-
Usługi bankowe: jakie są preferencje klientów?
... strategię bankowości wielokanałowej, aby w oparciu o preferencje klientów zoptymalizować swoje kanały sprzedaży detalicznej i oferować bardziej spersonalizowane usługi finansowe. Badanie Cisco w zakresie bankowości wielokanałowej miało na celu określenie nastawień i preferencji klientów dotyczących różnych kanałów, zarówno fizycznych (kontakt ...
-
Najem mieszkania: preferencje klientów
... lokale. O tym, który wybiorą, zadecyduje szereg czynników, a przede wszystkim wysokość miesięcznego czynszu. On bowiem stanowi najważniejsze kryterium dla ponad 85% klientów – wynika z ankiety przeprowadzonej przez portal domy.pl. Drugim najważniejszym kryterium oceny ofert przez poszukujących jest dobra komunikacja. Możliwość szybkiego i wygodnego ...
-
Usługi Internetu a preferencje klientów
... nie będą w stanie skutecznie i ekonomicznie wykorzystać okazji stwarzanych przez lojalność klientów. Badanie wykazało, że 39,3 procent respondentów posługuje się co najmniej ... usługodawcy inwestują w zwiększanie pasma sieci, często bez udziału w przychodach z treści. Preferencje internetowe napędzają popyt na wysoką wydajność Badanie zlecone przez ...
-
Jak zmieniły się preferencje konsumentów na rynku mieszkaniowym?
... , część klientów nadal myśli o mieszkaniu większym. Na tym polega przewaga rynku pierwotnego – planując projekty, można na bieżąco reagować na zróżnicowane preferencje konsumentów na rynku mieszkaniowym. Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady To bardzo szerokie zagadnienie, ale z pewnością zmieniła się świadomość klientów. Oprócz ...
-
Zakup mieszkania od dewelopera. Czy pandemia zmieniła preferencje kupujących?
... wyniki jego najnowszej sondy. Tym razem środowisko deweloperskie zostało zapytanie o preferencje i wymagania formułowane przez osoby decydujące się na zakup mieszkania. Grzegorz ... Michał Rozwadowski, współinwestor osiedla "Domy w Szczytnikach" Najczęściej poruszaną przez klientów kwestią jest między innymi ogród – czy przynależy do domu i jaką ...
-
Oszczędzanie pieniędzy: preferencje Polaków
... oszczędzanie. - powiedziała Katarzyna Golińska, Rzecznik Prasowy Nordea PTE oraz Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Wybór produktu finansowego a preferencje klientów Pytani o motywację do oszczędzania, respondenci jako główny powód najczęściej wskazywali zabezpieczenie przyszłości dzieci (35 proc.), ale także planowanie wydatków ...
-
Wynajem mieszkania: motywacje i preferencje
... ). Najemcę najtrudniej znajdą właściciele dużych mieszkań. Lokalem z minimum czterema pokojami zainteresowany jest co pięćdziesiąty poszukujący. Preferencje klientów na najem mieszkań są w dużej mierze zbliżone do preferencji klientów zamierzających zakupić M na rynku pierwotnym bądź wtórnym. W nowo wynajmowanym lokum chcemy mieszkać długo i w jak ...
-
O zaufanie klientów nie jest łatwo
... przepisy w zakresie ochrony danych osobowych, a z drugiej rosną wymagania klientów wobec firm, by te umiejętnie i we właściwy sposób wykorzystywały powierzone im dane. To powoduje, że przedsiębiorstwa poruszają się po cienkim lodzie, tym bardziej, że preferencje klientów dotyczące zakresu i powodów przetwarzania danych prze firmy są ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... językowych, trzeba pomyśleć o anglojęzycznej promocji na urządzaniach mobilnych, która precyzyjnie dotrze do zagranicznych klientów. Najlepiej taką reklamę, która na bazie informacji zostawianych przez internautów w sieci, odczyta ich preferencje zakupowe i dopasuje przekaz do ich potrzeb w czasie rzeczywistym. – Reklama osobista to jedyne na ...
