-
Sprawdź, czy sztuczna inteligencja wygryzie cię z rynku pracy
... danych oraz maszynowego uczenia ma obecnie kluczowe znaczenie na przykład dla reklamy internetowej. Dzięki analityce Big Data możemy identyfikować potencjalnych klientów ... za jakiś czas etat będzie postrzegany, jako anomalia. Firmy będą rekrutować przede wszystkim do poszczególnych projektów, a te nie trwają przecież wiecznie. Wszystkich ...
-
Kredyt hipoteczny: jak rozszyfrować formularz informacyjny?
... będzie także o obiektywną ocenę oferty kredytowej. – Znikną reklamy, w których małym drukiem informowano o najważniejszych parametrach kredytu, np. o RRSO ... niej zasad już wcześniej, jednak obecnie zostały one zagwarantowane prawnie wszystkim klientom. [1] W formularzu informacyjnym, który zostanie przygotowany dla klienta przed podjęciem decyzji o ...
-
Najpopularniejsze festiwale muzyczne. O czym mówili internauci?
... w kontekście letnich koncertów to także technologie: Spotify krytykowane za zbyt nachalne reklamy Open’era, VSCO używana do korekty festiwalowych zdjęć, Google (Play – aplikacje ... radiowe stanowiły 42% wśród najpopularniejszych brandów. Było to jednak związane przede wszystkim z polityczną dyskusją, jaka toczyła się wokół Woodstocku. Każdy festiwal ...
-
Edukacja finansowa w polu, ale uczyć się nie chcemy
... finansowych, np. banków lub towarzystw ubezpieczeniowych, a także kursy i szkolenia (76 proc.). Jako najmniej przydatne sposoby zdobywania wiedzy, badani wskazywali przede wszystkim reklamy i ulotki, a także audycje radiowe oraz artykuły w prasie. – Użycie odpowiednich metod to klucz do zachęcenia ludzi do nauki. Niezwykle skutecznym narzędziem ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... potencjał. Największymi przeciwnościami okazały się brak mocy obliczeniowej oraz przede wszystkim zbyt mała ilość danych. Coraz powszechniejsze korzystanie z chmury obliczeniowej może ... Informacje tego typu wykorzystywane są m.in. do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Warto wspomnieć, że szeroka dostępność funkcjonalności sztucznej ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... o mieszkańcach niektórych regionów, w których działa. W przypadku żywności zmiany składu dotyczyły przede wszystkim redukcji ilości soli i cukru. Zadeklarowało je odpowiednio 75 i 68 proc. ... stronach internetowych czy przedstawienie raportów dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Reklamy tak, ale nie skierowane do dzieci Zrzeszone w The ...
-
Firmy technologiczne: zmienność, która nie boli
... na nastroje inwestorów miało także ryzyko eskalacji konfliktów handlowych, przede wszystkim z Chinami. Problemy z ochroną danych: trup w (elektronicznej) szafie Podczas ... usługach i danych. Przedsiębiorstwa mające platformy technologiczne dobrze sobie radzą na polu reklamy i przenoszą bliskie relacje biznesowe z klientami (a także zgromadzone dane) na ...
-
Upadłości firm I kw. 2018
... się w tym gronie niewypłacalne firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, usług finansowych, placówki lecznicze (np. w samym marcu – 7 takich placówek), IT i ... kosztami, w większej części niż ma to miejsce obecnie. A może nawet przede wszystkim zdecydowanie szybciej, niż przebiega to obecnie… Ponownie kwestią otwartą jest ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2018
... pozycjonerzy stron internetowych, graficy komputerowi, tłumacze, dziennikarze, księgowi, copywriterzy, czy pracownicy reklamy. Warto rozglądać się w swoim otoczeniu, czy ten sposób ... Autentyczność wina najczęściej sprawdzają importerzy. – W doborze dostawców wina bierzemy przede wszystkim pod uwagę ich renomę na rynku światowym i europejskim, ale ...
