-
Bezpieczeństwo w Internecie 2012
... uzyskiwali dostęp do danych wrażliwych i cennych informacji innych dużych firmy. W 2012 roku najczęstszymi ofiarami ataków internetowych we wszystkich sektorach byli ... . Kolejnym, źródłem infekcji spotykanych na stronach internetowych, są złośliwe reklamy (malvertisements). Przestępcy kupują miejsca reklamowe na legalnych stronach internetowych ...
-
Wyniki spółek giełdowych II kw. 2012
... uwzględnienia w wynikach wpływów z planowanej sprzedaży grupy Onet. Słaba kondycja rynku reklamy telewizyjnej spowodowała obniżenie perspektyw dla tego sektora. Sektor ... mamy do czynienia obecnie. Podsumowanie W wynikach finansowych spółek za II kwartał 2012 r. widoczne są oznaki spowolnienia gospodarczego. Jednakże większość spółek notowanych na ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.
... program na szczyty? - Zwiększenie dwóch zmiennych - liczby emisji i kosztu reklamy. Trzeba zaznaczyć, że około 65 proc. przychodów reklamowych wygenerowały emisje powtórkowe. Ten sam czynnik spowodował przesuniecie X Factora z miejsca 5 w 2011 r. na 2 w 2012. Dokładnie odwrotne powody zepchnęły program "Jaka to melodia" z pierwszego miejsca ...
-
Praca w branży PR II kw. 2012
... najnowszego raportu PRoto.pl "Analiza ofert pracy dla PR-owców - II kwartał 2012 roku". W II kw. 2012 roku na PR-owców czekało 429 ofert. W porównaniu z pierwszymi miesiącami ... są zbyt słabo obsadzone przy rozbudowanych oraz drogich sekcjach marketingu i reklamy. Tak samo jak w I kwartale 2012 roku, oferty ze wschodniej Polski stanowiły jedynie nikły ...
-
Spam w VI 2012 r.
... ruchu spamowym zwiększyła się liczba „listów nigeryjskich” obiecujących wygrane na loterii sportowej. W czerwcu spamerzy rozszerzyli zakres swoich ofert o reklamy stron związanych z Euro 2012, łącznie z tymi zawierającymi transmisje meczy online na żywo. Dzień niepodległości Ameryki 4 lipca Amerykanie celebrują jedno z największych świąt narodowych ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... Medium, które pozyskało najwięcej środków z reklamy jest telewizja. Łącznie marketerzy ulokowali w ten kanał 416,8 mln zł, choć porównując analogiczny okres 2011 roku z rokiem 2012 widoczny jest delikatny (4% spadek). Jedynym medium, które odnotowało dodatnią dynamikę w pierwszych 6 miesiącach 2012 roku jest kino, w które zainwestowano 20 ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... pod uwagę Top 10 marek w sprzedaży tegorocznej jesteśmy świadkami wzrostu kosztu reklamy na sprzedane auto o ponad 5% (w stosunku do ubiegłego roku). Za 9 miesięcy tego ... dochodzić do sytuacji, gdzie budżety reklamowe ustabilizują się na przełomie lat 2011 i 2012, ale będą migrowały do medium internetowego, który nie jest niestety monitorowany. ...
-
Media cyfrowe - trendy na 2012 rok
... mediów cyfrowych. Wśród trendów, które zdaniem MB wezmą górę w 2012, znalazły się: gamification ("gryfikacja"), virtual togetherness (wirtualne bycie razem) i ... rynku i agencje kreatywne) podejmują już to wyzwanie i tworzą rozwiązania, umożliwiające ocenę reklamy oraz jej kreatywną modyfikację w czasie rzeczywistym. Odniosą sukces ci, którzy ...
-
Zagrożenia w sieci 2012 wg CERT Polska
... kradzieży danych, ataków DDoS, oszustw polegających na generowaniu fałszywych kliknięć, na przykład na reklamy. Jak podkreślają specjaliści, prawie 2 mln botów w polskich sieciach to ... dużej mierze złośliwe oprogramowanie. Ich udział w liczbie incydentów wzrósł blisko trzykrotnie i w 2012 roku był powodem niemal 20 proc. interwencji zespołu CERT ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe III kw. 2012
... prawie 175 tys. we wrześniu - wynika z najnowszego raportu Trend Micro podsumowującego trzeci kwartał 2012 roku. Podczas gdy dość rygorystyczna polityka sprawdzania aplikacji przed ... , istnieje cienka granica pomiędzy pozyskiwaniem danych na potrzeby marketingu i reklamy, a pogwałceniem czyjegoś prawa do prywatności. Na społeczności twórców aplikacji ...
-
Euro 2012 w Polsce: boom w gospodarce?