-
Jak chronić sklep internetowy i jego klientów?
... . Podobne działania ułatwiają media społecznościowe, w których nieustannie eksponowane są prywatne informacje i dane: od prywatnych maili i telefonów po preferencje zakupowe i sympatie dla marek. Edukuj swoich klientów – niech wiedzą, że ich bezpieczeństwo jest dla Ciebie ważne Ataki nakierowane bezpośrednio na sklep internetowy, mogą narazić ...
-
Jak poznać preferencje klienta?
... procesie innowacji, w tym wyszukiwania możliwości rozwoju, segmentacji rynku, przeprowadzania analizy konkurencji, generowania i oceny pomysłów, informowania klientów o wytworzonej wartości i pomiaru zadowolenia klientów. Firmy przyjmujące paradygmat ukierunkowania na rezultaty nie organizują na przykład sesji burzy mózgów, by sformułować setki ...
-
Ceny mieszkań: preferencje kupujących IX-XI 2013
... za 1,3% popytu, w Katowicach - 2,1%, a w Krakowie już 11,5%. Wszystkie te miasta na głowę bije jednak Warszawa. Na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w stolicy przeszło ¼ klientów (26,1%) była zainteresowana mieszkaniami oferowanymi do sprzedaży za ponad 500 000 zł. Z analizy zapytań kierowanych do właścicieli mieszkań wystawionych w portalu ...
-
Pralki - preferencje konsumentów
... zwyciężyła marka Bosch. W dalszej kolejności znaczenie mają takie elementy jak głębokość pralki, jej pojemność czy sposób ładowania prania. Największa część klientów była w stanie przeznaczyć na zakup pralki kwotę w wysokości 1 000 złotych. Pierwsza część raportu przedstawia, które z filtrów dostępnych w kategorii pralki były ...
-
Preferencje konsumentów: lustrzanki cyfrowe
... Canon, Nikon oraz Sony. Palmę pierwszeństwa w rankingu najpopularniejszych sprzętów wybieranych przez klientów Agito.pl dzierży Canon EOS 600D z obiektywem 18-55 mm IS II. To ... wersji spadają, znajdując szeroką rzeszę nabywców. – dodaje. TOP 5 lustrzanek wybieranych przez klientów sklepu Agito.pl Canon EOS 600D + obiektyw 18-55 mm IS II Lustrzanka ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... Preferencje zakupowe w kategorii Telewizory LCD – raport Okazje.info, maj 2010” to już druga publikacja Okazje.info z cyklu poświęconego preferencjom klientów ...
-
Millenialsi na rynku nieruchomości. Jakie są ich preferencje?
... przestrzeni, bo lubią spędzać wolny czas w miejscu z klimatem. Ta grupa klientów ceni inwestycje nowoczesne i stylowe, wyróżniające się designem. Są to także osoby ... na rynku deweloperskim. Nie jest to jednak grupa jednorodna, jeśli chodzi o preferencje dotyczące metrażu mieszkań. Część przedstawicieli pokolenia Y jest zainteresowana zakupem lokalu ...
-
Preferencje mieszkaniowe IV-VI 2009
... (25 proc.), który zamienił się miejscem z Jeżycami. Najmniejszą popularnością, podobnie jak w I kw. cieszy się Wilda (10 proc.). Gdańsk W Gdańsku preferencje nabywcze klientów Home Broker odzwierciedlają rynek największych miast. Najważniejszym czynnikiem wpływającym na zakup mieszkania jest tutaj, jak z resztą w innych miastach, maksymalna cena ...
-
Rynek pierwotny: preferencje kupujących
... Dla siebie i na wynajem Jak twierdzą specjaliści Metrohouse obsługujący klientów poszukujących mieszkań na rynku pierwotnym na uwagę zasługuje zmiana podejścia klientów do standardu nabywanego u deweloperów mieszkania. – Świetnym i jak się okazało oczekiwanym przez klientów ukłonem ze strony deweloperów było oferowanie przez nich mieszkań w stanie ...
