-
Nowa ustawa o kredycie konsumenckim (cz.II)
... świadomości konsumentów odnośnie zawieranych umów kredytowych. Wśród takich korzystnych rozwiązań należy wskazać przede wszystkim dokładne określenie obowiązków kredytodawców dotyczących wymogów, które muszą spełniać reklamy kredytów konsumenckich. Z drugiej jednak strony, niektóre wprowadzone przez ustawodawcę zmiany (np. usunięcie przepisu ...
-
Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja
... , iż znaki (tworzące markę) stanowią wartość, o którą trzeba dbać i odpowiednio nią zarządzać. Przede wszystkim, należy tę wartość w odpowiedni sposób chronić przed naruszeniami ze ... zostanie najbardziej rozpowszechniony rodzaj reklamy kontekstowej - tzw. "keyword advertising". Z czym to się "je"? Rodzajem reklamy w sieci jest reklama kontekstowa ...
-
Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie
... Performance Barometer" pokazuje, jak wyglądają zakupy w wydaniu mobilnym. zanox, europejski lider reklamy internetowej w modelu „płać za efekt”, podsumował ostatni rok na rynku m-commerce ... Beneluksu, Skandynawii i Polsce króluje iPad – 50%. Tablet Apple dominuje przede wszystkim w Niemczech - 79% transakcji. Jednak system operacyjny iOS zaczyna ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... inteligentną. W Polsce, w której wartość rynku e-commerce jest szacowana na 6,2 miliarda euro, można zauważyć dwa wiodące trendy. – Przede wszystkim rośnie świadomość istnienia reklamy inteligentnej, w tym np. real-time biddingu połączonego z retargetingiem oraz możliwością analizy smart data – inteligentnie wyselekcjonowanych danych na temat ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2015
... sprzyja również rynek reklamy TV. W ubiegłym roku wpływy w tym segmencie były większe o 5,6 proc. – Mimo przenoszenia się reklamy do internetu widzimy pozytywne trendy również w telewizji. Cały czas podaż reklamy na tym rynku, szczególnie w kraju, utrzymuje się na dobrym poziomie, bo Polacy przede wszystkim oglądają telewizję ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... za emisję spotu w paśmie reklamowym wszystkim odbiorcom, a tylko wybranej ich części. Zastosowanie takiej strategii zwiększałoby szansę na sprzedaż produktów i usług oraz zaangażowanie w markę. Nie jest to jednak jedyny model zastosowania programmatic TV. W przeciwieństwie do standardowej reklamy telewizyjnej, programmatic TV może stać się ...
-
Piłka nożna sportem zmniejszającym podatek dochodowy od firmy
... uzyskania przychodów. Przepisy prawa podatkowego nie zawierają definicji reprezentacji ani reklamy. Zatem należy odwołać się do wykładni językowej tych pojęć. I tak, zgodnie z ... jak najlepszego wrażenia przy reprezentowaniu firmy. Są to przede wszystkim działania polegające na kontaktach oficjalnych i handlowych z innymi podmiotami gospodarczymi ...
-
Zacznij myśleć o programmatic
... wyświetlania reklam na stronie np. umieszczanie ich w sektorach niewidocznych lub w tzw. „szybko przewijalnych”, wybór adserwera i miejsce załączenia reklamy w kodzie strony i przede wszystkim czas wgrywania się strony. Wydawca, chcąc samodzielnie przeprowadzać sprzedaż swojej powierzchni reklamowej w modelu programmatic w ramach działań wewnątrz ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... . Cały czas zyskują również tzw. reklamy natywne, które idealnie wpisują się w środowisko mediów społecznościowych, tak że dla użytkowników zaczynają stanowić integralną część witryny, a nie „zewnętrzny” i drażniący banner reklamowy. W marketingu podobnie jak w sporcie, liczy się przede wszystkim ciężka praca, pragnienie ciągłego samodoskonalenia ...
-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
... i YouTube reklamują najczęściej Spoty sklepów i sieci handlowych docierały do oglądających przede wszystkim poprzez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com reklamy branży handlowej odtwarzało 6,6 mln osób, generując 49,1 mln wyświetleń. Youtube.com odnotował ...
-
Pliki cookies - czym są i jak je usunąć?
... jest proste – służą do zbierania informacji marketingowych, dzięki którym reklamy mogą być dopasowywane i wyświetlane na podstawie preferencji i zainteresowań użytkownika. W ... odwiedzamy. Nie sposób wypisać tu wszystkich możliwości ich wykorzystania. Przede wszystkim z plików cookies odczytywane są niezbędne informacje, wymagane do prawidłowego ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... z uwagi na jego bezpośredni i dość wiarygodny charakter. Klienci wobec reklamy telewizyjnej mają coraz bardziej mieszane odczucia. Natomiast jeśli produkt poleca ... Popularną formą niekonwencjonalnych działań, jest marketing partyzancki. Opiera się przede wszystkim na dużej dawce kreatywności i wyczuciu czasu. Polega na promowaniu produktów lub ...
