-
Grunty inwestycyjne w Polsce - prognoza 2015
... których można wybudować między 2 000 mkw. a 5 000 mkw. powierzchni handlowej. Popularność zyskały projekty łączące obiekty handlowe z obiektami użyteczności publicznej - dworcami autobusowymi ... obiektów hotelowych, z czego połowę będą stanowić hotele niskobudżetowe. Obok znanych marek, pojawią się również nowe, debiutujące na naszym rynku, które w ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... w Polsce siła nabywcza mieszkańców aglomeracji przekraczająca średnią krajową o 68% buduje popularność stolicy wśród deweloperów, inwestorów i najemców. Wysoki popyt na dobrej jakości ... ul. Mysiej 3. We wcześniejszych miesiącach stołeczny rynek handlowy wzbogacił się o sklepy takich marek jak m.in. Devred 1902 w Wola Park, Undiz, Kiehl’s Since 1851 ...
-
Internetowy Samochód Roku 2014
... preferencjom klientów przeglądających oferty sprzedaży Golfa, Passata, Audi A4 lub A6, to wciąż średnio połowa z nich wybiera opcję „olej napędowy”. Popularność aut „na gaz” trzyma się na stabilnym poziomie, w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła o kilka procent i teraz „LPG” wybiera 22 proc. poszukujących ...
-
Sprzedaż opon: opony zimowe z dużym spadkiem
... . To nadal najchętniej kupowane opony w Polsce. Wśród najpopularniejszych marek budżetowych nieustannie królują: należąca do koncernu Goodyear Dębica, oraz działający w strukturach Bridgestone’a Dayton. Segment średni w roku 2014, podobnie jak w latach poprzednich, stracił popularność na rzecz opon klasy premium. W tej grupie ogumienia Polacy ...
-
Peugeot 308 1.2 PureTech Active - nad wyraz żwawy
... I jest bez wątpienia wart tych pieniędzy. Peugeot jako jedna z najważniejszych marek motoryzacyjnych w Europie, ma w swojej ofercie szeroki wachlarz finansowy. Możemy w nim ... także wynajem długoterminowy (z pełnym pakietem usług), który zyskuje coraz większą popularność, również w Polsce. Podsumowanie Peugeot 308 to udane auto, które wzbudza ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... chodzi o karmy kocie, jest powstawanie bogatej oferty produktów premium i superpremium – dania z kaczki, króliczej wątróbki lub owoców morza. A równocześnie rośnie popularność i jakość karmy marek własnych. Smakołyki, ciasteczka, psie czekoladki od lat są oferowane naszym pupilom. Ostatnio w ofercie pojawiły się też… lody (do kupienia ...
-
Centra handlowe w Europie w 2014 r.
... w firmie Cushman & Wakefield, powiedział: „Ze względu na rosnącą popularność sprzedaży internetowej większego znaczenia nabiera możliwość interakcji klientów z ulubionymi ... na 1.000 mieszkańców i utrzyma się na takim poziomie w krótkiej perspektywie. Marek Noetzel, Partner, Dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie Cushman & Wakefield w Polsce, ...
-
Przybędzie 650 tys. motocykli
... (głównie samochodowe) na kwotę przekraczającą 4,1 mld zł. Statystyki KNF pokazują, że popularność tego typu finansowania z roku na rok spada. Obecnie w ogólnej wartości ... Yamaha – podaje Instytut Samar. W I kwartale zarejestrowanych zostało prawie 1,9 tys. właśnie tych trzech marek. Oferowane przez nich motocykle kosztują od 3 do blisko 18 tys. zł. ...
-
Jachty i łodzie najczęściej przywozimy z Wielkiej Brytanii
... tego we własnym zakresie; wypożyczają przyczepy i wykorzystują swoje prywatne samochody do transportu – zaznacza Agnieszka Korzeniewska z Clicktrans.pl Do najczęściej transportowanych marek jachtów należą Tango, Mak, Tes, Sportiva, Bavaria i Venus. Sprawdzono także najpopularniejsze kierunki transportu krajowego. Okazuje się, że Polacy cenią sobie ...