... 2012 to oczywiście ogromna szansa dla tych krajów na wieloletnie ożywienie gospodarcze. Ale ... istnieją i te, które dopiero powstają w głowach rzutkich przedsiębiorców. I oczywiście media, które będą informować, relacjonować i sprzedawać reklamy. Korzyści ogólne Organizacja mistrzostw Europy w piłce nożnej to dla Polski prawdziwa szansa na integrację ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... reklamy wzrosną ponad 10-cio krotnie w stosunku do przychodów z 2012 r. i wyniosą ok. 52 mln USD. Pomimo stale rosnących przychodów z reklamy internetowej, reklama telewizyjna jest nadal wiodącym rodzajem reklamy ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2012
... 2012 roku zauważyliśmy, że reklamy zaczynają przenosić się ze spamu na inne nośniki: reklamy banerowe, portale społecznościowe, reklama kontekstowa oraz serwisy zakupów grupowych. W III kwartale 2012 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... , że w krótkiej perspektywie spowolnienie gospodarcze będzie dominującym czynnikiem mającym wpływ na rynek reklamy telewizyjnej w poszczególnych regionach, a poprawa warunków gospodarczych przyczyni się do ożywienia spodziewanego w latach 2012 i 2013. Reklama wielokanałowa będzie najszybciej rozwijającym się segmentem w każdym regionie w wyniku ...
-
Spam w IV 2012 r.
... . Wykryte przez nas wiadomości spamowe nie były liczne. Obejmowały reklamy koszulek z hasłami popierającymi Sarkozy’ego. Inne gorące tematy Tematem wiadomości ... ) stanowiły jedne z głównych celów spamerów rozprzestrzeniających szkodliwe wysyłki w pierwszym kwartale 2012 r. Infekowanie nowych komputerów w tych państwach najwyraźniej doprowadziło do ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... reklamy w Internecie i działają sezonowo na zasadzie krótkich akcji promocyjnych. Czy Euro 2012 zmieniło strategie inwestowania? Z punktu widzenia całości inwestycji maj – czerwiec 2012 ... klienta i przyciągnięcia do siebie nowego. Dobrym prognostykiem dla reklamy online jest rosnąca popularność zakupów spożywczych przez Internet. Oprócz „starych ...
-
Reklama w Internecie 2012
... inne, nie mniej istotne wydarzenie. Otóż bezapelacyjny dotąd lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z wynikami wyszukiwania, w pierwszym kwartale 2012 roku zrównał się z nią wydatkami. Przedstawiciele branży reklamowej od dłuższego czasu zapowiadali, że SEM przejmie palmę pierwszeństwa ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... społecznościowych, jednak Lidl odnotował więcej publikacji prasowych. Lidl zainwestował dwa razy więcej w reklamy niż Biedronka, by pojawiać się ze swoimi przekazami reklamowymi w mediach trzy razy ... uwagę brane były publikacje, które ukazały się między 1 a 31 grudnia 2012 roku. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2012
... powody. Szkodnik ten jest często wykrywany w darmowych aplikacjach i rzeczywiście wyświetla reklamy. Jednak posiada jeszcze dodatkową funkcję – zmienia stronę startową ... incydent dotyczący mobilnego szkodliwego oprogramowania, który zakończył się aresztowaniem w 2012 roku. W 2012 roku miało miejsce kolejne głośne wydarzenie: w sklepie Apple’a ...
-
Spam w III 2012 r.
... segmentu internetu (RuNet) nie należały do tzw. spamu „partnerskiego” – wysyłki te były zamawiane u spamerów przez małe i średnie firmy jako narzędzie reklamy. Uwadze spamerów nie mogła ujść premiera nowego gadżetu firmy Apple - iPad 3. Jednak podobnie jak w przypadku wielkanocnych masowych wysyłek, istnieją wyraźne ...
-
Spam w X 2012 r.
... wyborczej. Wśród nich znalazły się wezwania do poparcia jednego z kandydatów i natrętne reklamy zegarka “takiego samego jak ma prezydent”. Wybory były również wykorzystywane do zwabiania ... 10 szkodliwych programów rozprzestrzenianych za pośrednictwem poczty e-mail w październiku 2012 roku W październiku Trojan-Spy.Win32.Zbot.fsfe, będący modyfikacją ...
-
McAfee: zagrożenia internetowe 2012
... przeciwko osobom publicznym, politykom czy liderom gospodarczym tym bardziej, że w 2012 r. odbędą się wybory prezydenckie lub parlamentarne m.in. w takich krajach, jak Autonomia Palestyńska ... atakować telefony komórkowe i smartfony i instalując na nich programy wyświetlające reklamy lub wysyłające wiadomości tekstowe. Co ciekawe, takie ataki mogą ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... zwycięskiej trójki, na pierwszych 20 miejscach rankingu najbardziej atrakcyjnych pracodawców „Randstad Award 2012” znalazły się firmy: TVN SA PLL LOT SA Mercedes-Benz ... do poszukiwania pracy był Internet. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy w gazetach, firmy pośredniczące w zatrudnieniu, spotkania biznesowe. Media społecznościowe zajęły w tym ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... z usług firm śmieciowych dysponujących specjalnymi worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do segregacji śmieci. Butelki PET Jedną z ... BRANŻY SPRZĄTANIE – WYWÓZ ŚMIECI, UTYLIZACJA, SKŁADOWISKA W OKRESIE OD 01.11.2012 do 10.04.2013 Gdzie rozstrzygnięto najwięcej przetargów w analizowanym okresie ...
