-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład ...
-
Studia MBA to wyższe wynagrodzenie
... 400 PLN brutto - wynika z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2011 roku. Osoby, które ukończyły studia podyplomowe zarabiały o niemal 60 ... w IT sięgały 14 000 PLN. Najniższe wynagrodzenia otrzymywali pracownicy branży usługowej oraz grupy: media, wydawnictwa, reklama i PR. Otrzymywali oni odpowiednio 9 ...
-
Polscy konsumenci a rynek gazu
... gazu. Właściwe instytucje - Urząd Regulacji Energetyki oraz rzeczników konsumentów - wskazał zaledwie co czwarty respondent (URE - 9 proc., rzecznicy – 17 proc.). Badania pokazały, że z takiej możliwości korzysta niewielu konsumentów, bowiem zaledwie 3 proc. ankietowanych reklamowało kiedykolwiek rachunek za gaz, a większość konsumentów (59 proc ...
-
Google Play: 1,2% aplikacji to oprogramowanie Thief – Ware
... się pokrywać w ponad 90 % kodu bez tzw. bibliotek kodu - bitów, które mogą być legalnie używane przez wielu programistów. Na przykład, reklama SDK to kod biblioteki (library code) lub część kodu, który może być używany w innych aplikacjach do wyświetlania reklam. Spośród 420 ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... poznać zaklęcia, za pomocą których chce się nas oczarować. Nie tylko reklama jest dźwignią handlu, ale również święta. Szczególnie te, podczas których obdarowujemy ... . Kupujemy więcej i bez zastanowienia – mówi dr Katarzyna Serafińska. Potwierdzają to również badania przeprowadzone przez firmę Deloitte. Wynika z nich, że na tegoroczne święta ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking
... zakończeniu trwania lokaty zweryfikujmy informacje podane przez doradcę przy jej zakładaniu i kiedy coś wzbudza nasze wątpliwości zgłaszajmy reklamację. Szczegółowe wyniki badania 1. Oferta dla klienta lojalnego oszczędzającego przez ostatnie 12 miesięcy Poniższe wykresy ilustrują orientacyjną wysokość kwoty uzyskanych odsetek dla klienta, który ...
-
Wakacje 2014: co warto wiedzieć przed?
... wykupienie wycieczki. W ubiegłym roku blisko połowa respondentów przepytanych przez UOKiK (48 proc.) deklarowała, że nie korzysta z usług biur podróży. Tegoroczne badania przeprowadzone na zlecenie UOKiK pokazują, że ten odsetek spadł do niespełna 40 proc. Wybierając się na wczasy z touroperatorem najbardziej obawiamy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i wydatków reklamowych w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali w tym czasie na ... firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
... do najbliższej placówki również może skrócić proces sprzedażowy. Psychografia Dane demograficzne są całkiem łatwo dostępne - wystarczy poświęcić nieco czasu na badania. Z drugiej strony, dane psychograficzne można dostrzec dopiero po jakimś czasie. Im lepiej zrozumiesz profil psychologiczny Twoich klientów, tym lepiej będziesz ...
-
Facebook w pracy - zakazany owoc?
... i więcej. Na Facebooka wchodzimy również w pracy, co nie podoba się pracodawcom. Według badania „Globalne zagrożenia bezpieczeństwa IT”, przeprowadzonego przez Kaspersky Lab, prawie ¾ firm (72%) ... , w których nie da się pracować bez dostępu do social mediów, jak np. reklama, PR czy HR. Portale typu Facebook stały się zatem narzędziem codziennej pracy, ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Badania dowodzą, że ponad 70 proc. e-biznesów kończy się porażką, a tylko 11 proc. nowych sklepów ... z racji czynnego uprawiania sportu bardzo go interesuje, wtedy chętniej przyjrzy się przedstawionej mu ofercie. Tak działa reklama osobista, która zawsze, bazując na dostępnych informacjach o kliencie, dostosowana jest do danego konsumenta tak, aby ...