-
MSZ nie przestraszył Polaków. Wycieczki do Grecji ciągle popularne
... polskich turystów. Pod koniec czerwca w zamachu na plaży w Tunezji zginęło z rąk zamachowców 38, głównie brytyjskich turystów. Zaledwie kilka dni później Marek Biernacki – koordynator służb specjalnych, poinformował o ustaleniach Agencji Wywiadu o możliwych atakach terrorystycznych w Tunezji i Egipcie a w ślad za tymi enuncjacjami polski MSZ wydał ...
-
Peugeot 308 GT - francuska uniwersalność
... auto. A flotowi klienci ZAWSZE się spieszą… Peugeot jako jedna z największych marek motoryzacyjnych w Europie, ma w swojej ofercie szeroki wachlarz finansowy. Możemy w nim ... także wynajem długoterminowy (z pełnym pakietem usług), który zyskuje coraz większą popularność, również w Polsce. Podsumowanie Do czasu, kiedy w salonach pojawi się 308 ...
-
Hotele w Europie Środkowo-Wschodniej: obiecujące perspektywy
... sieci hotelowych analizuje ten rynek pod kątem potencjalnego poszerzenia portfela marek. Według dostępnych danych w najbliższym czasie w segmencie hoteli 3-5-gwiazdkowych do 2016 r. ... tego sektora, między innymi alternatywne modele biznesowe, w tym rosnąca popularność serwisu Airbnb. Frédéric Le Fichoux powiedział: „Hotelarze uważnie analizują ...
-
Praca w święta Bożego Narodzenia – jakie oferty?
... Tempo życia i mnogość obowiązków sprawiają, że na przygotowywanie świątecznych potraw mamy coraz mniej czasu. Popularność zyskuje zamawianie gotowych potraw w restauracjach czy firmach cateringowych. W efekcie przed świętami w takich miejscach zwiększa ... w internetowych serwisach (jak InfoPraca.pl), by nic nie umknęło naszej uwadze – radzi Marek ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... , które jednocześnie oferuje niskie ceny swoich najbardziej popularnych produktów. Popularność Gemini w Google nieprzerwanie rośnie od 2013 roku. Najbardziej zauważalnym i efektywnym ... działań mailingowych wskazuje również na pozytywny wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj działań. ...
-
Obsługa klienta 2015
... mobilnych, które w ciągu dwóch nadchodzących lat zyskają jeszcze większą popularność (wykorzystanie na poziomie 70%). Dla porównania, obecnie w grupie Moderate Performers ... dla firm są opinie konsumentów, angażowanie ludzi w życie i kreowanie marek (crowdsourcing) i samoobsługę świadczą plany inwestycyjne firm. W ciągu 12-18 miesięcy chcą one ...
-
Medyczna marihuana: social media zdecydowanie na tak
... Dziecka – tam, gdzie terapię z użyciem medycznej marihuany stosował dr Marek Bachański. W poruszającym wpisie mama Maximiliana podkreśla, jak wielkie koszty i ... poseł w „Kontrwywiadzie RMF FM”. Wypowiedź cytowano później wielokrotnie; zyskała również popularność w serwisie Wykop.pl. Internauci mówią „tak!” W ponad 80% komentarzy zawierających ...
-
3 spektakularne wzloty i upadki 2015, czyli od Wiedźmina do Merlina
... …AND DOWNS Miniony rok przygotował nam kilka spektakularnych porażek polskich marek. I choć niektórych z nich zupełnie się nie spodziewaliśmy, zwiastuny upadku wielu gwiazd ... Baltic. Przyczyną zaprzestania lotów do stolicy Łotwy była dramatycznie niska popularność tego połączenia. Zaledwie miesiąc wcześniej z usług radomskiego lotniska zrezygnowały ...
