuje marketing sensoryczny jest wzrok. Digital Signage polega na emisji reklamowych materiałów video w najbliższej okolicy promowanego produktu, najczęściej w galeriach handlowych ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... turystów (osoby w wieku 16+), publikacja: kwiecień 2015 r. Globalny raport amerykańskiego oddziału Deloitte Digital Channels in Travel pt. “Social? That’s for consumers. For travel companies, social media means business. As digital channels mature in scope and power, the industry needs to catch up ...
-
ŁSSE - podsumowanie 2015
... metr kwadratowy nie był niewykorzystany! Naszymi najemcami są: Duon Services Sp. z o.o., Albea Poland Sp. z o.o., Hugli Food Polska Sp. z o.o., Digital One Consulting Sp. z o.o., Digital One BPO Sp. z o.o. oraz najemca dawnej siedziby ŁSSE S.A. - Fundacją Inkubator. Także powierzchnie konferencyjne (Fabryka Grohmana i Hydrofornia) należące do ŁSSE ...
-
III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie
... się znacznie częściej. Komunikacja czy inspiracja? Niestandardowe podejście do marketingu, to jeden z elementów omnichannel. Jan Namedyński z AVON przyznaje, że strategia digital oparta o wartościowy content marketing pozwoliła na zmianę ugruntowanej już w świadomości klientów opinii o kanale sprzedaży. Sukces w komunikacji sprawił, że marka już ...
-
Banki w Polsce: cyfryzacja albo śmierć?
... jest zintensyfikowania działań związanych z cyfryzacją. Na potrzeby raportu „CE Banking Outlook. Winning in the Digital Arms Race” eksperci Deloitte przyjrzeli się ośmiu głównym rynkom w Europie Środkowej. Analizie poddano banki funkcjonujące w ... klientów w różnych kanałach i punktach kontaktu – dodaje Hubert Anyżewski, Dyrektor w Deloitte Digital ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... obłożeniu reklamami zwłaszcza w Q1 i Q4 trzeba się wykazać dużym doświadczeniem i znajomością kategorii, aby skutecznie zaplanować kampanie w telewizji – komentuje Robert Stępniewski Digital Media Buying Director. Największy reklamodawca Aflofarm na reklamę w telewizji przeznaczył mniejszą cześć budżetu niż cała branża – 45% udziału. To o 20 ...
-
Fundusze unijne dla edukacji
... kompetencji językowych: poziom podstawowy (A1, A2) poziom samodzielności (B1, B2) poziom biegłości (C1, C2). Ramy kompetencji informatycznych i informacyjnych – Digital Competence Framework, zostały przygotowane na podstawie analizy przeprowadzonej w ramach unijnego projektu DIGCOMP. Ramy te obejmują 5 obszarów – informacja, komunikacja, tworzenie ...
-
Czy banki zasługują na tak duży kredyt zaufania?
... Zaufania: Dlaczego Banki i Firmy Ubezpieczeniowe Muszą Lepiej Dbać o Bezpieczeństwo Danych Swoich Klientów”. Pod tym tytułem kryje się przeprowadzone przez Digital Transformation Institute Capgemini badanie, które objęło swoim zasięgiem 7600 klientów oraz 180 specjalistów w dziedzinie ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych reprezentujących ...
-
Telekomunikacja u progu rewolucji. Zobacz, co zmieni się w twoim życiu
... wpływu na to, gdzie na świecie oni operują – wyjaśnia Jan Michalski, Partner w Deloitte Digital. Jak dodaje, tempo, w którym rozwija się ten obszar usług IT, powinno skłonić ... przez to nowych graczy na rynku usług finansowych – mówi Tomasz Grabowski, Partner w Deloitte Digital, Lider sektora TMT – Polska bankowość jest już dziś jednym ze światowych ...
