-
Magda Gessler króluje w social media
... też największą popularnością wśród internautów. Według danych IMM na jego temat w ciągu ostatniego miesiąca w internecie i social media ukazało się 56,4% wszystkich wzmianek w stosunku do pozostałych dwóch – Top Chefa (6,6%) oraz Hell’s Kitchen: Piekielnej kuchni ... ? Na razie się na to nie zanosi… Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR ...
-
Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
... pytanie nie należy do najłatwiejszych, na przełomie września i października social media wypełniły się podobnymi dylematami. Zgodnie z danymi IMM w badanym okresie ... media w IMM, 21.09.2016 – 3.10.2016. Słowa kluczowe: „co ubrać”, „co założyć”, „jak się ubrać”, oraz frazy bliskoznaczne. Analizy wykonano w Module Analitycznym IMM. Monika Tomsia, PR ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... oraz tygodnik Newsweek to ulubione media internautów - wynika z trzeciej fali badania "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" zrealizowanego ... oraz mniejszych rozgłośni. Wśród wszystkich Polaków znacznie wyżej niż wśród internautów plasuje się PR program 1. Aż 60,4 proc. badanych deklaruje, że słucha radia przez internet. ...
-
Blogi w służbie PR
... przykłady. Blogi polskiego biznesu "W polskiej blogosferze dominują agencje oraz osoby związane z szeroko pojętą reklamą i tutaj nietrudno znaleźć przykłady - bloguje Mediapolis, Media Cafe, Brief, Mediarun i od niedawna MindChili. Nie powinno to jednak nikogo dziwić, gdyż firm zajmujących się e-marketingiem nikt nie musi ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... , wynikające z przekonania o posiadaniu doskonałego planu kryzysowego, przeświadczenia o możliwości wpływania na media czy wręcz manipulacji nimi. Gubi również wiara w to, ze sytuacja ... relations w roku 1993, a największy przyrost przedsiębiorstw realizujących działania Internet PR nastąpił w latach 1998 – 2001. Badania z roku 2002 pokazały, że ponad ...
-
Branża PR w mediach IX 2007
... prawnych. Tematy wiodące można natomiast wyodrębnić w problematyce PR-u politycznego, który tylko o włos „przegrał” w zestawieniu z branżą PR. Z racji zbliżających się wyborów, media bardzo często informowały o kolejnych poczynaniach partii politycznych i polityków, a specjaliści od kreowania wizerunku komentowali wydarzenia sceny politycznej ...
-
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
... , obniżenie kosztów kliknięcia poniżej 15 groszy, podwojenie liczbyfollowersów- to codzienność dla Social Media Ninja w agencji. - Sumienność decyduje o tym, czy PR-owiec jest skuteczny - twierdzi Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Z tego względu niezwykle ważne jest raportowanie działań. Monitoring Internetu, porównywanie ilości i jakości ...
-
Branża PR w mediach V 2007
... najczęściej cytowanych w niniejszym raporcie znaleźli się Waldemar Bojarun, rzecznik UM Katowice oraz Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta Lublin. W maju media poruszały też temat wizerunku Polski na arenie międzynarodowej. Olga Sobolewska i Michał Stangret w Metrze porównywali zaangażowanie polskich władz w kształtowanie wizerunku kraju ...
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
... r. jako kandydat na prezydenta Stanów Zjednoczonych dostrzegł, jaką potęgą są nowe media. Do swojej kampanii jako pierwszy wykorzystał telewizję. ... media . Przypomnijmy, że głównie dzięki datkom zbieranym przez Internet oraz spotom na Youtube z poparciem celebrytów w 2008 r. Barack Obama uzyskał przewagę nad Hilary Clinton – dodaje CEO Prime Time PR ...
-
Wydatki na działania PR nie spadają
... regionie. Obecnie nasza oferta to zintegrowane usługi public affairs oraz PR (również tzw. e-PR) na wszystkich rynkach, skupiające się ... – Pozostałe. Podział na sektory: 24,9% – Rządowy, publiczny i organizacje not-for-profit; 16,5% – Technologie, media i telekomunikacja; 11,8% – Finanse i usługi dla biznesu; 11,5% – Energetyka, przemysł i ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... miast i regionów. W minionym miesiącu media powoływały się często na rzeczników prasowych i pracowników biur promocji lokalnych urzędów. Zaowocowało to ich wysokimi pozycjami w zestawieniu osób najczęściej cytowanych w czerwcowym raporcie PRoto. W czerwcu wśród informacji w mediach związanych bezpośrednio z branżą PR na szczególną uwagę zasługuje ...
-
Dla kogo praca w branży PR?
