-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... w Meksyku, gdzie czas mierzony od przyciśnięcia odpowiedniego przycisku przez klienta sklepu przy wejściu do jego ponownego naciśnięcia przy kasie (już z wybranym produktem ... relacje itp.). Mamy tu do czynienia ze spójnymi, przemyślanymi działaniami, wpisującymi się w pozycjonowanie marki. Jednak wiele marek realizuje akcje, które, moim zdaniem, są ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... marką. Pozwala to na pozycjonowanie w segmencie sprzedaży artykułów w niskich cenach. Tworzą marki własne. Często towar sprzedawany jest bezpośrednio z opakowań zbiorczych, bez wykładania go na półki, za to z palet transportowych. To w ogromnym stopniu pozwala na obniżenie bieżących kosztów działalności sklepu. Osobną kategorię w analizie ...
-
Wyszukiwarka w sklepie internetowym: must have?
... filtry tak żeby mógł w każdej chwili je usunąć czy zmodyfikować. Czytaj także: - Przejrzysty regulamin sklepu internetowego to podstawa - W e-commerce liczy się głównie cena Kolejnym etapem jest dostosowanie zarówno strony jak ... strony jest to również istotne dla wyszukiwarek internetowych, które indeksują strony i mają wpływ na ich pozycjonowanie ...
-
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online
... całej stronie WWW. Uproszczenie adresów URL również ułatwia wyszukiwarce odpowiednie pozycjonowanie. 3) Zoptymalizuj finalizację transakcji. Porzucone koszyki stanowią jeden z największych problemów ... profili. 4) Wykorzystaj remarketing. Jeśli kiedykolwiek przeglądałeś ofertę jakiegoś sklepu, podczas gdy na stronie wyświetlały się dodatkowe reklamy ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
... teraz są lojalni użytkownicy serwisu Wojna z lokalnymi graczami na pozycjonowanie produktów w Google jeszcze się nie zaczęła. Na polski serwis Aliexpress 39% źródeł ... serwisy związane z promocjami (takie jak cebula.online) tworzą odrębne sekcje dla chińskiego sklepu. Jakie będą losy Aliexpress w Polsce? Jest kilka możliwych scenariuszy: Aliexpress ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... skórzanym obuwiem: Klienci szukają produktu w Google lub porad na jego temat. Żeby skierować ich do sklepu, nasza strona musi walczyć o pierwsze miejsca na stronie z wynikami poprzez m.in. pozycjonowanie SEO, tworzenie angażujących treści marketingowych, jak i prowadzenie działań reklamowych PPC w wyszukiwarce. Ruch pozyskujemy również ...
-
Działania SEO: co ma sens, a co już nie?
... szyfrowana wersja protokołu HTTP, potwierdza wiarygodność danej strony lub sklepu internetowego oraz zapewnia szyfrowanie komunikacji między przeglądarką użytkownika i ... natychmiastowy efekt w postaci wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Niestety dzisiejsze pozycjonowanie to działanie długofalowe, skupiające się nie tylko na planowaniu kampanii ...
-
Ranking sieci handlowych. Jakie najlepsze sklepy w Google Maps?
... publicznie widoczne i odnoszą się do konkretnego sklepu, mamy inną postawę niż przy anonimowych ocenach na forach. Dodatkowo, w dobie rosnącego znaczenie usług głosowych promowanych jako usługa „Asystent Google”, ilość pozytywnych opinii może mieć bardzo istotny wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarce – wskazuje Tomasz Szulkowski. Ranking ...
-
Polacy kochają marki własne
... oszczędności głównie w sieciach dyskontowych, które ostatnio szczególnie ostro walczą o wizerunek sklepu z najniższymi cenami. Jest to walka o wysoką stawkę, bo segment ... markami producenckimi w takich kwestiach jak jakość, innowacyjność produktów czy profesjonalne pozycjonowanie i komunikacja. W efekcie coraz więcej konsumentów sięga także po ...
1 2