-
5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku
... dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych, które obowiązują przede wszystkim reklamodawców i wydawców. RODO i bezpieczeństwo danych osobowych było jednym z najczęściej ... roku inwestycje w reklamę wideo osiągną 13,5 miliarda dolarów. Ponieważ reklamy wideo mają wysoki współczynnik klikalności, nie będzie zaskoczeniem, jeśli ich ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... się z 44% w roku 2018 do 52% w 2021 r. Najszybciej rosnącą globalnie kategorią reklamy internetowej będzie display – rozumiany jako display tradycyjny (bannery), video ... (obniżenie z 6,1% prognozowanych w styczniu tego roku). Spowodowane jest to przede wszystkim wskaźnikami ekonomicznymi, które – na kluczowych rynkach europejskich tj. Niemcy, ...
-
Jak pokolenie Y zarabia na komunikatorach internetowych, YouTube i sieciach społecznościowych
... blogi, które cechują się wysokim poziomem zaangażowania użytkowników i dotarciem poprzez natywną formę reklamy. Dla przykładu post o nowym produkcie bankowym umieszczony na tematycznym ... na swoich witrynach internetowych współpracując z sieciami partnerskimi: przede wszystkim ze względu na różnorodność dostępnych reklamodawców i produktów oraz ...
-
Suplementy diety wymagają nowych regulacji
... powinien on rosnąć o ok. 5 proc. rocznie. Proponowane zalecenia Adam Czerwiński proponuje przede wszystkim wprowadzenie opłaty za rejestrację nowych suplementów w Głównym Inspektoracie ... zapewnia korzyści zdrowotnych, zakazu reklamy implikującej efektywność kliniczną oraz zwiększenie kar za reklamy niezgodne z przepisami. Ponadto zalecamy ...
-
Zakazana działalność? Tak, jeśli zyskami podzielisz się z państwem
... temu również kazano wynosić się organizatorom gier online. Chodziło dokładnie o zagranicznych bukmacherów. Wówczas stracił na tym przede wszystkim sport. Wskutek wprowadzenia 1 stycznia 2010 r. zakazu reklamy firm hazardowych rozliczających się za granicą grube miliony zamiast do polskich klubów popłynęły w całości do zagranicznych, takich ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... społeczną dotyczącą problemów wynikających z szeroko zakrojonej promocji alkoholu. Zakaz reklamy mógłby zatem wpłynąć na ograniczenie liczby nowych konsumentów, zwłaszcza ... połowa społeczeństwa obawia się, że podwyżki cen mogłyby uderzyć przede wszystkim w konsumentów. Jak zauważa Krzysztof Brzózka: Nieco słabiej jako element ograniczeń w spożyciu ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych kosztów nieodwracalnych są bardzo istotne ... w dowolnym miejscu na ziemi. Koszty zaopatrzenia, które dotyczą przede wszystkim sprzętu komputerowego i oprogramowania, są wysokie. Elementy te są przez wirtualną ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... znajomości poszczególnych podmiotów farmaceutycznych. Jedne firmy są znane przede wszystkim w dużych miastach (np. Bayer, GlaxoSmithKline), a inne w tych o liczbie mieszkańców do 50 ... jest łatwe z uwagi na obecne regulacje prawne dotyczące reklamy i promocji produktów leczniczych. Ponadto, przedłużający się wciąż moment ostatecznego uchwalenia ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... akceptacji dla reklamy w Internecie czy telefonach komórkowych. Prawie dwie trzecie konsumentów, czyli o ponad 10 punktów procentowych więcej niż 3 lata temu, wskazuje gotowość do odbioru reklamy w kanale elektronicznym, jeśli w zamian za to otrzyma bezpłatny dostęp do wartościowych treści online. Gdzie w tym wszystkim telewizja? Próbą ...
-
Oddział a przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego
... budowlanych). Kto może utworzyć oddział? Oddziały mogą być tworzone przede wszystkim przez przedsiębiorców z państw członkowskich UE oraz państw należących do Europejskiego ... są obie instytucje. Przedstawicielstwo może obejmować wyłącznie działalność w zakresie reklamy i promocji przedsiębiorcy zagranicznego, podczas gdy oddział jest tworzony ...
-
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
... Towarzystwa Ubezpieczeniowego Union. Kamienica z 1910 roku znana jest przede wszystkim z najstarszej działającej windy w Polsce. W Katowicach „Przezorność” miała swoja siedzibę w budynku ... swoich reklam na blankietach telegramów. Działało to tak, jak dzisiejsze reklamy przesyłane pocztą elektroniczną. Na uwagę zasługuje jednak to, że „Prudential” ...
