-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty ... którzy mają największą wiedzę i doświadczenie we współkonsumpcji tych nośników. Obserwacje z badania jakościowego zostały uwzględnione przy tworzeniu kwestionariusza do badania ilościowego, które zrealizowano za pomocą techniki CAWI (Computer Assisted Web ...
-
Komunikatory internetowe a bezpieczeństwo danych
... każdego technologicznie rozwiniętego państwa, wyniki tego badania mają szersze zastosowanie. Metodologia badania Badanie przeprowadzono między 1 maja a 1 czerwca 2007 roku. ... uzyskały mniej więcej jedną piątą wskazań każde. Spam oraz reklama uzyskały 10% wskazań. Tylko 7,6% respondentów uważało, że korzystanie z komunikatorów internetowych ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują formy wbudowane w treść strony, których udział wyniósł prawie 70%. W ramach badania ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... badania zrealizowanego przez Mondial Assistance, w bieżącym roku plany wakacyjne formułowało 16 mln ... turystycznego najczęściej reklamują się w Internecie, gdzie w pierwszej połowie 2015 roku ulokowały 37% swoich budżetów marketingowych. Reklama w tym kanale kosztowała je ponad 43 miliony zł (I – VI 2015 r, źródło: Codemedia), a wzrost w porównaniu ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... etapie posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać swoich klientów? Oczywiście pierwszą Twoją reakcję będzie, że nie. Jak pokazują badania, w kwestii obsługi klienta jest naprawdę wiele do zrobienia. W ponad 80% przypadków firma traci klienta z powodu nieodpowiedniej obsługi. Znacznie mniej istotna ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2006
... biorących udział w badaniu. Celem badania było wyłonienie 50 najbardziej atrakcyjnych pracodawców oraz dostarczenie firmom informacji na temat rynku ich potencjalnych pracowników. Z tegorocznej edycji badania wynika, że najbardziej preferowaną branżą wśród studentów jest bankowość (27,6% respondentów) oraz reklama lub PR (23,2% odpowiedzi). Na ...
-
Usługi szkolenia za granicą a podatek VAT
... w zakresie procedur pomiaru oglądalności telewizji 72.60.10-00.00 2. Promocja i reklama narzędzi służących do badania mediów 74.40.13-00.00 Klasyfikacją, do której odwołują się ... procedur pomiaru oglądalności telewizji oraz promocji i reklamy narzędzi służących do badania mediów, miejscem świadczenia na mocy art. 27 ust. 1 ustawy, będzie miejsce ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... kapitału społecznego, czy też zaufania w ogóle. Media społecznościowe stają się także coraz bardziej znaczącym narzędziem dyscyplinującym producentów i usługodawców. Wyniki naszego badania pokazują, że za sprawą informacji z serwisów takich jak Facebook, część konsumentów rezygnuje z zakupu produktu lub usługi. Widoczna jest też skłonność ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... które odpowiedzi poszukiwali autorzy raportu. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych na reprezentatywnej próbie liczącej 509 osób. Główne wyniki badania: Tradycyjna reklama telewizyjna pozostaje wciąż najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach wśród internautów. Swoją wiedzę na temat produktów i marek głównie ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... alkoholowymi. Zakaz reklam alkoholu w mediach Reklama alkoholu w telewizji, radiu czy Internecie od lat jest przedmiotem gorących debat. Z jednej strony firmy branży alkoholowej argumentują, że ich reklamy są skierowane wyłącznie do dorosłych. Z drugiej strony, zdaniem Pauliny Filipiak, współautorki badania z ARC Rynek i Opinia, wielokrotnie ...
-
Profile marek w social media zawiodły marketerów?
... to!" na profilach produktów czy usług - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W dobie bardzo dużego nasycenia tradycyjnych mediów reklamami, coraz trudniej jest dotrzeć do odbiorców z przekazem marketingowym. Reklama traktowana jest jako działanie intencjonalne ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... dalsze dwucyfrowe wzrosty, głównie dzięki aktywnym internautom, wśród których gotowość zakupu bądź wymiany aparatu na smartfona jest duża. Jak wynika z badania, internet jest bardzo dobrym nośnikiem do reklamy urządzeń i usług mobilnych, a w szczególności smartfonów. Jest to medium, z którego potencjalni użytkownicy korzystają w sposób ...
