-
Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia
... spojrzymy na kategorię mediów inspiracja i edukacja to już standard, natomiast Polacy oczekują rozwiązań ułatwiających korzystanie z mediów, w tym aplikacji. Alicja Cybulska, Strategy ... jakość produktu już nie wystarcza aby wygrać udział w kategorii. Polacy chcą aby marka wyszła im naprzeciw, aby zrozumiała ich potrzeby. Realne ułatwienie życia ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... to, iż przyznajemy, że odpowiada nam stosunek ich jakości do ceny. Czy Polacy chętnie korzystają z produktów marek własnych? Tak. Aż 97% respondentów deklaruje, ... sieciami handlowymi, chcącymi na poważnie rozwijać marki własne, stoi wyzwanie: pokazać, że marka własna to nie tylko tańszy zamiennik, ale i dobry wybór. – komentuje Małgorzata Majewska, ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... społecznościowych, a to za sprawą poleceń od influencerek. Drugie miejsce zajęła marka Bosch, w przypadku której duży wzrost zainteresowania spowodowała informacja o przeniesieniu ... 72 proc., jak podaje w swoim raporcie kanadyjska agencja Hootsuite. W Internecie Polacy spędzają średnio ponad 6,5 godziny dziennie. Do szukania informacji o firmach ...
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
... , wyjątkowego składu lub określonego pochodzenia. „Polacy są dojrzałymi konsumentami – są przekonani, że towary o stałym, znanym miejscu pochodzenia zapewnią im niezmienną jakość na najwyższym poziomie.” – podsumowuje Bartłomiej Dyliński, Senior Brand Manager Marki Żywiec. Według Marka Rosłana, psychologa z Uniwersytetu Warszawskiego, informacja ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... . Polski konsument – rozważny i… świadomy Z badania PAYBACK Consumer Monitor wyraźnie wynika, że Polacy kupują z głową – 67% sprawdza datę ważności produktów, a 59% ... osób wykształconych. Nie bez znaczenia jest też marka – 37% Polaków woli markowe kosmetyki. Wybierając ubranie i buty, Polacy przyjmują jeszcze jedno istotne kryterium – wygląd, ...
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
... względów ograniczone zostało funkcjonowanie sklepów tradycyjnych. Polacy więc ruszyli na zakupy online ... Marka produktu liczy się bardziej w przypadku obuwia (25%) niż w przypadku odzieży (16%) Sklepy producentów są bardziej popularne w przypadku zakupu obuwia (53%) niż w przypadku zakupu odzieży (38%) Jak Polacy kupują odzież i obuwie? Polacy ...
-
Marki godne zaufania 2012 - branża finansowa
... największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że Polacy ufają bankom PKO Bank Polski i Alior Bank, kartom płatniczym Visa i Maestro, towarzystwom ubezpieczeniowym PZU i AXA. W kategorii Fundusz inwestycyjny zwycięzcą została marka ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Wydawnictwo Reader’s Digest już po raz ...
-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... osobowych. Na pytania dotyczące postrzegania wizerunku marek samochodów odpowiadali wszyscy Polacy w wieku od 18 lat, a więc zarówno ci, w których gospodarstwie domowym znajduje ... siedemnaście różnych cech wizerunkowych począwszy od stwierdzenia „to marka bezpieczna” do „to marka, która ma najlepszy stosunek jakości do ceny”. Wyniki badania ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2018
... NA SPERSONALIZOWANE AUTA. DO ZAKUPU SPECJALNYCH WERSJI KONIECZNE SĄ ZAPROSZENIA. Polacy coraz chętniej kupują luksusowe samochody. Oprócz wygody i mocy liczy się ... samochód wyjątkowy, tworzony tylko w jednym egzemplarzu, tego nie proponuje żadna inna marka – przekonuje Karolina Szulęcka. Za możliwość samodzielnego wyboru części wnętrza trzeba sporo ...