-
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
... pomocne okazują się nie tylko informacje zawarte w plikach cookies, ale przede wszystkim różne sygnały dostarczane przez platformy typu DSP (Demand Side Platforms). – W ... powoli stają się widoczne. Coraz więcej witryn korzysta z danych personalizując i targetując reklamy pod konkretnych użytkowników, czyli konkretne pliki cookies. – Do tej pory ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... pozostałych instytucji finansowych. Względem analogicznego okresu 2014 roku (Q3 2014) wartość reklamy mediowej banków podskoczyła bowiem zaledwie o 260 tys. zł. W okresie ... zmalał natomiast udział kredytów z poziomu 47% do 29%. Inwestycje te odebrała przede wszystkim reklama grupowa banków (wizerunkowa i dotycząca wielu produktów), która wzrosła z 11 ...
-
Black Friday i Cyber Monday wg prawa. 7 rad dla e-sklepów
... usunięte zostały wszystkie reklamy informujące o promocyjnej ofercie. Po zakończeniu promocji, na stronach sklepu nie powinna widnieć informacja o udzielanym rabacie. Wówczas reklama mogłaby wprowadzać konsumentów w błąd. 7. Nie zapominaj o prawach kupujących online Trzeba również pamiętać, że akcje rabatowe podlegają wszystkim podstawowym regułom ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... miliony dolarów na swoje produkty lub usługi. Serwisy dzielą się przede wszystkim dwa rodzaje: nagrodowe i udziałowe. W tych pierwszych internauta wspiera projekt i w zamian otrzymuje ... kampanii. Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, do których skierujemy reklamy, warto przygotować co najmniej dwa miesiące wcześniej. Równie istotny jest ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... starać w szczególny sposób. Przede wszystkim warto pamiętać, że cechuje ją wysokie uodpornienie na klasyczne chwyty marketingowe oraz tradycyjne formy reklamy. "Zetki" nie znają świata ... wyraziste grafiki lub memy uzupełnione krótkim chwytliwym tekstem, ale przede wszystkim możliwość prowadzenia dialogu. Nie wolno pozostawiać ich komentarzy bez ...
-
Oszustwo "na inwestycję" wykorzystujące wizerunek ministry Agnieszki Dziemianowicz-Bąk
... którą reaktywowali przestępcy, ale również i wielu podobnych, służą do tego reklamy umieszczane na wielu, zupełnie uczciwych portalach a nawet w największych ogólnopolskich mediach ... . Tym, co może nas ochronić, jest nie tylko czujność, ale przede wszystkim dobre oprogramowanie zabezpieczające, które nie pozwoli nam wyświetlić znacznej części tego ...
-
Promocja strony w sieci
... niestety przykład, pewnie wielu webmasterów, za jakim w ślady nie powinniśmy iść. Przede wszystkim nadzieja. Nadzieja, że będzie lepiej, że będzie większe zainteresowanie. Jak nie ... powinieneś ją zgłosić do różnych konkursów. Niewątpliwie jest to źródło dobrej reklamy. Przykładowo nasz konkurs daje możliwość wyświetlenia bannerów w dużych ilościach w ...
Tematy: -
Siedem Mitów o Biznesie
... fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie zaś może ... musi być wspaniałym oratorem w sądzie przemawiając do jurorów - powinien być przede wszystkim dobrym słuchaczem. Klient w obliczu sprzedawcy, który mówi prawie non-stop będzie ...
Tematy: -
Internet i Mobile 2003
... Internetu obserwuje się bowiem zmiany na rynku - szczególnie na rynku reklamy. Jak czytamy w raporcie, w tej właśnie kwestii Internet i technologie mobilne zyskują ... w tej kwestii, co - przykładem państw europejskich - przyniesie wymierne korzyści wszystkim podmiotom tego rynku. Według autorów szanse na korzyści z szerszego wykorzystania Internetu ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... powściągliwą wytworność. Do niedawna marka luksusowa definiowana była przede wszystkim jako marka używana do oznaczania wysokojakościowych produktów, tworzonych przy ... i ekscentrycznym stylem pragnie być kojarzona marka Dolce&Gabbana. Za skuteczniejsze od tradycyjnej reklamy marki luksusowej uważa się również wypożyczanie produktów do sesji ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... podejmuje samodzielnie. 16,6 proc. pomysłów pojawia się pod wpływem przeglądania czasopism, 9,3 proc. wywołują reklamy radiowe i telewizyjne a 7,8 proc. reklamy internetowe. Bardziej inspirujące od tych ostatnich jest, jak wynika z badania, przeglądanie ... sen z powiek. Miejmy jednak nadzieję, że mimo wszystko tegoroczne święta będą przede wszystkim ...
-
Wirusy i ataki sieciowe IV-VI 2005
... powinniśmy również zapominać, że przetrwanie Internetu zależy w dużej mierze od dochodów z reklamy, co stwarza oczywisty konflikt interesów. Powrót technologii wirusowych W ciągu ... masową w celu uzyskania korzyści finansowych. Kaspersky Lab zaleca wszystkim, którzy pracują w zagrożonych organizacjach, aby przeprowadzali kontrolę bieżących systemów i ...