-
Podatek od nieruchomości, cukrowy, ceny energii. 2021 nie będzie tani
... ? Wiele zależy od tego czy producenci będą gotowi ponieść część kosztów związanych z podatkiem ... producenci prawdopodobnie będą zmniejszać swoje marże i szukać innych sposobów na ograniczenie skali podwyżek. Opłata od „małpek" czyli wyższa cena za alkohol w małych butelkach Od 1 stycznia 2021 roku zacznie obowiązywać opłata od małpek, czyli alkoholi ...
-
CEDC i Belvedere chcą podbić chiński rynek
... się w tym roku o 14 proc., do 27,6 mld dol. W 2011 r. wartość rynku mocnych alkoholi ma sięgnąć na rynku chińskim 36,8 mld dol. Nie tylko Wyborowa chce ... Firma zrealizuje swoje plany, jeżeli 10 listopada sąd francuski zaakceptuje jej plan naprawczy. Producenci wódki z Polski są obecni także w mniejszych krajach Azji. W ciągu ostatniego roku CEDC ...
-
Crossmarketing daje większe możliwości
... product placement to także przykład crossmarketingu. O lat wzajemne wsparcie oferują sobie producenci pralek i zmywarek do naczyń, np. Bosh oraz Reckitt Benckiser, właściciel ... , prasowej reklamie lub internetowej ofercie widzimy współpracę producenta mocnych alkoholi z wytwórcą softdrinków, marki samochodów z producentem opon, czy np. powiązanie ...
-
Spółki giełdowe liczą na świąteczne zakupy
... mniejszej skali korzystają z niego spółki czerpiące przychody z reklam oraz producenci słodyczy. W przypadku producentów pozostałych dóbr, chętnie kupowanych w okresie ... w pełni potwierdzają. Dystrybutorzy sprzętu komputerowego i elektroniki, bakalii, alkoholi, odzieży, popularnych upominków i prezentów, sieci sklepów, w pełni korzystają ze ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... poszukiwaniu za granicę. Obecnie światowi producenci dostrzegają potencjał polskiego rynku i związane z nim możliwości rozwoju. KPMG szacuje, że w Polsce obecnych jest już 2/3 kluczowych światowych marek luksusowych. Największy odsetek marek dostępnych w Polsce odnotowano w segmencie luksusowych alkoholi i używek (88%), następnie w sektorze hi-tech ...
-
Alkohol jako prezent świąteczny
... . Poziom niezdecydowania spada natomiast wraz ze wzrostem dochodów. W tej sytuacji nie dziwi, że producenci tak bardzo zabiegają o dobrą ekspozycję na półce i przyciągnięcie uwagi klienta za wszelką cenę. Z różnych rodzajów alkoholi najczęściej jako prezent brane jest pod uwagę wino i whisky. Informacje o badaniu Badanie ...
-
Upadłości firm I-III 2013
... (notabene była to hurtownia). Nie dominowało już jednoznacznie budownictwo czy producenci wyrobów metalowych (chociaż wciąż w statystyce upadłości byli zauważalni – było to 6 ... kilku hurtowników (w tym wspomniana, największa upadłość dystrybutora napojów i alkoholi). Budownictwo – liczba upadłości wysoka, zbliżona do ubiegłorocznej, ale nie ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... wydatki sieci handlowych, w tym Lidla, choć inny lider branży, Jeronimo Martins, wydał w tym roku mniej. Więcej na reklamę wydali też producenci napojów i alkoholi. Coca-Cola, jeden z największych reklamodawców tego sektora, ograniczyła swoje wydatki w porównaniu z ubiegłym rokiem, może to jednak wynikać z wysokich inwestycji związanych ...
-
Polacy nie wylewają za kołnierz, a branża alkoholowa tonie w długach
... Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Zarówno jedno, jak i drugie opracowanie wyraźnie wskazują, że Polska należy do grona europejskich liderów pod względem spożycia alkoholi wysokoprocentowych (blisko 30 proc.). Szacuje się, że statystyczny Polak wypija rocznie 10,3 l alkoholu. Lepsze wyniki od nas mają tylko Litwini ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... (+1,9 mln zł, dynamika +56,9 proc.), odzież i dodatki (+1,6 mln zł, dynamika +127,6 proc.). Spośród sześciu spadkowych sektorów najbardziej inwestycje reklamowe zredukowali producenci napojów i alkoholi (aż o 4,3 mln zł, dynamika -31,8 proc.) – głównie za sprawą niższych wydatków Coca-Cola Poland. Udział mediów w przychodach z reklamy Po czterech ...
-
Jak piwo nakręca polską gospodarkę?
... tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie wpływy do budżetu generuje browarnictwo? W jakim stopniu producenci piwa odpowiadają za pozytywne efekty dla gospodarki? Gdzie przede wszystkim trafia piwo ... w domach Polacy częściej decydowali się na inne trunki, stąd np. obserwujemy wzrosty sprzedaży alkoholi mocnych oraz wina – mówi Bartłomiej Morzycki, ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach - czy ma jakieś ograniczenia?
... , tj. czy kupowany napój „bezalkoholowy” rzeczywiście nie zawiera alkoholu. Producenci takich napojów powinni więc dokonywać prawidłowego oznaczenia produktu. W stosunku do ... się tradycyjne wyroby alkoholowe. Napotkać można coraz częściej reklamy alkoholi mocnych czy reklamy piw w niedopuszczalnym kontekście. Zazwyczaj (tak w przypadku napojów ...
Tematy: wino, rynek wina, promocja alkoholu, wino bezalkoholowe, reklama alkoholu, ustawa alkoholowa, reklamy alkoholu, nieuczciwa reklama, piwo, piwo bezalkoholowe, rynek piwa, sprzedaż piwa, spożycie piwa, picie piwa, reklama piwa, social media, media społecznościowe, Instagram, Tik-Tok, Facebook, Twitter
1 2