-
Sprzedaż bezpośrednia - wygoda, promocje i upominki
... jak reklama lub ogłoszenie w Internecie (14,7% w 2014 roku vs. 9,8% w 2011 roku), informacje z ulotki (9,8% w 2014 roku vs. 7,4% w 2011 roku) oraz wiadomości przesłane drogą e-mailową (7,9% w 2014 roku vs. 2,8% w 2011 roku). Odpowiedzi respondentów pokazują, iż wirtualny kontakt konsultanta z klientem zyskuje na znaczeniu. Metodologia badania ...
-
Czy to już moda na suplementy diety?
... Ponad połowa badanych decyzję o zakupie i przyjmowaniu tego typu preparatów podejmuje samodzielnie. Z badania zrealizowanego przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że to ... konsumentom ich właściwości terapeutyczne. Potwierdzeniem tej tezy mogą być wyniki badania SW Research, które pokazują, że to najczęściej w aptekach badani kupują ...
-
MMŚP: sukces w biznesie to nie tylko pieniądze
... firmy), a więc właściciele mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Dowodem na to są chociażby rezultaty badania, które home.pl przeprowadziła wśród 1000 firm reprezentujących tę grupę. ... proc. z nich, 14 proc. nie ma na ten temat opinii. A jakie? Reklama internetowa (71 proc. tych, którzy odpowiedzieli na poprzednie pytanie twierdząco), media ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... własnych produktów. Jednak na sukces tego działania składa się wiele czynników. Z naszego badania wprost wynika, że czytamy maile od znanych nam marek i zwracamy ... e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że 44% użytkowników otrzymuje ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię ... digital w raporcie dla całego rynku reklamy. Z najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2005
... 07.2005 – 16.12.2005 r. Przesyłki były wysyłane w 10 relacjach na terenie całego kraju. W trakcie badania wysłano 9 000 przesyłek priorytetowych oraz 1 800 przesyłek ekonomicznych. W wyniku przeprowadzonego badania terminowości doręczeń przesyłek zwykłych w obrocie krajowym (priorytetowych i ekonomicznych) uzyskano następujące wyniki: dla przesyłek ...
-
Mniejsze wydatki na reklamę
... stopa inflacji wyprzedziła stopę wzrostu wydatków na reklamę. Badania potwierdzają, że nacisk na poziom wydatków na reklamę wywiera wzrastająca konkurencja. Najlepiej widać to w wydatkach internetowych. Podczas gdy reklamy w innych dziedzinach cechują się spadkiem, reklama online nieustannie się rozwija. Na wysoką średnią w tym ...
-
Rynek pracy: kobieta-inżynier zarabia mniej
... stanowią kobiety. Według badania przeprowadzonego przez BDI kobiety najczęściej pracują w takich branżach jak: budownictwo, edukacja, badania, branża spożywcza, ... takie dziedziny jak: lotnictwo (0,55%), gazownictwo (0,55%), geodezja i kartografia (0,55%), media, reklama i rozrywka (0,55%), a także służby mundurowe, górnictwo, czy rolnictwo. Są to ...
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... osobisty, a nie telewizor, za główne źródło rozrywki - wynika z międzynarodowego badania "Stan demokracji w mediach" zleconego przez firmę doradczą Deloitte. Trzecia edycja ... produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają drugorzędne znaczenie, zaś reklama radiowa zajmuje zaledwie piąte miejsce w tym rankingu. Ankieterzy odnotowali ...
-
Kredyty konsumenckie: nowe przepisy
... . Zgodnie z obecnie obowiązującym prawem, opłata przygotowawcza nie podlega zwrotowi. Zmieni się to po wdrożeniu nowej regulacji. Dyrektywa wprowadza także obowiązek badania zdolności kredytowej przed udzieleniem kredytu przez wszystkie instytucje udzielające pożyczek. Obecnie obowiązek taki spoczywa jedynie na bankach. Nowe przepisy obejmą ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2009
... Prezes UKE, wypełniając obowiązek wynikający z art. 55 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), przeprowadził badania jakości powszechnych usług pocztowych uzyskanej przez operatora publicznego w tym m.in. w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych, trybu i sposobu ...
-
Seniorzy a ochrona praw konsumenta
... umieszczania zgodnie z obowiązującym prawem tak wielu różnorodnych informacji na opakowaniu żywności, powoduje ich zdecydowaną nieczytelność dla konsumenta, co potwierdzają wyniki badania UOKiK. Zdecydowana bowiem większość (84 proc.) konsumentów powyżej 60 roku życia skarży się na częste trudności zdobycia informacji o produkcie z opakowania ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2010
... zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Prezes UKE wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy Prawo pocztowe przeprowadził w 2010 r. badania jakości powszechnych usług pocztowych świadczonych przez operatora publicznego (Poczta Polska SA) w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych ...
