-
Czy e-payment to już norma?
... idealo, powinien to już być standard, który jest w stanie zwiększyć także popularność sklepu. „Sprzedawcy chcący wyróżnić się na tle konkurencji, muszą otworzyć się ... więc obopólne”, podsumowuje Iga Mrowińska. Podobnie jak w przypadku korzystania z ulubionych marek lub usług poszczególnych sklepów, wielu użytkowników jest przywiązanych również do ...
-
W co inwestują najbogatsi?
... modowej i handlu detalicznym. Znajdziemy tu majątki zbudowane na bazie takich marek jak Home Depot, Wall-mart, Giorgio Armani, czy Ralph Lauren. Trzecim ... Ta druga inwestycja okazała się niezbyt udanym biznesem - aplikacja przegrała w walce o popularność wśród użytkowników z What’sApp. Wielkiego sukcesu nie odniósł też Mobli, izraelski start-up ...
-
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
... hasztagiem #instamatka. Monitoring mediów IMM wskazuje jednoznacznie na dynamicznie rosnącą popularność tego hasztaga. W porównaniu z danymi sprzed roku liczba zdjęć ... różnych produktów z branży dziecięcej oraz rekomendacje, w których padają nazwy konkretnych marek. Na przykładowym zdjęciu autorka wykorzystała hasztagi do wskazania producenta ...
-
Rosja i Ukraina celują w polskie centra handlowe
... , jaką odgrywają centra handlowe. Kreowanie miejsc spotkań, rosnąca popularność rozrywki i gastronomii, innowacje i nowe technologie, sprzedaż wielokanałowa, ... butik uruchomiła Elisabetta Franchi. „Ciekawym zjawiskiem jest wzrost aktywności wschodnioeuropejskich marek. Rosyjskie i ukraińskie marki, m.in. Goldi, Love Republic, Zarina czy Outhorn, ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... cele, jak i wspiera markę w działaniach w modelu efektywnościowym. Nic zatem dziwnego, że jego popularność ciągle rośnie. Jakie są jego zalety? Marketing afiliacyjny to w pełni adaptowalne i gwarantujące elastyczność rozwiązanie dla tych marek, którym zależy na zrozumieniu, jak i gdzie inwestować, aby zwiększyć budżety cyfrowe. Umożliwia ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... im pełniej uczestniczyć w wydarzeniach związanych z danym firmą czy produktem. Video 360 Popularność video 360 w nadchodzącym roku wzrośnie między innymi ze względu na większą ... roku wideo zwiększy swoją wydajność i odegra znaczącą rolę w strategiach marketingowych wielu marek. Dlaczego firmy powinny jeszcze bardziej skupić się na wideo marketingu ...
-
Instalacja gazowa. Zysk czy strata?
... narzucanych ich posiadaczom. Czy samochód z LPG to zysk czy też strata? Popularność aut napędzanych gazem nie jest kwestią ostatnich dni. Wzrost zainteresowania tym ... cichą pracę silnika, co znowu przemawia na korzyść tego rozwiązania – mówi Marek Bezubik, Specjalista ds. Technicznych firmy AC S.A., producenta instalacji autogaz marki STAG. ...
-
Firmy rodzinne robią karierę na GPW
... rodzinnego na giełdzie liczona jest już w dziesiątkach miliardów złotych – zaznacza Marek Dietl, Prezes Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Wyniki raportu pokazują, ... Gierczak-Grupińska, Prezes Fundacji Firmy Rodzinne. Jak przekonują autorzy raportu, popularność GPW wśród polskich firm rodzinnych będzie w najbliższych latach rosła, ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on ... , co przekłada się na stale zwiększającą się liczbę polskich marek, które wabią klientów działaniami multisensorycznymi – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager ...
-
Ile traci na wartości nowy samochód?
