-
Jest praca w e-commerce
... dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Także mile widziane jest wyższe wykształcenie na kierunkach takich jak informatyka, zarządzanie, reklama, marketing czy public relations. Z badania "E-commerce w Polsce 2009" przeprowadzonego przez firmę praktycy.com wynika, iż polskie sklepy internetowe to najczęściej małe przedsiębiorstwa ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... sposób. Jednocześnie aż 25% respondentów nie ma zdania w tej kwestii. - Wyniki badania wskazują na konieczność dywersyfikacji narzędzi komunikacji o inwestycjach infrastrukturalnych – mówi Weronika Nowak - Aktualnie to nie reklama czy nagłaśnianie efektów działań infrastrukturalnych w mediach, ale bezpośrednie wyjście z komunikacją do społeczności ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... praktycznie gwarantują uznanie maila za spam. Temat – to esencja naszej wiadomości, swoista reklama reklamy. Musi być na tyle intrygujący, by zachęcić do odczytania ... reklamowego. Dla dociekliwych i żądnych wiedzy z pewnością godne uwagi będą badania eyetrackingowe przeprowadzone przez studio badawczo-projektowe Edisonda. Na przykładzie 34 mailingów ...
-
Geolokalizacja w usługach bankowych
... , muszą wyjść naprzeciw nowym technologiom. Tym bardziej, że jak pokazują badania, w najbliższym czasie rozpoznawalność i użycie aplikacji geolokalizacyjnych będzie rosnąć. Przyczyni ... swoim znajomym, zachęcając ich do jego odwiedzenia - swoista reklama szeptana. Możliwości zastosowania usług geolokalizacyjnych są praktycznie nieograniczone. To, ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... 12 proc. osób korzysta z sieci, jednak jest to, według danych z marca 2012 r. badania Megapanel PBI Gemius, rzesza 912 979 internautów! Mało tego, wkrótce będzie ... internetu, są wszędzie tam, gdzie młodsi użytkownicy. Istnieje więc niebezpieczeństwo, że reklama w potencjalnie interesującym naszą grupę serwisie może zostać „wyklikana” przez młodzież. ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... określić usytuowanie danego specjalisty w strukturze firmy. Na przykład, jak wynika z badania „Wyzwania HR 2013” przeprowadzonego przez Pracuj.pl i IIBR, zdaniem 38% ... dziedzina, która wymaga wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale także ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... i komunikować się z rynkiem? Szukamy informacji, ale nie na stronie banku Badania pokazują, że nie wystarczy zadbać o opis oferty na stronie naszego banku. Respondenci ... dla banku oraz podstawą do formułowania przekazu marketingowego. Nawet najlepsza reklama będzie nieskuteczna, jeżeli nie poprowadzi dalej klienta „jak po sznurku” do banku ...
-
Idealny Pracodawca 2013 wg studentów
... najbardziej atrakcyjne branże to bankowość, audyt i księgowość oraz media i reklama. Tym można tłumaczyć wysokie pozycje w rankingu firm, należących do tzw. ... największych wzrostów w rankingu biznesowym. – zauważa Tomasz Krzywicki. Własny start-up Tegoroczne badania pokazują też wzrost ducha przedsiębiorczości wśród młodych osób, szczególnie wśród ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... zmierzyć skuteczność reklamy. Jednym ze sposobów użytym w raporcie jest obserwacja fanpage’ów – badania liczby fanów i ich zaangażowania. W rankingu postanowiono sprawdzić, ile razy o konkretnym reklamodawcy ... ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa ...
-
Sektor bankowy trzeba odzyskać dla polskiej gospodarki
... temat mogę tylko jedno powiedzieć – że w 1999 r. Bank Światowy przeprowadził badania inwestorów zagranicznych w Polsce. Dawali oni „prowizje” za udział w prywatyzacji, z tym ... kasach. Tę zasadę można uzasadnić zyskiem finansowym. Śmieszy mnie ostatnio częsta reklama paru banków zagranicznych, że płacą nawet po 4-4,5 proc. w sześciomiesięcznych ...
-
Zakupy online: reklamacja towaru nie zawsze możliwa
Aż 83 proc. konsumentów robi zakupy w sieci, z czego jedna czwarta nawet kilka razy w miesiącu – wynika z badania Rzetelnej Firmy, przeprowadzonego wśród przedsiębiorców zrzeszonych w programie Rzetelna Firma. Zakupy przez Internet to z jednej strony wygoda, ale z drugiej większe ryzyko ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... zwracają uwagę na inne sprawy, w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W badaniu „Customer Experience” ARC Rynek i Opinia respondenci pytani byli m.in. o „punkty zwrotne” w postrzeganiu ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... im wartościowych danych na temat zainteresowań i upodobań klientów. Jest to tzw. reklama osobista. Według badań przeprowadzonych przez ResearchNow, taki sposób prezentacji oferty jest ... w sieci. Już dziś 44 proc. telefonów w Polsce to smartfony. Ostatnie badania dowodzą, że 5 proc. ich użytkowników wykorzystuje najczęściej właśnie te urządzenia jako ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... , wymieniają poglądy i publikują osobiste recenzje na temat sklepów, produktów czy usług. Badania Vouchercloud.pl dowodzą, że najliczniejszą grupę klientów sklepów internetowych, pod ... że „SEO magicy” ustępują miejsca content managerom i architektom informacji, a tradycyjna reklama zostaje wyparta przez działania niestandardowe i angażujące, tak w ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... wzroście inwestycji internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość odbiorców. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku młodych grup przewaga internetowego ...
-
Flota samochodowa a niższe składki OC i AC
... tzw. koszyk napraw czyli zestaw najczęściej „bitych” i naprawianych elementów pojazdu. Do badania wzięto kilka samochodów segmentu C. Efekt? Stosując kryterium najniższej ceny, można ... to pozostałe koszty zakładu ubezpieczeń. Biura, lokale, pracownicy etatowi, samochody służbowe, reklama, marketing, zarząd… Te koszty istnieć muszą, tak jak w każdym ...
-
Do kina czy na film?
... na stronach internetowych konkretnego kina lub sieci kin, a nie w serwisach skupiających repertuary wszystkich lokalizacji. Reklama kinowa Aż 1/3 widzów bardziej pozytywnie ocenia reklamy w kinie niż w innych mediach. Spoty są ... raz na pół roku) w wieku 15-54 lat, z miast powyżej 50 000 mieszkańców. Próba do badania została zaprojektowana według ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... i Lidl prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty. Tym razem najdroższa reklama I kwartału 2015 nie należała jednak do żadnej z tych sieci handlowych. Gdy dwóch ... i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2015 roku. Autorzy badania: Łukasz Jadaś, Starszy Specjalista ds. Badań i Produktów oraz Sylwia Skrodzka, ...
-
Outsourcing jako filozofia działania firmy
... , zarządzanie projektami w zakresie informacji i zarządzania, zarządzanie personelem, zarządzanie dokumentami, zarządzanie projektami informatycznymi, administracja, logistyka, badania marketingowe, reklama, public relations, szkolenia. Stosując outsourcing nie sposób pominąć restrukturyzacji zatrudnienia czy nowej struktury organizacyjnej Firmy ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... złym marketingiem firmy (polityka cenowa, promocyjna, nieetyczna reklama, kampania obrażająca czyjeś uczucia), kryzys informacyjny (plotki, pogłoski, informacje ... % firm, gdyż większość w ogóle nie tworzy scenariuszy antykryzysowych. Przeprowadzanie cyklicznie badania rynku i zmieniających się oczekiwań odbiorców pozwoli skalkulować szanse, ale także ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... 17,4 proc. całości przychodów w tej branży. Okazuje się, że spersonalizowana reklama mobilna działa: BizReport donosi, że aż 64 proc. posiadaczy ... podających dane z dokładnością nawet do pół metra) oraz innych urządzeń, zainstalowane do badania: wilgotności powietrza, temperatury, stopnia nasłonecznienia, głębokości i poziomu wód gruntowych etc. ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... mają przyciągać osoby oznakowane (otagowane) do odwiedzenia specyficznych stron internetowych i sklepów. Reklama poprzez SMS-y i komunikatory Latem 2014 roku Amerykanie doświadczyli niezwykłej ... , że są one podrabiane lub kradzione i mogą nawet zagrażać zdrowiu. Nasze badania wykazały, że istnieje bardzo wiele przypadków, w których okulary nie ...
-
Big Data: inwigilacja i coś jeszcze
... treściami reklamowymi. To prawdziwa feeria barw i przekazów, reklamowe techno-party, w którym jedna reklama przekrzykuje drugą: „Tu, panie! Patrz, panie!”, „Kup, panie! Tanio, panie!”, „ ... ” na mapie Afryki. Jak podkreśla dr Oliver: „Zakrojone na szeroką skalę badania prowadzone przez szereg zespołów naukowych pokazują, że jest możliwa analiza ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... agencji informacyjnej Newseria Biznes Małgorzata Baran, redaktor serwisu PRoto.pl. Reklama Audi A5 pod pomnikiem poświęconym bohaterom Powstania Warszawskiego (na dodatek w ... rzecz walki z rakiem piersi, w ramach której popularyzuje diagnostykę i finansuje badania. Wizerunkowy kryzys marki skomplikował fakt, że post zwolnionej współpracowniczki na ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, ...
-
UOKiK: RenoPuren Zatoki nie leczy
... jako produkty, które są skuteczne w przypadku dolegliwości związanych z zatokami – Badania potwierdziły, że konsumenci, oglądający reklamy RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki ... i Konsumentów. – Konsumenci nie potrafią odróżnić suplementu diety od leku, dlatego reklama musi rzetelnie informować o właściwościach produktu. Lek jest w świadomości ...
-
Sztuczna inteligencja i zmiana paradygmatu cyberbezpieczeństwa
... . Już teraz widzimy niewinne ataki na sztuczną inteligencję, gdzie np. reklama aktywuje asystenta głosowego, żeby wykonał pewne akcje. Problem będzie jednak ... podejmować dziwaczne decyzje. Nowe techniki odpierania ataków Już w tej chwili prowadzone są badania nad zastosowaniem specjalnych technik polegających na symulowanym generowaniu ataków, aby ...
-
Zmiany w prawie 2018 ważne dla przedsiębiorców
... początkowa przekracza 10 000 000 zł; zaliczenie kosztów usług doradczych, badania rynku, usług reklamowych, zarządzania i kontroli, przetwarzania danych, ubezpieczeń, ... ochronie zdrowia przed następstwami korzystania z solarium Od 16 lutego zabroniona będzie reklama i promocja usług w zakresie udostępniania solarium, a osoby, które nie ukończyły 18 ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... produkowany przez nie sprzęt może zostać wykorzystany przez Pekin w celach szpiegowskich. Badania chińskiego sprzętu oferowanego przez producentów w różnych firmach (także w brytyjskich) ... pokazują nam określoną treść, a nie inną. Winniśmy rozumieć dlaczego określona reklama, artykuł, czy wiadomość jest skierowana specjalnie do nas, a nie do innych ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... proc.). Spadki odnotowała telewizja (o 1,8 proc.), radio (o 1,3 proc.), prasa (o 9,5 proc.) oraz reklama zewnętrzna (o 0,5 proc.). W skali całego rynku mieliśmy wprawdzie wzrost, ale jego ... i na nośnikach zewnętrznych, projektujące stoiska wystawowe, a także agencje badania rynku, agencje public relations oraz wydawnictwa, przygotowujące m.in. ...
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
... jaki czas chodzi i czy jest on odpowiedni również dla naszej wysyłki. Czemu dzień i godzina mają znaczenie? Badania dowiodły, że prawie 34% wiadomości jest otwierana w ciągu pierwszych trzech godzin od wysłania. Po ... w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
-
Za nadużywanie alkoholu płacą niepijący
... ograniczeń co do zagęszczenia punktów sprzedaży alkoholu. W internecie oraz w mediach społecznościowych dopuszczona jest reklama piwa, nie ma także problemu ze sprzedażą alkoholu w ... prawa przez polityków wzrosłaby, gdyby powszechnie znane były np. badania Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA). One dobitnie pokazują (np. ...
-
Stacjonarny handel detaliczny nie zginie, jeśli nie zapomni o automatyzacji?
... Być może reszta nie do końca zdaje sobie sprawę, że chwytliwa reklama, świetna lokalizacja i miła obsługa już nie wystarczają, by stacjonarny sklep ... Sięgające po te technologie sklepy odnotowały 11-proc. wzrost liczby klientów – wynika z badania Capgemini. Automatyzacja zmniejsza koszty prowadzenia sklepu, np. przez ograniczenie zatrudnienia. Ale – ...
-
BIG InfoMonitor: długi firm wzrosły o 909 mln zł, najgorzej w rolnictwie i transporcie
... – 8,4 proc. Kolejne sektory mają już niższy odsetek firm niepłacących na czas. Wśród firmy zajmujących się działalnością profesjonalną i naukową (prawnicy, księgowi, badania rynku, reklama) problemy z płatnościami ma 6,2 proc., dalej znajduje się handel, w którym 5,6 proc. przedsiębiorstw jest niesolidnych płatniczo. Na szóstej pozycji znalazły się ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... znajdą tam pożądaną grupę odbiorców oraz odpowiednie narzędzia i formaty reklamowe. Tymczasem badania pokazują, że na chińskiej platformie prawie 70 proc. osób to dzieci ... nie gwarantują skuteczności. Użytkownik zawsze może przesunąć palcem do góry, jeśli dana reklama mu nie odpowiada. Przewagą Tik Toka jest możliwość współpracy z tiktokerami – ...