... przez nas doświadczeniu. Jakie cechy pozwolą na lepsze i efektywniejsze działanie w PR? Z pewnością kreatywność i pracowitość. Dobrze, jeśli nie czekamy na cudzą inicjatywę, ... z łatwością poznajemy panujące trendy i opinie. Nie wolno zapominać o krytycznym spojrzeniu na media, które wyznaczają style i dominujące tematy. Widząc np. materiał reklamowy ...
-
Branża PR w mediach VI 2009
... PR polityczny (w zestawieniu znajduje się 116 publikacji związanych z tym zagadnieniem). Media chętnie zajmowały się tematem PR-u Polski (83). Natomiast temat branży PR ...
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... o fabule książek, czy dzielą się emocjami towarzyszącymi im przy czytaniu. Użytkownicy social media traktują przestrzeń internetową jako możliwość pochwalenia się, zaczerpnięcia wiedzy, wzbudzenia ... „Poezja”, „Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Autor badania: Monika Tomsia, PR ...
-
Kto porzucił media dla PR?
... TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, Leszek Jarosz objął stanowisko Communication Officera Grupy ... . To lista dziennikarzy TVN24, którzy w zeszłym roku przeszli do branży PR. Najbardziej spektakularny „transfer” 2013 roku nie dotyczył jednak TVN24. Z dziennikarstwa odszedł Igor ...
-
7 grzechów głównych w PR
... poszczególnych tytułów i ich planowanej tematyki to podstawa pracy każdego specjalisty PR. Wprawdzie wszystko zawsze może ulec zmianie, ale umiejętne planowanie działań Public ... to zbyt atrakcyjna cena oferowanych produktów. Zdarza się też, że informując media o nowościach możemy zamieścić niedokładne dane lub zaprezentować zdjęcia, na których ...
-
Najczęściej cytowane media I 2005
... PZU i polityki. Wśród rozgłośni radiowych najwyżej w rankingu znalazło się Radio Zet, wyprzedzające PR 3 PR i RMF FM. Wśród stacji telewizyjnych zwyciężyły TVN i TVP1, a najcześciej ... tematami, jakimi zajmują się media są: lustracja, lista Wildsteina oraz afera – Energa. Najczesciej cytowano media ogólnopolskie – 4923, zaś media lokalne - 736 razy. ...
-
Najczęściej cytowane media III 2005
... PR 3 PR. Wśród stacji telewizyjnych w czołówce utrzymują się TVN i TVP1, a najczęściej cytowanym portalem internetowym był w marcu 2005 roku Onet.pl. Wykres 1. Media ogólnopolskie cytowano 5389 razy, zaś media ... dotyczące życia społecznego. Nowymi tematami, jakimi zajmowały się media w marcu 2005 roku są m.in.: afera dębicka (związana z K. Janikiem), ...
-
Ulubione media internautów
... o tym, że zarówno kobiety, jak i mężczyźni mają odmienne gusta... Media tradycyjne on-line Chociaż internauci nadal preferują oglądanie telewizji w sposób ... FM oraz Eski. Mężczyźni natomiast nieznacznie częściej słuchają Programu 3 PR, Radiostacji, Programu 1 PR oraz Antyradia. Dzienniki Gazeta Wyborcza jest ulubionym dziennikiem polskich internautów ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
... zostały zawarte w raporcie "Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej". Media społecznościowe są narzędziem coraz powszechniej wykorzystywanym przez polskich ... w mediach społecznościowych są częścią strategii marketingowej i wspierają tradycyjne działania promocyjne i PR, natomiast aż 15% nie posiada takiej strategii w ogóle. ...
-
Branża PR w mediach II 2007
... dzienników. W lutym przekazy o public relations zostały wyraźnie zdominowane przez PR Polski – publikacje te to głównie artykuły dotyczące promocji miast i regionów. Pisano m.in ... polityków, które często oceniane są bardzo niekorzystnie przez zagraniczne media. Natomiast w „Faktach” w TVN24 Wiesław Gałązka, specjalista ds. wizerunku, oceniał ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... Według serwisu eMarketer ponad połowa badanych specjalistów ds. marketingu uważa, że media społecznościowe umożliwiają im lepszą komunikację z klientami. Nowy (mniej oficjalny) charakter komunikacji ... dla specjalistów PR, którzy stale monitorują komentarze i jeśli zajdzie taka potrzeba – reagują, niezależnie od pory dnia. Często social media służą ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... relations media same identyfikują problem i następnie wybierają firmę, która go rozwiąże. Z mojej ulubionej książki Ala i Laury Ries, The Fall of Advertising and the Rise of PR o ... nowe nazwy. Nowa marka jest w public relations atutem, odwrotnie niż w reklamie. Media interesują się zmianami i nowościami. Nowinki mają większą szansę na tytuł w prasie. ...
