-
Praca w branży PR V 2012
... wymówienie napisane dla dotychczasowego pracownika. Co więcej, firmy niechętnie nagłaśniają rekrutacje właśnie na stanowiska dyrektorskie czy specjalistyczne, żeby móc poinformować media o nowym PR-owcu, gdy i jeśli uznają to za stosowne” - podkreśla Kinga Kubiak, dyrektor wydawnicza PRoto.pl. Z raportu wynika również, że w maju ...
-
6 elementów profilu zawodowego na social media
... na portalu, natomiast od części zawodów oczekiwana jest aktywność i dzielenie się informacjami. Dotyczy to w szczególności wszelkich specjalizacji w ramach konsultingu, PR, employer brandingu. Decyzja należy do nas – jeśli zdecydujemy się na aktywność konieczne jest o zadbanie o wartość merytoryczną prezentowanych informacji. Krótko mówiąc ...
-
Czy Leonardo DiCaprio dostanie Oscara? Trwa dyskusja w social media
... monitoringu mediów społecznościowych w aplikacji AMI w dniach 1.01-12.01.2016 Monitorowano frazę „Zjawa”, „Leonardo DiCaprio” i deklaracje bliskoznaczne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... : strona www (40%), wysyłka materiałów prasowych do mediów (15,6%), biuro prasowe oraz newsletter (obydwa po 12,5% wskazań). Media gospodarcze najbardziej cenione przez specjalistów ds. PR w branży nowych technologii to Puls Biznesu (35,9% respondentów) i Rzeczpospolita (26,5%), dopiero w dalszej kolejności Gazeta Wyborcza (10,9%). W przypadku ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... pod względem opublikowanych reklam (182). W minionym półroczu najwięcej informacji PR i reklam prezentujących produkty kosmetyczne opublikowano w miesięcznikach Uroda (1319) i Avanti (1301). ... czwartą rynku medialnego. Warto też zwrócić uwagę, kogo media ze szczególną pieczołowitością promowały na okładkach i przy spisach treści. Dominują tu – jak ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... Factor, Olay, Pantene Pro-V) czy Beiersdorf (Nivea, La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei w kosmetyce kolorowej L’Oreal (584 wzmianek) dosyć wyraźnie wyprzedziło wszystkie inne marki pod względem liczby informacji ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... , stron plotkarskich, serwisów i forów poświęconych telekomunikacji, Facebooku i Twitterze. Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie promocyjne ... dwie poważniejsze uwagi z niego płynące. Po pierwsze: rozkład budżetów na różne media świadczy o powolnym, ale systematycznym upadku znaczenia prasy jako medium ...
-
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
... PR i Agencję badań rynku i opinii SW Research. Polska branża gamingowa nie pozostaje w tyle za zachodnią konkurencją – rodzimi producenci wypuszczają na rynek kolejne hity, a media ...
-
Kryzys a wpływ mediów na obawy Polaków
... media o światowym kryzysie wpływa na pogorszenie społecznych obaw związanych ze spowolnieniem. Wspólne badanie On Board PR ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... jest narzędziem stosowanym głównie przez agencje PR w celu pomiaru efektywności działań. To jednak nie wszystkie jego możliwości. Z dobrze przeprowadzonej analizy można wyciągnąć informacje, które pomagają w prowadzeniu biznesu na poziomie strategicznym, komunikacyjnym i sprzedażowym. Media codziennie dostarczają nam informacji o: Sytuacji na ...
-
Telewizja cyfrowa: Polacy niechętni
... Dorota Ciszek, Dyrektor Działu Media, Culture & Entertainment w On Board PR Ecco Network. Cena nadal ważniejsza niż technologia Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network ... Włochy. Informacje o badaniu Raport „Media: Cyfrowa Rewolucja i koniec abonamentu?” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... dekady. Przyczyn kryzysów może być wiele: trudny klient, fake news, czarny PR konkurencji, czy pomówienie. Słowem - kryzysem jest wszystko, co może zaszkodzić reputacji ... o sytuacji, takich jak pracownicy, interesariusze, partnerzy biznesowi, klienci i media. Wysłać wiadomości lub informacje prasowe do przyjaznych dziennikarzy, którzy prawdopodobnie ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... ) zamieszczali w mediach i na serwisach rekrutacyjnych pośrednicy, którzy szukali specjalistów ds. PR głównie w imieniu firm. Najwięcej ofert, już tradycyjnie, dotyczyło zatrudnienia w ... elektronicznych nie były brane pod uwagę w analizie). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 98 ofert pracy, z czego większość pochodziła z ...
