-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... czemu w tym roku Amazon jest najpopularniejszą platformą reklamową wśród konsumentów. Reklama w Amazon jest również najbardziej preferowana lokalnie na czterech rynkach: w Niemczech, we Włoszech, ... reklamowych na całym świecie to lokalne lub zlokalizowane marki medialne. W Polsce preferowaną platformą jest Allegro. Planowane wydatki na reklamę Według ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... zmagających się z problemami alkoholowymi. Zakaz reklam alkoholu w mediach Reklama alkoholu w telewizji, radiu czy Internecie od lat jest przedmiotem gorących ... ok. 20 % społeczeństwa - niezmiennie od lat. Niepokój wyrażony chęcią zmiany sytuacji w Polsce poprzez ograniczenie liczby reklam (62%), zakaz sprzedaży w opakowaniach wprowadzających w błąd ...
-
Usługi marketingowe: podatek u źródła
... reklama dźwignią handlu, przedsiębiorcy coraz częściej inwestują w różnego rodzaju akcje promocyjno- ... kontrahenta polskiego spowoduje wzrost jego przychodów. Skutek ten nastąpił zatem w Polsce i przychód uzyskany przez podmiot świadczący usługi winien być opodatkowany w Polsce. Tak też wypowiedział się WSA w Krakowie w z 19 stycznia 2009 r. (sygn. I ...
-
Płatności zbliżeniowe IX 2011
... Polsce, odgrywają banki. Aż 55% polskich posiadaczy kart zbliżeniowych dowiedziało się, że ma taką kartę właśnie od swojego banku-wydawcy; w Wielkiej Brytanii ten odsetek wyniósł 46%, a w Turcji 38%. Inne czynniki, takie jak reklama ... , w których można coś otrzymać. Tak jest szczególnie w Polsce, gdzie aż 48% użytkowników kart zbliżeniowych deklaruje, ...
-
Zatrudnienie w górę? Tak obiecują firmy
... wszystkich badanych krajach najczęściej wymieniali oświatę, naukę i rozwój innowacyjności. W Polsce takiej odpowiedzi udzieliło 36% firm, na kolejnych miejscach uplasowały się ... znikoma część firm. Duże znaczenie eksportu dla przedsiębiorstw w Polsce powoduje, że reklama polskich produktów i usług w ramach kampanii promocyjnych jest dla nich ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... 2,7 mld EURO. Jak szacują internauci? Jak postrzegają rynek reklamy internetowej w Polsce sami internauci? W jednej z sond internetowych, przeprowadzonej przez Internet Standard, ... Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy ...
-
Rynek kosmetyczny kwitnie
... zawartych w najnowszym raporcie firmy PMR pt. „Rynek dystrybucji artykułów drogeryjno-kosmetycznych w Polsce. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2009-2011”, wartość rynku ... kosmetyki to towary, w przypadku których bardzo dużą rolę odgrywa reklama, wykreowany wizerunek marki oraz przywiązanie do danego produktu i raz osiągniętego standardu ...
-
Ekologiczne warzywa podbijają rynek
... była do naszego kraju importowana. Problem ten wynika z faktu, że w Polsce wciąż jest mało producentów ekologicznych, zarówno rolników, jak i przetwórców. ... i 30 proc. ze środków RP). W wachlarz działań objętych wsparciem wchodzą m.in. reklama w telewizji, radiu, prasie, udział w targach i wystawach, prowadzenie szkoleń, seminariów i konferencji. ...
-
Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć
... Polsce, gdzie koncerny spożywcze mają pełną swobodę, widoczny jest wzrost liczby reklam kierowanych do dzieci. Dzieci biorą dosłownie każdy przekaz i nie potrafią krytycznie ocenić treści. - Reklama ...
-
Lofty - moda czy opłacalna inwestycja?
... reklama. Nic tak nie przyciąga kolejnych zainteresowanych, jak sąsiedztwo znanego aktora, artysty, dziennikarza, prezentera telewizyjnego czy celebryty. Ten czynnik ma znaczny wpływ na wzrost cen loftów. Choć moda na lofty w Polsce ... mieszkaniu. Lofty cieszą się coraz większą popularnością również w Polsce, zwłaszcza wśród młodej klasy średniej (w ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... proc. konsumentów planujących otworzyć konto bankowe – powiedział Rafał Benecki, Główny Ekonomista ING Banku Śląskiego. Z badania „Finansowy Barometr ING” wynika, że w Polsce, a także w Rumunii i Turcji, media społecznościowe cieszą się względnie wysokim wskaźnikiem zaufania w porównaniu z Europą Zachodnią. Według nas, może to wynikać ze ...
