-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... firmy i dostrzega jego potencjał w dotarciu do klientów z zagranicy. Dlatego 2012 będzie ważnym rokiem dla akcji Internetowa Rewolucja, w kontekście zbliżających się ... konkurencji, ale i możliwości działania poza granicami kraju, firmy dostrzegają korzyści z reklamy, handlu i usług online. Polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w Europie, ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... gospodarczy natychmiastowo obniżyły budżety reklamowe na wszystkich rynkach. Paradoksalnie, zaburzenia na rynku reklamy w Polsce wywołały też mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012, kiedy wielu reklamodawców, antycypując wzrost cen reklamy w związku z organizacją tego wydarzenia w Polsce, świadomie zaplanowało obniżenie budżetów w tym okresie ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... miejscu w mediamiksie i obecnie udział obu tych mediów jest zbliżony, z przewagą reklamy online. Łącznie udział w rynku reklamy mediów telewizyjnych i digitalowych przekracza 85%. Udział reklamy radiowej jest stabilny i wynosi 7,4% (spadek o 0,1 p.p.). Udział reklamy zewnętrznej wzrósł z 3,7% do 3,8% po nadzwyczaj dobrym czwartym kwartale. Magazyny ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... Badanie o charakterze eksperckim zostało przeprowadzone metodą CAWI w marcu 2012 roku. Respondentami byli przedstawiciele agencji i domów mediowych, którzy w przeszłości lub obecnie współpracują z siecią Adkontekst oraz inne podmioty agencyjne aktywnie działające na rynku reklamy internetowej. Odpowiedzi udzielili specjaliści SEM z 44 podmiotów ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... do 37,3%. Dla porównania w 2017 odnotowano wzrost o 34,8%, w 2016 o 32,4%, natomiast w 2012 wzrost wyniósł 22,7%. Dynamiczny rozwój jest efektem stale zwiększającej ... coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych opublikowanych przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA), cyfrowe tablice stanowią ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... reklamy internetowej oraz e-commerce danych można znaleźć w najnowszym raporcie zanox. Analiza zanox pokazuje preferencje zakupowe Polaków z ostatnich 12 miesięcy. Wynika z niej, że najwięcej transakcji generował sektor telekomunikacyjny - 260 tysięcy transakcji, a szczyt przypadał na okres od listopada 2011 do lutego 2012 ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... 2012 i 2011 tendencja wzrostu kosztu się odwróciła. Nastąpił wzrost sprzedaży nowych samochodów o 12,7% ( źródło: Samar), a w obliczu kurczącego się budżetu reklamowego koszt reklamy ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... 250 mln zł. I choć to o 20 mln zł mniej niż w analogicznym okresie 2012 roku, to i tak wydatki te dały "spożywce" drugie miejsce wśród skatalogowanych przez ... cenników stacji i gazet netto, bez uwzględnienia rabatów. Pod uwagę brane były reklamy wyemitowane między 6 listopada a 6 grudnia 2013 r. Analizą objęto pięć marek, reklamodawców oraz branż, ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... m-commerce i wiele innych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w grudniu 2012 zrealizował badanie wśród aktywnych internautów, skupiając się w szczególności na potencjale usług ... Jak wynika z badania, internet jest bardzo dobrym nośnikiem do reklamy urządzeń i usług mobilnych, a w szczególności smartfonów. Jest to medium, z którego ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... o 109% więcej. Internet generuje już 32% przychodów całego sektora muzycznego. Rynek reklamy to barometr sytuacji gospodarczej. W kryzysie budżety reklamowe jako pierwsze padają ofiarą ... o 5,7%. W drugiej połowie lat 90. gazety i czasopisma zdobywały 35% całego rynku reklamy. W 2012 roku mają już tylko 20%. Wszystkie wydawnictwa borykają się ze ...
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
... imprez sportowych, które przyczyniają się do wzrostu przychodów z reklam. Rok temu rynek reklamy napędzały Euro 2012 oraz letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie, które dość znacząco podniosły poprzeczkę do porównywania roku 2013 z 2012. TVP wyjaśniając spadek przychodów z reklam wskazuje również na konieczność konkurowania z licznymi kanałami ...
-
Reklama w grach komputerowych
... 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 mld dol. Sceptycyzm marketerów wobec gry jako środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy obawiają się, że reklamy nie będą dobrze przyjmowane przez graczy. Tymczasem badania pokazują, że gracze akceptują reklamy ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... – 83% udziału. Na miejscu drugim Outdoor – 7% i na miejscu trzecim - Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar Media. Wydatki podane w kwotach ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce a ustawa refundacyjna
... tylko leki wprowadzone na listy mogą być refundowane. Zakaz reklamy aptek. Zakaz rabatowania i promocji leków refundowanych na wszystkich szczeblach dystrybucji. ... leków innowacyjnych. Zwłaszcza nowelizacja listy leków refundowanych z lutego 2012 r. (która weszła w życie w marcu 2012 r.) będzie miała negatywny wpływ segment leków innowacyjnych. ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... o niższych zarobkach są znacznie mniejsze. Ta część respondentów – pytana o reakcję na reklamy produktów finansowych – najczęściej nie potrafi wskazać jednoznacznej odpowiedzi (33 proc.). Z ... dystrybucji i perfekcyjna organizacja tego procesu – przekonuje. Informacje o badaiu Badanie przeprowadzono jesienią 2012 roku na grupie 4 tys. internatów w ...