-
Polscy konsumenci a hipermarkety
... produktów oferowanych w promocji produkty: duży wybór produktów w różnych grupach reklama: bardzo dobra oferta w gazetkach promocyjnych serwis: łatwość robienia zakupów poprzez odpowiednie zorganizowanie alejek i ruchu w nich Jednocześnie klienci hipermarketów w ramach badania wskazali czynniki, które mogłyby spowodować, że daną sieć odrzucą jako ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), przyznaje, że teraz, w odróżnienie od badania, które zrealizowano na początku pandemii, firmy są w stanie wskazać ... wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach jak marketing, reklama, czy szkolenia, a blisko 40% będzie te ograniczenia kontynuować w kolejnych ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... systemach wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form banerów i pop-upów. Celem tych ... cechy, które kształtują pozytywny odbiór biuletynów. Czytelna organizacja treści przesyłki Badania ankietowe przeprowadzone na stronie www.e-marketing.pl wykazały, iż dla ...
-
Poczta Polska: reklamacje pocztowe
... dni w zakresie reklamacji z innych przyczyn. Ponadto spośród badanej ilości przekazów 91,43 % stanowiły reklamacje rozpatrzone w terminie określonym przepisami prawa. Wnioski z badania Badania UKE pokazały ponadto uderzająco dużą liczbę reklamacji uznawanych przez Pocztę Polską jako niezasadne (ok. 68 % badanej próby). Fakt ten wynika ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... pułapu wyjściowego, z którego startował Internet jako kanał reklamowy w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... niż przeciętny mieszkaniec UE podejmujemy dalsze kroki w dochodzeniu swoich praw - wynika z badania satysfakcji konsumentów przeprowadzonego przez Ipsos na zlecenie Komisji Europejskiej. ... punktualności i prawidłowości realizacji dostaw oraz ochrony interesów konsumentów (reklama, ochrona prywatności oraz jasne i uczciwe warunki umowne). Jednocześnie ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... poligraficznych, odzieżowych, spedycyjnych, w firmach eksportowych oraz wielu usługodawców (reklama, audyt, szkolenia). Zaledwie 2 proc. badanych stwierdziło, że ... inwestycji sektora MŚP i zawiera informacje o decyzjach zakupowych w firmach. Dzięki cykliczności prowadzonego badania (co kwartał) możliwe będzie śledzenie kierunków zmian w czasie w ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... wiedzy. Z badania Gemius ... badania Gemius wynika także, iż najważniejszymi kryteriami, którymi kierują się młodzi konsumenci przy zakupie różnych produktów jest ich jakość i cena. Ponad połowa z nich sugeruje się marką produktu i składem/surowcem z jakiego wykonano produkt. Tylko co piąty respondent uważał, że na jego decyzje wpływa reklama ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... ominęły w tym roku branżę meblarską, dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych i deweloperów. A gdzie MŚP zainwestuje? Z badania wynika, że ostatnie 3 miesiące tego roku to czas na wydatki reklamowo-promocyjne. Marketing i reklama, utrwalanie marki, maksymalne wspieranie sprzedaży – w te obszary zamierzają lokować środki finansowe przedsiębiorcy MŚP ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... po prostu przynoszą więcej informacji. Duncan Southgate tak podsumowuje wyniki badania: „Wiemy, że media i technologie będą nadal się rozwijać oraz ... do konsumentów w świecie wieloekranowym i jak budować ich zaangażowanie”. Informacje o badaniu Na potrzeby badania AdReaction 2014 przeprowadzono wywiady z ponad 12 tys. respondentów w wieku 16–44 lat ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
Płatności mobilne, kody QR oraz reklama oparta o geolokalizację to czynniki wywierające największy wpływ na zwiększenie wyników sprzedaży. Tak przynajmniej uważają właściciele i menedżerowie największych polskich sklepów internetowych przepytani na potrzeby najnowszej edycji badania „M-commerce w praktyce 2014”. Problem w tym, że rozwój płatności ...