-
Ubezpieczenia 2015: nie tylko BLS i Solvency II
... z nich. Na dynamikę branży wpływały trendy zarówno ogólnoeuropejskie, jak i lokalne. W całej Unii Europejskiej rośnie rola klientów i konsumentów, postępuje cyfryzacja, natomiast w Polsce wciąż zmagamy się z niskim zaufaniem do instytucji finansowych oraz wojną cenową. Sytuacja polskiego sektora finansowego, w tym segmentu ubezpieczeń, jest bardzo ...
-
Za nadużywanie alkoholu płacą niepijący
... pod wpływem alkoholu lub narkotyków. Alkohol jest zbyt łatwo dostępny W Polsce mimo olbrzymich problemów społecznych, jakie rodzi nadużywanie alkoholu, ... ograniczeń co do zagęszczenia punktów sprzedaży alkoholu. W internecie oraz w mediach społecznościowych dopuszczona jest reklama piwa, nie ma także problemu ze sprzedażą alkoholu w celach ...
-
Lista Najlepszych Miejsc Pracy Polska 2013
... informatyczne 3 Philips w Polsce Produkcja - sprzęt elektryczny 4 UBS Poland Service Centre Usługi profesjonalne Ranking "Najlepszych Miejsc Pracy Polska 2013" wyróżnienia w kategorii firm zatrudniających poniżej 50 osób 1 EDP Renewables Polska Produkcja - energetyka 2 Mundipharma Polska Sp. z o.o. Usługi profesjonalne - reklama i marketing Konkurs ...
Tematy: -
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... użytkowników Facebooka. Biorąc pod uwagę rosnącą liczbę użytkowników serwisu Marka Zuckerberga w Polsce, deklaracje tego typu są dość ryzykowne i zdecydowanie je odradzamy. Wielka ... promocji na bukiety róż, goździków i frezji, oraz związana z Dniem Dziecka reklama obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki z bananami”). Tesco oraz ...
-
Barometr e-commerce 2016
... będą najsilniej stymulowały wzrost przychodów sklepów internetowych. – Rynek e-commerce w Polsce w 2016 roku wzrośnie o 15 proc. i osiągnie wartość 35,8 mld złotych, ... handlu internetowego i e-sklepów: Marketing 3.0 – predictive marketing, attribution i reklama natywna Handel transgraniczny Dostawa tego samego dnia (Same-Day Delivery) Social ...
-
11 listopada, czyli dzień wielkich wyprzedaży w Chinach
... sprawiają, że 11 listopada najwięksi gracze na chińskim rynku osiągają obroty w wysokości kilkunastu miliardów dolarów. Dla porównania - roczne obroty wiodącej w Polsce platformy handlowej zamykają się w niespełna 20 mld zł. Łatwe, kuszące i przystępne Na Aliexpress, Tomtop, Banggood, Gearbest i innych azjatyckich portalach sprzedażowych ...
-
Linki sponsorowane w NetSprint
... internetowych osiągnąć mają 7mld USD . Wraz z dalszym wzrostem wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy, również w Polsce reklama w wyszukiwarkach powinna się cieszyć coraz większą popularnością.
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek SEM w Polsce powinien być wart 190 mln złotych. Działająca przy IAB Polska ... staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez największe portale i sieci reklamowe. W Polsce rozwija się ona od niedawna ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... i innego rodzaju stron WWW. O popularności blogów niech świadczy ich liczba. W samej Polsce istnieje prawie 2,5 miliona blogów, choć specjaliści wskazują, że tylko co ... musi stwarzać wrażenie kanału komunikacji nieco mniej oficjalnego niż strona internetowa. Reklama Blog firmowy pozwala na prowadzenie działań marketingowych w sposób mniej szablonowy ...
-
Ochrona konsumenta w UE
... .11.br. konferencji pt. „Networking, czyli jak sieci współpracy UE pomagają konsumentom i przedsiębiorcom”, zorganizowanej przez Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce oraz Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego. „Na co dzień stykamy się ze skargami konsumentów na zagubienie bagażu przez ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2015
... Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Powoli rośnie też zainteresowanie bursztynem w Polsce. Łączony z innymi kamieniami, oprawiany w złoto czy srebro przyciąga miłośniczki eleganckiej biżuterii. ... z biznesem dostrzegły piękno bursztynu i zaczęły go nosić. Byłaby to najlepsza reklama dla naszej branży, bo rynek bursztynu opiera się na modzie i ...
-
Usługi reklamy: sprzedaż zagranicę a rozliczenie VAT
... się siedziba działalności gospodarczej usługobiorcy. Zatem w sytuacji, gdy reklama umieszczana jest w czasopiśmie na zlecenie zagranicznego podatnika, usługa będzie opodatkowana w kraju, gdzie nabywca posiada siedzibę, czyli usługa nie będzie podlegała opodatkowaniu w Polsce. Usługę należy udokumentować fakturą, o której mowa w § 26 rozporządzenia ...
