-
Bezpłatna reklama w Google AdWords
... usług hostingowych i reklamowych w sieci Internet. Obie firmy planują budować strategiczne partnerstwo dla przyśpieszenia rozwoju rynku usług internetowych w Polsce. 19 grudnia 2005 r. rozpoczęła się pierwsza wspólna akcja promocyjna home.pl i Google skierowana do użytkowników usług serwerowych ...
-
Reklama online zgodna z prawem. O czym trzeba pamiętać?
... zlecające im reklamę swoich produktów lub usług. Reklama alkoholu – nie takie oczywiste Choć promocja piwa ... usług, które w jakikolwiek sposób nawiązują do napojów alkoholowych, ich nazw, znaków towarowych czy opakowań. Zakaz ten obejmuje również promocję firm, które w swoich działaniach reklamowych wykorzystują symbole powiązane z alkoholem. Reklama ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... alkoholowej jest „prowadzenie reklamy i promocji produktów oraz usług, których nazwa, znak towarowy, kształt graficzny lub opakowanie wykorzystuje podobieństwo lub jest tożsame z oznaczeniem napoju alkoholowego lub innym symbolem obiektywnie odnoszącym się do napoju alkoholowego np.: reklama piwa bezalkoholowego (w przypadku marek, które na rynek ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... zwiększałoby szansę na sprzedaż produktów i usług oraz zaangażowanie w markę. Nie jest to jednak jedyny model zastosowania programmatic TV. W przeciwieństwie do standardowej reklamy telewizyjnej, programmatic TV może stać się także niezwykle skutecznym narzędziem do śledzenia zachowań konsumenckich. Reklama TV dla wszystkich – Wyobraźmy sobie ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... pkt 8 lit a ustawy o PIT. Organ podatkowy podkreślił, że czynność, jaką należy wykonać, aby reklama pojawiła się na stronie WWW, prowadzący tę stronę będzie wykonywał osobiście. ... skutek jak umowa barterowa – a więc i tutaj symetria i wartości wzajemnych usług i terminu ich wykonania ułatwią rozliczenie przez eliminację faktycznego przepływu środków ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 ... natomiast szukają w sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie ...
-
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
... internetowej, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania użytkowników. Te drugie, początkowo mało popularne, zaczynają być coraz bardziej dostrzegane i częściej wykorzystywane w przypadku sprzedaży produktów i usług. Chatboty Niewątpliwie będą one miały kluczowe ...
-
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
... potencjalnych klientów do zakupu konkretnych towarów lub do skorzystania z określonych usług” (Słownik Języka Polskiego PWN). Zgodnie ze stanowiskiem NSA, „reprezentacja” to nic ... NSA w wyroku z dnia 2 lutego 2010 r., sygn. akt II FSK 1472/08: „Reklama wiąże się z zamiarem utrwalenia w świadomości kontrahenta, choćby potencjalnego, reklamowanej ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... twierdzą, że reklama w internecie ... reklama. Polscy internauci to także pragmatyczni i wymagający klienci. Nie tylko cenią sobie możliwość zakupienia produktu od razu po kliknięciu na reklamę internetową i przekierowaniu na stronę sklepu internetowego (35 proc.), ale i poszukują dodatkowych informacji na temat reklamowanych produktów bądź usług ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... bliskości kontaktu, jaki obiecuje reklama mobilna, ... reklama mobilna znalazła się w ich ofercie. Z uwagi na zaciętą konkurencję i rosnącą presję ze strony klientów, operatorzy komórkowi szukają bowiem pilnie nowych sposobów na zwiększenie średnich dochodów na użytkownika. Nowe mechanizmy reklamy mobilnej umożliwią sprzedaż dodatkowych usług ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... ze sprzedawcy (usługodawcy) na nabywcę (usługobiorcę) w ramach tzw. importu usług. Czym jest import usług? Import usług to nic innego, jak przerzucenie obowiązku rozliczenia podatku ... podatku od towarów i usług. Status podatkowy nabywcy usług może tutaj rodzić dodatkowe trudności. O ile bowiem czynny podatnik VAT rozliczenia importu usług dokonuje w ...
-
Reklama banku celebrytami stoi
... zatrudnianie zbyt kontrowersyjnych postaci spowoduje zepchnięcie reklamowanych produktów i usług na drugi plan. Klienci z dnia na dzień na pewno nie stracą zaufania do występujących w reklamach celebrytów. Istnieje jednak uzasadniona obawa, że z czasem bardziej niż reklama banku w telewizji uwagę będzie przykuwać wysokość wynagrodzenia dla ...