-
MoneyTrack: Polak i finanse 2014
... – mówi autora badania, ... reklama jest rzeczywiście możliwy do osiągnięcia. Z niedostatecznej wiedzy rodzą się obawy i niechęć do pomnażania posiadanego kapitału. – Polacy cały czas są negatywnie nastawieni do inwestowania, a dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że nie rozumieją jego zasad – wyjaśnia Dominika Maison. Z przytaczanego już badania ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... bieżącego roku będzie rekrutować specjalistów i menedżerów - wynika z szesnastej już edycji badania dynamiki zatrudnienia zrealizowanego przez Antal Global Snapshot. Największe zapotrzebowanie na ... za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... reklama display). Z searchu zdecydowanie korzysta również Gemini, które jednocześnie oferuje niskie ceny swoich najbardziej popularnych produktów. Popularność Gemini w Google nieprzerwanie rośnie od 2013 roku. Najbardziej zauważalnym i efektywnym (w ocenie użytkowników aptek) jest e-mail marketinge-apteki, apteki internetowe, badania internautów ...
-
Biura podróży: kiedy reklamacje?
... Polaków. Najczęściej z dobrym skutkiem, odzyskując najczęściej do 1000 złotych. Jak dowodzą wyniki badania, już co piąta osoba wyjeżdżająca na urlop zorganizowany przez ... też robactwa w pokoju (40/50 proc.). Nasi ankietowani to szczęściarze, bo jak wynika z badania 66 proc. złożonych przez nich reklamacji została rozpatrzona pozytywnie. W ...
-
Mikro i małe firmy, czyli eksport i inwestycje
... połowa ankietowanych - tak dobrego wyniku nie zanotowano w całej, siedmioletniej historii badania. Na uwagę zasługuje również dynamicznie rosnący eksport - z zagranicą współpracuje ... (26%), specjalistyczna wiedza związana z prowadzoną działalnością (25%), marketing i reklama (24%) oraz informatyka (18%). W okresie ostatniego roku kwalifikacje te były ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... . Okazuje się, że tak pożądane warunki zatrudnienia oferują przede wszystkim praca w IT, marketing i reklama oraz inżynieria. Co daje satysfakcja z pracy? To właśnie w tych trzech branżach, jak czytamy w komunikacie z badania, pracownicy najczęściej znajdują tzw. arbejdsglaede, czyli - mówiąc po polsku - pracoszczęście. Jego doświadczanie jest ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... , to co piąta z nich najprawdopodobniej zniknie z rynku jeszcze w tym roku - czytamy w raporcie z ostatniego badania IAB Polska. Jakie konsekwencje pandemii odczuwa rynek reklamy? Wśród skutków krótkoterminowych respondenci badania wskazali m.in. na: zmniejszenie przychodów (4 na 5 respondentów), konieczność zmiany planów budżetowych (70%), zmiana ...
-
Apteka godna zaufania
... są użyteczne. Tymczasem blisko 70% Europejczyków uważa, że inwestycje firm farmaceutycznych w badania nad lekami w konsekwencji podnoszą także jakość życia pacjentów. 62% ... firm farmaceutycznych, ponieważ jej efektem jest obniżka cen leków. Wyniki badania Reader’s Digest Europe Health pokazują, że Polacy, podobnie jak pozostali Europejczycy ...
-
Product placement w grach wideo
Reklama i pozostałe formy promocji znalazły swoją drogę do wirtualnego świata. Product ... z innymi formami komunikacji marketingowej, a także możliwości i zasadności wykorzystania w każdej fazie cyklu życia produktu. Co mówią badania Średnia ilość godzin spędzonych przed odbiornikiem telewizora wśród grupy mężczyzn w wieku 18 – 34 w USA nieustannie ...
-
Polski konsument 2009
... "Nieufny lider" to właśnie ty. O tym, jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony ... jak i formy. W porównaniu z 2007 rokiem rośnie odsetek osób uważających, że reklama może być pomocna przy dokonywaniu wyboru spośród innych towarów i usług dostępnych na ...
-
Studenci prawa stawiają na rozwój zawodowy
... w branży typowo prawniczej. Najpopularniejsze wśród nich poza prawnicze dziedziny to media i reklama, sektor rządowy i publiczny oraz bankowość. Pracodawca atrakcyjny dla ... najczęściej wymieniają Ernst&Young, TVN oraz PwC. Informacje o badaniu W tegorocznej edycji badania Universum Student Survey wzięło udział ponad 15 300 studentów ze 100 ...
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
... rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa. Według badania, ze zjawiskiem braku solidności częściej spotykali się mężczyźni (40 proc ... dbać o jakość towarów i usług.” - mówi Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. Z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” wynika, że: 32% Polaków spotkało ...