-
Upadłość przedsiębiorstw VII 2012
... są dobre. Problemy mają podmioty małe o niezdywersyfikowanych portfelach zamówień. W okresie kryzysu przedsiębiorstwa w pierwszej kolejności obniżyły koszty marketingu i reklamy, co stało się przyczyną pogorszenia kondycji małych zakładów z branży poligraficznej. Branżę producentów pozostałego sprzętu transportowego cechuje największe natężenie ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... wyniosły one 441,6 mln zł w porównaniu z 371,1-milionowymi wpływami odnotowanymi rok wcześniej. Najważniejszą pozycję w przychodach wciąż stanowią wpływy ze sponsoringu i reklamy, które wyniosły w 2011 roku 156,3 mln zł – 36% całości. Rok wcześniej wyniosły one 130,8 mln zł. Bardzo istotne są także ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki ... wydarzeniom (letnia olimpiada, wybory prezydenckie w USA), udział reklamy telewizyjnej wzrośnie w 2012 do rekordowego poziomu 40,4%. Internet rośnie szczególnie ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Group. Prasa wciąż odnotowuje spadek wpływów z reklamy. Skorygowaliśmy prognozy wydatków na reklamę w magazynach z -16,2% na -16,5%, więcej stracą natomiast dzienniki – w 2012 roku spodziewamy się obniżenia wydatków na reklamę w dziennikach o 20,1%. Obniżenie prognoz dotyczy także reklamy zewnętrznej. W 2012 roku wydatki na reklamę OOH będą niższe ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... do wydarzeń gospodarczych SKURCZY SIĘ RYNEK REKLAMY. INTERNET ZANOTUJE WZROST Po zastoju związanym z Euro 2012, rynek reklamy nieznacznie się ożywił. - Moim zdaniem i tak ... , która jest konkurencyjnym wobec OMD domem mediowym wynika, że krajowy rynek reklamy w 2012 roku spadnie o 4,9 proc. do 6,8 mld zł. Jeszcze w grudniu ub.r. firma spodziewała się ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... wydatków reklamowych w zależności od kanałów komunikacji. Przewidujemy, że segment reklamy dilerów będzie się wzmacniać, gdyż dla niektórych z nich stagnacja ... samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... rynek reklamy na świecie. Według raportu IDC z października 2012 roku ... 2012 – 3 mld dolarów. Według ekspertów w latach 2011-2015 wydatki na RTB w Stanach Zjednoczonych wzrosną o 70,5 proc. i aż o 113,5 proc. w Europie. Z kolei według badania – mimo wszystko dość hurraoptymistycznego – przeprowadzonego przez AdMeld & Forrester Research, rynek reklamy ...
-
Prawo farmaceutyczne: czy apteki odzyskają możliwość reklamowania?
... leków przepisywanych na receptę, a możliwa była reklama w zakresie sprzedaży leków OTC, kosmetyków oraz suplementów diety. Od stycznia 2012 roku apteki utraciły możliwość reklamy swojej działalności w jakimkolwiek zakresie. Od samego początku obowiązywania nowych przepisów, nasiliły się kontrole wojewódzkich inspektorów farmaceutycznych w aptekach ...
-
Usługi reklamowe w podatkach i księgach rachunkowych
... zapłata przedpłaty (zaliczki). 2.2. Moment ujęcia reklamy w kosztach uzyskania przychodów Wydatki na zakup reklamy to koszty pośrednio związane z przychodami (wiążą ... samym momencie koszty reklamy będą stanowiły koszty uzyskania przychodów. Przykład W maju 2012 r. spółka otrzymała fakturę (z datą wystawienia 17 maja 2012 r.) za zakup reklamy, na kwotę ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... 1,5 miliarda, można mówić o bezsprzecznej szansie rynkowej dla marketerów zainteresowanych komunikacją za pośrednictwem urządzeń mobilnych. W badaniu AdReaction 2012 stwierdzono, że większość konsumentów jest skłonna tolerować reklamy na mobilnych witrynach internetowych oraz w aplikacjach (odpowiednio 68% i 65%), pod warunkiem, że są one bezpłatne ...
-
Dworzec Centralny znów z reklamą wielkoformatową
... . Swój sprzeciw zgłaszały ówcześnie środowiska architektoniczne i mieszkańcy, przede wszystkim jednak twórcy projektu estetyzacji dworca przed Euro 2012. W dyskusji nie zabrakło także zarzutów co do zgodności reklamy z właściwymi przepisami. Zarząd PKP zapewniał jednak, że wszelkie działania reklamowe są w całości zgodne z prawem, co miała ...