... relację ceny do jakości i też nie jest drogi w swojej klasie. Rosnąca popularność SUVów i crossoverów na polskim rynku, połączona z nowymi trendami w motoryzacji, takimi, jak ... wielu miast oraz plany zaprzestania produkcji takich pojazdów przez wiele marek. Dlatego w nadchodzących latach należy się spodziewać dalszego pogłębienia dysproporcji w ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... młodzież niż pokolenie ich rodziców. Zaskakująca jest za to większa popularność smartfonów u kobiet niż u mężczyzn. Innowatorki i tradycjonaliści W badaniu SMSAPI dla czterech ... przy pytaniu o odbieranie wiadomości z ofertą promocyjną. - Taki wynik to cenna wskazówka dla marek adresujących swoją ofertę głównie do kobiet. Powinny komunikować się ...
-
Powierzchnie handlowe przenoszą się do małych miast?
... rynek atrakcyjny dla zagranicznych marek Pomimo wyraźnego ograniczenia tempa wzrostu zasobów, Polska jest wciąż atrakcyjnym rynkiem dla nowych marek, zarówno polskich jak i ... wybrała ona dominujące centra handlowe na głównych rynkach. Z kolei rosnąca popularność produktów typu „eco” skłoniła markę Carrefour do otwierania nowych placówek o nazwie „ ...
-
Polacy gotowi na elastyczne formy zatrudnienia. A pracodawcy?
... jest pełny etat (70% wskazań), to jednak wyraźnie zaznacza się również rosnąca popularność elastycznych form zatrudnienia. Jeszcze w 2017 roku za tym modelem pracy optowało 18% ... czy IT, zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników, z którymi nie planują długoletniej współpracy – dodaje Marek Wróbel. Polska na tle innych rynków Jak na innych rynkach ...
-
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
... wkładanego w budowanie pozytywnego wizerunku branży w sieci byłoby podobnie? Wizerunek wpływa na popularność – wie to każda internetowa gwiazdka. Mało to wysublimowane, ale ... branży medycznej i farmaceutycznej w Polsce. NDG Medical ma w dorobku projekty realizowane dla takich marek jak Bayer, Sanofi, Teva, Merck, Colgate czy Johnson & Johnson. W ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... związku z tym chętniej biorą oni kredyty. Bez zmian od dłuższego czasu jest również popularność mieszkań 2 i 3-pokojowych. Przede wszystkim dlatego, że metraże oscylujące w okolicach 45-65 m2 ... własne lokum. W Śródce OdNowa 2 znalazło się 38 lokali do 45 mkw. Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development Naszym zdaniem jest to uzależnione od wielu ...
-
Oferty pracy w maju 2020: ile i dla kogo?
... 18% oraz po 12% w dwóch ostatnich kategoriach. Dwa pierwsze miejsca podium swoją popularność zawdzięczają stopniowemu odmrażaniu gospodarki. Obie omawiane grupy kandydatów od ... w obszarze ecommerce w związku z przeniesieniem sprzedaży do online przez większość marek w obliczu społecznej izolacji. Najbliższe miesiące pokażą, czy wzrost zainteresowania ...
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
... domu, prawie trzy czwarte polskich konsumentów zdecyduje się na wybór produktów znanych marek. Ponad połowa z nas wybiera je, sięgając w sklepie po napoje. Private ... mocno Po znacznym zwrocie w kierunku zakupów online na początku listopada, ich popularność utrzymała się na zbliżonym poziomie. Kategorią, którą najchętniej Polacy kupują w Internecie ...
-
Centra handlowe: mały format, innowacje i zrównoważony rozwój
... wzrost świadomości ekologicznej klientów. Dziś plany większości marek zakładają włączanie działań zgodnych ze strategią ... marek jak IKEA, Zalando, H&M czy 4F. Warto jednak podkreślić, że również dla właścicieli obiektów handlowych wdrażanie strategii ESG jest coraz częściej wybieranym kierunkiem - dodaje Anna Wysocka, ekspertka JLL. Rośnie popularność ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... , filtra lub efektu albo układu tanecznego. Ważnym czynnikiem napędzającym popularność i tworzenie nowych trendów są influencerzy, zachęcający swoich obserwatorów do nagrywania własnych ... udostępniane publicznie. Duety można tworzyć z wykorzystaniem dowolnego nagrania od marek, influencerów czy znajomych, jeśli tylko wyrażą oni na to zgodę. F ...