-
Zakup domu: preferencje kupujących
... uznał, że za dom może zapłacić góra 400 tys. zł. Jak dokładnie wyglądają preferencje użytkowników serwisu Domiporta.pl? Cena: byle nie za dużo (za wyjątkiem ... nieruchomości szuka prawie połowa warszawiaków, dwie trzecie łodzian i prawie 45 proc. klientów z Katowic. Podobnie jest we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Jedynie w Trójmieście minimalna ...
-
Opony samochodowe: preferencje konsumentów 2013
... Dunlop, Goodyear i Dębica. Jak pokazują statystyki, z coraz większą skutecznością walczą o klientów mniej znani producenci z Dalekiego Wschodu. Nie ulega jednak wątpliwości, ... ma swoje źródło w preferencjach estetycznych danego kierowcy. Preferencje cenowe dla opon osobowych Preferencje cenowe w odniesieniu do kategorii opon samochodowych są ścisle ...
-
Preferencje mieszkaniowe I-III 2009
... pożądanego mieszkania również malała. Z raportu wynika, że jeżeli chodzi o preferencje co do liczby pokoi, to dominuje chęć posiadania mieszkania dwupokojowego ... proc.), które w ostatnich latach z racji niewysokich cen przyciągnęły zarówno deweloperów jak i klientów, oraz Wilda (13,6 proc.). Gdańsk W pierwszej trójce najczęściej wskazywanych dzielnic, ...
-
Preferencje internetowych turystów
... %) i czterogwiazdkowych (29%), nie żałując pieniędzy na opcję All Inclusive (39%). Preferencje internetowych turystów w tym sezonie wakacyjnym nie były zaskoczeniem. Jak ... możliwymi niedogodnościami zdrowotnymi, związanymi ze zmianą klimatu. Ta grupa klientów częściej też wypoczywa w Chorwacji (3%), wybierając wycieczkę z dojazdem własnym samochodem ...
-
Czy podatek bankowy powstrzyma klientów przed kupnem mieszkania?
... To duża grupa nabywców, którzy nie mają powodu, by zmieniać preferencje zakupowe czy plany. Ponadto wszyscy klienci Polnordu są objęci kompleksową opieką, ... możliwości finansowe naszych klientów. Adrian Potoczek, dyrektor sprzedaży w Wawel Service Nie zdążyliśmy zauważyć zmian w zachowaniach zakupowych naszych klientów, wynikających z przeobrażeń w ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... paragonu”, czyli zwiększenie wydatków klientów podczas pojedynczego zakupu oraz usprawnienie komunikacji w zakresie operacyjnej obsługi klientów, w skład których wchodzą ... komunikacja w social mediach, ale też za pomocą e-maili i SMS, pozwala im poznać preferencje konsumentów i skierować do nich odpowiednią ofertę. Z raportu wynika, że obecnie mniej ...
-
Zakup mieszkania: pandemia zmienia preferencje kupujących
... mieszkań, które stanowią skuteczną barierę w dostępie do własnego lokum. Trzecie miejsce zajmują obiekcje klientów związane z finansowaniem zakupu (39 proc.) i wysokim wkładem własnym do kredytu (37,8 proc.). Spora część klientów jest świadoma wymaganego wkładu własnego, bądź utrudnień w uzyskaniu kredytu - chętnie rozmawiają i szukają rozwiązań ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... , którzy mają zdecydowanie najsilniejszy wpływ na opinie pozostałych ludzi i kształtują ich preferencje zakupowe. Według dr. Paula Mardsena z London School of Economics zaledwie ... się, że jest marką, której logo jest najczęściej tatuowane na ciałach jej klientów. Kategorie lub produkt posiadające tzw. barierę zakupową, lecz charakteryzujące się ...
-
Analiza marketingowa klientów w branży turystycznej
... zarazem skutecznym – sposobem jest podzielenie klientów na grupy ze względu na wiek. Mamy zatem osobną grupę klientów „dzieciństwo i wczesna młodość”, osobną grupę „wiek młody”, osobną ... . Poziom wykształcenia i wzorce kulturowe z domu rodzinnego oddziałują na preferencje w zakresie czytelnictwa, uczęszczania do teatru czy na koncerty. Istotny ...