-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
... rosną nakłady na reklamę samochodów. Największe wydatki generuje reklama internetowa. Gdyby koszty reklamy przeliczać na jedno sprzedane auto, to okaże się, że najdroższą promocję ma Infinity - to aż 30.000 zł. Jak pokazują najnowsze badania domu mediowego Value Media (Group One), wydatki ...
-
Ubezpieczenia 2015: nie tylko BLS i Solvency II
... podkreślić, że polski rynek finansowy, a więc także zakłady ubezpieczeń, z trudem odzyskuje poziom zaufania sprzed kryzysu finansowego, jednak jak pokazują wyniki badania Diagnoza Społeczna 2015 w ciągu ostatnich dwóch lat wiarygodność ubezpieczycieli wzrosła . To optymistyczny trend, który dzięki nadchodzącym zmianom ma szansę się ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: boimy się o prawo do reklamacji
... przez Kodeks Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej i wewnętrzne regulacje firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu. Informacje o badaniu Czas realizacji badania: maj/czerwiec 2016; Miejsce realizacji: badanie ogólnopolskie; Metoda: badanie zrealizowane metodą telefonicznych standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2017
... spór z biurem podróży w sposób ugodowy. Temu właśnie służy przewidziana w ustawie o usługach turystycznych procedura reklamacyjna – wskazuje ekspert. Jak wynika z ubiegłorocznego badania „Wyjazdy Polaków” Instytutu ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor i BIK, biura podróży przeważnie uznają większość reklamacji, choć nie ...
-
Analityka danych w retail to już konieczność?
... Jak najbardziej. Z badania zrealizowanego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence wynika, że zasadniczą korzyścią ... W sklepie internetowym klient klika w link z wiadomości e-mail nawigujący do oferty sezonowej. Spersonalizowana reklama z akcesoriami jest zaprezentowana na stronie z ofertą sezonową. Klient klika w reklamę i przechodzi ...
-
Co jest powodem rezygnacji z pracy?
... opracowanego przez Randstad badania Employer Brand Research wynika, że jest to przede wszystkim niezadowalająca pensja. Inne ... się najlepszym ambasadorem marki pracodawcy. Pozytywna opinia członka organizacji to dużo lepsza reklama niż komunikat w mediach społecznościowych albo artykuł w prasie czy internecie, mówi Monika Hryniszyn, Dyrektor ...
-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
... i rejestrowania zwrotów, co stanowi często pierwszy krok do optymalizacji tego procesu. Efekty przyjętej przez sprzedawców polityki zwrotów widać w innej części badania. W niemal wszystkich dużych sklepach średni koszt obsługi jednego zwróconego zamówienia zamyka się w 3 zł, podczas gdy u większości małych sprzedawców to kwota ...
-
Skuteczność reklamy
... takie, które zachowują DNA. Dzięki niemu oglądający szybko kojarzy, o czym jest reklama, choć reklama może przy tym łamać konwencje, przez co wyróżni się z bloku reklamowego i ... poruszające czy wzruszające. Na pulpicie prawie każdego komputera w domach, gdzie robimy badania, jest folder: ulubione reklamy. Prawie każda z nich ma co najmniej jeden z ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... i znacząco nie doceniają wpływu innej (reklama czy promocja). Po to, żeby przezwyciężyć ten brak autorefleksyjności, w celu badania decyzji zakupowych (nieważne czy jogurtu ... po bardzo konkretny produkt wybranej marki, ale ostatecznie kupuje zupełnie inny. Reklama zadziałała, ale informacje w alejkach zadziałały bardziej. Wynika to z banalnego prawa ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... nich ekranu. Jakie korzyści płyną z synchronizacji mediów? Niezliczone badania zrealizowane przez Millward Brown wskazują na korzyści płynące z dobrze skonstruowanego mediaplanu ... konkurencji – można zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... wszystkim jednak przemówił do rozsądku. Niektórzy reklamodawcy pozostali również głusi na badania domu mediowego OMD, dotyczące poziomu irytacji Polaków treściami reklamowym. W ... szczerze znienawidzona przez internautów reklama masowa. W świecie, w którym wszystko jest uszyte na miarę i dopasowane do konkretnej jednostki, reklama masowa po prostu nie ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... , badania, rozłożenia ... reklama, a w szczególności: reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka; np. reklama leków sprzedawanych na receptę skierowana do pacjentów, reklama alkoholu z udziałem małoletnich, reklama nadmiernie epatująca seksualnością, reklama eksponująca ludzkie cierpienie, reklama ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu doceniane jest przez osoby ... Podobnie jak w ubiegłym roku redakcja Internet Standard zrealizowała drugą falę badania cenników największych polskich biur reklamy internetowej. Szczegółowa analiza wyników uwzględnia ...