-
E-administracja daleko od popularności. Polski biznes ciągle analogowy
... który wymaga wizyty w urzędzie i złożenia papierowego formularza. Rozproszenie nie pomaga Jak to już zostało wspomniane, niewielka popularność e-administracji wśród mikroprzedsiębiorców bierze się stąd, że nie mają oni takiej potrzeby. Ale na pewno ... 5 a 15 stycznia 2016 r. Miało formę sondażu telefonicznego. Katarzyna Siwek Katarzyna Miazek, Marek ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... 93 proc. Polaków w przedziale wiekowym 16-24 ogląda video w sieci. Co więcej, popularność treści video online w 2015 roku, po raz pierwszy osiągnęła wyższy poziom ... i B2C – 90 proc. – nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Badania pokazują, że w postach marek na tablicach użytkowników aż 73 proc. kliknięć stanowią kliknięcia w content wizualny, czyli ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2016
... dotyczy to między innymi Mariusza Waltera (współzałożyciel TVN, były prezes ITI) i Marek Profus (wydawca "Piłki Nożnej"). Polityków na tej liście reprezentują: ... do wydarzeń gospodarczych W TYM ROKU NA POLSKI RYNEK TRAFI 8 TYS. HYBRYDOWYCH TOYOT. POPULARNOŚĆ TEGO NAPĘDU WŚRÓD KIEROWCÓW DYNAMICZNIE ROŚNIE W 2015 roku sprzedaż samochodów z napędem ...
-
Centra handlowe a gastronomia, czyli jak jemy w galerii
... lokalizacja obiektu oraz dostępność marek odzieżowych, ale także oferta w zakresie usług gastronomicznych. Nie tylko zakupy Od lat widoczna jest zmiana aranżacji przestrzeni w centrach handlowych, co związane jest z coraz bardziej dojrzałym rynkiem, a także zmianami zakupowymi polskiego społeczeństwa. Rosnącą popularność centrów handlowych, jako ...
-
Najpopularniejsze samochody cabrio. BMW bez konkurencji?
... Cabrio Poland. Liderem w rankingu najpopularniejszych kabrioletów jest BMW Seria 3. Popularność “Trójki” jest ogromna - również w innych wersjach nadwozia. W III kwartale ... te same trzy kolejne miejsca - zarówno w rankingu najczęściej wystawianych jak i wyszukiwanych marek - zajmują Mercedes-Benz, Opel i Renault. Jak wygląda ranking ułożony przez ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... społecznościowych, a 63% wysyła SMS-y. Warto zwrócić uwagę na stosunkowo niewielką popularność aplikacji mobilnych – obecnie korzysta z nich 22% przedsiębiorstw e-commerce. Oferty i nie ... nastawieni do otrzymywania tą drogą różnego rodzaju komunikatów od marek. Najchętniej otrzymywalibyśmy oferty za pomocą SMS-a, w dalszej kolejności: e-maila i za ...
-
Najpopularniejsze samochody używane III kw. 2016. Niemcy rządzą
... modele - Skoda Octavia oraz Ford Focus. Niewiele zmieniło się od zeszłorocznego rankingu marek - nadal na podium Volkswagen, Audi oraz BMW. Wyjątkiem jest amerykańska marka ... oraz kombi, każdy z typów stanowi około 23% w całej kategorii. Ciekawym trendem jest popularność SUVów - w trzecim kwartale 2016 pojawiło się o połowę więcej zapytań niż w ...
-
Nowe technologie: 6 najważniejszych trendów 2017
... smartfony, tablety, a także telewizory. Nie bez znaczenia dla przyspieszenia ruchu IP będzie również cyfrowa transformacja firm oraz coraz to większa popularność systemów IoT. Należy się spodziewać, że na nieustanny właściwie wzrostu transmisji danych w sieci znaczny wpływ wywrze monitoring wideo oraz mierniki ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... konsumentów, dla których e-zakupy stały się czymś zupełnie naturalnym ─ mówi Marek Molicki, menedżer regionalny w Gemiusie. – Strony WWW e-sklepów odwiedzają coraz młodsze ... i komputery. Analiza dowodzi, że zaglądał do nich średnio co trzeci użytkownik. Popularność nie ominęła również sklepów odzieżowych (29 proc.) oraz wielobranżowych (28,8 proc.). ...
