-
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
... . Jeżeli użytkownicy nie chcą zrezygnować z wtyczki blokującej reklamy, wystarczy, że dodadzą daną witrynę do białej listy. Jeżeli użytkownicy nie zastosują się do pierwszej propozycji, można podejść do tematu poważniej. Wszystkim osobom, które wciąż blokują reklamy wolno całkowicie zablokować dostęp do przeglądania zawartości strony ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... wydawnictwa, przygotowujące m.in. foldery, ulotki i gazety firmowe dla klientów. Świat reklamy jest postrzegany przez pryzmat wielkich, sieciowych agencji, obsługujących duże ... branży kreatywnej jest długa i zróżnicowana. Na pieniądze od niej czekają przede wszystkim fundusze sekurytyzacyjne i firmy windykacyjne, do których trafiły długi agencji ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... to wpływ niekwestionowana skuteczność tego kanału zarówno w budowaniu wizerunku marek - głównie z wykorzystaniem wideo online, reklamy natywnej i mediów społecznościowych, jak i skuteczność sprzedażowa działań performance’owych – przede wszystkim z użyciem paid search. Zakupy urządzeń gospodarstwa domowego są kojarzone raczej z przykrym obowiązkiem ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... „tylko” z segmentacją czy „aż” z profilowaniem. Profilowanie będzie się odnosiło przede wszystkim do zbierania i wykorzystywania danych, które konsument pozostawia w sieci. Według Rozporządzenia o ... danych oraz sposób ich przetwarzania. I tak, jeśli firma po prostu tworzy różne reklamy, z których jedne są skierowane do rodziców, inne do singli, ale ...
-
DSA i DMA, czyli przepisy, które zmienią internet
... umów na odległość, czyli przede wszystkim platform e-commerce. Ma to na celu ujednolicenie przepisów rynku wewnętrznego. DMA ma natomiast zapewnić równy dostęp do rynku cyfrowego oraz uczciwe warunki konkurowania wszystkim uczestniczącym w nim firmom. Wpłynie zwłaszcza na rynek reklamy internetowej i rynek aplikacji mobilnych – mówi ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... lat w agencji reklamowej jako strateg, a później podjął badania nad mechanizmami oddziaływania reklamy. Zauważył wtedy, że ludzie nie poświęcają reklamie zbyt wiele uwagi ... z modeli samochodów reklamowany był jako samochód miejski – przekaz adresowano przede wszystkim do aktywnej, relatywnie młodej grupy mieszkańców miast. Miał nadwozie niewielkich ...
-
Badania marketingowe a wybór marki
... realnego odbioru reklamówki podczas jej oglądania w telewizji. Chodzi tu przede wszystkim o fakt, iż oglądanie storyboardu w grupie jest aktywne, a podczas oglądania reklamy w telewizji jesteśmy pasywni. Jak napisał profesor Robert Heath w swojej książce „Ukryta moc reklamy” - reklama jest ciałem obcym wciętym w program i nie oczekujemy, że ...
-
Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
... drugą najczęściej stosowaną formą promocji (po “polecaniu przez znajomych”) i wykorzystywanie Internetu do reklamy deklaruje 68% firm, które w ogóle się reklamują. W tym obszarze widoczna jest ... tego jest m.in. korzystanie przez małych i średnich przedsiębiorców z nowoczesnych technologii, w tym przede wszystkim z internetu” – podsumowuje Lech ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... na fakt, iż przepisy prawa podatkowego nie definiują ani pojęcia „reprezentacji” ani „reklamy” należy – zgodnie z zasadami wykładni językowej przepisów prawa – odnieść się do ... celu wywołania jak najlepszego wrażenia przy reprezentowaniu firmy. Reprezentacja to przede wszystkim działania polegające na kontaktach oficjalnych i handlowych z innymi ...
-
Wyroby tytoniowe: nowe przepisy już wkrótce
... do przeprowadzenia przeglądu dyrektywy z 2001 r. ze względu na istotne zmiany zachodzące przede wszystkim w trzech dziedzinach. Po pierwsze, ogłoszenie nowych wyników badań naukowych, ... występujących wśród nich tendencjach i upodobaniach. spełniać szczegółowe warunki reklamy: zasady reklamy ponad granicami i reguły propagowania produktów tytoniowych ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... serwisy takie jak YouTube. Zamawiając masowe wysyłki spamowe, firmy często tworzą reklamy promujące ich usługi i wrzucają je na YouTube’a. Następnie wysyłają masowo e-maile ... zapobiegawcze Uniknięcie zagrożeń, jakie stanowi spam kredytowy, nie jest trudne. Przede wszystkim, nie wolno podawać swoich danych osobistych na podejrzanych stronach ani ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... o to, gdzie szukaliby informacji na temat operatorów telekomunikacyjnych wskazują przede wszystkim ich strony internetowe (65%). Internetowe źródła informacji okazują się ważniejsze nawet od wizyty w salonie. 40% badanych uważa, że najatrakcyjniejszą formą reklamy jest ta zamieszczona w Internecie, kolejno 36% reklama w telewizji, natomiast na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... pogorszy się sytuacja gospodarcza, a przede wszystkim − że nie nastąpi dalsza eskalacja konfliktu ukraińsko-rosyjskiego. Konflikt ten odbił się już znacząco na ukraińskim i rosyjskim rynku reklamowym i jest główną przyczyną nieznacznego obniżenia naszej prognozy dla globalnego rynku reklamy − powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group ...
