-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... 14 stycznia do 31 lipca 2014 r. zabroniona jest reklama zawierająca informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi się do funduszy. Zakaz ten ma ... cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... roku. Najdroższym pod względem kosztu emisji spotem była natomiast reklama Biedronki informująca o loterii zdrapkowej. Święta nadeszły w listopadzie Od października ... Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Tajemnica handlowa a koszty podatkowe firmy
... , że wydatek udokumentowany tą fakturą w istocie dotyczył reklamy spółki, a nie tylko działalności marketingowej. Poza omawianymi wydatkami (reklama) ma to nawet większe znaczenie: Przykład Podatnik poniósł wydatki na tajne badania rozwojowe, które rozpoznał, jako koszt pośredni, służący zachowaniu źródła przychodu poprzez wprowadzenie nowych ...
-
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
... w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). ... – podczas gdy wartość wydatków zgrupowanych branż FMCG spadła o około 15%, wydatki na dobra trwałe, pomimo znacznego spowolnienia, utrzymały znak dodatni. IAB Polska podkreśla ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... się w 70-80 tys. zł - powiedział prezes OSM Chojnice. Według Expert Monitor, wydatki cennikowe SM Mlekpol na markę Łaciate w 2008 roku wyniosły 13,6 ... , że reklama tworzy pozytywny wizerunek reklamowanej grupy produktów, nawet jeżeli nie będzie to reklama specyficznej marki lub producenta. Jednocześnie 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ogólna ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... reklamy jest ta zamieszczona w Internecie, kolejno 36% reklama w telewizji, natomiast na trzecim miejscu plasuje się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych. Mailingi ... bardziej wydajna i zautomatyzowana. Wszystko po to, aby ograniczyć niepotrzebne wydatki, czyli obniżyć nakłady inwestycyjne i zredukować koszty operacyjne, komunikować się ...
-
Czego nie zaliczymy do kosztów podatkowych prowadząc bloga?
... prowadzonego przez Wnioskodawczynię portalu/bloga celem promowania swoich produktów przez potencjalnych reklamodawców. Poniesione przez Wnioskodawczynię wydatki z tytułu prowadzenia portalu/bloga należy ocenić, jako wydatki mające charakter osobisty, niespełniające kryterium celowości, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... sprzedażą napojów spirytusowych. Ponieważ nie dla wszystkich krajów da się podzielić wydatki przemysłu spirytusowego według branż, w których one trafiają, nie można dokładnie określić ... produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu ...
-
Kalendarz z logo firmy: rozliczenie VAT 2013
... i sprowadza się do nakreślenia granicy między pojęciami „reklama” i „reprezentacja”. Ustawy podatkowe nie zawierają definicji tych pojęć, mówią natomiast, że tylko wydatki reklamowe mogą być zaliczone w ciężar kosztów podatkowych. Reklama jest kosztem podatkowym, a reprezentacja nie Wydatki o charakterze reklamowym mogą stanowić koszt podatkowy ...
-
Promocja w segmencie B2B
... Polska). Rynek zarówno jeśli chodzi o zasięg, jak i wydatki reklamowe – wykazuje tendencje wzrostowe. Z narzędzi reklamy internetowej w przypadku kampanii do segmentu B2B, oprócz tradycyjnych bannerów, dość często wykorzystywane są artykuły sponsorowane, mailingi oraz reklama w newsletterach, lecz głównie w serwisach tematycznych, takich jak Infor ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... ceny reklam w mediach zdecydowali się skoncentrować swoje wydatki wiosną i jesienią - tłumaczy Jarosław Roszkowski, dyrektor mediów Starlinku. Po trzech kwartałach br. najwyższą dynamikę, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, odnotowała reklama internetowa (+ 49,1 proc.) oraz reklama kinowa (+ 25,4 proc.). Na dalszych pozycjach ...
-
Amortyzacja a środki trwałe służące reklamie
... stawki amortyzacji? Obecnie jednym z nieodłącznych elementów prowadzonej działalności gospodarczej jest prawidłowa reklama zarówno samej firmy jak i sprzedawanych przez nią towarów i usług ... i oświetlone litery składające się na nazwę firmy oraz jej logo. Wydatki takie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu. W przedstawionym przykładzie ...