-
Usługi pośrednictwa w sprzedaży niekiedy bez podatku u źródła
... sprawie istotne będzie odkodowanie znaczenia pojęć: „usług doradczych”, „usług badania rynku”, „usług zarządzania i kontroli”, „usług reklamowych” oraz „usług pośrednictwa”. Przepisy ... czerwca 1997 r. I SA/Ka 192-193/97 Naczelny Sąd Administracyjny wyraził pogląd, że reklama to działanie mające kształtować popyt poprzez poszerzenie wiedzy przyszłych ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... beznadziejnych produktów, których oni nie potrzebują. Wynikałoby z tego, że reklama jest wszechmocna. Czy naprawdę jest? Biorąc pod uwagę sporą ilość ... te koncepty, którym się to udaje. Dlatego nie rekomenduję badania konceptów reklamowych na etapie storyboardów. Badania takie uśredniają postawy konsumenckie i dają fory pomysłom „letnim” – ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego typu urządzeń podwoiła się. Stosunkowo małym ... oddziaływania na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... będą niższe o 0,9%. - Kolejny raz przesunęło się w czasie wdrożenie zapowiadanego od kilku lat badania Postar, jego wyniki mają być ogłoszone pod koniec roku. Branża ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic ... że zagadnienie mobile staje się jednym z kluczowych w reklamie online. Badania pokazują, że użytkownicy za pomocą urządzeń mobilnych najchętniej korzystają z aplikacji związanymi ...
-
Polacy a lokowanie produktu
... ten temat”. Podczas badania respondenci, którzy spotkali się z oznaczeniem „audycja zawierała lokowanie produktu” podczas oglądania telewizji i stwierdzili, że wiedzą co to znaczy, zostali poproszeni o wytłumaczenie go własnymi słowami. Najczęściej pojawiała się odpowiedź, iż jest to reklama produktu, ukryta reklama oraz forma promocji (79 ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... zaczęły ze sobą współistnieć dwa odrębne światy – badania tradycyjne i badania cyfrowe – z niewielką częścią wspólną. Następnie nadeszła rewolucja mobilna ... narzędzi optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Dynamiczny remarketing
... buty w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna i ... modelu RTB. W Polsce na razie ok. 3 proc., jednak, jak wskazują badania AdEx, wydatki na reklamę internetową w modelu RTB wzrosną z 4 do 138 milionów w ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost ... w Stanach Zjednoczonych wzrosną o 70,5 proc. i aż o 113,5 proc. w Europie. Z kolei według badania – mimo wszystko dość hurraoptymistycznego – przeprowadzonego przez AdMeld & Forrester Research ...
-
Mobile i programmatic - duet doskonały?
... mobile first, a reklama mobilna w modelu ... badania pokazują również, że dzięki reklamie mobilnej w modelu programmatic można osiągnąć nawet 70% wyższą konwersję. Wykorzystanie lokalizacji Cisco prognozuje, że do 2020 roku liczba użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych wyniesie aż 5,5 mld, co stanowi 70% globalnej populacji. Reklama ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... badania reklam miała premierę w październiku. Respondenci mieli odpowiedzieć na pytanie: „Które z poniższych reklam emitowanych w telewizji w ostatnim miesiącu podobały się Panu/ Pani najbardziej? Proszę obejrzeć wszystkie i wskazać maksymalnie trzy reklamy”. W tej klasyfikacji przebadanej grupie ponad tysiąca osób najbardziej spodobała się reklama ...