-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... nie będzie oficjalnych, zamkniętych i całkowicie jednoznacznych ekspertyz prawnych regulujących wszystkie kwestie reklamy w internecie, wszyscy – zarówno reklamodawcy, jak i właściciele przestrzeni reklamowych – powinni kierować się przede wszystkim zdroworozsądkowym podejściem, jeśli chodzi o podejmowane decyzje, i w każdej sytuacji postępować ...
-
Kosmetyki w mediach
... reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły się 17962 przekazy, co daje średnią 27 publikacji i reklam na markę. 205 marek uzyskało zaledwie po jednej wzmiance w mediach. Jeszcze większa przewaga L’Oreal nad innymi firmami rysuje się po uwzględnieniu wyników wszystkim ... poprzez reklamy. Publikacje ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... przyjęło się, że najbezpieczniejszą formą reklamy produktu jest humor. Zapamiętujemy i chętnie komentujemy te reklamy, które nas ujmują dowcipną prostotą, względnie dwuznacznością ... , jak każda opowieść, musi być ciekawa, interesująca, angażująca, wyjątkowa – a przede wszystkim prawdziwa. Nie ma nic gorszego w czasach mediów masowych, jak sprzedawać ...
-
Product placement po polsku
... uśmiech, to notoryczne reklamy prawie wszystkiego w obecnych serialach już nie. Dlaczego? Polskie przekazy placementowe są nie tylko natrętne, ale przede wszystkim zbyt oczywiste ... jeden wielki blok reklamowy. Dlaczego tak się dzieje? W Polsce brakuje przede wszystkim ustaleń prawnych co do product placement, który właściwie nie figuruje w naszym ...
-
Spam a prawo
... W ten sposób użytkownik otrzymywałby jedynie reklamy, którymi jest zainteresowany, z kolei reklamodawca mógłby kierować swoje reklamy do swoich potencjalnych klientów ... czynnikiem w walce ze spamem jest edukacja użytkowników Internetu. Dotyczy to przede wszystkim przedstawicieli odpowiednich organów wykonawczych. Gdyby ta grupa ludzi była w pełni ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... reklamy), prasie, internecie czy na billboardach (outdoor). Często do tego typu promocji angażowane są znane osobistości świata filmu czy sportu, jak na przykład spoty reklamowe piwa Żywiec z udziałem Tomasza Adamka, polskiego boksera. Natomiast podstawą marketingu małych browarów jest przede wszystkim ... piwo, ale przede wszystkim smaczna i bardzo ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2012
... W drugim kwartale 2012 roku zauważyliśmy, że reklamy zaczynają przenosić się ze spamu na inne nośniki: reklamy banerowe, portale społecznościowe, reklama kontekstowa oraz ... związku z tym nasi eksperci przygotowali specjalne zalecenia dla użytkowników: Przede wszystkim, serwisy kuponowe nigdy nie załączają załączników w swoich e-mailach – zwłaszcza w ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... ? Przede wszystkim zbyt skomplikowane procedury administracyjne oraz wysokie koszty pracy. Problemem są także rekordowo niskie ceny materiałów budowlanych oraz niemożność zastosowania podwyżek wynikająca ze zbyt dużej konkurencyjności tego sektora gospodarki. Jak przekonują specjaliści, odpowiedź na te wyzwania może tkwić w rynku reklamy online ...
-
Mecz piłki nożnej jako koszty uzyskania przychodu firmy?
... przyjąć, że celem reklamy w działalności gospodarczej jest przyciągnięcie odbiorców do oferty przedsiębiorcy. W szczególności, celem reklamy jest oddziaływanie bezpośrednio na ... podatkowymi są również tzw. „koszty pracownicze”. Koszty te obejmują przede wszystkim wynagrodzenia zasadnicze, wszelkiego rodzaju nagrody, premie i diety oraz wydatki ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... i contentu o wysokiej jakości, wzrost znaczenia Messengera oraz wyższe ceny za reklamy w ogóle. Reklamy w formie kolekcji i układ styl życia W ubiegłym roku Facebook testował układ ... first Oczywiście Mobile first. Podczas prac nad treścią, będziemy musieli myśleć przede wszystkim pod kątem urządzeń mobilnych tak, by content pasował do oczekiwań ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... . Okazuje się, że tak pożądane warunki zatrudnienia oferują przede wszystkim praca w IT, marketing i reklama oraz inżynieria. Co daje satysfakcja z pracy? To właśnie w ... z kolei specjaliści IT, marketingu, reklamy i inżynierowie, co bez wątpienia ma ogromny wpływ na stopień satysfakcji z pracy. - Specjalista IT, marketingu i reklamy czy inżynier to ...
