-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy ... w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ...
-
Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić
... problemu nie jest zatem reklama online jako taka, lecz brak jej targetowania do konkretnej publiczności. Podobne wnioski przychodzą z badania przeprowadzonego przez hiszpański oddział ... , który dalej może funkcjonować „bezpłatnie”, jak być może myśli część internautów. Reklama okazuje się de facto jedynym fundamentem, na którym opiera się idea ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
... Paragwaju (3,9%) oraz Wenezueli (8,7%). Reklamy blokowane coraz częściej Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez Cloud Technologie okazały się jeszcze ... ma charakter targetowany, opierający się na analizie zachowań publiczności. Taka jest reklama spersonalizowana, która pomaga internaucie w wyborze poszukiwanego przez niego produktu. ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... odpowiednio 44 i 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania wykazały jednak, że o ile reklama nie jest traktowana przez konsumentów jako wiarygodne i rzetelne źródło informacji ... i dostawców usług. - Z naszych badań jednoznacznie wybrzmiało bardzo istotne zjawisko - reklama nie wpływa już tak jak kiedyś na decyzje zakupowe konsumentów ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... analogicznego okresu 2006 roku. Najwyższą dynamiką wzrostu osiągnęła reklama internetowa (+54,4%), reklama telewizyjna (+13,4%) oraz reklama kinowa (+12,4%) Wg danych CR Media Consulting S.A. ... horyzontalnych Kolejność sekcji biznesowych portali horyzontalnych w rankingu badania Megapanel PBI/Gemius w kategorii Biznes, Finanse, Prawo jest po ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... 1%. Uwzględniając kwoty wydane w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Jak czytamy w raporcie z badania, finanse, telekomunikacja oraz multimedia to sektory generujące prawie 40% wydatków. Dobra szybko ...
-
Badanie bezpieczeństwa konsumentów
... reklamy mogą ulegać sporym wahaniom z kwartału na kwartał. Jednak reklama jest też źródłem informacji – o istnieniu produktu, o jego cechach, przeznaczeniu itd. Ten ... ). Opinie na ten temat w dużej mierze zależą od wykształcenia. Cykliczne badania sondażowe – zarówno Indeksu Bezpieczeństwa Konsumenckiego (IBK), jak i poszczególnych obszarów (np. ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... , że po pierwsze - reklama w internecie nie dotyczy tylko firm prowadzących działalność w internecie, co więcej jest skuteczna i przede wszystkim efektywna kosztowo także w przypadku lokalnych firm. I wreszcie, że warto uczyć się internetu i dzięki temu aktywnie rozwijać swój biznes. Informacje o badaniu Badania, przeprowadzone przez MillwardBrown ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online cały czas jest na plusie, jednak spowolnienie gospodarcze i ... reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... i rośnie w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem ... reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... reklama bez względu na kraj i szerokość geograficzną Europejscy konsumenci różnią się od siebie pod kątem zakupowych preferencji. Badania ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... internautów na urządzeniach desktopowych stale maleje, podczas gdy sukcesywnie rośnie użytkowanie internetu za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Po drugie, liczne badania pokazują, że reklama mobilna osiąga wyższy CTR, przez co bywa skuteczniejsza od tej w desktopie. Jak podaje Sociomantic Labs, w przypadku środowiska mobile najwyższy ...
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... badania: Internet jest źródłem informacji o kosmetykach dla 66% ankietowanych, a dla 41% jest źródłem do którego sięgają najczęściej, przy czym nieco częściej są to mężczyźni (45%). Wśród kobiet 37% deklaruje, że Internet jest głównym źródłem informacji. Na dalszych miejscach znalazła się m.in. reklama ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... grupa z wynikami poniżej średniej dla swojej branży (12% ogółu badanych). W porównaniu do badania sprzed roku o 8% zwiększyła się grupa moderate performers (uprzednio 68%), ubyło high ... ostatnich 2 lat nastąpiła wręcz eksplozja w używaniu nowych kanałów takich jak reklama video, SMS, aplikacje mobilne, wyszukiwarki płatne i bezpłatne. High ...