-
Najlepsi pracodawcy a jakość przywództwa
... poziomem krytycyzmu – komentuje Magdalena Warzybok, Menedżer Badania Najlepsi Pracodawcy w Europie Środkowej i Wschodniej. Firmy z grupy Najlepszych Pracodawców ... branż najliczniej reprezentowane były usługi (23%), FMCG (12%) oraz media i reklama (9%). Pod względem wielkości zatrudnienia, największą część badanych firm (46%) stanowiły organizacje ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2011
... zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Prezes UKE wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy Prawo pocztowe przeprowadził w 2011 r. badania jakości powszechnych usług pocztowych świadczonych przez operatora publicznego (Poczta Polska S.A.) w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... i wysokości zarobków, niż wizerunku danej firmy jako pracodawcy. Potwierdzają to wyniki badania Kandydat z 2012 roku, wskazujące na to, że najbardziej skłonne do pracy w firmie ... na skłonność do podejmowania pracy w firmach o złej renomie wśród pracowników branży marketing i reklama. Aż 46% z nich podjęłoby pracę w firmie, która nie cieszy się dobrą ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... supermarketów, hipermarketów, dyskontów i sklepów typu convenience. Jak wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów, wzrost wydatków na reklamę w prasie, radiu i telewizji ... o promocji na bukiety róż, goździków i frezji, oraz związana z Dniem Dziecka reklama obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki z bananami”). Tesco oraz ...
-
Telemarketer - zawód znienawidzony
... z propozycją zakupów niż jego odpowiednik na zachodzie Europy czy w USA. Ponadto znacznie ogranicza dzwonienie polskie prawo. Z raportu „Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego” (Raport z badania Target Group Index Październik 2014. Badanie przeprowadzone zostało przez MillwardBrown na zlecenie SMB i udostępnione przez SMB) wynikają następujące ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... ? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne badania przeprowadzane przez Salesforce koncentrują się na analizie trendów ... zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social media (reklama i interakcja ze społecznościami), technologie do prowadzenia marketingu ...
-
Własna firma - studenci są na tak. Jak założyć i rozwinąć biznes?
... – radzi Mariusz Hildebrand. Podjąć wyzwanie gotowych jest 18 proc. studentów – wynika z badania przeprowadzonego w sierpniu tego roku przez MillwardBrown. Genem przedsiębiorczości w równym stopniu ... oferowane produkty cieszyły się zainteresowaniem odbiorców. Drogą dotarcia do klientów jest reklama. Można skupić się tylko na jej standardowych formach, ...
-
Kompendium wiedzy na wakacje 2016
... wyjazdu na zorganizowane przez touroperatora wakacje deklaruje już niemal połowa Polaków - wynika z badania, które Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zlecił TNS Polska. Niepokoić może fakt, iż ... przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków, od 20 do 25 maja 2016 r. ** Badania Konsument na wakacjach były prowadzone na zlecenie UOKiK ...
-
Jak złowić informatyka?
... 7. Rekrutacja w social mediach A jak skutecznie docierać do specjalistów IT w procesie rekrutacyjnym? Z badania MonsterPolska.pl wynika, że dla młodych pracowników (pierwsza i druga ... narzędzia rekrutacyjne. Należy do nich Social Job Ads, czyli targetowana reklama ofert pracy w mediach społecznościowych. Wyświetla się ona tylko użytkownikom ...
-
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
... chociażby o możliwościach, jakie daje rejestrowanie danych klienta, dynamiczna reklama kontekstowa czy zintegrowana strategia multichanellowa. Uosobieniem nowych trendów jest Marketing ... niewystarczający do odniesienia sukcesu w nowoczesnej sprzedaży. Dobrze obrazują to badania Capgemini i MIT Sloan School of Management , przeprowadzone wśród firm ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... zdecydowanie dominują zakupy stacjonarne (59 proc.). To niektóre wnioski, jakie płyną z badania zleconego Kantar Millward Brown przez Wonga Polska. Z tego tekstu dowiesz ... najczęściej? Wonga Polska przedstawia wyniki zleconego Kantar Millward Brown badania „Cyfrowe zwyczaje Polaków”. Odpowiedzi udzielone przez respondentów wyraźnie dowodzą, że dziś ...