-
Biznes nie boi się dobrej zmiany
... tej kwestii nie poruszał. Od zeszłego roku jestem członkiem zarządu Digital Europe, naszej europejskiej organizacji branżowej. I kiedy spotykam się z kolegami z innych krajów, to ... jedno zjawisko, które stało się widoczne po Brexicie. Mianowicie moi koledzy z Digital Europe, ale również często dziennikarze w Brukseli, zaczęli pytać, czy Polska będzie ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... dóbr luksusowych a zwiększenie zainteresowania dotyczy takich segmentów jak „Odzież i akcesoria” (inwestycje planowane przez 68 proc. respondentów), „Kosmetyki i perfumy” (49 proc.), Digital (21 proc.) oraz „Zegarki i biżuteria” (21 proc.), który cieszy się niesłabnącą popularnością pomimo spowolnienia na rynkach azjatyckich, spadku konsumpcji oraz ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że ostatnimi czasy rynek reklamy nieco wyhamował. Okazuje się bowiem, że po I półroczu bieżącego roku jego wartość netto osiągnęła poziom 4 255,5 mln zł. Okazuje się zatem, że po dobrym I kwartale ze wzrostem na poziomie (+2,3%), w II kwartale rynek spowolnił i urósł zaledwie o 0,5%. W skrócie ...
-
Zakaz handlu, czyli turbodoładowanie dla e-commerce
... i niedziele mogą stać się świętami dla kupujących i zamiast jednorazowego „Cyber Monday”, zobaczymy cykliczne „Cyber Sundays”. Branża digital grzeje silniki Zakaz handlu to także zmiany dla branży digital marketingu. Znika dylemat co zrobić w niedzielę z reklamą internetową realizowaną w modelu performance, ale też znikną dodatkowe ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... marketerów wykorzystuje technologie cyfrowe do personalizacji komunikacji marketingowej. Digital umożliwia automatyzację tworzenia personalizowanych treści – ... stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu reklamy digital lub online. 58% stanowią pracownicy wyższego odpowiedzialni za obszar inwestycji w ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
Przed nami najnowsze opracowanie agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie +2,3%. To dobry wynik, którego nie zapowiadał nieco senny początek roku. Wiele zmienił ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... experience, muszą iść w parze. Dlatego mówimy już nie o samym CX, ale o DCX, Digital Customer Experience. Technologia oferuje nam narzędzia, które pozwalają rozpoznać potrzeby klienta, ... klienci końcowi będą zadowoleni - mówi Magdalena Matell. Zadbaj o swój zespół Digital Customer Experience to jednak nie tylko technologia. To także, a może przede ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 16/2018
... usługę autonomicznego parkowania. A to oznacza pożegnanie z uciążliwym poszukiwaniem miejsca – po prostu przyjeżdżasz na lotnisko i wsiadasz do samolotu. Johann Jungwirth, Chief Digital Officer koncernu Volkswagen, mówi: „Chcemy zwrócić” ludziom ich czas i jakość życia zmniejszając, dzięki nowym usługom z zakresu mobilności, marnotrawstwo czasu ...
-
Polaków beztroska w social media
... przez media społecznościowe.” – mówi Aleksandra Młyńska, specjalista ds. Digital Marketingu w Procontent Communication. Warto też pamiętać, że na dodatkowe ... Facebooku i innych serwisach społecznościowych. Z kolei pokolenie, które możemy nazwać pokoleniem digital natives, najchętniej loguje się poprzez Facebooka na serwisy zewnętrzne – korzysta z ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... więcej czasu na okres dostosowawczy. Firmy powinny już odebrać sygnał zza oceanu, że digital transformation staje się faktem, a Adobe poprzez zakup Magento będzie koncentrować się na tak ... eObuwie, About You, Answer.com czy Zalando. Czy jest się czego bać? Digital transformation to duże wyzwanie, ale jak pokazują nawet nasze rodzime przykłady, gra ...
-
Od bezrobocia po cyberataki, czyli o ryzyku działalności gospodarczej
... rynkach wschodzących jest załamanie krajowych systemów rządzenia" – dodaje John Drzik, John Drzik, President of Global Risk and Digital at Marsh prezes Global Risk and Digital w Marsh. "Na całym świecie firmy obawiają się również rosnących tarć geopolitycznych, które już teraz doprowadziły do wzrostu ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki na digital OOH wzrosły w tym roku do 37,3%. Dla porównania w 2017 odnotowano wzrost o 34,8%, ... 2012 wzrost wyniósł 22,7%. Dynamiczny rozwój jest efektem stale zwiększającej się liczby nośników typu digital w przestrzeni miejskiej oraz szybkiego rozwoju technologicznego. Z roku na rok możliwości ...