-
Lokaty bankowe na Euro 2008
... & Zarabiasz" Banku Zachodniego WBK. Z mistrzostwami łączy go tylko sposób jego reklamy, silnie nawiązujący do mistrzostw. Wykorzystano w nim wizerunek selekcjonera polskiej reprezentacji - ... Są to: Allianz Subfundusz Budownictwo 2012, KBC Polska 2012 FIZ oraz UniFundusze Subfundusz UniAkcje: Mistrzostwa Europy 2012. Fundusze te mają inwestować w te ...
-
Niedozwolone klauzule w e-commerce 2013
... ubiegłym roku pojawiło się 55 wpisów z tego zakresu, co stanowi wzrost w porównaniu z 2012 rokiem. Należy podkreślić, że sklep, który ma podpisaną umowę z dostawcą jest ... swobodnie. Dotyczy to zarówno akceptacji regulaminu, jak i zgody na otrzymanie reklamy. W tym celu można na przykład poprosić klientów o zaznaczenie odpowiednego pola wyboru (tzw ...
-
Debiut Reklamofon.pl SA na NewConnect
... Od 2012 roku spółka oferuje m.in. usługę click2call, czyli nawiązanie połączenia telefonicznego z firmą bezpośrednio z jej strony internetowej. Do końca 2012 roku planowane jest uruchomienie pełnego pakietu usług telekomunikacyjnych dla sektora MŚP. Od czerwca 2012 roku spółka posiada także w swojej ofercie możliwość umieszczenia reklamy w sieciach ...
-
Pożyczki gotówkowe: coraz więcej chętnych
... reklamy, ale i liczne oferty oraz promocje. Banki kuszą coraz bardziej, a Polacy coraz bardziej dają się uwodzić. ... analiz nadzoru wynika, że na skutek „czyszczenia bilansów” stan kredytów zmniejszył się w 2011 r. o 4,7 mld zł, a w 2012 r. jeszcze bardziej, bo o 5,3 mld zł. Wyprowadzenie poza bilans złych kredytów i poprawa polityki kredytowej banków ...
-
Reklama na samochodzie a koszty podatkowe
... reklamy jej wyrobów na samochodzie na okres wrzesień 2011 - czerwiec 2012. Samochód nie jest środkiem trwałym firmy. Jak rozliczyć podatkowe koszty uzyskania ... utrzymaniem jego źródła (koszt pośredni). W praktyce zależeć to będzie oczywiście od treści tej reklamy i czynności spółki. Warto w tym zakresie wskazać, iż w ostatnio obserwowanej praktyce ...
-
Debiut Telecom Media SA na NewConnect
... 2012 roku, do grona emitentów alternatywnego parkietu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączyła spółka Telecom Media SA. To 18 tegoroczny debiut oraz 367 spółka, którą zanotowano na NewConnect. O emitencie Działalność operacyjna Grupy zlokalizowana jest w czterech spółkach. W segmencie reklamy ... infrastrukturę i sieć reklamy mobilnej, ...
-
Cash back w natarciu. Bankomaty w odwrocie
... 2006 r., a dla posiadaczy kart MasterCarda od wiosny 2008 r., ale prawdopodobnie reklamy wielu osobom dopiero uświadomią jej istnienie. Usługa cash back, to wypłata gotówki w sklepach, ... W zeszłym roku pojawiło się jedynie 236 nowych maszyn. Dla porównania w 2011 i 2012 przybywało rocznie po ponad tysiąc bankomatów. Zachodzące na rynku zmiany mogą ...
-
Telewizja Polska mocno na minusie
... 2012 oraz wymaganym przez ustawę jednoczesnym nadawaniem w technice analogowej i cyfrowej, wynoszące ok. 205 mln zł. Na zły wynik miał też znaczny spadek przychodów reklamowych i sponsorskich - telewizja straciła 177 mln zł, głównie na skutek załamania się rynku reklamy ... znaczne oszczędności. W 2012 r. koszty działalności operacyjnej zostały obniżone ...