-
Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009
... każdego kraju, wyselekcjonowanych by reprezentować każdą grupę wiekową oraz dochodową. W sondażu „Komunikacja przez różne media – doświadczenia klientów. Wyzwania, trendy i niespełnione oczekiwania klientów wśród przedsiębiorstw”. wzięły udział następujące kraje: Australia, Brazylia, Kanada, Chiny, Czechy, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Meksyk ...
-
Kupno nieruchomości: preferencje kupujących III 2013
... .). Warto zwrócić uwagę na to, że Grunwald jest także popularny wśród klientów chętnych na mieszkania. W Trójmieście na czele listy preferowanych przez kupujących mieszkania są Gdańsk-Wrzesz ... i trzypokojowe. Lokali mniejszych niż trzy pokoje szuka 70-80 proc. klientów. Ci, którzy wybierają domy, preferują nieruchomości góra sześciopokojowe. Minimum ...
-
Kupno mieszkania 2013: preferencje zakupowe
... 384,6 tys. zł. (mediana 325 tys. zł). - Niezmiennie najbardziej popularne wśród klientów poszukujących ofert sprzedaży mieszkań są dwa pokoje, w którym jedno pomieszczenie ... za jaką poszukujemy mieszkań oscyluje w granicach 300 tys. zł. Dla większości klientów ważna jest dobra komunikacja względem centrum miasta, chętnie wybieramy oferty z dostępem ...
-
Oszczędzanie na emeryturę: zaskakujące preferencje
... wszystkich IKE, prowadzonych jest przez towarzystwa ubezpieczeniowe. Trudno stwierdzić, na ile jest to wynik preferencji klientów i zaufania do ubezpieczycieli, a na ile efekt aktywności w pozyskiwaniu przez nie klientów. Niezależnie od powodów, tak duży udział firm ubezpieczeniowych w tym biznesie może stanowić pewne zaskoczenie, tym ...
-
Zaufanie klientów do banku 2006
... wiadomościami, które najbardziej zmniejszają zaufanie klientów do banków są doniesienia o złym zarządzaniu środkami finansowymi, złym traktowaniu klientów oraz zagrożeniu włamaniem do ... ). "Adresując produkty bankowe do poszczególnych grup społecznych warto zwrócić uwagę na jej preferencje" - mówi Iwona Kubicz z On Board PR - "Np. osoby pełniące ...
-
Jeśli wakacje, to w górach. Groupon odkrywa preferencje Polaków
... i obcowania z naturą klientów. To zmiana względem zeszłego roku, kiedy to najczęściej wybieraliśmy Bałtyk. Na wypoczynek nad jeziorami decyduje się zaledwie 14% klientów. Polacy lubią ... wśród osób, które niedawno wykupiły wycieczkę dowiedzieliśmy się, że: aż 88,2% klientów planuje wrócić do hotelu, w którym spędzili pobyt przy czym 43% już w ...
-
Audiobooki: preferencje konsumentów
... opakowanie. Wśród czterech elementów audiobooka: książka w formie słuchowiska, znany lektor (aktor), znany tytuł, znany ceniony autor – największy wpływ na decyzję klientów dotyczącą możliwości zapłacenia większej kwoty za książkę, jest ceniony autor. Słuchacze audiobooków w badaniu NetPress to bardzo dobrze wykształceni pracownicy umysłowi ...
-
Kupno mieszkania jesienią: preferencje
... na zakup mieszkania ponad pół miliona złotych było aż 12,9% klientów, a lokale oferowane w cenie przekraczającej 700 000 zł były przedmiotem ... o powierzchni nieprzekraczającej 40 m2. Jak wykazało badanie portalu Domy.pl, przeszło połowa klientów (53,9%) aktywnie szukających ofert jesienią zainteresowana była lokalami większymi – mierzącymi ponad ...