-
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW - dlaczego inwestycja w pozycjonowanie ma sens
... Dostosowane jest ona do Twoich potrzeb i celów. Uwzględnia też zakres działania Twojej firmy, dostosowując się do niego przez pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie ogólnopolskie czy wyłącznie pozycjonowanie sklepu internetowego. Dopiero potem eksperci wykonują szereg działań czy optymalizacji. Tworzone są nowe treści na stronie, umieszczane są na ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... klientach, niespersonalizowanie reklamy, niezautomatyzowanie działań reklamowych oraz brak rozwiązań mobilnych. Pozycjonowanie (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM) to już niemal chleb powszedni ... świadomi, że mogą mądrze wykorzystywać informacje zgromadzone w bazach danych sklepu. Można to osiągnąć poprzez wdrożenie systemu CRM, który monitoruje ...
-
Pozycjonowanie witryny w sieci: coraz więcej wyzwań
... pierwszym miejscu. Ważne, by określić jasny cel, który chcemy poprzez pozycjonowanie osiągnąć. Jednym z głównych elementów procesu pozycjonowania strony w sieci jest dopasowanie ... poprzez pozycjonowanie osiągnąć, jak i gdzie chcemy być pokazywani. Od tego zależy, czy np. wypromujemy elementy oferty firmy, czy też lokalizację sklepu lub restauracji w ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... własnego sklepu internetowego. Na dłuższą metę (a przecież nikt nie zakłada, że po roku zrezygnuje z e-handlu) jest to sposób tańszy i o wiele skuteczniejszy. Założenie własnego sklepu to także możliwość zbudowania swojej marki w sieci. W przypadku sklepu internetowego dochodzą oczywiście koszty związane z jego promocją (marketing, pozycjonowanie ...
-
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... FAQ - dodaj sekcję „Najczęściej zadawane pytania”, aby wzbogacić treść i poprawić pozycjonowanie, zwłaszcza w „direct answers” Google. 2. Optymalizacja techniczna – upewnij się ... „Zadzwoń”, aby maksymalnie ułatwić kontakt. Podsumowanie Zwiększenie widoczności Twojego sklepu w Google nie wymaga skomplikowanych strategii ani ogromnego budżetu – ...
-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... jest zastosować pozycjonowanie szerokie. Na podstawie doświadczenia możemy stwierdzić, że pozycjonowanie łączne na dwie frazy „telewizor Panasonic” oraz „telewizor plazmowy Panasonic TX-P46G30E" przyniesie lepsze rezultaty, niż pozycjonowanie na ogólną frazę „telewizor” czy „telewizory”. Taki sposób pozycjonowania wpłynie na ogólny wizerunek sklepu ...
-
Pozycjonowanie stron bez pułapek
... procent od wartości zakupu, dzięki zauważalnemu ruchowi na stronie sklepu wygenerowanemu przez firmę pozycjonerską. W przypadku programów rządowych czy inicjatyw społecznych ... kierujący bezpośrednio do domeny. - Klient powinien zrozumieć że nie istnieje pozycjonowanie zgodne z wytycznymi Google. Google modyfikując algorytmy walczy z każdym przejawem ...
-
Jak pozycjonować sklep internetowy?
... , możesz nie tylko stracić klientów, ale także obniżyć swoje pozycje w wyszukiwarce. Kiedy zacząć pozycjonowanie? Podsumowując, pozycjonowanie sklepu internetowego jest obowiązkowe, jeśli liczysz na sukces sprzedażowy. Pamiętaj jednak, że skuteczne pozycjonowanie nie da Ci efektu w ciągu 5 minut. Na trwałe i mocne wyniki poczekasz nawet do ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... . Najlepiej zintegrować e-sklep z tymi najchętniej odwiedzanymi przez e-kupujących. Daj się znaleźć Na pozycję sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania mają wpływ mechanizmy pozycjonowania. Pozycjonowanie polega na budowaniu jak najwyższego miejsca w wynikach wskazania w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Aplikacje sklepów ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... zapisywanie użytkowników do tej samej, ogólnej listy remarketingowej. W przypadku sklepu internetowego można oprócz ogólnej listy remarketingowej, na którą zapisani będą ... przez klienta ogólnej grupy produktów np. dla frazy „sukienki na wesele” Pozycjonowanie Pozycjonowanie (ang. SEO - Search Engine Optimization) to długotrwały proces, którego celem ...
-
Multiwyzwania, czyli jak wygląda polski e-handel?
... wyszukiwarki Google - kampanie Adwords wybiera nawet więcej sprzedawców (41 proc.) niż pozycjonowanie (36 proc.). Wzrost i rozwój: co działa, a co nie? Większość właścicieli ... .) zapytanych o plany rozwoju w 2019 r. mówi, że chciałoby zająć się pozycjonowaniem strony sklepu, a co czwarty zamierza poprawić jego wygląd. - Sklepy stawiają na sprawdzone ...
-
Sky-Shop.pl: Jak szybko uruchomić sklep internetowy?
... iFirma. Koszty marketingowe np. pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads. Zanim zdecydujesz się zlecić jakiekolwiek działania w tym zakresie musisz zadbać o poprawne uzupełnienie wszystkich danych w sklepie. Drugim rodzajem kosztów są te ściśle związane z działalnością w e-commerce: Domena sklepu internetowego. Tu koszty zaczynają się ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... i wzbogacania ich parametrami technicznymi towarów. Należy jednak uważać, żeby generowane treści były oryginalne, kreatywne i wysokiej jakości. Tylko takie poprawią pozycjonowanie sklepu oraz zwiększą współczynnik konwersji, co stawia optymalizację SEO w centrum uwagi przedsiębiorców. Moderacja Opinii W kontekście trendów AI na rok 2024, moderacja ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... się klasycznym kanałem komunikacji marketingowej, czyli telewizją. Dla nich spot reklamowy w telewizji będzie skuteczniejszym sposobem promocji sklepu internetowego w krótkim okresie niż ogromne nakłady na pozycjonowanie. Spot reklamowy w TV – skuteczny sposób promocji dla sklepów internetowych Wbrew powszechnie krążącym opiniom (głównie ekspertów ...
-
5 sposobów na większe zarobki w e-commerce
... zgodnie z planem? Blog, prowadzone profile w mediach społecznościowych, wpisy gościnne, pozycjonowanie, kampanie reklamowe w Google Adwords czy na Facebooku, to bardzo ... sklepu staje się klientem. Nie zapominaj jednak o podstawie w e-biznesie, którą jest wybór odpowiedniej platformy dla sklepu. Kupujemy oczami, czyli ważna jest kolorystyka sklepu ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... inne muszą wręcz toczyć batalię o każdego klienta. Co przesądza o sukcesie? Pozycjonowanie czy promocja na Facebooku? Kampanie reklamowe czy atrakcyjne promocje cenowe? Aukcje internetowe? ... oferty nowych marek i produktów, a 23 proc. na uatrakcyjnieniu wizualnej strony sklepu. Po kilka-kilkanaście procent głosów otrzymały inne metody działań, w tym ...
-
Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela
... i zwiększyć sprzedaż. Respondenci najczęściej reklamują sklep przez pozycjonowanie w wyszukiwarkach (66% e-sklepów), dodatkowo poprzez obecność w mediach społecznościowych ... Jednak 1/3 respondentów przyznaje, że chętnie skorzystałaby z pomocy przy założeniu sklepu internetowego. Ponad 22% właścicieli e-sklepów zleciłoby to zadanie firmie zewnętrznej ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może ... nie tylko można przykuć uwagę akurat do naszej oferty, lecz także poprawić pozycjonowanie. Maszyny wyszukujące Google’a preferują wartościowe treści – podkreśla Krzysztof Grzegorzewski. 3) Daj szansę ...
-
Optymistyczna branża e-commerce
... także były najpopularniejsze. Reklamę on-linę deklarowało - 63,6% ankietowanych, pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych - 37,7%, a wykorzystanie mediów społecznościowych - 28,6 % respondentów. Ankietowani zostali także zapytani o to, co ich zdaniem przyciąga klienta do odwiedzenia danego sklepu. Istotnym jest fakt, że coraz więcej sklepów ...
-
Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe
... określonych parametrów. … i dla wyszukiwarki O tym, czy klient trafi na stronę naszego sklepu decyduje w dużej mierze to, jak strona jest pozycjonowana w ... dla użytkownika z ich optymalizacją pod kątem wyszukiwarek. Choć to właśnie pozycjonowanie decyduje o tym, czy klient wejdzie na podstronę produktu (z wyników wyszukiwania Google), a dopiero ...
-
Dlaczego moja firma jest niewidoczna dla Google?
... Polsce? Właściciele małych biznesów najczęściej nie wiedzą, że mają wpływ na lokalne pozycjonowanie w usługach Google’a i to za darmo. Większość z nich uważa, że wiąże się ... od razu wizytę, czy dokonujemy rezerwacji produktu, czy tylko kierujemy do naszego sklepu przy pomocy map Google’a. W przypadku reklam PPC powinniśmy już jednak zwrócić się ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... w których można ominąć tę zasadę i za dodatkową opłatą otrzymać lepsze pozycjonowanie. Świadomi smart shopperzy znają jednak tego typu mechanizmy i w pierwszej ... , że podjęcie współpracy z porównywarką cen może znacznie wzbogacić wielokanałowość samego sklepu. Oferty danego sprzedawcy przeglądane są wtedy w aplikacji porównywarki oraz podczas ...
-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
... rośnie – komentuje Michał Dmitrowicz, Szef Marketingu IdoSell. Znaczenie SEO w cross-border Pozycjonowanie stron (SEO) to kolejny ważny element strategii marketingowej w handlu międzynarodowym. Dobrze zoptymalizowane opisy produktów nie tylko zwiększają widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, ale także pomagają budować zaufanie do marki wśród ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... . zł. Wśród najczęściej wykorzystywanych form marketingu wskazywano przede wszystkim pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, obecność w porównywarkach cen oraz promocję sprzedaży. ... ulepszyć ofertę, poprawić jej prezentację i zadbać o większą funkcjonalność witryny sklepu. Czy polski rynek e-commerce ucierpiał z powodu recesji? Prawie 40 ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... ryzyko konsumenta związane ze zmianą marki. Drugą przyczyną utraty lojalnych klientów jest pozycjonowanie marek ze względu na poziom jakości i redukcję ryzyka, które to ... oddziałują na dostępność do sklepów (otwarcie nowego sklepu, przeprowadzenie się do nowego domu), postawa w stosunku do sklepu, skłonność klienta do rutyny, która jest widoczna w ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... : pozycjonowanie w wyszukiwarkach cenowych w tym roku ponad 24% właścicieli zamierza skorzystać rok temu było to 19,1%. Pozostałe narzędzia zostały wskazane z podobną częstotliwością, jak w 2012 roku. Co przyciąga klientów do sklepu? Respondenci zapytani zostali również o to, co w ich ocenie, przyciąga klientów do danego sklepu. Według ...
-
Allegro: 210 mln zł kary za nieuczciwą konkurencję i naruszenie interesu konsumentów
... zakupu lub wzbudzenia zainteresowania ofertą Allegro, w tym wpływało na lepsze wyświetlanie i pozycjonowanie ofert Spółki względem ofert wystawianych przez niezależnych sprzedawców. Działania Allegro dotyczące faworyzowania własnego sklepu były niekorzystne dla niezależnych sprzedawców na platformie allegro.pl, którzy konkurowali z oficjalnym ...
-
Firmowa strona internetowa
... będziemy chcieli zrobić kolejny krok, czyli pójść do salonu lub sklepu. Z ogólnego obrazu strony masowy konsument wyciągnie generalne wnioski o produkcie. ... , w większości przypadków, może nam zagwarantować tylko skuteczne i profesjonalne pozycjonowanie. Pozycjonowanie firmowej strony internetowej Firmowa strona internetowa, aby spełniała w pełni ...
-
Idą święta: zagraniczne zakupy przez Internet
... każdą negatywną opinię od poprzednich kupujących. Nie ufajmy pozytywnym opiniom, które możemy znaleźć na samej stronie sklepu, które nieuczciwy przedsiębiorca może wystawić sobie sam. Dobre pozycjonowanie nie oznacza uczciwego e-sklepu. Każdy przedsiębiorca może zapłacić za reklamy w wyszukiwarkach internetowych, niezależnie, czy jego oferta ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... poprzez bibliotekę, kuchnię, jadalnię, a nawet łazienkę. Klienci, wchodząc do tego typu sklepu, mają prawo spędzić tam cały dzień, odpoczywając na fotelach zaprojektowanych ... odpowiadają: "seks w wielkim mieście". Można się domyślać, że takie właśnie pozycjonowanie było marzeniem producenta seksownych butów na wysokim obcasie. Amerykański wpływowy ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... kosztem inwestycji przy średniej cenie roweru (wybranego modelu) v. koszty faktycznej promocji sklepu być może będziesz skazany na zamknięcie sezonu ze stratą. ... innych form promocji i narzędzi. A jest ich całe mnóstwo: internet (efektywne pozycjonowanie, adwordsy), prasa, happening (szczególnie kiedy otwieramy restaurację czy nowy salon masażu etc ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... , chętniej będą dokonywać zakupów. Po drugie, prowadzenie bloga korzystnie wpływa na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach internetowych. Im więcej podstron zawierających słowa kluczowe, ... umożliwiając działania wizerunkowe mające na celu kreowanie marki i umacnianie pozycji sklepu na rynku. Przykłady takich portali to m.in. Wszystko.pl, TwojPasaz. ...
-
Jak zarobić na wyprawce szkolnej?
... sklepu internetowego Smyk, który przekieruje go wprost na podstronę z artykułami szkolnymi. To wyraźny dowód na to, że sieć zdaje sobie sprawę z ogromnego ruchu w końcówce wakacji i nie szczędzi budżetu na pozycjonowanie ... bezpośrednio przez link z SMS-a kierujący na stronę sklepu on-line lub odwiedzić salon stacjonarny. Badanie SMSAPI "Komunikacja ...
-
Koronawirus wywołał plagę oszustw. Na co uważać?
... ciekawe, z dnia na dzień zmieniają się też nazwy produktów oraz ich pozycjonowanie w sieci – ze zwykłych maseczek ochronnych czy też chirurgicznych stały się ... dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych bądź na portalach aukcyjnych. Zawsze sprawdzajmy wiarygodność sklepu. Pamiętajmy też, by nigdy nie otwierać podejrzanych linków lub załączników ...
-
Smartwatch Huawei Watch GT 3 Pro dostępny w przedsprzedaży
... także obciążenie treningowe. Najnowszy inteligentny zegarek Huawei posiada także dwuzakresowe, pięciosystemowe pozycjonowanie GNSS, dzięki któremu biegacze będą mogli precyzyjnie rejestrować ... pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery. W przypadku urządzeń z systemem iOS należy pobrać aplikację ze sklepu AppStore. Najnowsze smartwatche Huawei będę ...