-
Wyzwania public relations 2004
... będą wprowadzać w życie super-oszczędne i super-wydajne metody. To kieruje spojrzenia na wolne media i marketing bezpośredni i oznacza, że termin "komunikacja marketingowa" zajmie bardziej ... 90% budżetu na reklamę trafia do telewizji i radia, a 90% budżetu PR - który nie jest tak profesjonalnie monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować ...
Tematy: -
Centra handlowe przed wyzwaniami
... stanu rzeczy wyjaśnia Elwira Jastrzębska, Consultant & Project Leader w On Board PR Ecco Network: - Rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach i zarządcach centrów handlowych ... to jeden z najwyższych poziomów budowania zaangażowania w social media – uzupełnia Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Team Director w agencji socialmediowej Think Kong. ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii działań. Zarządzają takimi ... etapów działań biznesowych firmy te prowadzą skuteczną komunikację w mediach ogólnopolskich i regionalnych, własnych kanałach social media oraz poprzez organizacje zrzeszające pacjentów komunikację do organów władzy. Firma pokazuje tym ...
-
Kosmetyki w mediach
... pojawiły się natomiast, Eveline (246) oraz Ziaja (231) i Farmona (217). Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły ... proc. (480) marek kosmetycznych zaprezentowano na łamach pism jedynie w formie informacji PR. 29 proc. (196) firm zdecydowało się na wykupienie reklam swoich ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... media, monitoring tego rodzaju daje social media managerom pełną listę okazji do wykorzystania przez działy marketingu, PR ...
-
Odpowiedzialny biznes wg Polaków
... ” – komentuje Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu - „Także media muszą nauczyć się odróżniać prawdziwe zaangażowanie społeczne od czystej promocji ... jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... media okazały niemal jednogłośne oburzenie. Dyskusja rozpoczęła się natomiast na temat intencji autorów publikacji oraz przyszłości marki. W prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR ... , spowodował dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła uwagę na kilka ...
-
Kosmetyki w mediach 2008
... PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w mediach kolorowych. Liderem rankingu za rok 2008 okazała się ... (300), wyprzedzając Dove, Avon i Niveę oraz Dr Eris. Produkty 64% firm pokazywane były wyłącznie w formie informacji PR, bez żadnej reklamy w minionym roku. Ogółem w 2008 roku w analizowanych mediach opublikowano ...
-
Prywatyzacja energetyki: Polacy przeciwni
... się przekonać do siebie media i opinię publiczną” – komentuje Lidia Cieślak, Dyrektor Działu Industry & Governmental Relations w On Board PR Ecco Network. Popularność ... badaniu Raport „Energetyka: Trudna prywatyzacja” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o ...
-
Największe kryzysy wizerunkowe 2023
... wizerunkowym – podsumowuje Beata Łaszyn, wiceprezeska Alert Media Communications. W szerokim panelu eksperckim badania Kryzysometr 23/24, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications na przełomie listopada i grudnia 2023 r., wzięło udział 107 rzeczników, dyrektorów i managerów PR z wiodących polskich firm, instytucji państwowych ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... przeciwnikami politycznymi. W Rankingu Wyborczym na polityków “nie głosują” wyborcy, lecz media, ponieważ zajmowane przez nich miejsca odzwierciedlają liczbę publikacji, jaką ... poznawczym – powiedziała Anna Brzosko, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR Telefonicznej Agencji Informacyjnej - z przyjemnością przystępujemy do jego realizacji. ...