-
Klient złapany w sieć
... reklamę w Internecie, natomiast za rok będzie to już prawie miliard dolarów (czyli ponad 8%). Widoczny progres spowodowany jest przede wszystkim przez pojawienie się na rynku reklamy internetowej nowych zleceniodawców, o zwiększonych wymaganiach wobec media planów oraz zwiększania się ogólnych wydatków w sieci. Niebagatelny jest również ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... czyta? Jak wygląda jego dzień pracy? Jaka forma reklamy go interesuje? Czy w ogóle jego stosunek do reklamy jest aktywny, czy może bierny? Pamiętajmy, że ... re-brandingowych w firmie. Nie wiedząc, co dzieje się na rynku, a przede wszystkim, co robi nasza bliska konkurencja w obszarach komunikacji marketingowej, nie sposób stworzyć czegoś nowego, ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... zmian, jakie nastąpiły od tamtego czasu. Zmienił się przede wszystkim sposób realizacji. Dzisiejsze programy są dynamiczne, kręcone przeważnie z przenośnych kamer. Cechy ... znienawidzonych przez internautów reklam on-line. Rzeczywiście, badania wciąż potwierdzają, że reklamy w Internecie budzą irytację odbiorców jako agresywne i męczące, zwłaszcza ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... by zainteresować nabywców daną inwestycją. Dziś standardowe banery w sieci czy reklamy w prasie to za mało – przekonują specjaliści ds. marketingu z portalu RynekPierwotny. ... gwarantują spójność działania i minimalizują ryzyko rynkowego niepowodzenia, inwestują dziś przede wszystkim wiodący deweloperzy. Mniejsze i średnie firmy ograniczają się do ...
-
Wiarygodna witryna WWW
... : "Co daje wiarygodność witrynie WWW?" Uczestnicy badania doceniają przede wszystkim szacunek dla organizacji, szybkość reakcji na zapytania klientów, przydatność danych kontaktowych i aktualność treści. Ta sama grupa wymieniała pojawiające się znienacka reklamy (pop-up advertisements), nieaktualne teksty, nieczynne odsyłacze, trudną nawigację ...
Tematy: -
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... budżecie… Zdecydować za klienta Specjaliści od reklamy internetowej muszą zdecydować na ogół za klienta. O ile w przypadku reklamy prasowej czy telewizyjnej wiele osób ma ... znajomość języka angielskiego (najnowsze trendy w reklamie pochodzą przecież z Zachodu), a przede wszystkim – chęć uczenia się – wylicza Rafał Szychowski – ta branża jest bardzo ...
-
Tajemnica handlowa a koszty podatkowe firmy
... prawidłowej z uwagi na odrębne przepisy - tj. przede wszystkim przepisy o rachunkowości (w zakresie dowodów księgowych) oraz o podatku od towarów ... kosztów podatkowych. Analogiczne metody trzeba stosować przy innych zakupach wchodzących w skład reklamy - tak, aby zawsze możliwe było, niekoniecznie przy pomocy jednego dokumentu, wykazanie ...
-
Personalizacja w Internecie
... . Google poszło dalej i obecnie pozwala nawet zobaczyć, dlaczego akurat te reklamy nam się wyświetliły. Możemy także odwiedzić Menedżera Preferencji Reklam i ... życia”. Od teraz możemy informować naszych znajomych o specjalnych wydarzeniach w naszym życiu oraz o wszystkim, co uznamy za stosowne. Oczywiście granicę prywatności ustalamy my sami. ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... , reklamy o podobnej treści, ale niedostosowane do miejsca pobytu użytkownika, wzbudzają w nich niechęć lub obojętność. 88 proc. użytkowników wyszukuje treści lokalne Właściciele smartfonów w USA coraz częściej korzystają z nich w celu znalezienia informacji ściśle powiązanych z miejscem swojego aktualnego pobytu. Służą im one przede wszystkim do ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... , konsekwencja w działaniu, regularna aktywność, umiejętność prowadzenia dyskusji i zjednywanie sobie ludzi, czyli fanów, a przede wszystkim – wyciąganie wniosków z prowadzonych działań. Najważniejsze zalety: Niskie koszty reklamy Tworzenie konkretnej grupy odbiorców Szybkie odesłanie na stronę e-sklepu A może „długi ogon”? W przypadku sklepów ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... , wśród których zanotowaliśmy spadki względem ubiegłego miesiąca. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (około 40 proc. w każdej dziedzinie), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża handlowa najchętniej inwestuje w spoty ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę w prasie wydała ...
-
Polacy chętnie oglądają wideo w internecie
... bo aż 64%, je blokuje. Respondenci deklarują jednak, że są skłonni oglądać reklamy pod warunkiem, że prezentują one atrakcyjne oferty cenowe (27%) lub ... ,7% – oraz dopasowania rzeczywistych odbiorców reklamy do zakładanej wcześniej grupy docelowej (Affinity Index) – od 78% wzwyż. – Współpracują z nami przede wszystkim marki, którym zależy na dotarciu ...
