-
Polacy a marka handlowa towaru
... po raz drugi na zlecenie Stowarzyszenia ProMarka przez TNS OBOP „Co Polacy sądzą o marce 2006?, Polacy przyznają, że mają zaufanie do marek (74 procent badanych ... które dla wytwórców produktów nie markowych mogły by oznaczać koniec ich działalności. Marka umożliwia utrzymanie stabilnej i rentownej sprzedaży, siłę do walki z konkurencją i do dalszego ...
-
Polacy wybierają polskie marki
... , które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wybierali marki polskie, jako najbardziej godne zaufania - szczególnie w ... 2005 r. jako „Soki i woda"). Marka Onet wygrywała 6 razy w ciągu 10 lat w kategorii „Firma internetowa" (2001-2006 r.). Warto dodać, że ankietowani Polacy, częściej niż ankietowani ...
-
Kupno samochodu: liczy się marka
... Polacy coraz częściej zwracają również uwagę na inne kwestie pozaekonomiczne, takie jak bezpieczeństwo samochodu (18%), jego wygląd (18%), wcześniejsze doświadczenia z daną marką lub modelem (16%), wygoda i wielkość samochodu (15%) oraz jego wyposażenie (13%). Dla porównania, w 2007 roku marka ... Ze względu na fakt, że Polacy średnio skłonni są ...
-
Polacy stawiają na produkty markowe
... Polacy uznają, że produktem gwarantującym wysoką jakość jest produkt markowy. Według badanych to właśnie produkty markowe cechuje wysoka jakość (73%), którą wymieniają obok znanego producenta (74%) i powszechnie znanej marki (56%). Pasta do zębów, kremy i kosmetyki to kategorie produktów, w odniesieniu do których marka ... , że Polacy bardziej niż na ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... . Jak Polacy obdarowują się na święta?”). Badanie „Promo Hunters. Polacy w pogoni za korzystnymi ofertami” pokazuje, że w przypadku zakupów z kategorii „Uroda” zaledwie 7% Polaków nie korzysta z okayjnych cen. Żywo zainteresowanych promocjami produktów drogeryjnych jest aż 52% osób. Przy zakupie kosmetyków i perfum pierwszorzędne znaczenie ma marka ...
-
Polacy nie wyobrażają sobie życia bez samochodu
... - 23,3 proc.), jak i długofalowymi (koszty utrzymania – 13,1 proc., spalanie – 10,2 proc.). Marka, osiągi czy wygląd to czynniki o mniejszym znaczeniu. Prawie w każdym polskim ... koszty utrzymania w skali roku i spalanie. U mężczyzn występuje tendencja odwrotna. Polacy są zdecydowanie bardziej zorientowani na zakup samochodów używanych. Nowe auto, np ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... w mediach zaznacza się wyraźnie wiodące znaczenie elektromobilności. Polacy w coraz większym stopniu są zainteresowani samochodami elektrycznymi, co znajduje bezpośrednie przełożenie na działania i komunikację marketingową brandów motoryzacyjnych. W najświeższym rankingu Top Marka 2019 – cyklicznym zestawieniu magazynu "Press" i "PRESS-SERVICE ...
-
Marka dla Polski
... W. Olins. Polska jest częścią Zachodu, ale rozumie także Wschód - wyjaśniał. Jego zdaniem Polacy są pełni pasji i idealistyczni, ale też praktyczni i zaradni, polski charakter cechuje ... a jedynie ma posłużyć do zbudowania właściwego hasła lub haseł promujących Polskę. "Marka dla Polski", to nazwa pierwszego etapu "Programu Marketingu Narodowego ...
-
Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby?
... , na które zwraca uwagę aż 3 na 4 kupujących. Liczy się również marka (istotna dla 2/3 ankietowanych) oraz oczywiście cena i jakość produktów. Miejscami ... pochodzenie produktu (21%) oraz opinie innych użytkowników (14%), a w dalszej kolejności popularność marki (9%). Marka ma znaczenie dla ponad 2/3 kupujących – wiąże się to głównie z pożądaną ...