-
Firma Zbyszko ukarana
... Sprawa będzie rozpatrywana przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nie tylko reklama może wprowadzać konsumentów w błąd – także informacje zawarte na opakowaniu produktu. ... niewłaściwego oznakowania - niewymienienie w składzie konserwantów, których obecność potwierdziły badania laboratoryjne czy podawania informacji nie słodzony albo bez dodatku ...
-
Szkoły językowe a wydatki na reklamę
... wskazuje na to, że kształcić się nie przestaniemy. Dobitnym na to dowodem są wyniki badania przeprowadzonego przez Blink.pl, z którego wynika, że dużą popularnością cieszy ... – tutejsze szkoły językowe powinny promować się wg frazy „nauka rosyjskiego”, której reklama wyświetli się 430 potencjalnym klientom. - Jak widać, tworzone przekazy reklamowe ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
... się przed serwisami Grupy Wirtualna Polska i Grupy TVN. Z grudniowego badania gemiusAdReal wynika, że reklama wideo farmaceutyków trafiła do niemal 11,3 mln realnych użytkowników ... na czele Jeżeli przyjrzeć się wydawcom, na których stronach najczęściej gościła reklama wideo farmaceutyków, to palma pierwszeństwa wędruje do serwisu Youtube i jest to ...
-
Polacy o cenach biletow lotniczych
... - co na to klient?" opracowanego w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA. Zaledwie 6% społeczeństwa nie ma wątpliwości w tym względzie. Raport przedstawia postawy i oczekiwania Polaków wobec linii lotniczych oraz zawiera rekomendacje dotyczące działań komunikacyjnych firm tej branży. "Reklama mówiąca o przelotach za kilka złotych to ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... płyną z najnowszego badania "Client-Agency Economic Outlook Survey" przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy wyraźnie potwierdzają ten trend - reklama w Internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r. - podał Artefakt.pl. Artefakt.pl zauważa, iż badania ze Stanów Zjednoczonych ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... uwagę, z jednoczesnym budowaniem wizerunku marki i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych w TV, widać wyraźnie, że produkt, nieobecny w telewizji, jest dużo słabiej rozpoznawany na półce w sklepie. Reklama telewizyjna mocno buduje i utrzymuje świadomość produktów i marek (tzw. Equity). Brak marki w TV ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. Pozostałe formaty także zanotowały ... w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... badania Netsprinta wynika, że na reklamę kontekstową w 2015 roku przeznaczono 25,4% budżetów SEM, a to oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2015 roku był wart już 275,6 mln zł i urósł przez rok o 10,7%. Tym samym reklama ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... . rzeczywistość rozszerzona czy rzeczywistość wirtualna. Innowacyjne formaty, na przykład reklama natywna, sponsorowane soczewki czy filtry cieszą się znacznie większą akceptacją ... w których poszczególne grupy najbardziej pozytywnie reagują na reklamy. Na podstawie wyników badania sformułowano praktyczne rady dla marketerów na całym świecie wskazujące ...
-
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
... Odnotowany w I połowie 2020 roku spadek wartości rynku był pierwszym w całej historii badania IAB Polska/PwC AdEx. Bez wątpienia jest to efekt pandemii, zmian w ... w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... czemu w tym roku Amazon jest najpopularniejszą platformą reklamową wśród konsumentów. Reklama w Amazon jest również najbardziej preferowana lokalnie na czterech rynkach: w Niemczech, we Włoszech ... reklamowych i percepcji tych platform przez konsumentów. Omawiając wyniki badania, Gonca Bubani, Global Director/Media w Kantar Insights, powiedział: Wpływ ...
-
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
... tego wpływu. Ponieważ reklama może być potężnym narzędziem dla firm, jej negatywny wpływ na młode umysły jest często niedoceniany i pomijany. Badania pokazują, że ze ... na reklamy fast foodów na Instagramie, Facebooku i Twitterze5. Co więcej, badania pokazują, że zwiększona ekspozycja na te reklamy bezpośrednio koreluje ze wzrostem konsumpcji ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która już teraz jest szeroko wykorzystywana. Z badań wynika, że przeznaczane ... reklamy mobilnej już teraz rozwija się bardzo dynamicznie. Według badania zanox Mobile Performance Barometer nasz kraj może pochwalić się największym wzrostem ...
-
Internauci a stare i nowe media
... jako przechwałki i lans. Produkt pokazywany jako reklama, bez kontekstu, bez podkreślania korzyści dla użytkownika – może być odrzucany jako zwykła reklama. Zwłaszcza NK uchodzi za portal ... poruszanych kwestii jak również dostrzeżenie prawdziwych zachowań rozmówcy i jego rodziny. Badania obejmowały dni weekendowe lub dni wolne od pracy – po to ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... komórki badawczej domu mediowego MEC, przeprowadzili we wrześniu i październiku 2012 roku badania jakościowo-ilościowe wśród 1449 osób, by dowiedzieć się jak radzą ... przede wszystkim sprawdzają pocztę prywatną, służbową, czytają portale informacyjne. Uważają, że reklama w Internecie jest ceną, jaką płacą użytkownicy za darmową informację. Tuńczyki ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... szybko i na korzyść klienta – to wnioski z ankiety przeprowadzonej przez Ośrodek Badania Opinii Adama Kowalskiego (OBOAK) dla programu Trusted Trader (pełne wyniki poniżej). ... , smutny właściciel”, „przedstawiciel handlowy nie myje zębów”, „na aucie jest stara zniszczona reklama”, „murarz pije piwo w pracy”. Dodaje, że pod tym względem Polska ...
-
Piwo, czyli codzienność Kowalskiego?
... ” – można było przeczytać we wnioskach z najnowszych badań IBRIS. Podobnie niekorzystnie wypadają badania pod kątem zbyt częstego i obfitego spożycia alkoholu. Nadużywanie alkoholu najczęściej ... przeciwni reklamie alkoholu Blisko połowa badanych Polaków uważa, że reklama piwa daje poczucie, że piwo to produkt bezpieczny i obojętny dla zdrowia ( ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2007
... badania oraz od 3.09.2007 r. do 31.12.2007 r. – II etap badania. Wykonawcą badania była firma zewnętrzna, niezależna od operatora i organu regulacyjnego. II etap badania ...
-
Polski rynek pracy III-XII 2008
... swoje oferty w serwisie Szybkopraca.pl. Z mniejszych udziałem w skali całego kraju, ale w niektórych województwach znaczącą rolę odgrywały też: edukacja, promocja i reklama, marketing i badania rynku, branża hotelowa, branża gastronomiczna, telekomunikacja, FMCG. …ale wśród zawodów dominują prace fachowe i fizyczne Fakt, że na czele najwięcej ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2008
... r. Badanie zostało przeprowadzone w terminach: od 1 stycznia do 8 czerwca 2008 r. (I etap badania oraz od 15 września do 31 grudnia 2008 r. - II etap badania). Wykonawcami badania były firmy zewnętrzne, niezależne od operatora i organu regulacyjnego. W trakcie badania przesyłki nadawano wyłącznie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo ...
-
Poczta Polska: przesyłki listowe i reklamacje
... r. do 24 sierpnia 2007 r. uzyskane wskaźniki wyniosły odpowiednio: dla przesyłek ekonomicznych 77,84%, a dla przesyłek priorytetowych 72,60%. W wyniku przeprowadzonego badania stwierdzono, że uzyskane wskaźniki terminowości dla przesyłek zwykłych są niższe od standardów określonych w Załączniku Nr 2 do w/w rozporządzenia w sprawie warunków ...