-
Usługi pośrednictwa w sprzedaży niekiedy bez podatku u źródła
... postanowień umowy zawartej z kontrahentem zagranicznym, a przede wszystkim, charakter rzeczywiście wykonywanych świadczeń. Treść ww. przepisu jednoznacznie ... służące temu celowi. W orzecznictwie Naczelnego Sądu Administracyjnego przy wykładni przepisów ustawy dotyczących reklamy przeważa wykładnia gramatyczna. W wyroku z dnia 12 czerwca 1997 r. I ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... Kolejny krok to ustalenie formy promocji i reklamy. Masz do wyboru sporo różnych narzędzi: reklamy w telewizji, radiu, internecie, ogłoszenia i reklamy w prasie, ulotki, tradycyjny ... W zespole pracowało kilka osób i takie grono nie mogło sobie poradzić ze wszystkim, toteż skorzystano z usług firmy zajmującej się przeprowadzaniem takich badań. ...
Tematy: -
SMS-y marketingowych przyjaciół
... wysyłając reklamy marketingowiec musi zadbać o zapewnienie sobie statusu znajomego, a nie intruza. Aby to osiągnąć, komunikacja marketingowa poprzez telefony komórkowe musi opierać się na zasadach marketingu przyzwolenia. Jeśli działania marketingowe mają się spotkać z akceptacją i zainteresowaniem konsumentów, trzeba przede wszystkim szanować ...
Tematy: -
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 - kolejny rok rozwoju reklamy internetowej w Polsce W 2005 roku polskie firmy znacznie zwiększyły ... wydatki na reklamę w sieci w 2006 roku będą należały przede wszystkim przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz segmentu artykułów spożywczych i usług turystycznych. ...
-
Nowelizacja ustawy o VAT - co powinieneś wiedzieć
... moment powstania obowiązku podatkowego został w projekcie nowelizacji napisany na nowo. Przede wszystkim należy pamiętać, że zasada „siedmiu dni”, do której byłeś przyzwyczajony od ... fabrycznie nowych środków trwałych. Co z kosztami reprezentacji i reklamy? Projekt nowelizacji nie dzieli już reklamy na publiczną i niepubliczną, do czego byłeś ...
-
Jak działają metody socjotechniczne hakerów?
... jako jedyny w swoim rodzaju, często w tle słychać dobraną do klimatu reklamy muzykę. Niejednokrotnie reklamowany produkt jest porównywany do gorszego i nieistniejącego np ... zarzuty dotyczące podszywania się pod osoby trzecie. Najciekawszą rzeczą w tym wszystkim jest jednak fakt, że wszystkie uprawnienia jakie zdobył, i dzięki którym zinfiltrował ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... od kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu lat. Ludzie starsi wydają pieniądze przede wszystkim na: żywność (32 proc.), użytkowanie mieszkania i energię (26 proc.), zdrowie (9 proc.), transport ... starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już ...
-
Internauci a stare i nowe media
... więcej się dowiedzieć, a więc, że nigdy nie jesteś w pełni poinformowany o wszystkim. Skutkiem tego jest ciągła frustracja i poczucie niedokończenia. Dla Heavy ... wspólne korzystanie z sieci dotyczy treści rozrywkowych (kawały, filmiki, demotywatory, śmieszne reklamy). Zdarza się, że zabawne treści użytkownicy pokazują podczas imprez i spotkań ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... tak ważne? Odpowiedni branding jest bowiem jednym z najważniejszych (obok reklamy i promocji) czynników wpływających na zachowania konsumenckie najmłodszych. Język miękki jak ... są to bardzo kolorowe obrazy. Layouty opakowań produktów dla dzieci, przede wszystkim słodyczy, to modelowy przykład wykorzystania barw jako narzędzia marketingowego. Prym ...
-
Apteka online: jakie oprogramowanie?
... konsekwencje. Wydaje się jednak, że szukając leku, potencjalny klient potrzebuje przede wszystkim informacji znajdujących się na ulotce. Udostępnienie ich nie powinno narazić naszej apteki na nieprzyjemności. Szczegółowe informacje na temat reklamy produktów leczniczych można znaleźć bezpośrednio w czwartym rozdziale ustawy z dnia 6 września 2001 ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... celu ponownego zaangażowania klientów, którzy opuścili naszą stronę zależy przede wszystkim od rodzaju biznesu i rodzaju konwersji, jaką chcemy osiągnąć. Czytaj także: - 3 gorące trendy ... dla eBooka. Przygotowywane są cztery, różniące się między sobą reklamy, których zadaniem jest kierowanie potencjalnych klientów do promowanej książki. Każda ...