-
Polacy chętnie zaciągają kredyty gotówkowe
... potrzeby, oferując wyspecjalizowany produkt finansowy – można go nazwać „drugim portfelem”, a Polacy coraz umiejętniej z niego korzystają – mówi Piotr Kaczmarski, dyrektor operacyjny Net Credit Sp. ... kolejnych miejscach dla ogółu znalazły się: możliwość wcześniejszej spłaty (61%) oraz marka firmy pożyczkowej (54%). Ta różnica jasno pokazuje, na czym ...
-
Co Polacy wiedzą o smogu?
... zrobić, aby móc w przyszłości zredukować zanieczyszczenie powietrza. Marka Vaillant sprawdziła, co o smogu myślą sami Polacy. Smog to nic innego niż mgła "wzbogacona" o zanieczyszczenia ... ze smogiem W trakcie wymiany starego systemu grzewczego na nowy Polacy stoją przed wyborem odpowiedniego urządzenia. Według ankiety kocioł kondensacyjny i pompa ...
-
Polacy ocenili swoją sytuację ekonomiczną. Kto narzeka?
... sytuację finansową, znaleźć można kilka ciekawych zależności. I tak np. Polacy, którym nie podoba się ich aktualna sytuacja ekonomiczna, zdecydowanie największą ... dla osób bardzo zadowolonych ze swojego poziomu finansowego kluczowe znaczenie ma marka oferowanego w promocji towaru. Grupa najbardziej zadowolonych respondentów (18 proc.) najczęściej ...
-
Stacje paliw: marka i jakość najważniejsze
... 3% ma odmienne zdanie. Według raportu najważniejszym kryterium, jakim kierują się Polacy przy wyborze stacji benzynowej jest przekonanie o wysokiej jakości paliwa. Aż 67 ... z PBS DGA. Informacje o badaniu Raport On Board PR „Stacje paliw: wygrywa marka” został opracowany w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone w styczniu 2008 roku przez ...
-
Polacy gotowi na e-urząd, administracja mniej
Polacy są gotowi na e-urząd, jednak e-urząd nie jest jeszcze gotowy na Polaków. Taki wniosek można wysnuć z ostatniej odsłony badania Autopay ... Research “Innowacje finansowe 2019”, zrealizowanego metodą CAWI (internetowe wywiady) przez agencją badawczą Satisface na grupie 1109 respondentów. Autopay Research to marka należąca do Blue Media.
-
Polacy a zakup telewizora
... (panie – tylko 18 proc.) Marka wciąż bardzo ważna Jeśli chodzi o zakup telewizora, wciąż jednym z kluczowych elementów decyzyjnych jest marka. Podobnie jak w grudniu 2011 ... pozyskuje za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej. Interesujące jest także to, że Polacy wciąż najchętniej kupują telewizory w specjalistycznych sklepach ze sprzętem RTV. W ...
-
Polacy za bojkotem marek działających w Rosji
... Inne stosunkowo często bojkotowane marki to Auchan i Nestlé czy należąca do koncernu marka Winiary. Zamiast bojkotowanych marek wskazywano inne, równie dobrze znane polskim ... czy też blokowanie ich stron internetowych przez hakerów. Widać wyraźnie, że Polacy są niezwykle mocno zaangażowani w kwestie związane z wojną na Ukrainie. Nie tylko pomagamy ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... takie, które oferują przekrój produktów ze wszystkich branż. A co najchętniej wybierają Polacy? Prawie dwie trzecie ankietowanych najczęściej kupuje odzież, obuwie oraz dodatki – torby ... (1%) stwierdzili, że takie dane są niepotrzebne. Mniejsze znaczenie dla kupujących ma marka sklepu. Najwięcej (60%) respondentów odpowiedziało, że witryna może, ale ...
-
Ruszyły wyprzedaże. Czy Polacy oszaleją na punkcie promocji?