-
10 najdroższych aut w leasingu. Chętnych nie brakuje
... wyszukiwanych na naszej stronie. Zajęły wszystkie trzy miejsca w zestawieniu TOP3 preferowanych marek w ostatnich 4 miesiącach. Widać, że auta klasy premium, czy wręcz ... Łagowski, szef dział zamówień w Carsmile. Powrót polityki rabatowej Z czego wynika duża popularność segmentu premium, jaką obserwujemy na rynku? Po pierwsze nabywcy drogich ...
-
7 prognoz dla rynku motoryzacyjnego na II półrocze 2023
... aut osobowych widzimy pozytywny wpływ polityki rabatowej na decyzje nabywców. Niestety część marek wciąż zwleka z bardziej odważnymi ruchami cenowymi licząc na to, ... 30-35% najem (reszta to inne formy finansowania). Spodziewam się, że w najbliższych miesiącach popularność wynajmu będzie rosła, że względu na bardziej agresywną politykę rabatową w tym ...
-
Parki handlowe i centra convenience: 2023 rok z nowym rekordem?
... możliwość dokonania szybkich codziennych zakupów niewątpliwie wpływają na utrzymującą się popularność niewielkich parków handlowych.”, mówi Maciej Kotowski, Dyrektor w dziale Badań Rynku, JLL. ... , skłaniając najemców do lokowania w nich swoich sklepów, w tym również nowych marek zarówno lokalnych, jak i sieciowych. Dlatego też nasze Vendo Parki są w ...
-
Zakup mieszkania. Jak długo trzeba oszczędzać na wkład własny?
... popularność danego miasta czy lokalny rynek pracy. Tak to już jest, że im łatwiej o pracę i przyzwoite zarobki, tym większy jest popyt na mieszkania, a w konsekwencji wyższa jest ich średnia cena – mówi Marek ... czy rozrywkę. Czas oszczędzania znacznie się więc wydłuża – komentuje Marek Wielgo. Odkładanie całości pensji jest więc praktycznie niemożliwe ...
-
Internetowy Samochód Roku. Znamy najpopularniejsze auta w Polsce
... zestawieniu najczęściej wyświetlanych marek używanych samochodów jest BMW, które wyprzedziło Audi i Mercedesa. Tym samym czołówka najpopularniejszych marek pozostaje identyczna w ... w OTOMOTO wyświetleń samochodów nowych obejmowała samochody z nadwoziem typu SUV. Popularność tego typu nadwozia potwierdza też lista najczęściej oglądanych modeli - połowa ...
-
Parki wypierają centra handlowe?
... mówi Fabrice Paumelle, Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych BNP Paribas Real Estate Poland. Popularność tego segmentu obiektów handlowych przekłada się na zainteresowanie inwestorów. Udział parków handlowych ... wielu debiutów. W 2023 roku pojawiło się na rynku aż 29 nowych marek, co jest najlepszym wynikiem od 2017 roku. Nowe formaty otwierają także ...
-
Nowe mieszkania pod miastem są tańsze, a jaka jest oferta?
... wprowadzili na rynek więcej mieszkań, niż sprzedali – komentuje Marek Wielgo, ekspert portalu RynekPierwotny.pl. Deweloperzy ... popularność „dwójek” nie powinna dziwić. Kupują je najczęściej młode pary, ale także i single, jako swoje pierwsze lokum. Kupno kawalerki nie zawsze ma sens także z uwagi na bardzo wysoką cenę metra kwadratowego – mówi Marek ...
-
Są najnowsze dane o e-commerce w Polsce
... Kolejnym trendem, któremu poświęciliśmy w tegorocznym raporcie szczególne miejsce, jest rosnąca popularność zakupów produktów używanych. Z tej formy e-commerce’u korzysta już co szósty ... związanych z kupowaniem online. Badano m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale ...
-
Ceny kawalerek, czyli małe nie znaczy tanie
... nabywane przez klientów poszukujących lokum na start. Ze względu na popularność tego typu metraży, ich dostępność systematycznie maleje, jednak w naszej ... Herbsta we Wrocławiu, w otoczeniu rozbudowanej infrastruktury miejskiej oraz terenów rekreacyjnych. Marek Starzyński, dyrektor ds. Sprzedaży, Okam Capital Mieszkania jednopokojowe są pożądane ...
-
Jak kupujemy świąteczne prezenty w internecie?
... ścieżce zakupowej. Krótkie wideo i AI, czyli jak szukamy inspiracji Popularność nowych technologii i narzędzi w procesie zakupowym stale rośnie. 45% ankietowanych przyznało, ... również narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak chatboty na stronach marek, zyskują na popularności (18%). Wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR) są ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów 2025
... 40 proc. konsumentów napotkało fałszywe recenzje produktów online. Zjawisko to może nie tylko obniżyć poziom zaufania do poszczególnych marek, ale także negatywnie wpłynąć na popularność zakupów online. W czasach, gdy konsumenci coraz częściej podważają wiarygodność treści wirtualnych i są coraz bardziej ostrożni w relacjach z markami ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... "ZA" Przytoczone dane rodzą od razu pytanie - co zapewnia taką popularność i skuteczność tej formie promocji? Jednym z najważniejszych argumentów jest gwarancja pozycji ... trzeba chyba nikomu przedstawiać - to obecnie jedna z najbardziej znanych marek z internetowym rodowodem, światowy lider w dziedzinie wyszukiwania. Mechanizm płatnych linków ...
-
Najpopularniejsze auta
... rekord. Na załączonym wykresie widać tendencję spadkową zainteresowania Aveo, jednakże jego popularność i tak jest bardzo duża i zapewne nie wpłynie to na jego pozycję na liście ... Jako jedyny przedstawiciel samochodów luksusowych na liście TOP TEN najpopularniejszych marek mojauto.pl w czerwcu znalazł się Mercedes. Zajął on ósme miejsce w rankingu i ...
-
Octavia zburzyła porządek
... a wartość dodatkowego wyposażenia w cenie samochodu wynosi 3 623 zł. W rankingu marek w tym miesiącu największym zainteresowaniem cieszył się Ford, który zajął pierwsze miejsce ... imprez motoryzacyjnych w Europie. Zobaczymy, czy samochody prezentowane podczas targów zdobędą popularność w Polsce i będą miały wpływ na notowania TOP TEN. Walkę ...
-
Pozycjonowanie - fałszywe obietnice
... , na które nikt nie ma pełnego, bezpośredniego wpływu. Im mniejsza popularność słowa kluczowego lub zwrotu, tym większe prawdopodobieństwo, że osiągnięta pozycja będzie ... Project Manager & SEO Specialist. Kieruje projektami realizowanymi przez firmę m.in. dla marek: 7UP, Gatorade, Niquitin, Pepsi, Telekomunikacja Polska, TVN. kontakt: m.galecki ...
-
Rządy populistów wstrzymują inwestycje?
... zmianami od upadku komunizmu, są znużeni reformami i populistami, którzy zyskali popularność obiecując łatwe przejście przez rosnące wydatki społeczne. Na przykład polski ... wywołaną przez starcie Warszawy z Komisją Europejską w sprawie fuzji dużych banków. Marek Zuber, doradca gospodarczy premiera Kazimierza Marcinkiewicza, twierdzi: „To pierwszy ...