-
8 rzeczy, o których warto pamiętać przed założeniem firmy
... firmy z dołka finansowego. Podczas zakładania własnego biznesu trzeba przede wszystkim uzbroić się w cierpliwość i rezolutnie operować dostępnymi środkami. Nie powinno ... usług promocyjnych – bezpłatnych (np. prowadzenie fanpage’a) i płatnych (np. posty sponsorowane, reklamy). Z doświadczenia wiem, że po zebraniu odpowiednich środków, warto też ...
-
Wyprawka szkolna nie musi być droga
... element wyposażenia ucznia, uplasowały się na drugim miejscu (28%). Przede wszystkim dobrej jakości Większość rodziców kupuje wyprawkę zgodnie z listą przygotowaną przez szkołę (36%), nieco mniej kieruje się doświadczeniem (34%). Tylko nieliczni (3%) śledzą reklamy i kupują zgodnie z aktualnymi trendami. Co w takim razie wpływa na ...
-
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
... Skuteczny e-mail marketing, grupy branżowe w serwisie Facebook oraz LinkedIn, precyzyjne reklamy targetowe, Google AdWords, chatbox w e-commerce czy w końcu video wizytówki, ... narzędzi internetowych. Kluczową rolę ogrywają również kompetencje miękkie, a przede wszystkim kreatywność i nowatorskie podejście do kampanii w świecie digital. Specjaliści ...
-
Jak to będzie z leasingiem samochodu w PIT i CIT w 2019 r.?
... zasypywani przez firmy leasingowe. Czy faktycznie ten, kto teraz nie weźmie auta w leasing, dużo straci? Po części tak. Niemniej reklamy mają przede wszystkim przyciągać potencjalnych klientów, a nie mówić całą prawdę. Wtedy byłyby bowiem mniej krzykliwe i przyciągające. A przecież nie o to w nich chodzi. Jak ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... wartości i wywoływanie emocji u konsumentów. Doskonałym przykładem tego marketingu są reklamy produktów, w których tak naprawdę nie widać produktu, lecz emocje ... do siebie produktów. - Marketing bazujący na emocjach podkreśla przede wszystkim wartości produktu związane z wewnętrznymi pragnieniami, wspomnieniami i aspiracjami potencjalnych klientów. ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on otrzymywał odpowiednio dopasowane reklamy. Skorzysta na tym zarówno reklamodawca, który dotrze do swojego klienta, ... Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
... domu mediowym, czy u wydawcy stron www. Dzięki temu źródłu zwiększymy zasięg reklamy o nowych odbiorców. DMP pozwala łączyć dane offline z online. Mogą to być informacje ... Jakie korzyści przynosi im analiza użytkowników i segmentacja w DMP? Przede wszystkim podniesienie wskaźnika konwersji na stronie, czyli efektywniejsze zrealizowanie jakiegoś celu. ...
-
Odpowiedzialność podmiotów zbiorowych - jakie zmiany w prawie?
... w art. 9 ustawy, utrudniających funkcjonowanie takiemu podmiotowi, jak np. zakaz promocji lub reklamy, zakaz dostępu do wsparcia ze środków publicznych, zakaz korzystania z pomocy organizacji ... przewidują, że odpowiedzialność podmiotów zbiorowych zależna będzie przede wszystkim od: wykazania faktu popełnienia czynu zabronionego, wystąpienia winy w ...
-
Gdzie szukać pracy zdalnej?
... możliwości pracy zdalnej nie mamy na myśli osób trudniących się klikaniem w reklamy, skręcaniem długopisów czy wypełnianiem ankiet. Chodzi tu o poważne oferty, za ... już dziesiątki pracodawców. Możliwość pracy zdalnej jest jednak przeznaczona przede wszystkim dla osób z przynajmniej dwu lub trzyletnim doświadczeniem, posiadających większe umiejętności ...
