-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... 1,10%), czas wolny (CTR: 1,06%) oraz podróże, turystyka, hotele i restauracje (CTR: 0,92%). Reklama online – ujęcie rynkowe Mimo że Rich Media mają większy niż ... nią – odnotowano dla formatów: Wideboard 1024x300 (3,85%), Toplayer (3,14%) oraz Wallpaper (2,71%). Reklama online – mailing W II kwartale 2012 roku wskaźnik CTR liczony dla otwartych maili ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... osiągając po trzech kwartałach 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online w sumie w tym roku zarobiła już 1,52 miliarda i ... sytuacji na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online cały czas jest na plusie, jednak spowolnienie gospodarcze i pogarszająca ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz produkty lub usługi wyłącznie na rynku ... wyboru na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy wzrost w okresie od stycznia do grudnia odnotowała reklama internetowa, na którą reklamodawcy wydali o 205 mln zł więcej niż przed rokiem ... łącznie o 6,3 mln zł więcej niż rok wcześniej. W okresie od stycznia do grudnia sprzedano w Polsce 56,6 mln biletów, co było kolejnym rocznym rekordem pod względem frekwencji ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... wartość przekroczyła rekordową granicę 1,2 mld zł przy dynamice wzrostu sięgającej 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
... badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni ... 2 sekundy. Ostatnie miesiące miały ogromny pozytywny wpływ na jakość reklam online w Polsce. Podczas gdy wskaźniki na rynkach międzynarodowych poprawiły się tylko częściowo, ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... akcji specjalnych, takich jak: sponsoringi, konkursy, otwieranie treści płatnych, reklama video, reklama w RSS, podcasting i inne. Ze względu na premiowy charakter oferty, ... tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w Europie, ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... na naprawdę wysokim poziomie. Z naszych badań wynika, że w Polsce zaledwie 16 proc. marketerów słyszało o możliwości personalizowania przekazów reklamowych – ... Polsce przełoży się nie tylko na większą liczbę reklam, co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na polepszenie ich jakości. Według IAB, to właśnie reklama ...
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
... metodyce analizę Big Data jesteśmy w stanie zobrazować faktyczną i aktualną skalę blokowania reklam w Polsce. Poprzez ten raport chcemy zwrócić uwagę na realny problem, który ... wyeliminować dużą część operacji obliczeniowych z przeglądarki użytkownika. Dzięki temu odblokowana reklama w żaden sposób nie spowalnia ładowania witryny. Choć UnBlock jest w ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 21 ... kwartale 2020 r. wartość produktu krajowego brutto w Polsce spadła o 8,2%. Od czerwca wskaźniki ekonomiczne w Polsce stopniowo wracają do poziomów z poprzedniego ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... . Mimo wysokiego już nasycenia polskiego rynku mediów, telewizja, a zatem także reklama telewizyjna przeżywa wciąż okres ożywienia i umacnia się na czołowym miejscu w wydatkach ... reklamowego wydają się nie mieć potwierdzenia w danych. Tym bardziej, że w Polsce czeka nas rewolucja w jakości i dostępności do szerokiego wyboru kanałów telewizji cyfrowej ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... internetową można określić, że reklama kontekstowa odpowiada za 8,4 % ogólnych wydatków na reklamę internetową w Polsce. W ujęciu wartościowym szacunek ten ... wydatków na reklamę kontekstową wzrósł o 4,5% w porównaniu do 2010 roku. Sektory, w których reklama kontekstowa jest wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... internetowej społeczności. Z raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” wynika, że w Polsce mamy 25,7 mln aktywnych internatów oraz 15,9 mln aktywnych użytkowników mobilnych. ... rosnąca uwaga reklamodawców, a systemem, który ma sporą szansę powodzenia jest reklama natywna lokowana w webowo-mobilnych grach scenariuszowych. - Gry zespołowe oparte na ...
-
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
... świat bez smartfonów i tabletów jest właściwie czymś niewyobrażalnym, na szczególnym znaczeniu zyskuje reklama mobilna. Nic więc dziwnego, że nakłady na nią rosną niemal bezustannie. Z ... . rdr, osiągając poziom 20,7 mld USD. Na tym tle wynik osiągnięty w Polsce może zaskakiwać - IAB Polska podaje, że dynamika wydatków w kanale mobile wzrosła u nas o ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... posiada miejsca zamieszkania, siedziby czy stałego miejsca prowadzenia działalności na terytorium kraju nabywcy (u nas Polski). Dlaczego usługi te są opodatkowane w Polsce? Zgodnie bowiem z ogólną zasadą wynikającą z art. 28b ustawy o VAT, większość świadczonych usług opodatkowanych jest w kraju usługobiorcy a nie usługodawcy. Norma ta ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... emocje, które sprawiają, że dany spot intryguje i uwodzi zdecydowanie bardziej niż tradycyjna reklama. – wyjaśnia Magdalena Czmuda. Historia zamiast logo Konsumenci znacznie lepiej ... spoty reklamowe z wizerunkowej kampanii jednego z największych portali internetowych w Polsce. Akcja filmów nawiązuje do szeroko komentowanych wydarzeń politycznych i ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... roku, wyraźnie potwierdza się trend wzrostowy wartości rynku reklamy online w Polsce. „Kolejny kwartał, który potwierdza powrót reklamy online na ścieżkę dynamicznego ... w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na ...
-
Reklama w internecie: przychody z najmu czy umowy zlecenie?
