-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
... PR, ale także media relations. Dziś dziennikarze oczekują od agencji PR ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... są również deklaracje działów PR, z których wynika, że w centrum ich zainteresowania znajduje się przede wszystkim komunikacja wewnętrzna, promocja na targach czy konferencjach oraz na organizowanie eventów. Z kolei niespodziewanie mało wskazań zyskały media relations oraz biuro prasowe. Jeżeli chodzi o komunikację poprzez media społecznościowe, to ...
-
Branża PR w mediach III 2008
... media tematów - branżę PR ...
-
Branża PR w mediach IV 2010
... PR polityczny, o którym pisano 79 razy. Media ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... ich firmach pracownicy korzystają z portali społecznościowych w czasie pracy. Odpowiedzi negatywnej udzieliło tylko 25% badanych. W firmach z social media korzystają głównie działy marketingu i PR (ponad 40%), dużą popularnością media społecznościowe cieszą się również w działach HR (14%) i sprzedaży (11%). W 22% ankietowanych firm nie ma dokumentu ...
-
Zarobki w PR i marketingu 2012
... w dziale PR lub ... PR 5 700 PLN. Marketing lub PR. Ale w jakiej branży? Przydatne linki: - Zarobki - Kalkulator płac (wynagrodzenia) brutto-netto - Kalkulator wynagrodzeń (kalkulator płacowy) Wynagrodzenia za pracę w danym dziale nie są identyczne w różnych branżach. Zatem, czy specjalista ds. marketingu powinien wybrać IT, czy przemysł, a może media ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
... i sprzedaży. Z kolei działania PR-owe to dla większości firm przede wszystkim bezpośredni kontakt z odbiorcami (eventy, targii, konferencje), na drugim miejscu PR w Internecie, media relations i social media. W ramach działań z obszaru sprzedaży bardzo duży nacisk kładziony jest na relacje z klientami (wskazało je aż 93% respondentów). - W promocji ...
-
Media online o branży PR V-X 2007
... czerwiec, sierpień i połowa września. Oprócz informacji o nowych kontraktach (Eden Springs, Dilmah, Indesit Moon) i obecności we wspomnianym wyżej rankingu największych agencji PR na świecie NewsPoint odnotował również wzmianki o agencji w kontekście zmian personalnych (przejście jednej osoby z zespołu do Headlines Porter Novelli). Relatywnie mało ...
-
Branża PR w mediach I 2006
... pojawiło się w kontekście kształtowania wizerunku lekarzy. W styczniu znacznie wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się 30, a w radiu 12 materiałów. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (51%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (35%). Wśród mediów najczęściej ...
-
Branża PR w mediach II 2006
... się one w kontekście kształtowania wizerunku polityków. W lutym znacznie wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się ich 71, a w radiu - 31. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2013 roku
... zarządu (12 500 PLN). Wynagrodzenia na wybranych stanowiskach W tabeli 1. przedstawiono dane o wynagrodzeniach całkowitych brutto na wybranych stanowiskach w działach PR i marketingu. Specjaliści ds. PR zarabiali przeciętnie 4 639 PLN. To o prawie 600 PLN więcej niż specjaliści ds. marketingu. Mediana wynagrodzenia Brand managerów, opiekunów ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ponad 1000 osób w wieku 15-25 lat. Jak wynika z badania,media ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... agencji On Board PR, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba ...
-
Branża PR w mediach VIII 2006
... w Polsce - to aż czterokrotnie więcej niż rok temu! Badanie przekazów o branży PR w sierpniu 2006 roku objęło aż 166 materiałów. Najwięcej informacji o public relations ukazało ... Polski - stanowiły one 41,17% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46,98%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (13 ...
-
Branża PR w mediach XII 2006
... PR Polski i porady PR-owskie (po 18 publikacji). W grudniu najczęściej o public relations pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 64% wszystkich publikacji, a na czele rankingu uplasował się Puls Biznesu (25 publikacji). W świątecznym miesiącu media ... osób najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w grudniu w kontekście PR pokazało, że ...
-
Branża PR w mediach I 2008
... zabarwieniu, związanych z tematem wizerunku Polski. Prawie tyle samo publikacji o negatywnym nacechowaniu odnotowano w przypadku PR-u Polski (22), co w PR Politycznym (23), o którym zazwyczaj media piszą nieprzychylnie. W styczniu aż 134 razy cytowano i 65 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje ...
-
Branża PR w mediach VII 2006
... materiałów ukazało się, tak jak w zeszłym miesiącu, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 42,5% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma publikacjami ...
-
Branża PR w mediach X 2006
... nie tylko na wyborczych plakatach i billboardach, ale i w rankingu PRoto o branży PR w mediach. Politycy interesowali się poradami specjalistów ds. public relations, a media chętnie komentowały wizerunki poszczególnych kandydatów. Październikowy raport wizerunkowy branży PR obejmuje 138 publikacji. Największy ich odsetek stanowi 28 materiałów ...
-
Branża PR w mediach V 2009
... Jacek Prześluga, jego nazwisko wymieniono w mediach 12 razy. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w maju pierwsze miejsce zajęła firma Alert Media Communications, którą wymieniono 4 razy. Na drugim miejscu uplasowała się Społeczna Agencja PR.
-
Branża PR w mediach III 2006
... lobbingu oraz doniesienia o wizerunkowych problemach prezydenta Kaczyńskiego. Badanie przekazów o branży PR w marcu 2006 roku objęło 198 materiałów. 89 z nich dotyczyło lobbingu ... miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej ( ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... materiały dotyczące zagadnień ogólnych z branży. Jednym z głównych tematów poruszanych przez media była korzystna dla PR-owców sytuacja na rynku pracy - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. W sierpniu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na rynku pracy, co ...
-
Konkurs Chopinowski w internecie i social media
... żywo, dziesiątki tysięcy najróżniejszego typu publikacji i komentarzy w internecie oraz zasięg wzmianek w social media sięgający 70 mln osób - wynika z monitoringu mediów w IMM. Po ... konkursu w radiowej Dwójce Andrzej Ratusiński. Jak zauważa Anna Watza z Planet PR, niewątpliwie można przyjąć, że jego popularność wynika częściowo z narodowości. Dodaje ...
-
Branża PR w mediach IX 2006
... z niedostępnego polityka w wielbiciela małych dzieci i kaczek, czy też z "warchoła" w stonowanego męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który w tym miesiącu złożyło się 129 publikacji, zdominowany został przez zagadnienia dotyczące PR-u politycznego (37 materiałów ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... problemie, i najlepiej, aby agencja już kiedyś taki problem zakończyła sukcesem. Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ...
-
Praca w marketingu i PR: jakie wynagrodzenia dla specjalistów?
... ". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają specjaliści w tym zakresie? Wiele zależy od lokalizacji i doświadczenia, ... content managerów w Katowicach i Krakowie do 17 000 zł. Social media managerowie, odpowiedzialni za zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych, mogą liczyć ...
-
Szefowie doceniają PR
... badanych uważa także, iż ich zwierzchnicy rozumieją i doceniają rolę działu PR w firmie. Nie zgodziło się z tym stwierdzeniem 12% ankietowanych. Nadspodziewanie ... br. w Hotelu Sheraton w Warszawie na II Ogólnopolskiej Konferencji PUBLICON Biznes, Media, Public Relations, organizowanej przez Związek Firm Public Relations. Tegoroczny PUBLICON ...
Tematy: public relations, pr -
Zarobki w mediach, reklamie i PR w 2008r.
... PLN miesięcznie. Tradycyjnie już w mediach, reklamie i PR najwyższe płace mieli zatrudnieni na Mazowszu. Związane to było przede wszystkim z faktem, że w tym regionie – a szczególnie w Warszawie – siedzibę mają największe podmioty działające w branży. Silna konkurencja powodowała, że media czy wydawnictwa chcąc przyciągnąć i utrzymać najlepszych ...
-
Branża PR w mediach IV 2009
... media aż 209 razy. Na drugim miejscu plasuje się temat PR-u Polski (116), o którym pisano dwa razy częściej niż w poprzednim miesiącu, a na trzecim miejscu branży PR (77). Analiza zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość kwietniowych przekazów (447) o branży PR ... kwietniu pierwsze miejsce zajęły firmy: Liberty Group (5) i NBS PR ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
... , pokazujące, że tak naprawdę w większości działów marketingu i PR firmy działają intuicyjnie a podejmowane decyzje nie wynikają z analizy skuteczności podejmowanych działań – powiedział Adam Sanocki. Światowe trendy vs lokalne uwarunkowania Świat się zmienia. Zmieniają się media, zmieniają się ludzie. Mamy rosnącą przepaść pomiędzy cyfrowymi ...
-
Marketing social media
... w ramach marketingu społecznościowego. Teoretyk mediów Marshall McLuhan, autor książki „Zrozumieć media: Przedłużenia człowieka”, z której pochodzi słynny slogan „Medium is the ... sklepów Wall Mart. Dla każdego z czytelników było oczywiste, że spragniona przychylnego PR firma finansuje to przedsięwzięcie. Mimo zarzutów, Wall Mart nie przyznał ...
-
Branża PR w mediach I 2007
... branży public relations w styczniu 2007 pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 58% wszystkich przekazów. Dwoma dominującymi w styczniu tematami były PR polityczny i PR Polski. W polityce zawrzało w grudniu za sprawą Anety Krawczyk – a w styczniu, kiedy Samoobrona świętowała 15-lecie powstania, nadszedł czas na ocenę wizerunkowych ...
-
10 odsłon PR. Nowa książka o Public Relations
... zaplanować działania PR w małej firmie? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna PR? Czy Public Relations jest rzeczywiście za darmo? Czy media regionalne mają jakiekolwiek ... prasową? To tylko niektóre tematy poruszone w książce „10 odsłon PR”. Wiedza jest usystematyzowana i przedstawiona w dziesięciu praktycznych rozdziałach. Każdy z nich zawiera ...
Tematy: pr, Public Relations -
Praca w branży PR mało atrakcyjna?
... i planów zawodowych specjalistów ds. komunikacji. 27 proc. ankietowanych pracę w branży PR ostatnio zmieniło „4-11 miesięcy temu”, a 26 proc. - „w ciągu ostatnich dwóch lat”. ... z roli, którą odgrywają, wskazywane wśród ważnych minusów pracy w branży. Widać, że PR wciąż bywa traktowany jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych, a PR-owiec – jako ...
-
Praca w branży PR 2008
... ze znalezieniem zatrudnienia” – tak widzi rok 2009 w branży PR Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający agencji Ciszewski PR, która w roku 2008 zamieściła 20 ogłoszeń dla ... i branżą budowlaną. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Do analizy wybierane ...
-
Branża PR w mediach III 2009
... oraz TVN24 (17). W opisywanym miesiącu zdecydowanym liderem wśród tematów ponownie został PR polityczny (110 publikacji związanych z tym zagadnieniem). W marcu 2009 roku w prasie ... jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR. W marcu ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Piotr Czarnowski (10). ...