Tematy: -
Osobowość marki a social media
... Facebooku. Kto będzie go prowadził? Sympatyczny i wiedzący wszystko pracownik działu PR lub wybrana, świetna agencja social media. O czym będziemy na nim pisać? O wszystkim, co jest związane ... . Bo moderator lubi ten sport. Być w social media sobą Budując wizerunek firmy i relacje z klientami w social media, cały czas należy mieć na uwadze informację, ...
-
Kurorty nadmorskie w social media
... letnie kurorty. Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 agencja Projekt PR we współpracy z serwisem www.czasnadmorze.pl przeprowadziła subiektywne badanie ... to na wzajemną, regularną komunikację – komentuje Marta Szadowiak, właścicielka agencji Projekt PR. - Większość samorządów nadmorskich komunikuje się poprzez ten sam profil zarówno z ...
-
Druga linia metra rozgrzewa social media
... stronach internetowych zamieściła już mapę warszawskiego metra w roku 2022. Jak na razie, Warszawiacy muszą jednak uzbroić się w cierpliwość. Monika Tomsia, PR Manager i Anastasiia Kuzhda, Asystent ds ...
-
Sezon na lody w social media
... patyku. Jedzenie lodów w wafelku zadeklarowało 36% komentatorów, a lodów w kubku – 8%. A może koperek? Z sierpniowego monitoringu social media wynika ponadto, że opakowanie po lodach jest idealnym pojemnikiem na przechowywanie… koperku. Należy liczyć się z ... się w dyskusjach. Analizę wykonano w module analitycznym IMM. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR ...
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... grupie firm, które zdecydowały się na wprowadzenie takich wytycznych? Po pierwsze, media społecznościowe to nowy sposób komunikacji, którego nie wolno bagatelizować. ... firmy i odpowiadać na pytania internautów? Pierwsza odpowiedź to wyznaczona osoba z działu PR. W przypadku marki świadczącej masowe usługi i posiadającej rozbudowany dział klienta (np ...
-
Ochrona danych osobowych w social media
... gawiedzi czy ku przestrodze – mówi Anna Gumowska z agencji Prime Time PR. Czcij prywatność swoją Z dniem 1 stycznia Facebook wprowadził zmiany w ustawieniach ... poprawnego używania aplikacji (np. lista polubionych stron) - twierdzi CEO Prime Time PR. Oto przykładowe punkty regulaminu korzystania z aplikacji, które powinny być obowiązkowe. Warto ...
-
Aplikacja UBER – kontrowersje na drogach i w social media
... jedź za darmo na #wybory! – „Nieważne, na kogo głosujesz – ważne jest skorzystanie z możliwości wyboru!” – grzmiały social media. Ale czy po tym, co Uber proponuje, co daje i czym zaskakuje klientów, może być jakaś alternatywa ... można dogadać się w cywilizowany sposób. Warto rozmawiać. Autor artykułu: Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR ...
-
Polskie drogi w social media
... różdżki naprawi zagrażające naszemu życiu złowrogie dziury? Tego nie wie nikt, nawet wróżbita Maciej. Będzie dobrze? Media internetowe w okresie zimowym często poruszają w swoich artykułach temat dróg i potrzeby ich modernizacji. Wśród materiałów ... a napawały dumą i prędkością (ale ograniczoną!). Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
... dyskusji o najpopularniejszych serwisach tego rodzaju. Wzmianki o Deezerze miały 4,5% udziału, a o Google Play – niespełna 0,5%. Dzięki rozgłosowi w social media tylko w ciągu jednego tygodnia Spotify udało się uzyskać ekwiwalent reklamowy (AVE) sięgający 600 tys ... Play Music”. Analizę wykonano w Module Analitycznym IMM. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR ...
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Różnice pokoleniowe: dzielą nas zmiany klimatyczne i media społecznościowe?
... pokolenie, dla którego to naturalne środowisko – mówi Paweł Tamioła, consultant z Havas PR Warsaw. Z drugiej strony zauważamy również, jak pozornie nowe medium, czyli Facebook ... pokolenie 50-60 latków nie ma dostępu – dodaje. W wielu obszarach, np. moda, media, czas wolny, technika, to młode pokolenie zyskuje pozycje eksperta. Napływ informacji z ...
-
Koma stawia na PR
... , finansowej i IT. Działania Tauber Promotion będą polegały na kreowaniu wizerunku firmy Koma oraz promowaniu jej produktów i usług. Głównym adresatem będą media oraz obecni i potencjalni klienci.
Tematy: koma -
PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej
... elektorat niezdecydowany oraz przekona ten, który się zawiódł na innych”. Jeżeli partia (polityk) chce zmienić swój dotychczasowy wizerunek, który wykreowały media (prasa, radio, telewizja) powinna rozpocząć swoje działania od zbadania preferencji, upodobań i opinii segmentu wyborców, do których będzie się kierowała. Poprawnie ...