-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... poprzednich latach był jednym z najbardziej aktywnych. W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2012 r. z możliwości reklamy wielkoformatowej skorzystało 279 firm. Rok wcześniej było ich 255 (wzrost o 9,4%). Równocześnie średni budżet reklamowy firm, które skorzystały z reklamy wielkoformatowej, wyniósł 238 252 zł. Oznacza to spadek o 2,6%. Jednocześnie ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... , że aż 4 firmy z zestawienia były sponsorami EURO 2012. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny W II kwartale kontynuowane były trendy zmian alokacji geograficznej budżetów. W efekcie zaobserwowano dalszy spadek udziału rynku warszawskiego w inwestycjach. W I półroczu 2012 roku rynek stołeczny uzyskał udział 44,1%, rok wcześniej ten ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... w 2012 roku o 2%. Liczba aktywnych reklamodawców spadła z 56 do 53. Średni budżet wzrósł o 7,7%. Rynek łódzki był najszybciej rosnącym rynkiem w 2012 roku. Wzrost wyniósł 23,6%, przy zwiększonej liczbie aktywnych reklamodawców z 51 do 57 i wzroście średniego budżetu reklamowego o 10,5%. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar cenowy W 2012 roku ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... aktywnych reklamodawców wzrosła do 24 (z 22 rok wcześniej). Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł w I kwartale 2012 o 13,5% (do 1,37 mln zł). Liczba aktywnych ... tendencja zmieniła się w I kwartale tego roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar cenowy I kwartał 2012 roku charakteryzuje się wyłamaniem z trendu wzrostu średnich cen ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... badania napawają optymizmem i świadczą o rosnącym zaufaniu reklamodawców do tej formy reklamy. W 2012 roku przeciętne wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... 3,8% CAGR w latach 2012-2016. Pomimo dużych imprez sportowych (Mistrzostwa Europy UEFA 2012, Igrzyska Olimpijskie), które tradycyjnie przyczyniają się do wzrostu wydatków na reklamę, prognozowana dynamika rynku reklamy telewizyjnej w Europie Zachodniej w roku 2012 oscyluje w przedziale 1-2%. Podobnego wyniku (1%) możemy spodziewać się na rynku ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... wartość polskiego rynku reklamy on-line w roku 2012 wyniosła 2,2 miliarda złotych. Jest to o 10% więcej, niż w roku wcześniejszym. W ... reklamy cyfrowej jest w Polsce na tyle dojrzały, że nie zdarzają się już tak wysokie wzrosty jego wartości, jak np. w roku 2008 (64%). Ponadto, biorąc pod uwagę mechanizmy rynkowe obserwowane w Polsce, w roku 2012 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
... reklamy internetowej. W skali światowej jego wzrost ma wynieść 29,5 proc. Raport podaje, że do 2012 r. światowe przychody z reklamy mobilnej wzrosną sześciokrotnie, do poziomu 16,4 mld dol. Rozwój rynku kształtować będą nowe rodzaje reklamy ...
-
Spam 2012
... Web 2.0 znacząco wzrosły możliwości reklamy w Internecie: np. w formie banerów, reklamy kontekstowej czy reklamy na portalach społecznościowych oraz blogach. Reklamy w legalnych kanałach nie ... odsyłacze do szkodliwych stron internetowych. Najbardziej rozpowszechnionym szkodliwym załącznikiem w 2012 roku był Trojan-Spy.HTML.Fraud.gen, który przez ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... szkodliwego oprogramowania i cyberzagrożeń dla 2012 roku. Łącznie, w 2012 roku produkty firmy Kaspersky Lab wykryły i zablokowały ponad 1,5 miliarda ataków sieciowych ... mobilnych, które znalazły się w pierwszej dziesiątce, składa się z modułów wyświetlających reklamy - Plangton oraz Hamob. Nie jest przypadkiem, że szkodniki z pierwszej z tych ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... reklamy na EURO 2012” wykorzystanie tych elementów w komunikacji sprawia też, że znaki i określenia związane z EURO 2012 stają się zbędne – odbiorcy bez problemu łączą nawiązania do piłki nożnej ze zbliżającymi się wielkimi krokami zawodami i interpretują oglądane reklamy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... reklamy on-line w trzecim kwartale 2012 wyniosła 485 milionów złotych. Jest to o 5% więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W podziale na formaty reklamowe dotychczasowe trendy są zachowane, między innymi obserwowany jest dalszy wzrost SEM i reklamy ... sytuacji na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2012
... kuponowy zawłaszczył część legalnej reklamy zawartej wcześniej w spamie. Nie powinno to nikogo dziwić – serwisy kuponowe są legalne, a ten rodzaj reklamy jest skuteczniejszy. ... z najważniejszych wydarzeń II kwartału były czerwcowe Mistrzostwa w Piłce Nożnej Euro 2012. Następnie w centrum uwagi spamerów znalazły się Igrzyska Olimpijskie w Londynie: ...