... promocjach to produkty markowe i takie najczęściej „lądują” w naszym koszyku. Marka produktu wygrywa z ceną, z wysokością zniżki i z wielkością rabatu. Czynnik ... Kociemska z Santander Consumer Banku. Na wyprzedaże z gotówką i kartą kredytową O tym, że Polacy zamierzają rozsądnie potraktować wyprzedaże, mają świadczyć obierane przez badanych ...
-
Polacy a jazda na rowerze: wybieramy "holendry"
... 20% Internautów wybiera te z 7 przerzutkami, a blisko 10% decyduje się na rowery jednobiegowe. Choć przy podejmowaniu decyzji o zakupie roweru miejskiego, jego marka ma na ogół marginalne znaczenie, warto zauważyć, że niekwestionowanym liderem wśród producentów tej kategorii jest firma Romet. Na kolejnych pozycjach ...
-
Polacy a rynek energii
... oraz TNS OBOP, przygotowaliśmy raport, dzięki któremu m.in. poznaliśmy powody, dla których Polacy są skłonni zmienić aktualnego sprzedawcę energii, o jaką kwotę chcieliby obniżyć ... . badanych, a większa niezawodność dostaw przez 6 proc. Niewielkie znaczenie ma renomowana marka sprzedawcy, uznana za czynnik motywujący do zmiany przez zaledwie 2 proc. ...
-
Jakie opony zimowe kupują Polacy?
... o tyle decyzja zakupowa odnośnie opon budowana jest na podstawie konkretnych danych technicznych. Marka i kwestie finansowe schodzą na dalszy plan. Ma to swoje logiczne uzasadnienie - by ... , najwięcej osób poszukuje opon do 500 zł - można zatem założyć, że Polacy są w stanie wydać trochę więcej na swoje bezpieczeństwo. Tę opcję wybierało 40% ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... choćby dla odmiany. Najbardziej popularne sklepy online to marketplace’y Z tego, co Polacy piszą w mediach społecznościowych, na blogach, forach i portalach, wynika, że najbardziej lubią ... Zara - 260 tys. wzmianek i 515 mln zasięgu. Trzecia w kolejności również jest marka modowa - H&M - 106,3 tys. wzmianek i zasięg na poziomie 222 mln. Dwa kolejne ...
-
Polacy a samochody hybrydowe
... po 5% oraz Hyundai i Opel - po 4%. Listę marek, o których Polacy sadzą, że mają w swojej ofercie sprzedaży hybrydy zamykają Nissan i Audi (po 3%). „Posiadanie w ofercie modelu o napędzie hybrydowym jest w pewnym sensie komunikowaniem przez producenta i importera, że jego marka jest technologicznie zaawansowana i nowoczesna, a dodatkowo troszczy się ...
-
Polacy i nowe technologie
... ,7 proc.). Duży procent naszych rodaków uważa również, że gwarantem dobrego zakupu jest marka duża i znana. Nawet cena jest dla Polaków mniej ważna niż logo ... zatem znacznie niższą znajomość marek technologicznych niż inni mieszkańcy Europy. Kupujemy, bo marka ma wizerunek. Obojętne przy zakupach są dla nas: doświadczenie z marką, rekomendacja i rady ...
-
Jacy są najbogatsi Polacy
... Dobrym sposobem poszukiwania oszczędności jest kupowanie na aukcjach internetowych. • Jeśli już spodoba mi się jakaś marka, to rzadko decydują się na zmianę. Emerytowani profesorowie Segment najlepiej wykształconych osób z dużych miast, pozostających ... elita? Poniżej prezentujemy wykaz przykładowych miejscowości, które upodobali sobie zamożni Polacy ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... etc.) – nie analizujemy wyników, odnoszących się do tego podmiotu. Jak wynika z badania, Polacy nie przywiązują wagi do znajomości firm farmaceutycznych. Blisko połowa badanych ... właśnie tej marki, która w jego przekonaniu jest liderem, a to zwykle jest marka najpopularniejsza – choć znamy od tej reguły wyjątki – dodaje Tomasz Dziedzic. Z ...
