-
Ochrona firmy przedsiębiorcy a uczciwa konkurencja
... określone zachowanie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji powinna być przede wszystkim prowadzona w oparciu o zbadanie powyżej wskazanych przesłanek. W charakterze pomocniczym ustawa ... m.in. oznaczenia pochodzenia towarów lub usług, wywołanie zatem przykładowo u odbiorców reklamy błędnego przeświadczenia, że reklamowany produkt (towar, usługa) może ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... wzrost kategorii luksusowych hoteli i SPA, do których coraz częściej, przede wszystkim na weekendy, wybierają się Polacy. Częściej stać nas również na wyjście ... tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota o ok. 4 miliony większa niż w 2013 roku. Reklamy najczęściej pojawiały się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany był kanał informacyjny ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2015 i prognoza III kw. 2015
... liczba przedsiębiorstw deklarujących utrzymanie obecnego poziomu zatrudnienia. Wzrostu etatów należy spodziewać się przede wszystkim wśród eksporterów. Spośród wszystkich obszarów zakupowych najbardziej wzrósł subindeks dotyczący marketingu i reklamy (zyskał z minus 78 pkt. do minus 69,2 pkt. wobec poprzedniego odczytu.). Przedsiębiorcy zamierzają ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... RMF FM, które pomiędzy kwietniem a czerwcem zarobiło 11 mln złotych – na reklamy w tej stacji postawiły przede wszystkim banki – Euro Bank oraz PKO BP. W prasie najwięcej w II kwartale zyskał ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01.04.2015 a 30.06.2015. Magdalena ...
-
Bierzesz kredyt na święta? Reklama może wprowadzić cię w błąd
... kwocie odsetek do zapłaty. Działania kontrolne, podczas których pod lupę wzięto reklamy przedświątecznych produktów kredytowych, miały miejsce w okresie od 1 listopada do 15 ... – RKT-16/2015 - zaniechanie stosowania kwestionowanej praktyki. Przedsiębiorca zwróci wszystkim konsumentom, którzy zawarli umowy w okresie emisji kwestionowanych reklam, ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... proc. posiadaczy smartfonów dokonało zakupu właśnie pod wpływem wyświetlenia spersonalizowanej reklamy mobilnej. eMarketer prognozuje, że do końca 2017 roku w ... kontrolować” – mówi Hunt zdradzając, że CIA zamierza wykorzystywać Big Data przede wszystkim do przewidywania ewentualnych zagrożeń i wzmocnienia bezpieczeństwa kraju, ponieważ to właśnie ...
-
Dlaczego zarządcy nieruchomości muszą znać prawo?
... 2014 r., poz. 1831). Ustalenie płacy minimalnej i ozusowanie umów zlecenia to przede wszystkim możliwość podwyżek w wynagrodzeniu firm sprzątających i ochroniarskich oraz obsługi ... zależności od rodzaju reklamy, opłata ta będzie stanowiła koszt wchodzący w skład opłat eksploatacyjnych albo bezpośrednio ponoszony przez właściciela reklamy. Od 1 ...
-
Pisanie i zarabianie na blogu - jak ustalić koszty podatkowe?
... prowadzenia bloga można podzielić na kilka grup. Przede wszystkim zamierza zarabiać na wynajmie miejsca na stronie pod reklamy, poza tym spodziewa się wpływów z reklam, zamieszczanych ... „wnioskodawca uzyskuje przychód z tytułu dzierżawy strony internetowej, na której umieszczane są reklamy, a nie z tytułu prowadzenia bloga. Zatem wydatki związane z ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... sezonowość. W okresie jesienno-zimowym najwięcej na promocję przeznaczają przede wszystkim producenci środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. ... farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów reklamowych (generalnie wszystkie są ...
-
12 największych zagrożeń 2017. Poznaj pomysły cyberprzestępcy
... przed nimi zabezpieczyć, ale może nie udać się zapobiec wszystkim szkodom, jeśli przestępcy odkryją najpoważniejsze luki w bezpieczeństwie internetu. Zwiększenie ... szpiegowanie gospodarstw domowych. Wzrost liczby złośliwych reklam Malvertising, czyli reklamy, rozprzestrzeniające złośliwe oprogramowanie poprzez sieci reklamowe i strony www, są ...
-
Niech Dzień Ochrony Danych Osobowych trwa cały rok!
... osoby z zewnątrz nie będą miały do nich dostępu. Jednak przede wszystkim zanim opublikujemy daną informację w internecie, najpierw warto się dobrze zastanowić się ... dbać o jego bezpieczeństwo. Możemy to zrobić, instalując wtyczkę usuwającą reklamy. To właśnie poprzez reklamy włamywacze często próbują dostać się do naszego komputera, w celu kradzieży ...
-
UOKiK ostrzega: uważaj na Forex!