-
7 cyberataków, które zapamiętamy na lata
... pozyskania wrażliwych informacji o jego użytkownikach, tworząc na ich podstawie personalizowane reklamy i wpisy wyborcze. Aplikację z quizem pobrało około 270 tys. osób, ... linki i pobierać aplikacje tylko z pewnych źródeł. Firmy powinny zadbać przede wszystkim o szkolenia pracowników w zakresie budowania świadomości zagrożeń – radzi Leszek Tasiemski ...
-
Personalizacja w banku, czyli konto osobiste i kredyt na miarę
... jak będzie wyglądała przyszłość obsługi klienta bankowego? W tym przypadku banki przede wszystkim będą stawiać na poprawę jakości kontaktu z klientem i pracę nad rozwojem nowych kanałów ... .), możliwość wypełnienia wniosku o kredyt zaraz po tym, jak zeskanuje się kod QR reklamy danej oferty smartfonem (40 proc.), ułatwienie w postaci logowania się do ...
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
... zł), PZU (8,9 mln zł) oraz Santander Bank Polska (8,6 mln zł). W czerwcu 2019 roku najwyższe budżety w branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. ubezpieczeń oraz kart płatniczych. W czerwcu 98 proc. budżetu ...
-
Agent Smith. Android pod ostrzałem nowego wirusa
... aplikacje ich złośliwymi wersjami. Jak dotychczas jego ofiarą padli przede wszystkim użytkownicy zamieszkujący Indie, chociaż ataki dotknęły również mieszkańców Azji, w tym Bangladeszu ... na szerokim dostępie do zasobów zaatakowanego urządzenia, aby wyświetlać fałszywe reklamy ii osiągać z tego korzyści finansowe. Działa podobnie jak znane już z ...
-
Klikasz i masz. 7 aplikacji mobilnych do zarabiania
... i iOS. Foap to polsko-szwedzka aplikacja mobilna i strona internetowa. Skierowana jest przede wszystkim do pasjonatów fotografii oraz tych, którzy nie rozstają się ze swoim ... jednym kliknięciem”. Trzeba tylko odblokować ekran telefonu, by wyświetlały się spersonalizowane reklamy, np. z najnowszymi trendami. Użytkownicy na start otrzymują 20 punktów. ...
Tematy: aplikacje mobilne, aplikacje -
Rekrutacja pracowników: gdzie pracodawcy szukają rąk do pracy?
... w postaci ustrukturyzowanych, płatnych programów poleceń. Dla firm to przede wszystkim większa szansa na pozyskanie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach, mniejsze koszty i ryzyko ... narzędzia, które podnoszą efektywność rekrutacji. Są to chociażby reklamy dynamiczne, których przygotowanie wymaga odpowiednich umiejętności. Wewnętrzne działy HR ...
-
Cyberataki: w III kw. phishing nieco osłabł, ale miał godnych następców
... . Popularnością wśród cyberprzestępców cieszy się również omijanie narzędzi blokujących reklamy. Na przykład w ostatnim kwartale inżynierowie FortiGuard Labs ... Fortinet wynika również, że cyberataki mają dziś służyć przede wszystkim maksymalizacji potencjału zarobkowego. Podążając śladami przynoszącego niemałe zyski oprogramowania ransomware ...
-
Prezenty świąteczne. Dla kogo, za ile?
... 17% do dyskontów. Czynnikami, które decydują o wyborze danego sklepu są przede wszystkim ceny i oferowane promocje. Przeszło połowa kupujących przywiązuje wagę do ... sam odsetek respondentów (31%) dostaje sms od swoich ulubionych sklepów, a także obserwuje reklamy w telewizji, radiu czy prasie. Zdecydowanie najczęściej śledzimy informacje na stronach ...