... ograniczeniami zawartymi w niniejszej Umowie. Powyższe oznacza, że dochód osoby fizycznej mającej miejsce zamieszkania w Polsce osiągany z USA z tytułu udostępniania internetowej powierzchni reklamowej będzie podlegał opodatkowaniu zarówno w Polsce jak i w USA, na zasadach określonych w krajowych przepisach podatkowych tych państw. Jednocześnie ...
-
Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza
... przeprowadziły na grupie 94 osób w wieku licealnym badania psychologiczne "Reklama w internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji". Wyniki w ... przez pryzmat grupy docelowej. Dziś licealiści stanowią 1/3 internautów w Polsce. W 2006 roku, według danych IAB, w Polsce średni czas spędzony w sieci to 28 godzin i 23 minuty ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... pod względem wysokości nakładów reklamowych medium okazał się Internet, z inwestycjami 1,23 mld złotych netto. Następne w kolejności były radio (815 mln), reklama zewnętrzna (461 mln) oraz kino (92 mln zł). Większe wydatki niż w 2010 roku, w 2011 odnotowano w radio (wzrost o 25%), internecie (wzrost ...
-
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
... prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej ... rynków (z wyjątkiem Republiki Czeskiej). Pre-roll jest drugą najczęściej stosowaną formą reklamy w Polsce. W Bułgarii natomiast – w kraju, gdzie generuje on najwięcej kliknięć – nie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. Pozostałe formaty także ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... miejskiej z mobilem. Zwiększenie wydatków na cyfrową reklamę zewnętrzną można zaobserwować nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Przewiduje się, że do 2021 roku będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych ...
-
Jak rozwija się e-commerce w Polsce?
... „Turystyka i podróże” (39 tys.). Większości zakupów dokonano na stronach o mieszanym przepływie danych (17 tys. transakcji). Z dużym opóźnieniem za nimi podążyła reklama kontekstowa (8,8 tys.), blogi przyniosły jeszcze 8,7 tys. zamówień. Około tysiąca zamówień zostało zrealizowanych przez serwisy cashback (1,1 tys.) oraz kupony (1 tys.). Średni ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... internetowa (+8,5%), głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w reklamę video (+17%), w tym w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku telewizji oraz radia estymacje wzrostu na ten rok zostały obniżone – przewiduje się utrzymanie ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... zakup telewizyjnego czasu antenowego przeznaczyła ponad 15 mln zł. Reklama telewizyjna towarzystwa AXA osiągnęła najwyższy, w porównaniu do konkurencji, poziom ... Informacje o badaniu Dane pochodzą z opracowanego przez TNS OBOP raportu "Rynek ubezpieczeń w Polsce - I kwartał 2008", opartego na badaniu face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonym ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). Dla porównania reklama w serwisach społecznościowych czy w poczcie nie jest aż tak chętnie ... temat produktów m.in. w wyszukiwarkach, dlatego widoczne jest rosnące zainteresowanie marketingiem w wyszukiwarkach. W Polsce ten trend przejawia się wzrostem wartości krajowego ...
-
MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana
... linków sponsorowanych, co jest bardzo dużym błędem. Adseo.pl podaje, iż obecnie w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie nowy trend. Dokładnie chodzi o efekt ROPO - Research ... które nie spełniają standardów nie pomoże w zwiększeniu sprzedaży nawet najlepsza reklama. Prędzej czy później klient przekona się, że należy wyszukiwarki traktować poważnie, i ...
-
Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe
... do serwisów internetowych. Nadal pozostaje jednak problem przestrzegania polskiego prawa. Na blogu Lege Artis prawnik Olgierd Rudak zwraca uwagę, że w Polsce reklama, w której korzysta się z oznaczeń przynależnych innym przedsiębiorcom, nie jest dozwolona. Podkreśla również, że dotyczy to nawet oznaczeń nie stanowiących zastrzeżonego ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... , jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... wśród producentów napojów niegazowanych i gazowanych - dynamika wydatków reklamowych wzrosła tu o 38 % i 32%. Producenci wody i napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów przechodzi metamorfozę. Po sześciu miesiącach tego roku na pierwszej pozycji znajdują się napoje gazowane (117mln zł) z 29% udziałem ...
-
Reklama pożyczki po nowemu i rejestr zastrzeżeń PESEL, czyli zmiany w sektorze finansowym w 2024 roku
... nazw unijnych aktów prawnych, nad wdrożeniem których w 2024 r. będą pracować instytucje w Polsce. Do tego dochodzą rozwiązania wykreowane bezpośrednio przez rodzimego ustawodawcę. Efekt? ... - być może już niedługo tym sloganem będzie musiała zostać opatrzona każda reklama kredytu konsumenckiego. To jedno z założeń unijnej Dyrektywy CCD II. Weszła ona ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w wieku powyżej ... 2007 roku polski Internauta będzie przeznaczał na Internet średnio ponad godzinę dziennie. Reklama online Wartość polskiego rynku reklamy online w 2006 roku wyniosła 215 mln ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... % tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50 ... badaniu Badanie IAB AdEx dotyczące wydatków na reklamę online w Polsce zostało przeprowadzone w Polsce już po raz czwarty. W badaniu wzięło udział 31 firm – ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... kwartału, do 20 sekund w IV kwartale (wobec 20,7 sek. w III kwartale). - Wzrost Viewability w Polsce w IV kwartale br., nawet jeśli nie jest to wzrost bardzo spektakularny, cieszy ... , że dobrze wypada również porównanie roku do roku; w IV kwartale 2017 r. Viewability w Polsce wynosiło 50 proc., a w IV kwartale 2018 osiągnęło poziom 54 proc., co jest ...