-
Branża piwowarska liczy na wzrost
... - polscy piwowarzy sprzedali 37 milionów hektolitrów złotego trunku, co oznacza ponad dwuprocentowy spadek wobec 2012 roku. Prognozy 2014 są umiarkowanie optymistyczne. Związek Pracodawców - Browary Polskie przewiduje, że sytuacja się ... tych działań było dobrowolne wprowadzenie kolejnego znaczka „W ciąży nie piję alkoholu” na opakowania i reklamy ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
... billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. Łączna wartość publikacji prasowych ... Poznań – 1,7 mld zł. Promocję o wartości ponad miliarda złotych uzyskały jeszcze trzy miasta. Gospodarzy Euro 2012 – Wrocław (prawie 1,4 mld zł) i Gdańsk (niecałe 1,3 mld zł) wyprzedziła niespodziewanie Łódź (ponad 1,4 ...
-
Galeria Blue Center w Żyrardowie
... z firmą budowlaną Erbud SA. Planowany termin zakończenia prac budowlanych to kwiecień 2012 roku. - W myśl zawartej umowy Erbud ma rozpocząć pracę 2 marca 2011 ... , poprzez zdobycie finansowania, proces administracyjny, budowę i wynajem, do marketingu i reklamy oraz wprowadzenia obiektu na rynek. Blue Center został zaprojektowany przez pracownię ...
-
Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
... reklamy pożyczek, przybywa promocji i kampanii telewizyjnych. Z takim zapałem banki nie manifestowały chęci finansowania konsumpcji od trzech ... co piąty bank w ostatnim raporcie NBP na temat „Sytuacji na rynku kredytowym w III kwartale 2012 r.”. A tracić klientów tym bardziej żal, że – jak wynika ze wspomnianego raportu – większość banków spodziewa ...
-
Spam w II 2013 r.
... średnio 71% dla całego miesiąca, więcej niż średnia dla stycznia 2013 r. i ostatnich trzech miesięcy 2012 r. W lutym najczęstszym celem szkodliwych wiadomości e-mail były Włochy. Odsetek wykryć szkodliwego oprogramowania w poczcie e-mail zwiększył ... wraz z wielkanocnym, był wykorzystywany przez spamerów w celu zwrócenia uwagi odbiorców na reklamy ...
-
Artykuły spożywcze w firmie: rozliczenie VAT
... Izby Skarbowej w Łodzi w interpretacji indywidualnej z dnia 13.01.2012 r. nr IPTPP1/443-945/11-2/IG. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Spółka (czynny podatnik VAT ... wpływ na wykonywanie czynności opodatkowanych zalicza się koszty reprezentacji i reklamy, wydatki związane z udziałem w targach, konferencjach, koszty doradztwa podatkowego itp. ...
-
Stawka VAT na usługi edukacyjne dla dzieci
... by korzystały. Stanowisko takie zajął Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy w interpretacji indywidualnej z dnia 16.02.2012 r. nr ITPP2/443-1656/11/EB. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Wnioskodawca prowadzi agencję reklamy, jest czynnym podatnikiem VAT. Od października 2011 rozszerzył zakres działalności o świadczenie usług edukacyjnych ...
-
Grupa Nokaut SA na GPW
... 2012 roku, do grona emitentów warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączył kolejny ... automatyczną reklamę produktów sklepu internetowego w Nokaut.pl. Trzecim źródłem przychodów Emitenta jest sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni oraz pośredni). O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): PO/publiczna sprzedaż Wartość ...
-
Debiut Cloud Technologies SA na NewConnect
... 2012 roku, do grona emitentów alternatywnego parkietu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych ... zarządzania treścią w Internecie. W szczególności spółka jest też dostawcą rozwiązań przeznaczonych dla rynku reklamy internetowej. Spółka jest operatorem serwisów internetowych i e-usług przeznaczonych dla różnych segmentów rynku, dywersyfikując ...
-
Akcyza na węgiel: cele zwolnione i opodatkowane
... Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi w interpretacji indywidualnej z dnia 08.08.2012 r. nr IPTPP3/443A-97/12-3/KK. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Spółdzielnia mieszkaniowa ... za dokonanie określonej czynności; 7. przekazanie lub wykorzystanie na potrzeby reprezentacji albo reklamy; 8. przekazanie przez podatnika na potrzeby osobiste podatnika, ...
-
Nieatrakcyjna baza VOD skłania do piractwa
... 2012", przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab, wskazuje że większość konsumentów nie chce korzystać z nielegalnych ... na bieżąco aktualizowana, pozwala na wiele sposobów płacenia za treści (pay-per-view, subskrypcja, pre-paid, reklamy), jest dostępna na preferowanym przez użytkownika urządzeniu oraz jest atrakcyjna cenowo. Analizując korzystanie z ...
-
Remont dachu w wartość początkową środka trwałego?
... Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi w interpretacji indywidualnej z dnia 22.11.2012 r. nr IPTPB3/423-297/12-2/IR. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Spółka z o.o. jest firmą transportową oraz wykonuje usługi w postaci sprzedaży biletów, mycia samochodów, wynajmu autobusów, reklamy na autobusach. Zajmuje się także sprzedażą paliwa oraz naprawą ...