-
Zakupy online wg poleń X, Y i Z. To powinien wiedzieć e-commerce
... również, że tym co skłania nas do zakupów online, są przede wszystkim: dostawa do domu (64,3%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach stacjonarnych (63,2%) ... wynikać z ograniczonego dostępu do środków finansowych pokolenia Z - brak stałego zatrudnienia. Natrętne reklamy również w znacznym stopniu zniechęcają tę grupę przed finalizacją zakupu w sieci ...
-
Ile zarabia astrolog świadczący usługi dla biznesu? Czym się zajmuje?
... firmy lub odkrywania jej nowych zasobów ludzkich. Pracodawcy cenią astrologię przede wszystkim za to, że jako jedno z nielicznych narzędzi pozwala dokładnie prognozować ... wyznaczania dat wzięcia kredytu, otwarcia konta, zakupu maszyn i urządzeń, rozpoczęcia reklamy, planowania rozwoju firmy, wskazania ważnych miejsc dla firm, wybrania najbardziej ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... czy załatwienia spraw finansowych. Co więcej, coraz częściej śledzą nas spersonalizowane reklamy, które przez wielu internautów postrzegane są jako ingerencja w ich strefę ... się na cyberodporności, a naszym celem jest zapewnienie ochrony przed cyberzagrożeniami wszystkim środowiskom. Kluczem jest zapobieganie, dlatego poprzez edukację i łatwe w ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... nieuczciwej lub zakazanej reklamy, w rozumieniu art. 16 uznk, dopuszcza się również agencja reklamowa albo inny przedsiębiorca, który reklamę opracował. 12) Sprzedaż premiowana jako czyn nieuczciwej konkurencji Czynem nieuczciwej konkurencji jest sprzedaż konsumentom towarów lub usług połączona z przyznaniem wszystkim albo niektórym nabywcom ...
-
Rynek pierwotny. Ile mieszkań kupujemy za gotówkę?
... planujemy inwestycje tak, żeby zapewnić nie tylko szeroki wybór metraży, ale przede wszystkim zintegrowaną przestrzeń do życia ze wszystkimi udogodnieniami. Z naszych obserwacji i doświadczeń wynika – ... więcej 1/3 na kredyt i 2/3 za gotówkę. Hanna Brygier, Specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development W zależności od inwestycji ...
-
Portale randkowe odżywają w czasie pandemii. Na co uważać?
... poszukując miłości? Jak podaje ECK, w marcu br. konsumenci uskarżali się przede wszystkim na to, że portale randkowe - niezmiennie zresztą - uciekają się do wybiegu ... ). Portale randkowe zachęcają do zakupu członkostwa łudząc klientów atrakcyjnymi cenami – uwaga reklamy najczęściej dotyczą tylko miesiąca! Po tym czasie jeżeli nie wypowiesz umowy, ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
Podczas gdy reklamy i media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii działań. Zarządzają takimi kwestiami jak zmiany organizacyjne, utrzymanie ciągłości działalności, czy przede wszystkim są odpowiedzialne za komunikację kryzysową. W ostatnich tygodniach wyraźnie można było zauważyć firmy redukujące ...
-
Czy darmowy antywirus ci wystarczy?
... to zupełnie niepotrzebny wydatek. Osoby, które je formułują, zwracają przede wszystkim uwagę na powszechną dostępność bezpłatnych produktów. Ta ostatnia jest zresztą ... z wyższej półki. Użytkowników bezpłatnych aplikacji bezpieczeństwa irytują też nachalne reklamy nakłaniające do zakupu wersji płatnej bądź instalacji kompletnie niepotrzebnych dodatków. ...
-
Bon turystyczny 1000 plus: 2/3 Polaków uważa, że to dobry pomysł
... pewnie ich motywacje są różne – mówi Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku. – Dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, którzy ... wypoczynek – zauważa Dariusz Józefiak z Santander Consumer Banku. Bon turystyczny przede wszystkim na noclegi Santander Consumer Bank zapytał także Polaków na jakie ...