-
Polski e-konsument 2010
... (np. gazeta.pl) oraz w gazetkach sklepowych. Reklama w telewizji jest źródłem informacji średnio dla co siódmego, a reklama w prasie – średnio dla co dziesiątego e-konsumenta ... częściej kierują się przyzwyczajeniem i zwracają uwagę na osobę usługodawcy. Średnie miesięczne wydatki na usługi finansowe, które ponoszą e-konsumenci wynoszą 361,48 zł. ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... na rzecz mistrzostw stracić mają też inne wydarzenia kulturalne, m.in. z uwagi na wydatki związane z EURO nie odbędą się w tym roku Wianki w Krakowie. ... 339 materiałów zawierających frazy, m.in. „miasto wolne od futbolu”, „ustawa o przejezdności”, „hiszpańska reklama Coca-Coli EURO 2012”, itd. 484 materiały dotyczy promocji miast-gospodarzy imprezy. ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na sektor mobile wyniosą 8,36 mld ... że w przestrzeni mobilnej, zwłaszcza w kanałach social media najlepiej sprawdza się reklama natywna, stanowiąca przekaz reklamowy dopasowujący się do przestrzeni, w której zostaje umieszczony ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... polskim rynku e-commerce. Oto kluczowe wnioski płynące z tej analizy. Wydatki na reklamę w internecie w górę Wartość oglądanych przez nas w internecie reklam ... zmieniają też media społecznościowe. Również w nich reklamodawcy są coraz bardziej obecni. W ubiegłym roku reklama w social mediach zanotowała prawie 100 proc. wzrost wydatków. Tomasz Tybon, ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy także w przypadku: radia (+7,7%), telewizji (+6,3%), reklamy kinowej (+5,8%) oraz reklamy zewnętrznej (+4,9%). Traciły jedynie magazyny i gazety. Pierwszy raz od kilku lat wydatki na reklamę w magazynach spadały mocniej niż wydatki w gazetach ...
-
MF: Usługi gastronomiczne w koszty podatkowe firmy
... reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodów, chyba że reklama prowadzona była w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób ... FSK 2571/10 i II FSK 2572/10). Odnotowano również orzeczenia sądów administracyjnych uznające wydatki na poczęstunki, zakup żywności i napojów, korzystanie z usług gastronomicznych za ...
-
Grupa międzynarodowa: spotkanie a koszty podatkowe
... iż „gdy głównym celem organizacji spotkania General Seels Meeting jest między innymi reklama produktów oferowanych przez Wnioskodawcę (w stosunku do menadżerów głównych klientów międzynarodowych), czy ... , czy takie wydatki mogą zostać przez organy podatkowe uznane za wydatki o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy PDOP tj. za wydatki na ...
-
Szkolenie kontrahentów jako koszty podatkowe firmy
... wrażenia. W pierwszym przypadku, to znaczy kiedy głównym celem organizowanych konferencji szkoleniowych jest zwiększanie świadomości odbiorców czy wręcz sama reklama oferowanych towarów lub usług, wydatki na organizację tych wyjazdów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. W drugim przypadku, gdy głównym zamierzeniem wyjazdu zagranicznego ...
-
Ulga termomodernizacyjna - kiedy, dla kogo i jak odliczyć
... może dokonać odliczenia. Oznacza to, że właściciele kilku domów mogą zsumować wydatki. Jak skorzystać z ulgi podatkowej? Podatnik korzystający z ulgi termomodernizacyjnej, chcąc uzyskać zwrot ... zł rocznie, nie będą mogli z takiej ulgi skorzystać.” – mówi Maciej Humeniuk. REKLAMA Przekaż 1,5% podatku Fundacji Dr Clown i spraw, by mali pacjenci znów ...
Tematy: ulga termomodernizacyjna, termomodernizacja, fotowoltaika, instalacja fotowoltaiczna, wymiana pieca, pompy ciepła, pompa ciepła, docieplenie domu, ocieplenie budynku, wentylacja domu, rekuperator, kolektory słoneczne, wymiana okien, odliczenia podatkowe, prawo do ulgi, ulgi podatkowe, odliczenie ulgi, rozliczenia z urzędem skarbowym, rozliczenia podatkowe -
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... ubiegłego. Wydatki na pozostałe media spadły. Gazety i magazyny odnotowały spadki o 0,2% i 0,3% w 1kw. 2011 roku do poziomów 143mln i 179mln złotych. Wydatki na kino i ... Najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. Największą dynamikę wykazała reklama w stacjach krajowych, rosnąc aż o 32% w stosunku do I kwartału 2010 ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... dyskontach. Jedną z najczęściej emitowanych kreacji telewizyjnych w badanym okresie była reklama z udziałem Mariana Owerko, szefa firmy Bakalland. W wizerunkowej kampanii, w ... Piotr i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Internetowa strona firmowa jest kosztem uzyskania przychodu
... należny fiskusowi podatek dochodowy. Przy rozkręceniu biznesu pomaga dobra reklama, ale przydaje się również i w późniejszej fazie życia firmy, kiedy zgromadziliśmy już ... kosztów uzyskania przychodów. Takie wydatki nie zostały również wymienione w art. 23 ustawy o PIT. Firma w internecie a wydatki w kosztach Zaprezentowanie biznesu w sieci ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... . Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże ... . Informacje O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Sprzedaż nieruchomości w PIT-39 za 2020 r.