-
Shopper marketing
... konsumenci zaczynamy właśnie w Polsce dojrzewać do samodzielnego decydowania o swoich wyborach zakupowych. Jako marketerzy musimy więc tę tendencję brać pod uwagę w działaniach. Shopper marketing nieustająco pozostaje topowym tematem w komunikacji i marketingu w ogóle. Od czasu, kiedy zmierzono i udowodniono, że sama reklama ma ograniczony wypływ ...
-
Klauzule niedozwolone w branży finansowej
... do niego „655 skarg konsumenckich dotyczących przedsiębiorców funkcjonujących na rynku usług finansowych w Polsce”. W rejestrze klauzul niedozwolonych, który prowadzi UOKiK, znajduje się ponad 460 wpisów związanych jedynie ... Fundusz Hipoteczny Dom. UOKiK uznał, że firma ta reklamowała swoje usługi, udając, że jej reklama jest urzędowym komunikatem, ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... jednak tylko umiarkowany poziom otwartości konsumentów na przekaz reklamowy. Są one najważniejszym typem urządzenia ekranowego dla konsumentów wieloekranowych w Rosji, Polsce i Czechach. Tablety mogą stać się kanałem budującym wyróżnialność, a niemal połowa użytkowników tabletów korzysta z nich równocześnie z oglądaniem telewizji (49%). Szczyt ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... reklama oparta o geolokalizację to czynniki wywierające największy wpływ na zwiększenie wyników sprzedaży. Tak przynajmniej ... jest już nieuniknione. Według najnowszych danych, smartfony stanowią prawie połowę wszystkich telefonów komórkowych w Polsce. Wraz ze wzrostem ich popularności, zwiększa się zapotrzebowanie na strony i aplikacje mobilne. Jednak ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... wzrosły aż dwukrotnie. Połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców finansowych w Polsce. ING nie oddaje pozycji lidera Od kwietnia do czerwca 2014 roku ... usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników i czasopism ...
-
Niechciane reklamy? Zostań Robinsonem
... . Funkcjonują we wszystkich krajach UE, Norwegii oraz Islandii, za wyjątkiem: Litwy, Rumunii, Bułgarii oraz Węgier. Lista Robinsonów w Polsce System ochrony prywatności konsumentów działa w Polsce pod nazwą Lista Robinsonów, prowadzony jest przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Wszyscy, którzy mają już dość bezpośrednich form ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies wynika, że w 2016 roku wydano na nią w Polsce przeszło 155 mln ... wynieść ponad 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą dokonano zakupu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2019
... standardów. Z najnowszych statystyk Eurostatu wynika, że niemal co trzeci najemca w Polsce mieszka w przeludnionym mieszkaniu. Wg Bartosza Turka, głównego analityka HRE ... krajach sytuacja jest jeszcze gorsza... Z danych Eurostatu wynika, że w 2018 roku w Polsce prawie 65 proc. najemców zajmowało lokale przeludnione (według europejskich standardów ...
-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
... zakupów w obsługiwanych przez nie przesyłkach się zwiększa. Rośnie zainteresowanie zakupami online - w Polsce o 26 proc., jak szacuje firma PMR - a jednocześnie, ze względu na ... bezprecedensowych wzrostów. Analiza firmy PMR wskazuje, że wartość sprzedaży online w Polsce w pierwszej połowie 2020 r. zwiększyła się o 26 proc. w porównaniu z rokiem ...
-
Rynek wewnętrzny 2004
... roku sektor usług wytworzył w Polsce prawie 66% wartości dodanej całej gospodarki, dając miejsca pracy dla ponad 55% pracujących ... zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie architektury i inżynierii oraz reklama. W strukturze podmiotów świadczących powyższe usługi dominującą rolę odgrywają jednostki małe z ...
-
Apteka godna zaufania
... w czerwcu 2005 roku na reprezentatywnej grupie 23 592 respondentów w 13 europejskich krajach: w Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Niemczech, na Węgrzech, w Holandii, Polsce, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii. W Polsce w badaniu uczestniczyło 995 osób.
-
Chronimy dzieci czyli internet tylko w nocy
... gry wideo i programy komputerowe, radiofonia i telewizja, prasa, komiksy, portale internetowe, reklama zewnętrzna, trwałe nośniki muzyki oraz filmy, umożliwiający ... pozyskiwania informacji? - pyta Waglowski, zastanawiając się jednocześnie jak mógłby wyglądać w Polsce internet, po wejściu w życie owej ustawy bez poprawek. I rzeczywiście, internet ...