-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... już około 26 proc. użytkowników smartfonów (ponad dwa razy więcej niż w 2012 roku i o 4 pp. więcej niż w 2015 roku) w ciągu danego tygodnia ... w najbliższych latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy już ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... spadek, choć porównując 18% udziału w pierwszej połowie 2016 r. do rekordowych 26% w 2012 r., możemy mówić już o pewnej tendencji. Reklamodawcy wybierali najczęściej TVN, Polsat i TVP ... całostronicowy, który umożliwia dłuższy i pełniejszy kontakt z przekazem. Dodatkowo cykl życia reklamy prasowej jest dłuższy niż w innych mediach, a wiele tytułów ma ...
-
Gorsza sytuacja na rynku nieruchomości
... producentów materiałów budowlanych, funduszy inwestycyjnych, ale również mediów żyjących z reklamy, większej sprzedaży i oglądalności. Problem jak widać dotyczy wszystkich, również ... idzie spadną ich ceny; Poprawi się infrastruktura (również dzięki inwestycjom na Euro 2012), co zwiększy popyt na domy i osiedla budowane poza miastem. W dalszej ...
-
Cyfryzacja a wolna konkurencja
... dotowania dekoderów przez państwo) w zamian za zamknięcie rynku telewizji cyfrowej do 2012 r. Zamknięcie telewizji cyfrowej polegałoby na przyznaniu monopolu na obsługę multipleksów cyfrowych firmie ... traciła rynek na rzecz konkurencyjnych platform prywatnych. Sam rynek reklamy telewizyjnej jest obecnie wart ok. 1 mld euro. Do tego dochodzą zyski ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... Europy i Australię. Przyrost liczby użytkowników w ciągu pół roku (badanie z 2008) wyniósł 15%. W 2012 będzie przypuszczalnie 57 mln ‘runautów’, w tym 31 mln obywateli Rosji. Co pociąga ... $. Wiodącymi reklamodawcami Runetu pozostają koncerny samochodowe (24 mln $). Wśród najważniejszych graczy na rynku reklamy kontekstowej w Runecie niezmiennie są ...
-
Czym są naming rights?
... ’ Prudential zawierająca tablicę z historią firmy, apartament dla gości oraz liczne reklamy telewizyjne dookoła. Firma telekomunikacyjna Sprint, właściciel nazwy areny Kansas City przez najbliższe ... lat. w grudniu 2009r. władze Miasta Gdańsk sprzedały poprzez spółkę BIEG 2012 prawa do nazwy stadionu Euro2012 (wcześniej Baltic) firmie PGE Polska ...
-
Sprzedaż alkoholu - nowe restrykcje?
... było np. rzucić - przypomina Adam Olkowicz, przewodniczący Zespołu ds. Euro 2012. Nowe pomysły Ministerstwa Zdrowia idą jednak w kierunku większych niż dotąd restrykcji. Oprócz zakazu sprzedaży na stadionach, dodatkowe obostrzenia dotyczyć mają reklamy piwa. Będzie ona mogła w telewizji pojawić się dopiero po 23 ...
-
Bezrobocie w Polsce i UE okiem PKPP Lewiatan
... częściowo z funduszy unijnych; wiele z nich związanych jest bezpośrednio z Euro 2012. Powstanie również kilka dużych obiekty handlowe. Niezmienny rozwój obserwujemy w branży informatycznej i ... i pozostali budowlańcy. W dobrej sytuacji są również eksperci od reklamy i sprzedaży w internecie, programiści, a także coraz bardziej popularni, moderatorzy ...
-
Ustawa refundacyjna wg Centrum im. A. Smitha
... nowe podatki oraz, niekiedy absurdalne, zakazy i kary finansowe np.: zakaz reklamy aptek i jakichkolwiek działań marketingowych czy ułatwień dla klienta, podczas gdy ... ceny leku refundowanego). Według prognoz ekspertów, poprzez wprowadzenie w życie zapisów projektu ustawy, w 2012 roku dopłaty pacjentów do leków wzrosną o ok. 18 procent, co zwiększy ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... tego portalu. Mają nadzieję, że Google Plus zaoferuje im ciekawe narzędzia w zakresie promocji i reklamy. Oczywiście efekt nowości również odegrał i będzie odgrywał olbrzymia rolę. Wielu ... Ma oddziaływać emocjami na masy. Prezes Google ujawnił, że na początku 2012 roku usługa Google TV będzie aktywna w Europie. W pierwszej kolejności skorzystają z ...
-
Spam w XII 2011 r.
... gwiazdkowe, poza tym nie dokonują zbyt wielu zakupów. Firmy rozsyłające reklamy są świadome takich sezonowych fluktuacji i nie angażują się w bezproduktywne kampanie marketingowe. ... więcej, wiele z nich przypominało powiadomienia o rejestracji zamówienia ze sklepów online. W 2012 r. odsetek szkodliwego spamu w ruchu e-mail nie zmniejszy się; wręcz ...
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... społecznościowym. Niemałe znaczenie ma także działalność reklamowa - ocenia się, że same wydatki na płatne reklamy to suma rzędu 700 mln euro. Intensyfikacja działań marketingowych przekłada się dodatkowo ... wartości dodanej brutto oraz tworzonych miejsc pracy. Analiza została przeprowadzona pomiędzy listopadem 2011 r. a styczniem 2012 r. i odnosi się ...
-
Kredyty hipoteczne: Nordea i ING liderami sprzedaży
... już w BOŚ nie zmieniły się wcale, a w BPH stopniały. Weź kredyt – zachęcają liczne reklamy. Ale czy na pewno w każdej takiej kampanii chodzi o zwiększenie sprzedaży pożyczek ... Bank i Millennium. W BOŚ pula kredytów nie zmieniła się, a w BPH spadła. Plany na 2012 Jak zapowiada się ten rok? Z informacji uzyskanych przez Komisję Nadzoru Finansowego ...
-
Agora zwalnia pracowników. Grupowo
... firm reklamy zewnętrznej w Polsce. Wyniki finansowe Agory, pomimo solidnej pozycji na polskim rynku mediów, pogarszają się. Agora osiąga gorsze wyniki finansowe niż w latach ubiegłych pomimo tego, że jej media zajmują relatywnie dobrą pozycję rynkową. Przychody Grupy Agora wyniosły w I półroczu 2012 roku 564 ...
-
Notowania złota na stałym poziomie
... (w listopadzie 2011 roku) dotarły w okolice 1800 dolarów za uncję. Następne odbicie z lutego 2012 roku było słabsze, a kolejnego wciąż nie widać. W połowie maja tego roku ceny ... , z usług której korzystamy. Mimo rozgłosu wokół afery Amber Gold, wciąż można natknąć się na reklamy kuszące krociowymi zyskami. Lepiej omijać je z daleka, a na inwestycję ...
-
Firmy bez strategii w social media
... mają, a tymi którzy nie mają „strategii cyfrowej” powiększyła się znacznie w 2012 roku. Wydaje się niezwykłe, że 22% ankietowanych firm nie ma żadnej ... – częściowa integracja – wyłącznie wybrane elementy, 6,2% – brak integracji. Integracja działań PR, reklamy ATL i strategii w mediach społecznościowych: 25,6% – pełna integracja, 58,5% – częściowa ...
-
Polscy rodzice a żywienie dzieci
... podążać za trendami w ich żywieniu, połowa rodziców dzieci młodszych (do 8 lat) twierdzi, że zwraca uwagę na reklamy produktów żywnościowych dla dzieci. Dzieci wybierają batony 96 proc. rodziców twierdzi, że ich dzieci jedzą regularnie ... jest realizowane na próbie reprezentatywnej Polaków (825 osób). Ostatni pomiar został przeprowadzony w lipcu 2012 ...
-
Szkodliwe oprogramowanie ransomware coraz aktywniejsze
... i jest wprowadzany do komputera techniką drive-by download, stealth download lub po kliknięciu przez użytkownika zainfekowanej reklamy. Zdarza się również dystrybucja za pośrednictwem poczty elektronicznej. W roku 2012 oprogramowanie ransomware było często wykorzystywane we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Komunikaty ...
-
Czym jest branded content?
... na forum, wysyłać e-maile. Nadmierna informacja o marce jest zbędna. Branded content – najgorętszy dziś termin w marketingu A.D. 2012. Jego ranga jest już tak duża, że na ostatnim festiwalu reklamy w Cannes po raz pierwszy przyznano nagrody w kategorii Branded Content & Entertainment. Czym tak naprawdę jest, jakie ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... pożądanym serwisem w ubiegłym roku w 12 z 14 przebadanych krajów (oprócz Rosji i Japonii), na drugim miejscu znalazł się YouTube (badanie Deloitte, grudzień 2012 r.). Smartfony i tablety zrewolucjonizowały nie tylko rynek telekomunikacyjny, ale także medialny i technologiczny. Coraz większa ich popularność mogła stwarzać wrażenie, że niebawem ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... oznacza najchętniej wybieranego. Mamy więc do czynienia z interesującą nowinką metodyczną w zakresie badania „chęci”. Informacje o raporcie Raport obejmuje okres od 1 września 2012 do 31 stycznia 2013 roku. Analizie poddano ponad 12,8 tysięcy materiałów internetu wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy produktów ...
-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
... nieuczciwego sprzedawcę. Do tej grupy należą też konsumenci, którzy dokonują zakupów spontanicznie, częściej pod wpływem reklamy telewizyjnej niż własnej analizy cen produktów – zauważa Gordon. Jak pokazują wyniki, 72 proc. respondentów deklaruje, że kiedykolwiek zrobiło zakupy przez internet. Badanie przeprowadzono w grudniu 2012 roku.
-
Urzędy skarbowe w Warszawie tropią podatników
... 2012 roku otrzymała wezwanie z urzędu skarbowego w sprawie wyjaśnienia PIT-u 36 za 2010 rok. Zebrała więc kopie dokumentów i udała się do wskazanego pokoju swojego urzędu. Zdenerwowana, ponieważ PIT wypełniła pani z biura rachunkowego. Urzędniczka lakonicznie poinformowała panią M., że nie odprowadziła podatku dochodowego od reklamy ...
-
Kredyty konsumpcyjne w natarciu
... do banku, któremu ufa Jak wynika z badań TNS, jednak to nie reklamy decydują o wyborze kredytodawcy. Na pierwszym miejscu znalazło się zaufanie do marki (35 ... 5 proc. dla kredytów z lat 2008 i 2009 do 2,3 proc. dla akcji kredytowej z roku 2012. Z kolei kredyty ratalne, których sprzedaż w latach 2009 i 2010 rosła, obniżyły swą szkodowość z 3,9 proc. ...
-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... na Facebooku niż na każdej innej stronie internetowej. 27% osób, które kupuje samochody, „klika” na ich reklamy na Facebooku. Liczba tych kliknięć wzrosła od października 2012 roku do kwietnia 2013 ponad dwukrotnie - z 16% do 39%. Równocześnie sam internet odgrywa coraz ważniejszą rolę ...
-
Big Data w firmie
... że poza wielką chęcią nie dzieje się z tym nic specjalnego. W kwietniu 2012 r. firma Experian przeprowadziła badania, z których wynika, że ponad 80 proc. ... działa lepiej. Jaki formularz rejestracji jest bardziej skuteczny oraz jaka forma reklamy display generuje więcej konwertującego ruchu. Poza tym, gdziekolwiek możesz, wykorzystuj personalizację ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... komórkowych: NJU Mobile, MTV Mobile, Virgin Mobile, Red Bull Mobile w okresie od 13 sierpnia 2012 do 13 sierpnia 2013 roku. Z kolei wydatki reklamowe firm z branży telefonii komórkowej zbadano ... oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01 stycznia a 31 ...
-
Spłata (prywatnego) kredytu: odsetki a koszty firmy
... 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 361 ze zm.), kosztami uzyskania przychodów są wszelkie koszty ... , obsługę prawną, ubezpieczenie, świadczenia na rzecz pracowników, koszty promocji i reklamy. Przy ustalaniu kosztów uzyskania przychodów, każdy wydatek - poza wyraźnie wskazanym w ustawie ...
-
Tożsamość w sieci
... sprawę z istnienia marketingu ukierunkowanego – aż 82% spośród nich wie, że reklamy, które widzą na ekranie, mogą być dobierane na podstawie ich historii wyszukiwania ... Leader Marketing & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od listopada 2012 do marca 2013 MasterCard przeprowadził badanie jakościowe i ilościowe wśród konsumentów w dziewięciu ...
-
Umowa leasingu operacyjnego: opłata wstępna w koszty
... zm.). Zgodnie z art. 17a pkt 1 tej ustawy w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2012 r.: ilekroć w rozdziale jest mowa o umowie leasingu – rozumie się przez to ... administracyjne, wydatki na utrzymanie obiektów, obsługę prawną, ubezpieczenia, koszty promocji i reklamy. Wobec powyższych wskazań należy stwierdzić, że związek poniesionego wydatku w ...
-
Jakie będą zakupy świąteczne 2013?
... pomocą komórki 28% - w Internecie Byle nie za wcześnie - 57% konsumentów na świecie uważa, że świąteczne reklamy pojawiają się zdecydowanie za szybko. Podzielony świat - Skutki kryzysu ekonomicznego są nadal ... czy Chiny konsumenci wierzą, że ich tegoroczne zakupy będą bogatsze niż w 2012 roku. Ile wydamy w te Święta? - 667 dolarów – tyle przeciętnie ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 października a 31 grudnia 2013 roku. Agnieszka Kalbarczyk
-
W 2014 r. ulga remontowa tylko w ramach praw nabytych
... - składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2017 r.; od dnia 1 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2013 r. - składa się nie później niż do ... tworzyw sztucznych — wyłącznie elementy izolacyjne dla Budownictwa 71 ex 27.40.24.0 Reklamy świetlne, podświetlane tablice i znaki informacyjne i podobne — wyłącznie tablice i gabloty informacyjne budowlane ...
-
Comperia.pl na Głównym Rynku GPW
... z rynkiem internetowej reklamy efektywnościowej. Spółka osiąga również przychody z umieszczania na swoich portalach reklam wizerunkowych instytucji finansowych. Portale prowadzone przez Spółkę cieszą się bardzo dużą popularnością. W 2010 roku liczba odwiedzin portali prowadzonych przez Spółkę wyniosła 2,3 mln, w 2011 roku 4,3 mln, a w 2012 roku ...
-
Ataki hakerskie na firmy. Pracownicy nieświadomi zagrożenia
... 88% firm doświadczyła ataków hakerskich w 2013 roku (wzrost o 50% w stosunku do 2012 r.). Do najbardziej zagrożonych miejsc w sieci należą: Facebook i YouTube. W 2013 roku ponad ... były dane instytucji finansowych, kody zdalnego dostępu do danych finansowych, reklamy znanych produktów. Aby skutecznie bronić się przed atakami hakerów należy ...