... odsetki od kredytu. Nakłady, które zwiększyły wartość nieruchomości, to z kolei przykładowo wydatki na modernizację lokalu. Ich wysokość ustala się na podstawie faktur ... będzie uprawniony do złożenia w urzędzie skarbowym korekty PIT-39 oraz wniosku o stwierdzenie nadpłaty. REKLAMA Przekaż 1,5% podatku Fundacji Dr Clown i spraw, by mali pacjenci znów ...
Tematy: PIT-39, sprzedaż mieszkania, sprzedaż domu, cele mieszkaniowe, sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat, podatek od sprzedaży mieszkania lub domu, podatek od sprzedaży nieruchomości, podatek od sprzedaży mieszkań i domów, zeznania roczne, zeznania podatkowe, zeznanie podatkowe, zeznanie roczne, PIT-y, ulgi podatkowe, ulga mieszkaniowa, PIT 2020, rozliczenie roczne 2020, podatki 2020, rozliczenie roczne -
Odliczenie VAT od reprezentacji dla odważnych
... ustawodawcy jest sprzeczne z przepisami unijnymi. Dlaczego? Otóż przed zmianą przepisów ustaw o podatku dochodowym rozróżniano wydatki na reprezentację i reklamę o charakterze publicznym i niepublicznym. Wtedy to reklama publiczna w całości stanowiła koszty uzyskania przychodów, natomiast niepubliczna i reprezentacja były tym kosztem do wysokości ...
-
Kiedy upominki świąteczne w koszty firmy?
... świetle powyższego, poniesione przez Wnioskodawcę wydatki na zakup prezentów przekazywanych wybranym kontrahentom podczas dwustronnych spotkań, stanowią wydatki o charakterze reprezentacyjnym i na ... ma żadnych ograniczeń w zaliczeniu poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodów. Reklama to również pojęcie bez definicji ustawowej. Słownik ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... dolarów, z których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. o 5,4 proc rdr i wyniosą 460,3 mln dolarów, podczas gdy środki przeznaczone na zakup powierzchni reklamowej w modelu programmatic ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... (promocja cenowa, ekspozycja, degustacje itp.), a jaka przed sklepem, czyli typu „pre – store” (reklama telewizyjna, billboardy, eventy itp.). Zdobycie takiej wiedzy umożliwia rozważanie i ... produkty i ich marki, zakupioną ilość i wielkość opakowań, jak również pytania o wydatki nie wyczerpują rzecz jasna całego spektrum zagadnień, jakie można i w ...
-
Product placement w Internecie?
... nie tylko kreacji artystycznej, ale także ogromnego nakładu finansowego. Na takie wydatki nie może sobie pozwolić większość producentów branży FMCG. Pieniądze to ... do młodych ludzi, wykorzystuje je jako jeden z głównych kanałów komunikacji. Reklama od kuchni W promocji firm z branży FMCG w Internecie może pomóc współpraca z portalami kulinarnymi ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... nie ma konceptu jak to zrobić. Są deklaracje, milionowe wydatki na badania i projekty. Znana jest reklama Polski z hydraulikiem, ale reklamą wizerunku kraju się nie ... Takie podejście nie jest w naszym kraju ani popularne, ani uznawane za wartościowe. Reklama i działania PR są traktowane za skuteczne narzędzia przekonywania o wartości produktów i usług ...
-
Zmiany w kredycie konsumenckim
... z ubezpieczeniami przy zwrocie kredytu może być problem. Klient ma szansę odzyskać wydatki na ubezpieczenia sprzedawane, jeśli od ich zakupu będą zależały warunki ... niezbędne. W sytuacji, gdy nie da się wstępnie ustalić kosztu ubezpieczenia, reklama powinna zawierać informację o konieczności zakupu ubezpieczenia tuż przy rzeczywistej rocznej ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... % swoich budżetów na kanały, które jeszcze 5 lat temu nie istniały, do 2019 te wydatki zwiększą się do 40%. W ciągu ostatnich 2 lat nastąpiła wręcz eksplozja w używaniu nowych kanałów takich jak reklama video, SMS, aplikacje mobilne, wyszukiwarki płatne i bezpłatne. High performers 12,8 razy częściej ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... pracy. Większą dynamikę widać w budżetach - połowa firm posiada środki na wydatki zewnętrzne w tym obszarze i niemal 1/3 zwiększyła kwoty przeznaczone na współpracę z zewnętrznymi ... (71 proc. wskazań) oraz udział w targach branżowych i tworzenie stoisk (63 proc.). Reklama internetowa jest dopiero na trzecim miejscu z wynikiem 60 procent. Czwarte i ...