-
Lubimy wyroby markowe
... własnym doświadczeniem przy wyborze produktów markowych. Badania "Co Polacy sądzą o marce" miały na celu m.in. ... Polacy, robiąc codzienne zakupy, chętnie sięgają po produkty markowe (80 proc. badanych kupuje artykuły markowe). Mniej niż 1/5 Polaków powiedziało, że kupuje towary markowe ,,bardzo rzadko” lub ,,nigdy”. Przeczy to opinii, że marka ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... co widoczne jest choćby w Internecie. Polacy chętnie przeglądają strony z kategorii "Zakupy online" i szukają informacji o obniżkach cenowych. Temu zjawisku przyjrzeli ... Ad Contacts. Na pierwszym miejscu pod względem liczby kontaktów reklamowych znalazła się marka Media Expert z ponad 8 mld kontaktów reklamowych we wszystkich mediach. Drugie miejsce ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... wynika m.in., że dla nabywców artykulów gospodarstwa domowego duże znaczenie ma marka producenta. Z danych sklepów internetowych wynika jednak, że najczęstszym kryterium ... płytach poskrzyło się w wyszukiwaniu filtrem Kolor. Jak wynika z danych Skąpiec.pl Polacy w kuchni cenią klasykę – najczęściej wybieraliśmy kolor biały i czarny. Jeśli chodzi ...
-
Skuteczne oszczędzanie pieniędzy wg Polaków
... i porozmawiać- zostać gdzieś zaproszonym i żeby ta osoba wytłumaczyła co i jak. Według Marka, ludzie boją się oszczędzania i inwestowania, bo nie rozumieją na czym to ... i zupełnie nieodpowiednia – mówi przedsiębiorca. - Myślę, że jest bardzo, bardzo kiepska, że Polacy nie mają praktycznie żadnej wiedzy na temat finansów, nie tylko oszczędzania, ...
-
Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
... 3 miesięcy odwiedzili tylko jedną sieć kawiarni. „Powyższe wyniki świadczą o tym, że Polacy – klienci kawiarni sieciowych – są coraz bardziej lojalni w stosunku do swojej ... znajomość spontaniczna wzrosła o 15 punktów procentowych. Na uwagę zasługuje również marka Coffeheaven, która mimo przejęcia przez Costa Coffee utrzymała wysoką znajomość. ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... wiedzą o rodzinnym pochodzeniu danego produktu. Firmy rodzinne – jak je postrzegamy? Polacy darzą firmy rodzinne dużym zaufaniem i mają o nich bardzo dobrą opinię ... zwrócić uwagę, że w czołówce zestawienia pojawiła się tylko jedna marka nie-rodzinna (Wedel), choć o niewątpliwie rodzinnym rodowodzie. Zapadło to najwyraźniej w pamięć respondentom ...
-
Samochody z Niemiec sprowadzane najchętniej
... lat ukochanym przez Polaków samochodem jest Volkswagen. W 2015 to właśnie ta marka została liderem zestawienia. Jednak jej udział spadł w porównaniu z 2014 rokiem z ... Volkswagena. Na dalszych pozycjach znajdują się Audi, Opel i Mercedes. Z Francji Polacy w pierwszej kolejności sprowadzają markę francuską, tj. Renault, a następnie amerykańskiego ...
-
eBay czy Aliexpress? Jaki jest wybór Polaków?
... (6 proc.). Czy to lokalny patriotyzm Badanie dowiodło, że Polacy niezbyt chętnie korzystają z oferty zagranicznych e-sklepów - przyznał się ... Polacy decydują się na zakupy w lokalnych sklepach. Jeśli cokolwiek zmieni się na rynku to głównie za sprawą pojawienia się polskich wersji światowych gigantów takich jak Amazon. Choć wydaje mi się, że ta marka ...
-
Ile wydajemy na slow life?
... stylu życia począwszy od kupna ekologicznej żywności, aktywności fizycznej, używania naturalnych kosmetyków, czy kontaktu z naturą. Chcieliśmy – jako marka rozwijana w nurcie slow – sprawdzić, jak Polacy rozumieją to pojęcie, w jakim stopniu i w jakich obszarach je realizują. Tak powstał pierwszy w Polsce raport, który holistycznie przedstawia ...
-
Najpopularniejsze marki i modele samochodów. Jakie auta ubezpieczamy najczęściej?
... polskich kierowców auta. Czym najczęściej jeździmy? Okazuje się, że marka najpopularniejsza wśród nabywców nowych samochodów wcale nie jest tą, która jest ... Kowalski? Mimo że liczba rejestracji nowych samochodów systematycznie rośnie, Polacy wciąż jeżdżą głównie kilkunastoletnimi autami. Według danych multiporównywarki rankomat.pl, średni wiek ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... Polacy wydali na zakupy w Internecie przeszło 5,5 mld zł. Mimo kryzysu wydajemy coraz więcej, ale ... by jeszcze efektywniej sprowadzić klienta i zachęcić do zakupu. Wnioski można przedstawić w kilku prostych punktach. 1) Znana marka sklepu nie jest tak istotna Wielu internautów dokonuje zakupów za pośrednictwem porównywarek cen, poprzez portale ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... z regularnie prowadzonych badań Megapanel PBI/Gemius, z mikrobloga korzystają najchętniej młodzi Polacy w wieku 15-24 lat. Także reprezentacja grupy wiekowej 7-14 jest ... magazynu „Secret Service” (PadPortal.pl). Archaiczne czy tylko archaizujące? W ocenie profesora Marka Łazińskiego z Uniwersytetu Warszawskiego, nie wszystkie słowa wskazane przez ...
-
Grill po polsku: jaka żywność króluje?
... stanowiące blisko 60 proc. ogólnego spożycia. Nie oznacza to jednak, że Polacy odrzucają wołowinę. Jeśli chodzi o ten gatunek mięsa, w okresie grillowym najlepiej ... Kompanii Piwowarskiej, liderem tej kategorii jest marka Redd’s. W 2007 roku jej udział w handlu detalicznym wzrósł do ponad 57 proc. Polacy coraz chętniej wybierają piwo w puszce, ...
-
Nie tylko samochody z Niemiec. Motocykle też
... marka to Honda. Sprowadzany motocykl tylko z Niemiec? Dokonana przez Clicktrans.pl analiza zleceń dotyczących transportu motocykli w latach 2011-2015 prowadzi do wniosku, że Polacy ... % wszystkich zleceń dotyczących transportu motocykli). Wśród krajów, z których Polacy w latach 2011-2015 najchętniej sprowadzali jednoślady prym wiodą oczywiście Niemcy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2016
... sprzedaży. Jej udziały w rynku lodów familijnych przekraczają 15 proc. - Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków i naturalnych składników - komentuje właściciel marki. Według GUS sprzedaż ... te same, co kiedyś, czyli śmietanę, cukier oraz owoce. W 2015 roku marka została liderem rynku lodów familijnych, zwiększając udziały do 15,4 proc. W ...
-
Jak sprzedaż piwa "nakręca" rynek pracy
... . W 2014 roku na serwowane w nich dania Polacy wysupłali aż 27,3 mld zł, z czego wniosek, ... Polacy przekonują się też powoli do piw ciemniejszych – około 15 proc. wskazań restauracyjnych wyborów piwnych to portery i koźlaki. Według badań najważniejszym kryterium branym pod uwagę przy wyborze piwa jest jego smak (56 proc.), w dalszej kolejności marka ...
-
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
... na tego rodzaju żywność. W odpowiedzi na ten trend pojawiła się m.in. marka Krakowski Kredens, wprowadzona na rynek przez jednego z największych operatorów sklepów delikatesowych – Alma Market. …ale też kosmopolitycznie Jednak z drugiej strony, Polacy coraz więcej podróżują i w czasie zagranicznych podróży próbują nowych produktów, poszukując ...
-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... z Euro 2012. Jednocześnie 78 proc. rodaków deklaruje, że to czy dana marka lub firma sponsoruje polską reprezentację, nie wpływa na ich decyzje o zakupie produktu lub ... dana firma lub marka sponsoruje polską reprezentację piłkarską. Dla 78 proc. nie jest to czynnik, który by w znaczący sposób przesądzał o dokonaniu zakupu. Polacy również nie czują ...
-
Polski Internet a sport
Polacy mają mistrzostwo w piłce nożnej, drugie miejsce w pływaniu i brąz w siatkówce. Koszykówka ... od popularności sponsorowanej dyscypliny. W analizowanym okresie najczęściej w kontekście sportu wspominana była w internecie marka T-Mobile – sponsor piłkarskiej ekstraklasy: 6,1 tys. publikacji. Na drugim miejscu znalazła się Enea, związana z żużlową ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, polacy -
Polski Internet a wody mineralne
Polacy piją coraz więcej wody mineralnej, a na każdego z nas co roku przypada jej prawie ... wzmianek (nieznacznie więcej miał tylko Żywiec Zdrój – 1080). Zupełnie inaczej jest w przypadku Vody Naturalnej. Ta młoda marka nie wydała znaczących środków na reklamę (137 tys. złotych), osiągnęła mniejsze zainteresowanie niż konkurencja, ale i tak „wypłynęła” ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... ’s Digest wynika, że po zakupy Polacy najchętniej wybierają się do Biedronki i Lidla. Wśród marek cieszących się zaufaniem znalazły się również: ... również marki: Auchan, Real, Carrefour, Lewiatan, Żabka, Piotr i Paweł, Społem, Delikatesy Centrum i Netto. Marka Lidl od 2011 roku konsekwentnie zdobywa nagrodę Kryształowego Godła. Podobnie było i w tym ...
-
Wakacje w Europie: ile zapłacimy za pokój hotelowy?
... Marka zapłacimy średnio blisko 5 tys. złotych. W stolicy Katalonii zaś siedem noclegów kosztuje przeciętnie ponad 4,3 tys. złotych – wynika z analizy Lion’s Banku. Między innymi z tych powodów Polacy ... w Niemczech, Hiszpanii czy Grecji. W Chorwacji zaś, którą Polacy odwiedzają najchętniej, za nieruchomość o podwyższonym standardzie trzeba zapłacić ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... skrępowania – to te czynniki przekonują do zagospodarowania miejsca do ćwiczeń w swoim domu. Polacy coraz częściej decydują się na wyposażenie własnych czterech ścian w sprzęt cardio ... wybieraną marką jest firma Sapphire (28% udziału w rynku), za nią uplasowała się marka Spokey (14%). Elementem, z którego chce korzystać aż 99% posiadaczy bieżni, ...
-
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 4MOTION Highline dla ceniących bezpieczeństwo
Polacy lubią rozsądne auta, dlatego po naszych drogach jeździ mnóstwo kompaktowych kombi. ... designu auta. Jest równie konserwatywna i sprawia wrażenie bardzo solidnej. Materiały oraz ich spasowanie zdradzają, że marka z Wolfsburga stawia na jakość. W tej dziedzinie trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia. Na największe pochwały zasługuje jednak ...
-
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi AT 4WD Platinium godny segmentu premium
... słabszą konkurencją, tylko dlatego że… nazywa się Hyundai. Polacy, wybierając auto bardzo często kierują się stereotypami. To błąd. Hyundai to ... skrzynią to może się okazać, że cena przekroczyła 230 tysięcy. A to całkiem sporo. Koreańska marka ma w polskiej ofercie dość szeroki wachlarz finansowy. Klienci indywidualni zainteresowani zakupem ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
... marka sklepu pojawia się dziś blisko trzy razy częściej niż przed rokiem. Najwięcej wpisów i komentarzy na temat giganta e-commerce pojawia się na Facebooku i Twitterze, choć olbrzymią rolę odgrywa także YouTube. W filmach i komentarzach pod nimi Polacy ... laptopy, telewizory i konsole do gier). Polacy w social media wykazują ponadto duże ...