-
4 sposoby na większe bezpieczeństwo w Internecie
... zadomowić się w sieci i dystrybuować reklamy na milionach stron internetowych, oraz śledzić i przewidywać zachowania odwiedzających je użytkowników. Czasami reklamy dystrybuowanena stronach www ... podczas wizyty na stronie i otwiera za nas wszystkie drzwi. Przede wszystkim jednak zwiększa nasze bezpieczeństwo tworząc bardzo skomplikowane i trudne do ...
-
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
... i o 13 proc. przewyższyła wynik lipcowy. W sierpniu wyższa okazała się także liczba kliknięć w reklamy - w porównaniu z czerwcem i lipcem wzrost sięgnął odpowiednio 56 proc. i 10 proc. ... danej chwili, ale także wyświetlać najlepsze dostępne oferty. Jest to pomocne wszystkim, którzy nie zdążyli skorzystać z okazji, lub którzy czekają na przeceny ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... . Wprowadzenie formatu video, który umożliwia dokonanie akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji ... Facebooka ma nowe logo Facebook nie jest już tylko znanym nam wszystkim portalem społecznościowym. Za tą nazwą stoją Messenger, Instagram, WhatsApp, Worplace, Portal ...
-
Organizacja targów bez podatku u źródła
... z tych kategorii, w związku z czym nie podlegają one obowiązkowi poboru zryczałtowanego podatku. W odniesieniu do definicji reklamy - zgodnie z orzecznictwem oraz stanowiskami organów interpretacyjnych - pod uwagę należy wziąć przede wszystkim jej słownikowe znaczenie. Reklama - zgodnie ze słownikiem języka polskiego PWN (https://sjp.pwn.pl/) - to ...
-
UODO zakazał Meta publikacji fałszywych reklam
... , która zapewnia zyski wszystkim „polskim obywatelom”. Tego rodzaju deepfake’owe reklamy używały aktualnych danych osobowych zarówno dziennikarki jak i prezesa InPostu. Bezprawnie modyfikowano zdjęcia i nagrania przedstawiające wizerunki małżonków. Omenaa Mensah już na etapie składania skargi wskazała, że zidentyfikowała 263 reklamy z jej udziałem ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... swoim potencjalnym klientom przekazać wartościowe treści. O ile użytkownicy GoldenLine to przede wszystkim osoby prywatne, potencjalni klienci poszukujący porad o tyle na LinkedIn znajdują się ... . Faktem jest, iż oba serwisy są doskonałym medium tzw. reklamy natywnej, którą odbiorcy traktują inaczej niż wszystkie formy promocji bezpośredniej. ...
-
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
... w reklamy prowadzą do zbierania informacji o preferencjach zakupowych poszczególnych klientów, co z kolei pozwala wyświetlać im – w ramach remarketingu – reklamy dopasowane ... zapasów w rozmiarach najpopularniejszych). Gdy jednak salon firmowy ma być przede wszystkim (lub wyłącznie) showroomem, wtedy ważniejsza okaże się atrakcyjna ekspozycja ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... udostępnienie stron WWW przeglądarkom internetowym, a co za tym idzie – wszystkim użytkownikom Internetu. Tylko bezawaryjne działanie serwera może zagwarantować stabilność ... serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... oddział banku był najważniejszym kanałem kontaktu z bankiem dla 70% Polaków. Przede wszystkim z powodu możliwości osobistego spotkania z doradcą (wskazuje na nią 54% ... jest łatwe. To proces oparty o obserwację zachowania klientów, trudniejszy niż wykupienie reklamy w mediach czy powieszenie kilku pstrokatych bannerów. Jednak wartościowanie tych ...
-
Polscy pracownicy a zmiana pracy w 2011
... %), inżynierii, konstrukcji i technologii (10%) oraz pracownicy działów marketingu, reklamy, PR i grafiki (ok. 8%). Województwo śląskie Nieco mniejsze ... 19% managerowie oraz 10% to dyrektorzy i prezesi. Są to przede wszystkim osoby zatrudnione w działach finansowych, księgowych, ubezpieczeniach (13%), doradztwie i konsultingu (12%), HR (10%), ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... wzrost efektu komunikacyjnego. Wzmianki i dyskusje w social mediach toczyły się przede wszystkim w czasie trwania samych programów. W tym zestawieniu prowadzi Mam Talent (TVN), który komentowano ... Voice of Poland prawie 0,5 mln. Mimo, że TVP2 stosuje mniej przerw na reklamy i tym samym zapewnia mniejsze pole do popisu markom do promocji, to ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... Adam Kiciński, prezes CD Projekt SA. 5% wzrostu zanotowały sztuki wizualne, przede wszystkim dzięki rynkowi dzieł sztuki, który szybko się odbudował po kryzysie ... aż o 109% więcej. Internet generuje już 32% przychodów całego sektora muzycznego. Rynek reklamy to barometr sytuacji gospodarczej. W kryzysie budżety reklamowe jako pierwsze padają ofiarą ...