... . Przede wszystkim warto jednak pamiętać, że korzystanie z tego rodzaju produktów ma niewiele wspólnego z powszechnie rozumiany inwestowaniem. Jest to raczej forma zakładu o krótkoterminową zmianę wartości walut czy akcji. UOKiK intensywnie przygląda się działaniom przedsiębiorców oferujących instrumenty rynku Forex, analizując ich reklamy i oferty ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... uda nam się zebrać sporą grupę osób zainteresowanych artykułami, zdjęciami – wszystkim tym, co tworzymy. Jeżeli nie mieliśmy wcześniej do czynienia z działaniami ... określenia będzie również cel kampanii, czas trwania, budżet, częstotliwość wyświetlania reklamy. Przez cały czas trwania promocji będziemy mogli również monitorować jej efekty, a ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... Agricole, PKO BP, Provident, Nationale Nederlanden oraz Visa. Finanse: typy reklamowanych usług W kwietniu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (34 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont osobistych, bankowości oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ...
-
Dane paliwem cyfrowej gospodarki
... Cloud Technologies. Jego zdaniem taki stan rzeczy zawdzięczamy przede wszystkim pogłębiającej się digitalizacji światowej gospodarki. Zastosowanie danych najbardziej jest dziś ... Internetu są paliwem dla tych obszarów cyfrowego marketingu. Potwierdza to rosnący rynek reklamy programmatic, który globalnie osiągnie w tym roku wartość 75 mld dolarów, co ...
-
Debiut CDA na NewConnect
... sekcji User Generated Content. Począwszy od maja 2018 r. serwis CDA.pl generuje przychody przede wszystkim ze sprzedaży reklam przy materiałach pochodzących od zweryfikowanych użytkowników i partnerów (reklamy emitowane w modelu aVOD w sekcji CDA Premium Free). Odejście od współpracy z podmiotami pośredniczącymi w sprzedaży powierzchni ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... naszej reklamy w formie artykułu. Bez względu na to, na którą wersję artykułu się zdecydujemy, naszym celem w pierwszej kolejności powinno być zainteresowanie czytelników. Przede wszystkim zadbajmy więc ... . Doradzimy w wyborze najlepszych form promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... zeskanowanej. Dodatkowo zasięg online daje wszystkim firmom niezrównane możliwości do promocji oraz reklamowania swoich produktów. Nie ma lepszej reklamy niż profesjonalna strona internetowa ... odpowiedzi na nurtujące go pytania. Hanna Brygier, specjalista ds. reklamy w firmie Greenbud Development Przejście do sieci jest ważnym krokiem dla każdego z ...
-
Wyprzedaże, czyli okazja czyni hakera. Jak się chronić?
... nie tylko po stronie konsumenta. Darmowe karty podarunkowe – Wyskakujące w czasie wyprzedaży reklamy lub wiadomości e-mail z ofertami bezpłatnych kart podarunkowych mogą być zarówno ... dyrektor Fortinet w Polsce. – Wykorzystywaną przy tych oszustwach podatnością jest przede wszystkim ludzka natura, a dopiero w drugim etapie luki w oprogramowaniu czy ...
-
Rynek pracy specjalistów: podsumowanie 2021 nie wypada źle
... na obawy pracowników fizycznych, produkcji, budownictwa czy przede wszystkim osób zajmujących się hotelarstwem, turystyką i gastronomią. Ograniczane ... przypadku marketingu popyt na specjalistów mógł prawdopodobnie napędzać ogromny wzrost sektora e-commerce i reklamy internetowej. Z kolei specjaliści HR stali się niezbędni do organizacji pracy ...
-
5 powodów, dla których nie warto ściągać pirackich gier
... na dwa lata przed Netflixem. Najprościej mówiąc, gry pirackie to przede wszystkim te, które zostały „scrackowane” poprzez obejście systemu zabezpieczeń DRM ... stanowić duży problem dla użytkowników komputerów i urządzeń mobilnych. Ciągle wyskakujące reklamy i otwierające się okna przeglądarki zalewające urządzenie ofiary mogą sprawić, że korzystanie z ...
-
Polacy coraz częściej szukają promocji
... i korzystanie z nich deklaruje 28% Polaków. Wśród produktów chemiczno-kosmetycznych, przede wszystkim szukamy promocji na środki do prania – 45% z nas aktywnie poszukuje ... 39%) oraz reklamy telewizyjne, które stanowią przypadkowe źródło wiedzy o promocjach dla 35% Polaków. Radko dowiadujemy się o ofertach promocyjnych poprzez reklamy w prasie oraz ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... i efektywny – często napotyka trudności w praktyce, zwłaszcza dla małych firm. Przede wszystkim znalezienie odpowiedniej agencji marketingowej lub freelancera w budżecie małej firmy jest ... zrozumienia marki, co może być łatwiejsze do osiągnięcia przez wewnętrznych pracowników; reklamy – ustawienie reklam nie jest trudnym działaniem. Ważna jest jednak ...