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
... fitness cieszą się coraz większą popularnością. Najwięcej informacji na temat wybranych marek z tej branży ukazało się na Facebooku (47 %) oraz na Instagramie ... szybkie reakcje mają duże znaczenie zarówno dla małych, jak i dużych sieci. Popularność medialna Jatomi Fitness w przeanalizowanych miesiącach widoczna jest także na mapie benchmarkowej ...
-
Ubezpieczenie samochodu: jak to robią Polacy?
... samochody to te wyprodukowane w latach 2000–2003. Niska popularność ubezpieczeń dodatkowych Dodatkowe ubezpieczenia AC i NNW nie cieszą ... Peugeoty (po 5%). Zwraca uwagę brak aut japońskich producentów wśród najpopularniejszych wg uczestników badania marek. Najczęściej polisa w PZU 72% badanych poszukiwało kontynuacji posiadanego ubezpieczenia. W ...
-
Internetowy Samochód Roku 2016
... na podium BMW Serii 3, dzięki liczbie 15,2 mln wyszukań, po raz pierwszy znalazło się na podium rankingu Internetowy Samochód Roku". Popularność tego modelu znacznie wzrosła, w ubiegłym roku znajdował się on na szóstej pozycji. Najczęściej wystawiane egzemplarze BMW Serii 3 w 2016 r. to modele ...
-
Polscy eksporterzy skorzystają na Brexicie?
... Towary sprowadzane przez sieci handlowe pod ich gust, znalazły też uznanie i popularność u Brytyjczyków. Spora nadwyżka w wymianie handlowej może wskazywać na to, że ... i przedsiębiorcy - w okresie słabszej koniunktury są znacznie bardziej otwarci na propozycje innych marek niż te, których używali dotychczas. Poszukiwane jest utrzymanie jakości przy ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... od reklamy starają się stawiać na takie formy komunikacji, w których obecność marek nie budzi sprzeciwu i nie jest jednocześnie kojarzona z promocją danego produktu czy usługi. Jedną z nich jest zyskujący coraz większą popularność branded content - tworzone w ścisłej współpracy z markami narzędzie, które ma dostarczać konsumentom ...
-
Infiniti Q50S 3.0t Sport Tech podniesie poziom adrenaliny
... materiały wykończeniowe. Wbrew temu, co mówi się o japońskich samochodach wszystkich marek, nie można stwierdzić, że Infiniti jest gorzej wykonane od swoich ... oferta. Porównywalne wersje niemieckiej trójki z podobnym wyposażeniem kosztują znacznie więcej. Popularność tego modelu w Polsce jest więc w pełni uzasadniona. Podsumowanie Infiniti Q50 ...
-
Boty na rynku pracy – kto powinien się ich obawiać?
... - Dlatego popularność tych rozwiązań rośnie. Jednak automaty uzyskują coraz większą sprawność w posługiwaniu się językiem i nawiązywaniu rozmowy. Czytaj także: - Automatyzacja pracy. Szansa czy wróg? - Przemysł 4.0. Automatyzacja to nie tylko zwolnienia, ale i rekrutacja Coaching cyfrowy Korporacja Unilever, właściciel ponad 400 marek z segmentu ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe 2018
... jego działanie i wymusić większy okup. Z uwagi na dość wysoki zwrot z inwestycji w udany atak, wzrośnie też popularność ataków typu BEC (ang. Business Email Compromise), polegających na podszywaniu się pod wiarygodnych przełożonych lub ... ze sprawdzonymi taktykami, opartymi na niemal 30 latach doświadczenia w zakresie ochrony największych marek ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... przychodów reklamowych w 3 kwartale 2017 r. To oczywiście olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost ... news feeda, które będą faworyzować posty o większym zaangażowaniu kosztem marek i wydawców. Reklamodawcy powinni się przygotować na wzmocnienie wagi postów prywatnych ...