-
Motoryzacja: tego Polacy szukają w Google
... jako jedyne zanotowały wzrost zainteresowania na komputerach i tabletach w wysokości 7% r/r. Marka się liczy Najwięcej zapytań motoryzacyjnych związanych jest z konkretnymi markami. Użytkownicy ... Audi, BMW, VW, Toyota, Opel, Ford, Fiat, Skoda czy Mercedes. Polacy poszukują głównie standardowych samochodów, jednak już ⅕ zapytań dotyczy ofert premium, ...
-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... , a w tej – stosunkowo nowej – kategorii produktowej najczęściej kupowany jest model Bosch WTW 85560 PL w cenie ok. 2690 zł i to właśnie ta marka jest liderem sprzedaży. Średnia cena kupowanej suszarki to 2510 zł w klasie energetycznej A++ oraz o pojemności 9 kg. W TOP sprzedaży pojawił się także ...
-
Ceny mieszkań: ile Polacy są w stanie wydać?
... klientów. Do naszych biur sprzedaży przychodzą osoby o różnorodnych potrzebach. Nie dla wszystkich cena jest najistotniejsza. Liczy się standard wykończenia, jakość, marka i pełen pakiet dodatkowych usług. Jeżeli zyskają pewność, że to u nas zmaterializują swoje marzenia o mieszkaniu idealnym – po prostu je kupią. Jarosław ...
-
Marki godne zaufania 2007
... Polacy - bardzo istotnym czynnikiem zaufania do marki jest dla Polaków – podobnie jak dla Europejczyków – to, czy marka oferuje produkty wysokiej jakości. Spośród wszystkich badanych Europejczyków Polacy ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... z rebrandingiem, które spowodowały, że marka stała się powszechnie rozpoznawalna. Marka może być także kojarzona ze sportem, ponieważ jest sponsorem polskiej ekstraklasy i superpucharu – meczu, który miał zainaugurować otwarcie Stadionu Narodowego. Marki RTV Jeśli chodzi o marki sprzętu RTV, Polacy w kontekście Euro 2012 najczęściej wymieniają ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
... których autorzy użyli wobec marki słów wartościujących, ma przychylny charakter. Najmniej pozytywnie Polacy wypowiadają się natomiast o Apple (66% pozytywnych komentarzy), ale także ... i komentarze na temat Facebooka, Apple i Google, choć zdecydowanym liderem jest tu marka serwisu społecznościowego. Jak wskazują dane z Modułu Analitycznego w IMM, ...
Tematy: technologie, marki technologiczne, social media, media społecznościowe, Facebook, Apple, IBM, Samsung -
W Polsce przybywa jednośladów
... Polacy kupili i zarejestrowali 1 tys. 197 jednośladów tej marki, o 11,56 proc. więcej niż w okresie styczeń-luty roku 2014. Marka Junak znalazła uznanie 482 nabywców, o 53,99 proc. więcej niż w 2014 roku. Na trzecim miejscu uplasowała się marka ...
-
Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia
... spojrzymy na kategorię mediów inspiracja i edukacja to już standard, natomiast Polacy oczekują rozwiązań ułatwiających korzystanie z mediów, w tym aplikacji. Alicja Cybulska, Strategy ... jakość produktu już nie wystarcza aby wygrać udział w kategorii. Polacy chcą aby marka wyszła im naprzeciw, aby zrozumiała ich potrzeby. Realne ułatwienie życia ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... to, iż przyznajemy, że odpowiada nam stosunek ich jakości do ceny. Czy Polacy chętnie korzystają z produktów marek własnych? Tak. Aż 97% respondentów deklaruje, ... sieciami handlowymi, chcącymi na poważnie rozwijać marki własne, stoi wyzwanie: pokazać, że marka własna to nie tylko tańszy zamiennik, ale i dobry wybór. – komentuje Małgorzata Majewska, ...