-
TOP 10 zagrożeń na Androida
... przyswajamy, niejednokrotnie tracimy czujność. Dlatego wśród aktualnych, mobilnych zagrożeń, dominują przede wszystkim aplikacje podszywające się pod oryginalne oprogramowanie. Dla atakujących do doskonała okazja m.in. do tego, aby wyświetlać użytkownikom niechciane reklamy i w ten sposób osiągać zyski. Innym, ważnym celem, jaki udaje im się ...
-
Freelancerzy, czyli ponadprzeciętne zarobki bez wykształcenia?
... społecznościowych, niezależnie od pokolenia jakie reprezentują. Pracodawców interesują przede wszystkim umiejętności specjalistów, ich portfolio, doświadczenie i namacalne efekty pracy, ... Jeszcze wyższe zarobki osiągają eksperci od blockchain, uczenia maszynowego, reklamy wideo oraz lektorzy. Rośnie liczba zarówno publikowanych projektów jak i ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... Natomiast duże firmy odpowiadają za 13,6 proc. zleceń. Które branże najczęściej korzystają z usług freelancerów? Najwięcej projektów zlecają firmy z sektora marketingu i reklamy, w tym agencje reklamowe i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają firmy z branży e-commerce. Freelancerzy są również potrzebni w sektorach związanych ...
-
Scam finansowy zbiera obfite żniwo
... , Instagram, YouTube czy TikTok, a także w wyszukiwarkach i na stronach internetowych. Reklamy te kuszą hasłami o „braku ryzyka” i „łatwych zyskach”. Aby zyskać zaufanie ... oszustw inwestycyjnych zwróciła również uwagę Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Przede wszystkim należy kierować się zasadą ograniczonego zaufania, ponieważ nigdy nie mamy ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... Stany Zjednoczone, których udział wynosi 30%. Dominację tę przypisuje się przede wszystkim wysokim wskaźnikom penetracji Internetu, ponieważ badania konsekwentnie podkreślają ... . Platformy społecznościowe oferują unikalne korzyści, takie jak celowane reklamy, partnerstwa z influencerami i zaangażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym, co może ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... zaangażować w powstawanie treści ukazujących się na jej łamach przede wszystkim swoich czytelników. Obecnie z redakcją współpracuje z ponad 26 000 reporterów-amatorów. Przesyłane ... zewnątrz”, „ludziom spoza organizacji”, • najskuteczniejszej ze wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... na znaczeniu. Zakupem centralnie zlokalizowanych mieszkań zainteresowani są przede wszystkim inwestorzy, kupujący nowe mieszkania z myślą o ich wykończeniu i wynajmowaniu, w związku ... są szybko rezerwowane w naszych inwestycjach. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Nie decyduje jeden konkretny czynnik. ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... wszystkim do komunikacji marki i wzmacniania siły brandu. Jeden (stworzony w lutym 2009 r.) zamieszcza przede wszystkim wysokiej klasy materiały promocyjne, drugi - Harvard Business Publishing (stworzony w październiku 2007 r.) - profesjonalne wywiady skierowane przede wszystkim ... podobnym, jak w przypadku reklamy prasowej. Chyba najlepszym miernikiem ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... sklepu, a sklep płaci określoną stawkę za każde takie kliknięcie. Zaletą takiego rodzaju reklamy jest to, że można dosyć precyzyjnie zaplanować parametry kampanii oraz ... wskazują, iż zyski w e-handlu to przede wszystkim efekt zakupów dokonywanych przez lojalnych klientów. Żeby ich zdobyć, należy przede wszystkim wywołać duży ruch i wykorzystać nowe ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... stawiają sobie podobne cele w wykorzystaniu komunikacji SMS. Te pierwsze przede wszystkim wspierają w ten sposób operacyjną obsługę klientów. Warto zauważyć, że robi to ... klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub na ...
-
Jakie udogodnienia oferują nowe inwestycje mieszkaniowe?
... Co prawda „wykończenie pod klucz” nadal dostępne jest przede wszystkim w inwestycjach o podwyższonym standardzie i dedykowane klientom o bardziej zasobnym portfelu, bądź ... zabudowie do pięciu kondygnacji. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Realizujemy inwestycję kompleksowo, co oznacza, że przygotowujemy ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... i nawigację (przemieszczanie się po serwisie). Stronę przyjazną użytkownikowi cechuje przede wszystkim lekkość zastosowanej grafiki, co decyduje o szybkości ładowania się strony ... - jest to najbardziej wiarygodna, najskuteczniejsza i najtańsza forma reklamy. Bibliografia Bogdan G., Stawiszyński M.: "E-commerce", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz ...