-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... interesujących go treści. Konsumenci wykazują zadziwiającą odporność na tradycyjne reklamy, jednak bardziej niż kiedykolwiek wcześniej poszukują informacji. I tu pojawia się ... jest nie tyle budżetem jakim dysponuje firma, ale przede wszystkim umiejętnością wskazywania priorytetów. Wytyczenie zadań i dobranie odpowiednich narzędzi pozwala ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... zakupowych stymulowanych intensywnym rozwojem technologii, w tym przede wszystkim mobilnych. Współczesny konsument kupuje kiedy i gdzie chce – przez internet, mobile ... jakiego urządzenia korzystają lub kiedy byli zainteresowani zakupem. Zastosowanie reklamy osobistej – programmatic, umożliwia prowadzenie efektywnych działań w różnych kanałach ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... będzie stopniowo odchodził do przeszłości. Ta kategoria będzie sukcesywnie tracić na rzecz dynamicznej formy reklamy towarzyszącej odbiorcom podczas konsumpcji telewizji, kina czy Internetu. Udział tych mediów – a przede wszystkim telewizji i Internetu – będzie zatem sukcesywnie rosnąć. Wynika to nie tylko z ogólnych tendencji na rynku ...
-
Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami
... życie po upływie 6 miesięcy od dnia ich ogłoszenia. UOKiK się zbroi Przede wszystkim Prezes UOKiK planuje wzmocnić ochronę konsumentów na rynku usług finansowych. ... przedsiębiorcę do zaniechania określonych działań np. zobowiązać przedsiębiorcę do wstrzymania emisji reklamy lub wycofania danego produktu z oferty. Co prawda przedsiębiorca będzie ...
-
Mieszkanie trzypokojowe od dewelopera - gdzie i za ile?
... w przypadku każdej naszej inwestycji ważna część oferty. Stawiamy przede wszystkim na funkcjonalność lokali o najmniejszym metrażu. Ceny uzależnione są od ... projekcie można kupić z dopłatą do kredytu. Alicja Dolińska, dyrektor działu marketingu i reklamy Dolcan Trzypokojowe mieszkania kompaktowe mamy w sprzedaży inwestycji Ogrody Ochota II, ...
-
Jak śpią Polacy?
... każdą jego godzinę starają się wykorzystać jak najlepiej. Sen postrzegamy przede wszystkim jako połączenie przyjemności z biologiczną koniecznością (odpowiednio 75 proc. i 73 proc ... Kowalskiego – wersalka, kanapa czy łoże z baldachimem? Oglądając polskie filmy, seriale, reklamy czy gazety lifestylowe można odnieść wrażenie, że niemal każdy posiada ...
-
Którzy deweloperzy skłonni dać rabat?
... również w drodze indywidualnych negocjacji. Ta opcja jest dostępna przede wszystkim dla nabywców, którzy zaoferują atrakcyjny harmonogram płatności. Dla klientów najciekawsze ... w naszych inwestycjach nie podlegają negocjacjom. Alicja Dolińska, dyrektor działu marketingu i reklamy Dolcan Rabat, który klient może uzyskać dla lokalu nie objętego ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... marketingową, rolę jaką zapach ma spełnić w jej realizacji oraz przede wszystkim – preferencje klientów. Nie jest to jednak rozwiązanie, które może być ... działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe. Monitory umieszcza się w miejscach, w których klient ma chwilę bezczynności, ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... bardziej intuicyjnym interfejsem, niż często przeładowane opcjami strony internetowe. Także reklamy w aplikacjach są zazwyczaj mniej uciążliwe. Wymusza to specyfika urządzeń ... które pełnymi garściami wykorzystują swoją szansę w niezagospodarowanych obszarach. Przede wszystkim jest to widoczne w przypadku m-commerce, w którym, pomijając grupę Allegro, ...
-
Urządzenia mobilne dziecka - przyjaciel czy wróg?
... może zaszkodzić w różnoraki sposób – zainstalować niepożądane i irytujące reklamy w przeglądarce, wykraść prywatne informacje czy dane finansowe, szpiegować ... dziecko przed nieodpowiednimi treściami i zagrożeniami związanymi z siecią, powinniśmy przede wszystkim postawić na edukację. Warto przekazać dziecku podstawową wiedzę dotyczącą tego ...
-
Ustawa o książce: co zmieni się dla czytelników i wydawców?
... rozwiązania i instrukcje, które należy stosować przy ustalaniu cen. Przede wszystkim: Stosowanie jednolitej ceny będzie obowiązkowe w okresie 12 miesięcy od końca miesiąca ... sprzedaży książek po cenach innych niż dozwolone przepisami oraz stosujący reklamy z naruszeniem ustawy, popełnią czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... produktów, oferowanych przez 1500 marek. Polscy użytkownicy wybierają przede wszystkim znane, międzynarodowe marki takie jak GAP, TopShop, Nike, Addidas czy ... dostawę i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... Dlatego też Czarny Piątek poprzedzony powinien zostać poważną refleksją. Przede wszystkim należy zadać sobie pytanie, jakiego rodzaju produkty są nam rzeczywiście potrzebne ... ludzką podświadomość, co często wykorzystywane jest przez specjalistów od reklamy i sprzedawców. To właśnie stąd biorą się ogromne billboardy z zapowiedziami rabatów, czerwone ...
-
Oszczędzanie pieniędzy nie takie proste
... tych ostatnich, jedną z niewielu cieszących się bardzo dużą popularnością i nie wymagającą reklamy, są obligacje korporacyjne. Rynek tych papierów rozwija się od kilku lat w tempie ... że obecny boom zdecydowanie różni się od tego z lat 2005-2008. Przede wszystkim nie ma on charakteru spekulacyjnego. Oczekiwania inwestorów są obecnie zdecydowanie ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... zacząć? Stwórz dobry profil wybranej grupy docelowej. Tu liczy się przede wszystkim odpowiedź na pytania: co chcą wiedzieć twoi (potencjalni) klienci, jakie ... się jednym z najważniejszych narzędzi w e-handlu. To dlatego, że formy tradycyjnej reklamy coraz częściej irytują internautów i przestają być skuteczne – dodaj Krzysztof Grzegorzewski. 2) ...
-
Zakupy, gry, randki przez internet. Zawsze dbaj o bezpieczeństwo
... w internetowe gry to też sposób na zdobycie nowych znajomości, a przede wszystkim ciekawa forma rozrywki. Pamiętajmy jednak, że ściągnięcie gry czy korzystanie z niej ... też nie oznacza uczciwego e-sklepu. Każdy przedsiębiorca może zapłacić za reklamy w wyszukiwarkach internetowych, niezależnie, czy jego oferta jest rzetelna i sprawdzona, ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... . sieci franczyzowych zrobiło zamach na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy. Tryb orzekający użyty w ... jednak odpowiednie skrojenie legislacji pod specyfikę dostawców online. Przede wszystkim chodzi o lokalizację biznesu – oferujący swoje dobra wcale nie musi rejestrować firmy w ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... „Rynek nowych technologii zmienia się bardzo dynamicznie i jest dziś przede wszystkim rynkiem młodych odbiorców, do których wymagań i oczekiwań dostosowują się ... latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... grupy odbiorców nie tylko zagwarantuje, że mailing zostanie zauważony, ale przede wszystkim może przyczynić się do podjęcia decyzji o wyborze produktów i usług banku. ... banku przebywał dany użytkownik można, korzystając z plików cookies, „wysłać” za nim reklamy na innych serwisach internetowych, które będą prezentować mu najlepszą ofertę produktów, ...
-
Polki kariera w IT
... teleinformatycznym. Hays Poland, Geek Girls Carrots, IAB Polska oraz Biuro Podróży Reklamy uhonorowały ten dzień publikacją raportu „Kobiety w IT” - opracowania pochylającego się ... że nie ma znaczących różnic. Firmy zatrudniające specjalistów w obszarze IT płacą przede wszystkim za kompetencje, a te nie mają płci. DOJRZAŁY WYBÓR KARIERY Z raportu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2016
... zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska)wynika, że wartość rynku reklamy online w Polsce wzrosła o 20% r/r do ok. 3,2 mld zł. Narodowe Centrum Badań i ... Polski ma swoje wady, wśród których należy wymienić przede wszystkim spadek oprocentowania produktów oszczędnościowych. Jeszcze trzy lata temu średnie oprocentowanie kwartalnej ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... zintegrowanie działań ze wszystkich kanałów dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą prowadzić ... pamiętali o tym, jak będą one odbierane przez użytkowników mobilnych. Wysyłane treści powinny być przede wszystkim: konkretne, podane w przystępny ...
-
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online
... remarketing. Jeśli kiedykolwiek przeglądałeś ofertę jakiegoś sklepu, podczas gdy na stronie wyświetlały się dodatkowe reklamy – doświadczyłeś remarketingu. Różne rodzaje remarketingu mogą wesprzeć twój biznes na różne sposoby. Przede wszystkim, jest to dobry sposób na zyskanie uwagi kupujących, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie twoją ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... dziś z internetu korzysta 2/3 Polaków. 24 proc. z nich odwiedza blogi, w tym przede wszystkim hobbystyczne oraz te poświęcone zdrowiu, urodzie i sportowi. O ogromnym wpływie blogosfery mówi ... się na firmowym blogu. 3. Nie pisz tylko dla siebie „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie ...
-
Rejestr dłużników znowu urósł. Winny pośpiech?
... się podjąć decyzję o zadłużeniu wcale nie pod wpływem potrzeb, lecz reklamy pożyczki. Jeszcze więcej, bo 15 proc. ankietowanych zrobiło tak co ... nikim nie omawia tej kwestii i podejmuje decyzję samodzielnie. Reszta rozmawia przede wszystkim z rodziną i partnerem – 76 proc., ewentualnie z doradcą finansowym – 19 proc., sporadycznie z ze znajomymi ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... momencie z odpowiednim przekazem? Eksperci z Sociomantic Labs wskazują przede wszystkim na istotną rolę analizy zachowań konsumentów i efektywne korzystanie z Big ... prowadzonych w aplikacjach kampanii reklamowych. Jak przekonują eksperci z Sociomantic Labs, reklamy w aplikacjach dostarczają o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji oraz o 50 ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... zaszła na szczycie rankingu. Co piąty przedsiębiorca planuje postawić przede wszystkim na komunikację i marketing – w porównaniu do 9,5% wskazań w pytaniu retrospektywnym. To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje, pokazują, że MŚP ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... badań zrealizowanych przez firmę Rare wynika, że lojalni wobec marki pozostają przede wszystkim ci klienci, którzy uważają ją za atrakcyjną (86 proc.) i godną zaufania (83 ... tych klientów, na których najbardziej im zależy, dostosowując pod nich indywidualnie reklamy na stronach www, w social media czy w kanale mobilnym. Po drugie, rabaty i promocje, ...
-
Podatek od nagrody: rywalizacja wyklucza zwolnienie
... osoby, innego podmiotu. W prawie podatkowym brak jest również definicji promocji i reklamy. Wskazać jednak należy, że na potrzeby prawa podatkowego pod pojęciem promocji ... 200 zł. Przesądza o tym fakt, że nagroda nie jest wydawana wszystkim uczestnikom przedsięwzięcia organizowanego przez Spółkę, a jej uzyskanie uzależnione jest od wzięcia udziału w ...
-
Czy dbamy o prywatność w sieci?
... sieci to fikcja? Istotny odsetek użytkowników sieci woli dopasowane treści i reklamy. Zdecydowana większość ma świadomość zasad funkcjonowania środowiska cyfrowego i – choć ... regulatorów. SZCZEGÓŁOWE WYNIKI BADANIA Prywatność w sieci Internet to przede wszystkim przestrzeń publiczna W pierwszej edycji badania z roku 2013 zapytano internautów ...
Tematy: prywatność w sieci, bezpieczeństwo w sieci -
Fortinet: cyberprzestępcy budują "armię rzeczy"
... jednak, że ruch SSL często nie jest kontrolowany, co wynika przede wszystkim z wysokich kosztów generowanych przez jego odszyfrowanie, kontrolę i ponowne zaszyfrowanie. ... „click fraud” (nieuczciwe bądź fałszywe kliknięcia w link sponsorowany lub inną formę reklamy w celach zarobkowych) oraz do wykopywania bitcoinów. Prób ataków z wykorzystaniem tych ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... i 8 proc. badanych. Badanie wskazuje, że wybór placówki handlowej podyktowany jest przede wszystkim atrakcyjną ceną produktów (50 proc. wskazań) i poszczególnych artykułów (32 proc ... Goods & Retail. Głównym źródłem informacji o promocjach nadal gazetki i ulotki (50 proc.), a także reklamy w TV (28 proc.) oraz znajomi i sąsiedzi (22 proc.), chociaż ...
-
Bezpieczne pożyczanie pieniędzy. Czyli jakie?
... w rozsądnym pożyczaniu pieniędzy oczekuje od banków. 64 proc. badanych jest przekonanych, że reklamy i promocje bankowe zachęcają do bezrefleksyjnego zadłużania się, dlatego też tak ... znajomych jest zawarcie umowy pożyczki. Należy zwrócić tu uwagę przede wszystkim na czas zwrotu pieniędzy. Z badań przeprowadzonych przez ICAN Research na zlecenie ...
Tematy: pożyczanie pieniędzy, pożyczki -
Jak bloger płaci podatek dochodowy z prowadzenia bloga?
... zmienił zdanie w tym zakresie. Zaczął się on odnosić do tego, co faktycznie przynosi pieniądze blogerom. A są to przede wszystkim zamieszczane na blogu reklamy czy uczestnictwo w programach partnerskich i innych akcjach marketingowych. Przychodu takiego nie generuje natomiast dzielenie się na blogu własnymi spostrzeżeniami, opiniami ...
-
Sprawdź, czy sztuczna inteligencja wygryzie cię z rynku pracy
... danych oraz maszynowego uczenia ma obecnie kluczowe znaczenie na przykład dla reklamy internetowej. Dzięki analityce Big Data możemy identyfikować potencjalnych klientów ... za jakiś czas etat będzie postrzegany, jako anomalia. Firmy będą rekrutować przede wszystkim do poszczególnych projektów, a te nie trwają przecież wiecznie. Wszystkich ...