-
Lewiatan: zakaz reklamy aptek musi zniknąć z przepisów
... o naruszenie unijnego prawa. Jeśli uchybienie nie zostanie usunięte, sprawą zajmie się TSUE. Jak przypomina Konfederacja Lewiatan, zakaz reklamy działalności aptek zaczął obowiązywać wraz z nadejściem 2012 roku i od samego początku budził jej zastrzeżenia. Wskazywano m.in. na jego niezgodność z podstawowymi zasadami prowadzenia działalności ...
-
System Android najczęściej atakowany w 2012 roku
... adresowe oraz hasła (w niektórych przypadkach nawet zdjęcia osobiste). W pierwszej połowie 2012 roku backdoory, trojany SMS oraz oprogramowanie spyware stanowiły łącznie 51% ... na drugim miejscu znajdują się aplikacje wyświetlające użytkownikom niechciane reklamy. Mniej rozpowszechnione, za to zdecydowanie najbardziej groźne są mobilne trojany ...
-
Zakaz reklamy aptek niezgodny z prawem unijnym?
... aptek oraz punktów aptecznych i ich działalności budzi ogromne kontrowersje od samego momentu wprowadzenia go w styczniu 2012 r. Przyczynia się do tego przede wszystkim bardzo szeroka interpretacja pojęcia reklamy przyjmowana przez organy nadzoru farmaceutycznego i sądy administracyjne. Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 28 sierpnia 2014 ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2012
... programy wyświetlające reklamy, wykrywane wspólnie jako AdWare. “Najpopularniejszy” z nich należy do rodziny Hamob i wyświetla reklamy wbudowane w aplikacje. ... wymiennymi (skaner on-demand). Szkodliwe obiekty wykryte na komputerach użytkowników W III kwartale 2012 r. rozwiązania bezpieczeństwa firmy Kaspersky Lab skutecznie zablokowały 882 545 490 ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna ... reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom 64,54 miliarda dolarów w 2012 ...
-
Spam w I 2012 r.
... zwykle zaczyna odnotowywać pierwsze wiadomości e-mail wykorzystujące temat walentynkowy. Rok 2012 nie był wyjątkiem – w zeszłym miesiącu internet zalewały masowe wysyłki zawierające oferty dotyczące dnia zakochanych. Tradycyjnie tego typu spam zawiera reklamy podrabianych towarów znanych projektantów oraz specyfików na zwiększenie męskiego libido ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców ... działania w TV. W swojej komunikacji (od roku 2010) wykorzystuje celebrytów, początkowo Michała Żebrowskiego, a w 2012 również Andrzeja Grabowskiego oraz Artura Barcisia. Wykorzystanie twarzy znanych aktorów, pomimo kierowania ...
-
Reklamy coraz bardziej nas irytują
... badania, zrezygnowano bowiem z ankiet telefonicznych na rzecz internetowych. Na większą irytację badanych mogą bowiem wpływać reklamy internetowe pojawiające się podczas wypełniania ankiet. Z porównanie pierwszych kwartałów 2012 r. i 2013 r. wynika, że największy wzrost irytacji reklamami nastąpił w grupie osób w wieku 15-24 lat oraz wśród ...
-
Reklamy piwa IV kw. 2013
... Związku Browary Polskie. Wszystkie reklamy wyemitowane w czwartym kwartale 2013 roku zostały poddane analizie pod kątem ich zgodności z zapisami Kodeksu Etyki Reklamy i tylko w stosunku do dwóch reklam zostały zgłoszone skargi konsumenckie. Samoregulacja przemysłu piwowarskiego Opracowywany od 2012 roku raport Instytutu Monitorowania Mediów ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... nadal stawiają na klasyczne formy reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym ... 2012 roku wskaźnik CTR liczony dla otwartych maili wyniósł 18,50%, co oznacza spadek o 3,57% względem pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku. Odsetek kampanii wykorzystujących tę formę reklamy ...
-
Zakaz reklamy aptek absurdem?
... poinformowali premiera, że apteki od lat prowadziły analogiczne programy, w których uczestniczyły miliony Polaków. Jednak wprowadzony 1 stycznia 2012 roku Ustawą refundacyjną do prawa farmaceutycznego zakaz reklamy aptek i ich działalności spowodował konieczność ich zamknięcia. Co więcej, na aptekarzy, którzy starali się te programy utrzymać ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... pierwsze półrocze 2012 roku pokazuje, spadek dynamiki wydatków reklamowych w branży farmaceutycznej 5,1% vs. 20,8%, załamanie sprzedaży w I kwartale 2012 roku coraz bardziej daje się we znaki koncernom farmaceutycznym. Branża, której spada dynamika, choć w ujęciu procentowym wydatki są porównywalne, należy do wiodących na rynku reklamy (prawie ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... dojazdów do pracy, jak i wyjadów wypoczynkowych. W 2020 roku wpływy reklamowe operatorów reklamy zewnętrznej spadły o 38,8% czyli o 210,8 mln zł. Drugi kwartał był dla OOH ... bez nich widzowie nie wrócą przed duży ekran. Udział mediów w przychodach z reklamy W konsekwencji różnej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów zmienia się ich udział w ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... Pekao SA oraz Orange - zyskali dzięki sponsoringowi EURO 2012. Pozostaje jednak pytanie, co jest bardziej korzystne dla wizerunku marki: reklamy, czy artykuły przywołujące ją w kontekście mistrzostw piłki nożnej. Piwna rywalizacja Sponsorem, który w trakcie EURO 2012 zrezygnował z masowej kampanii reklamowej, była marka Carlsberg. O swoim ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
Firma Adobe opublikowała wnioski z raportu Adobe Digital Index, zawierającego opis sytuacji w branży reklamy cyfrowej w II kwartale 2012 r. oraz prognozę do końca roku. Według raportu wydatki reklamodawców na marketing w wyszukiwarkach utrzymują się na wysokim poziomie, z tendencją wzrostową w obszarze ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko ... , czyli SEM. Wzrost tylko w tym segmencie przekroczył 26 procent w skali roku. W pierwszym kwartale 2012 roku reklama w sieci nadal napędzana była wydatkami na SEM, które urosły w porównaniu z ...
-
Zagrożenia internetowe I kw. 2012
... zmieniło się na początku 2012 r. W I kwartale 2012 cyberprzestępcy po raz pierwszy ... 2012 roku tylko trzem szkodliwym programom typu adware udało się zakwalifikować do listy Top 20. Zadanie takich programów jest proste: po tym, jak zostaną zainstalowane na komputerze (z reguły pod przykrywką pakietu rozszerzeń dla przeglądarki), wyświetlają reklamy ...
-
Polska gospodarka: co zmieni Euro 2012?
... przychody agencji reklamowych w Portugalii wzrosły o 7 proc. z powodu organizacji Euro 2004, w Niemczech z powodu organizacji Mundialu 2006 o 1,9 proc. Polski rynek reklamy, w wyniku organizacji Euro 2012, zyska kilka procent, choć przecież już w ostatnich latach również miał się doskonale. Wydatki reklamowe w 2007 r. wyniosły ok. 18,1 miliardów ...
-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... krokami to zdecydowana większość Polaków nie planuje dodatkowych zakupów związanych z Euro 2012 (86 proc.). Tylko 13 proc. przyznaje, że zamierza zrobić specjalne zakupy związane z ... samych zainteresowanych, a co za tym idzie nie odnotowany w pomiarze. Pytani, czy reklamy wpływają na to, co kupujemy najczęściej twierdzimy, że nie, podczas, gdy ...
-
Euro 2012: miasta-gospodarze dostaną 20 mln zł
... 2012, UEFA oraz partnerzy handlowi mają zapewnione pierwszeństwo lub wyłączność na nabywanie wszelkiego dostępnego miejsca będącego pod kontrolą miasta, na ich reklamy ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... przetargów w branży reklamowej opublikowanych w pierwszym półroczu 2012 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych ...
-
Zarobki w branży PR 2012
... . z nich. Mieszane uczucia mogą mieć specjaliści. Odsetek najsłabiej zarabiających stopniał o 4 proc. w 2012 r. Jednak pensja 25 proc. wciąż wynosi poniżej 2,5 tys. zł. Progres ... konsultacjami społecznymi czy doradztwem strategicznym niż promowaniem produktów na pograniczu reklamy. Tu zupełnie inna skala kompetencji, ale też zarobków” – dodaje. Co ...