-
Skuteczne i dochodowe ministrony
... skuteczna - musi być skierowana do odpowiedniego odbiorcy. Pamiętaj: "Jeśli sprzedajesz wszystkim, to tak naprawdę nie sprzedajesz nikomu." Ta klasyczna marketingowa reguła ... Twój odbiorca przechodził zawsze tę samą drogę. KLIK - wejście na ministronę z wyszukiwarki, reklamy itp. KLIK - przejście na właściwą stronę sprzedawcy $$$ - no, zgadnij! ...
Tematy: -
Linki sponsorowane w NetSprint
... specjalistów od reklamy internetowej za najskuteczniejszą formę promocji w Sieci a jego udział w budżetach reklamowych systematycznie rośnie. Już w chwili obecnej w Stanach Zjednoczonych z każdego dolara wydawanego na reklamę w Internecie 31 centów kierowanych jest do wyszukiwarek. Źródłem sukcesu linku sponsorowanego są przede wszystkim: bardzo ...
-
Badanie bezpieczeństwa konsumentów XII 2004
... do najważniejszych elementów oferty rynkowej (jakości towarów i usług, cen, reklamy i handlu). Zmiany w postrzeganiu rynku przez jego słabszych uczestników obrazuje wskaźnik – ... w grudniu 2004 do 40,8 proc. Poglądy na ten temat zależą przede wszystkim od miejsca robienia codziennych zakupów. Konsumenci zaopatrujący się w supermarketach bardziej ...
-
Co denerwuje Europejczyków?
... . Rosjanie, bardziej niż ktokolwiek inny, przywykli do stania „za wszystkim", wskazują wpychanie się bez kolejki jako drugą przyczynę irytacji. • Plucie w miejscach ... irytowania się niż osoby w wieku 18-35 lat. Z małym wyjątkiem: reklamy wyskakujące w Internecie i roboty drogowe. Respondenci byli też proszeni o wymienienie przyczyn irytacji, ...
-
Promocja w segmencie B2B
... znajduje coraz większe uzasadnienie. Przykłady takiego myślenia widać coraz częściej na rynku. Reklamy telefonii komórkowych czy oferty samochodów dla biznesu doczekały się zasięgowych reklam w ... zwrócił uwagę grupy docelowej. JAK SKUTECZNIE TRAFIĆ DO B2B Segment B2B to przede wszystkim ludzie i choć ich motywacje są nieco inne niż w przypadku zakupów ...
-
Praca w branży reklamowej
... około 150 mln złotych) to ciągle mało znaczący sektor reklamy, której łączna wartość przekroczyła 5,5 mld złotych. ... reklamy” opisywany był przed kilkoma laty, przed kryzysem, z którego teraz branża wychodzi. Czy te czasy wrócą? – Nie sądzę – rozwiewa wątpliwości Anna Zimecka – Klienci już się nauczyli, że należy zamawiać kampanię przede wszystkim ...
-
Przymierze przeciw Google
... MTV czy Nickelodeonu (są to marki Viacomu), do innych stron internetowych i łączyć reklamy w nich. Dzięki temu Google staje się liderem na nowym, ale obiecującym ... od eBaya. Najgorsze w tym wszystkim dla eBaya jest to, że Google zaczyna podkopywać jego podstawową działalność . Sprzedawcy zakładają swoje strony i kupują reklamy tekstowe od Google. ...
-
Prawa konsumenta: łatwiejsze dochodzenie roszczeń
... prowadzi rocznie ok. 30 postępowań, które dotyczą stosowania przez przedsiębiorców reklamy wprowadzającej w błąd. Wejście w życie nowych przepisów pozwoli każdemu konsumentowi wziąć sprawy w swoje ręce. Dochodzenie roszczeń na drodze indywidualnej ułatwi przede wszystkim prawo do wniesienia powództwa do sądu w przypadku zagrożenia lub naruszenia ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... wszystkiego dla wszystkich, kierujemy wybrane działania do wybranych konsumentów. Rolą reklamy jest wzbudzanie emocji odbiorców wobec pewnych zjawisk, produktów oraz ... różne tezy. Jest to często wielki wysiłek badawczy, ale przede wszystkim interpretacyjny, intelektualny. Jako taki, bywa nadzwyczaj ciekawy i pouczający. Pozwala dowiedzieć się czegoś ...
-
Komunikator ICQ a ataki internetowe
... z tej kategorii wykazują się dużą wyobraźnią. Wysyłają na przykład łańcuszki, reklamy pasty do zębów, przewidywania arcybiskupów dotyczące faszystowskiej dyktatury w Rosji itd. ... przed zagrożeniami rozprzestrzeniającymi się za pośrednictwem klientów IM. Przede wszystkim, nie należy bezmyślnie klikać odsyłaczy zawartych w otrzymywanych wiadomościach. ...