-
Hel króluje na Facebooku
... Miejscowości Nadmorskich na Facebooku tworzony wspólnie przez agencję Projekt PR oraz portal www.czasnadmorze.pl. Pierwszy, zimowy, opublikowaliśmy w styczniu 2014 r.. Już teraz widać, iż wyniki zmobilizowały niektóre samorządy do aktywniejszej komunikacji poprzez media społecznościowe. Średnia ilość fanów analizowanych profili wzrosła z 2489 do ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... edycji badania „Kryzysometr – komunikacja w czasach pandemii” wzięło udział 101 specjalistów, managerów i dyrektorów komunikacji oraz rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ono zrealizowane w dniach 6-17 kwietnia 2020 roku.
-
Polacy nie wierzą ubezpieczycielom
... media, znajomych, rodzinę. "Wartości istotne dla potencjalnych klientów firm ubezpieczeniowych naturalnie różnią się nieco w poszczególnych grupach społecznych" - komentuje Norbert Kilen z On Board PR ... marek przez 17,2% respondentów. Raport On Board PR "Wymarzony ubezpieczyciel - uczciwy i bezpieczny" opracowano w oparciu o badania opinii społecznej ...
-
Kilka słów prawdy o dziennikarzach
... coraz więcej jest szkoleń uczących specyfiki kontaktów z mediami nadal wielu praktyków PR nie rozumie istoty relacji z mediami, ponieważ nigdy nie było po drugiej stronie " ... . Każda opatrzona jest uwagami co zrobić, aby lepiej wykonywać swoją pracę specjalisty PR. 1. Cynizm to zawodowa przypadłość wielu dziennikarzy. Najbardziej cierpią ci, którzy ...
Tematy: -
Biura podróży: o czym rozmawiano w Internecie?
... Europie południowej - chętnie decydują się na wyjazdy przed sezonem. Wtedy też najczęściej zadają pytania w social media i poszukują pomocy na Twitterze i Facebooku. Głośno o biurach podróży było również w czerwcu w związku z rozpoczynającym ... organizatorów turystyki się konsoliduje. Touroperatorzy, ranking 2015”. Monika Tomsia - Specjalista ds. PR ...
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... przewagę w wartości AVE – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Blog Katarzyny Tusk na ... Maffashion – 13. W mediach społecznościowych dominuje Maffashion We wrześniu użytkownicy social media wspomnieli o wybranych blogerkach blisko 4 tys. razy. Ponad połowa przekazu należała ...
-
Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy na Facebooku
... w mediach społecznościowych. To jeden z wniosków płynących z corocznego sondażu Technology Survey przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć niezależnych agencji PR we współpracy z Imago PR - jej polskim przedstawicielem. - Dziś każdy powinien zdać sobie sprawę, że jego aktywność w sieci pozostawia ślady w praktyce niemożliwe do ...
-
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
... sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - Dokument zawiera nie tylko ważne definicje czy regulacje prawne i konsekwencje, jakie można ...
-
Najlepsze Intranety 2010
... odpowiadać na realne potrzeby pracowników. "Wiedzieliśmy, że potrzeby działów marketingu i PR są bardzo duże. Jednocześnie zdawaliśmy sobie sprawę jak wyjątkowi pracownicy pracują ... dużym sukcesie zaprojektowania, wdrożenia i dopasowania innowacyjnego systemu intranetowego dla działów marketingu i PR" - podkreśla Aleksander Sala, Dyrektor Generalny ...
-
Jest praca w marketingu
... personalnego HAYS Poland. Rośnie zapotrzebowanie na marketingowców specjalizujących się w social media, na razie tylko oni mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia. Rynek pracy ... zarówno marketingu produktowego i trade marketingu w branży FMCG, jak również marketingu technicznego oraz PR. „Pracodawcy coraz częściej zdają sobie sprawę jak ważne dla firmy ...
-
Top Marka w mediach 2015
... lidera. Na drugim miejscu pojawił się Program III PR, wyprzedzając Radio ZET. W social media drugie miejsce należało do Radia Eska, które o włos przegrało ... mln informacji internetowych, 326 tys. prasowych oraz 10 mln wzmianek w social media. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 10 branż, które najczęściej występowały w ...