-
Branża nieruchomości a reklama w Google
... i „pośrednictwo nieruchomości” – najdroższe Analizując frazy wykorzystywane przez internautów do wyszukiwania usług deweloperskich, pod uwagę wzięto blisko siedemdziesiąt wyrażeń. Do ... reklama nie zostanie wyświetlona i nie obciąży budżetu kampanii. Do wynajęcia czy na sprzedaż? Koszty za kampanię SEM różnią się od siebie w zależności od typu usług ...
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
... zarządzania kampaniami kontekstowymi posiada również Witrualna Polska, Onet oraz Interia, które współpracują z większymi partnerami takich usług, jak np. ARBOmedia czy SmartContext. Panel ten obsługuje zarówno reklamy kontekstowe jak i intekstowe. ... słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama ...
-
Mobilna reklama WP
... wiadomości tekstowe do 150 znaków kierowane od nadawcy Wirtualna Polska. Reklama może być adresowana do ściśle określonej grupy docelowej. Portal targetuje przekaz według ... bierze czynny udział w licznych konkursach organizowanych przez WP, korzysta z płatnych usług, czy dokonuje zakupów za pośrednictwem portalu. W przesłanej informacji prasowej ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... płatnych, reklama video, reklama w RSS, podcasting i inne. Ze względu na premiowy charakter oferty, nie będą dostępne modele sprzedaży w oparciu o CPC, CPA i kampanie zasięgowe. Sieć oferuje również nie tylko proste i przejrzyste zasady związane ze sprzedażą powierzchni reklamowej, ale także szereg dodatkowych usług dla wydawców ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... takich usług najlepiej działają w godzinach pracy 10-17.” Uwaga poświęcana reklamom zależna jest również od rodzaju aktywności w sieci. Badania pokazują, że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania zakupów internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). Dla porównania reklama w serwisach ...
-
MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana
... uproszczeniu działanie polegające na poszukiwaniu, w pierwszej kolejności, interesujących nas towarów i usług, porównywanie cen, szukanie najbliższych punktów sprzedaży online by ... nie spełniają standardów nie pomoże w zwiększeniu sprzedaży nawet najlepsza reklama. Prędzej czy później klient przekona się, że należy wyszukiwarki traktować poważnie ...
-
Reklama w Internecie
... wykup własnej domeny na co dzień stykają się z różnymi formami promocji. Reklama wdziera się bowiem w coraz więcej obszarów naszego życia. Stykamy się z nią poszukując informacji ... stronie informacji w postaci bannera reklamowego bądź linku do providera (dostawcy usług internetowych). Prawie każdy internauta zna również programy adware, czyli takie ...
Tematy: -
Reklama internetowa VII 2005
... się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże aktywne w miesiącu lipcu to „Rozrywka i Kultura” - 15,4% , ... za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy czyli reklama „sieci w sieci”. Blisko 22,5% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Stanowi ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... zakup telewizyjnego czasu antenowego przeznaczyła ponad 15 mln zł. Reklama telewizyjna towarzystwa AXA osiągnęła najwyższy, w porównaniu do konkurencji, poziom ... jej tworzenia. [...]” - komentuje Justyna Furman, Badacz Rynku w Sektorze Badań Finansowych i Usług Profesjonalnych TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z opracowanego przez TNS OBOP ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci Największy udział w rynku mają reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych – stanowią one niemal 20 proc. wszystkich ...
-
Reklama alkoholu: aktualne regulacje
... lub tożsamość oznaczeń i symboli obiektywnie odnoszących się do alkoholu, do reklamowania i promocji produktów i usług „niealkoholowych”. Aktualnie obowiązująca ustawa określa warunki reklamy i promocji piwa. W szczególności wymaga, aby reklama nie była kierowana do małoletnich, aby nie budowała skojarzeń z: atrakcyjnością seksualną, relaksem lub ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... grupa nie wykorzystuje potencjału wirtualnego świata? Oto niektóre z odpowiedzi: „Jesteśmy znani i nie potrzebujemy reklamy w Internecie, mamy biuro sprzedaży” czy „Korzystamy z usług agencji nieruchomości”. Na szczęście jest to mniejszość, przypominamy że mamy tutaj do czynienia z 3 na 10 firmami deweloperskimi. 70% ankietowanych przedsiębiorstw ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... swoje wydatki na reklamę w sieci w 2006 roku będą należały przede wszystkim przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz segmentu artykułów spożywczych i usług turystycznych. E-commerce stanowi już 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce W 2005 roku nastąpił dynamiczny rozwój e-commerce. Obroty polskiego e-handlu wyniosły ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... ciężko pracować” – dodaje. Większość przychodów generowanych przez mieszkańców SL pochodzi z unikalnych przedmiotów i usług, które tworzą dla innych. Wirtualną walutę kupują na rynku Lindex, ... rzeczywistego aktywności, takich jak: konkursy, oceny nowych form reklamowych czy usług. Ale największym osiągnięciem Second Life i czymś, co otworzy oczy tym, ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
... stanowiło 10,7 proc. budżetu tego marketera. W pierwszej trójce znaleźli się też Polska Telefonia Cyfrowa (Era/T-Mobile) i Polkomtel (Plus GSM). Reklamy radiowe usług abonamentowych sieci komórkowych dla klientów indywidualnych kosztowały w ub.r. telekomy blisko 40 mln zł i to one były najczęściej reklamowanym produktem telekomunikacyjnym ...
-
Reklama z probówki
... stronach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej. Laboratorium w Pekinie zajmie się m.in. reklamami przeznaczonymi na rynek wielkoformatowych wyświetlaczy, czytników kodów kreskowych oraz płatnych usług wyszukiwania informacji.
-
Reklama prasowa przez Google
Google zamierza w tym tygodniu wprowadzić usługę umożliwiającą zakup miejsca reklamowego w ponad pięćdziesięciu dziennikach. Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline. Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą ...
-
UOKiK: reklama SKOK wprowadzała w błąd
... . Tymczasem zarówno Kasa Krajowa SKOK, jak i same SKOK-i mogą inwestować w niektóre przedsięwzięcia, które niosą ze sobą ryzyko. Informacje na temat usług oferowanych przez kasy były przekazywane do publicznej wiadomości w ogólnopolskiej kampanii reklamowej. W ocenie Prezes Urzędu treści zawarte w materiałach promocyjnych mogły wywołać ...
-
Reklama na stronie internetowej: jaki podatek dochodowy?
... to niedawno Minister Finansów – w odpowiedzi na interpelację nr 22574/13. Problem ten dotyczy wielu właścicieli stron www., zwłaszcza tych, którzy korzystają z usług AdSense. Problem polega na różnym podejściu organów państwowych do sposobu rozliczania dochodu generowanego za pomocą usługi Google. Resort Finansów traktuje ...
-
Bierzesz kredyt na święta? Reklama może wprowadzić cię w błąd
... kredyt samochodowy na 0 proc., który w rzeczywistości nie był dostępny w ofercie banku. Efektem wprowadzania w błąd jest podjęcie przez konsumenta decyzji o skorzystaniu z usług danej instytucji finansowej, często na mniej korzystnych warunkach. Mała czcionka Wątpliwości Urzędu wzbudził również sposób w jaki jedna instytucja finansowa informowała ...
-
Nieuczciwa reklama: odpowiada przedsiębiorca czy agencja reklamowa?
Przedmiotem rozpoznania Sądu Najwyższego było naruszenie prawa do firmy oraz dopuszczenie się czynów nieuczciwej konkurencji - reklamy wprowadzającej klienta w błąd i mogącej przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi oraz wprowadzające w błąd oznaczenie przedsiębiorstwa. Zgodnie z ustawą, odpowiedzialność podmiotu ...
-
Reklamacje na nowo
... jej przyczyny. Ponadto nowa regulacja zobowiązuje operatorów do przyjmowania reklamacji w każdym punkcie obsługującym użytkowników danego dostawcy usług (czyli np w punktach sprzedaży usług), a nie tylko w biurach obsługi klientów. Rozporządzenie o procedurach reklamacyjnych jest jednym z aktów wykonawczych do nowego Prawa Telekomunikacyjnego ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... akwizycja produktów pomimo sprzeciwu osoby, do której reklama jest skierowana; reklama porównawcza, tj. reklama umożliwiająca bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług oferowanych przez konkurenta, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami. Przy czym reklama porównawcza nie jest sprzeczna z dobrymi obyczajami, jeżeli ...