-
Sektor MŚP tnie wydatki. Na czym oszczędza najwięcej?
... firm dotknęły jego negatywne skutki. Potwierdzeniem tego są rezultaty zleconego przez KRD badania „Jak pandemia zmieniła biznes”, z którego wynika, że aż 2 na 3 respondentów ... r. znacznie wzrosło zadłużenie tych branż. Szczególnie mocno pandemię odczuły marketing i reklama, których długi wzrosły o niemal jedną trzecią, z 76,7 mln zł w lutym do ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% ... – w trzecim kwartale wartość budżetów spadła jedynie o 2,5%, zaś w czwartym o 4,2%. Według najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, średni dobowy zasięg radia w całym 2020 w ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... reklamowymi. Zdecydowanych liderów jest dwóch, ale czy oznacza to, że reklama w innych kanałach nie ma zbyt dużego sensu? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... największych marek. Raport „Social Media 2023” zrealizowano na podstawie danych z badania Mediapanel oraz badania gemiusAdReal. Analizie poddano okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 roku, ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... reklamy telewizyjnej? Raczej nic na to nie wskazuje - wynika z raportu "Reklama Video Online", autorstwa eMarketer.com. Według analityków z emarketer.com telewizja i internet ... z marką więcej czasu. Internet daje też w takich przypadkach duże możliwości badania aktywności konsumenta po obejrzeniu określonych reklam w telewizji. Zbliża się czas, kiedy ...
-
Młodzież w świecie reklamy
... chcieli, ale po namowie sprzedawcy niezręcznie było im odmówić. Nastolatki słabo znają swoje prawa oraz obowiązki sprzedawcy - to kolejny wniosek z badania. Większość (53 proc.) zapytanych jest przekonana, że w sklepie może być umieszczona - sprzeczna z prawem - informacja "Po odejściu od kasy reklamacji nie ...
-
Faktoring - jakie koszty i formalności?
... wobec swych odbiorców odroczone terminy płatności. Dla kogo czerwone światło? Korzystanie z faktoringu, jak z każdej innej formy finansowania, wiąże się z koniecznością badania sytuacji firmy. W pewnych przypadkach można mieć niemal pewność, że faktor odmówi zaangażowania się w finansowanie firmy. Faktoring nie jest dostępny dla ...
-
Firmy kurierskie łamią prawa konsumentów
... umowy Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu lub Cenników, co nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia". W wyniku przeprowadzonego badania Prezes UOKiK wszczęła do tej pory postępowania przeciw 12. przedsiębiorcom z tytułu naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Przygotowywane jest 14 kolejnych. W opinii ...
-
Lokaty bankowe: Alior Bank najlepszy
... z prostymi i zawsze przejrzystymi zasadami, bardzo ważnymi dla konsumentów a nie zawsze uszanowanymi przez inne banki. Dalsze miejsca w rankingu powstałym w wyniku badania nt. atrakcyjności lokat bankowych zajmują: BZ WBK i PKO BP - wskazane przez 4,9% respondentów, Bank Millennium – 3,5%, Getin Bank – 3,2%, BGŻ - 2,8%, Eurobank – 2,7%, SKOK ...
-
Jak złożyć reklamację?
... do zbadania garderoby pod kątem możliwości osiągnięcia rezultatu. Jako profesjonalista powinien wykazać się odpowiednimi kwalifikacjami w tym przedmiocie. Jeżeli w wyniku takiego badania poweźmie wątpliwości co do prawidłowości umówionego rezultatu - powinien niezwłocznie zawiadomić o tym konsumenta, aby ten podjął decyzję co do wykonania dzieła ...
-
Usługi marketingowe: podatek u źródła
... reklama dźwignią handlu, przedsiębiorcy coraz częściej inwestują w różnego rodzaju akcje ... przychodów uzyskanych przez te osoby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ze świadczeń doradczych, księgowych, badania rynku, usług prawnych, usług reklamowych, zarządzania i kontroli, przetwarzania danych, usług rekrutacji pracowników i pozyskiwania ...
-
Płace w firmach o różnej wielkości w 2011 roku
... Badania Wynagrodzeń (OBW), przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2011 roku, im większa była ... najwięcej płacono zatrudnionym w branżach: technologie informatyczne (3 500 PLN brutto) oraz bankowość, media, wydawnictwa, reklama i PR (3 000 PLN). Pracujący w małych firmach najwięcej otrzymywali w IT (4 871 PLN) oraz telekomunikacji (4 ...