-
Prawo farmaceutyczne: czy apteki odzyskają możliwość reklamowania?
... pacjentów traktowane są jako zakazana reklama. Chodzi tu przede wszystkim o programy lojalnościowe, dzięki którym pacjenci mogli nabywać niektóre leki taniej ... w związku z wprowadzeniem i utrzymywaniem zakazu reklamy aptek. Zgodnie ze stanowiskiem Konfederacji Lewiatan, przepisy krajowe, uniemożliwiające reklamy aptek stanowią naruszenie art. 34 ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... tylko szansa na rozwój technologiczny regionów oraz firm, ale to przede wszystkim impuls do wzrostu społeczno-gospodarczego. Właśnie dlatego cieszymy się z ... większej konkurencji, ale i możliwości działania poza granicami kraju, firmy dostrzegają korzyści z reklamy, handlu i usług online. Polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w Europie, ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... wszystkim złość, ale coraz częściej także sprzeciw. Najbardziej irytuje reklama w Internecie – wyskakujące okna na cały ekran, których nie daje się zamknąć, bo krzyżyk zamykający okno sprytnie ucieka przed kursorem, migające banery z efektem stroboskopu, głośne reklamy ... % wskazań), reklamy video (ponad 75%). Najmniej, linki sponsorowane i reklamy w ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... branży, które decydują się na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym i przepełnieniu bloków ... 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ogólna przynosi korzyść wszystkim producentom, a wspólne działania reklamowe są opłacalne i przyczyniają się do poprawy komunikacji pomiędzy ...
-
Polski konsument 2009
... młodsi konsumenci w wieku 18-39 lat (48 proc.). Zakupy impulsowe dotyczą przede wszystkim mniej wartościowych produktów. Jednak także na przykład w przypadku nabywania sprzętu ... twierdzi, że nie podejmuje takiej aktywności. Niedoceniany jest natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość respondentów chciałaby, aby ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... marketing w wyszukiwarkach) przegrywa – udział w rynku reklamy ma mniejszy o 19 punktów procentowych. ... reklamy. Reklamy wszystkich niemal rodzajów, nie licząc internetu właśnie, który okazał się na kryzys odporny. Jak czytamy w raporcie, 2010 rok jest już kolejnym, kiedy to sieć udowadnia, że reklamodawcy decydują się oszczędzać niemal na wszystkim ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... będący jednym z kluczowych elementów systemów dokonujących segmentacji użytkowników oraz generujących reklamy osobiste (ang. programmatic). Dzięki analizie ogromnej ilości danych (tzw. Smart ... Rozwój narzędzi umożliwiających analizę dużej ilości danych jest widoczny przede wszystkim w Europie Zachodniej i USA. Jednak również w Polsce korzysta z nich ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... dotarciu do bardzo szerokiej grupy odbiorców, dlatego też decydujemy się na reklamy radiowe w najlepszym czasie antenowym i szeroki mailing do wybranych baz klientów ... nabywcy w zdecydowanej większości poszukują mieszkań w internecie, z naszą ofertą staramy się docierać przede wszystkim w tym kanale za pomocą różnego rodzaju kampanii reklamowych. Są ...
-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
... pozór jest to niepotrzebne. O wyborze formy reklamy decydują przede wszystkim środki finansowe, ale też specyfika produktu i grupa docelowa. Coraz bardziej popularna jest tzw. strategia „product placement”, polegająca na umieszczaniu produktu wewnątrz jakiegoś przekazu, nie używając otwartej reklamy. Nowej marce, bardzo przyda się taka ...
-
Malvertising: urządzenia mobilne zagrożone
... sieci reklamowych, np. DSP. W ten sposób zastępują one legalne reklamy przez reklamy z załączonym złośliwym kodem, które zostają następnie wysłane do dowolnej liczby odbiorców ... mogą stanowić ryzyko wycieku danych lub naruszenia prywatności. Przede wszystkim jednak powinno zostać zainstalowane oprogramowanie antywirusowe, takie jak Bitdefender Mobile ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... reklamy napisany w pierwszej osobie jest postrzegany przez klientów jako egocentryczny i nieobiektywny; i na odwrót, tekst reklamy napisany w trzeciej osobie jest postrzegany jako bardziej obiektywny. Jeśli umieścisz słowo "my" w nagłówku reklamy ... skrajną głupotę namolnej klientki. Przyjrzyj się wszystkim swoim procedurom. Czy któraś z nich nie ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... prognozę, mówiącą o obniżeniu wartości wydatków reklamowych o 5,9%. Nasza prognoza tegorocznych wydatków na globalnym rynku reklamy jest pierwszą od czerwca 2012 roku, która ... w 2013 roku niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. Spadki przychodów z reklam odnotowują przede wszystkim cztery największe ogólnopolskie stacje, które sukcesywnie tracą udziały ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
... Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, reklamy tekstowe) w polu widzenia użytkownika. Analizie poddano zarówno kreacje social, a więc te, które emitowano w mediach ...
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
... Czy uczenie głębokie zaburza rynek reklamy cyfrowej? Aby ułatwić zrozumienie szans i wyzwań związanych z uczeniem głębokim w kontekście reklamy, postaram się w prostych słowach ... z uczeniem maszynowym pozwala uniknąć polegania tylko na jednym narzędziu. Należy przede wszystkim zastanowić się nad celem. Deep learning bez wątpienia odciśnie swoje ...
-
Agora i Eurozet mają zakaz koncentracji
... zarządza serwisami internetowymi. Działalność obu grup kapitałowych pokrywa się przede wszystkim w zakresie nadawania programów radiowych, sprzedaży czasu reklamowego oraz pośrednictwa w ... mogłaby wzmocnić swoją pozycję na lokalnych rynkach reklamy radiowej. Z kolei na rynku reklamy krajowej w wyniku koncentracji utworzony zostałby podmiot, który ...
-
Promocja alkoholu w Polsce - czy to legalne?
... niepełnoletnim. Również w przypadku systemu reklamowego firmy Meta (właściciela Facebooka i Instagrama), reklamy skierowane do pełnoletniej grupy docelowej nie powinny wyświetlać się osobom ... łamie przepisów prawa. Tutaj jednak znaczenie będzie miała przede wszystkim intencja. Jeśli Kowalski publikuje zdjęcia z imprezy, a posty skierowane są głównie ...
-
PR w nowych mediach
... Ries w książce "Upadek reklamy wzlot PR-u", dowodząc, że przyszłość marketingu jest związana przede wszystkim ze wzrostem znaczenia public relations. Według tych autorów ludzie reklamy zbyt ... organizacji. Z powyższych wywodów nie należy pochopnie wnioskować, że czas skutecznej reklamy przeminął. Warto jednak uzmysłowić sobie, że reklama staje się ...
-
Idealne CV i list motywacyjny
... jak ryba wyciągnięta z wody Historia, którą za chwilę opowiem, jest znana wszystkim osobom związanym z branżą reklamową. Jeden z obecnych gigantów działających w tej branży otrzymał ... że stoi przed takim samym problemem, przed jakim stoją ludzie z działu reklamy: jak obmyślić reklamę swojego produktu (w jego przypadku chodziło o własną osobę), aby ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... osób fizycznych. Taka kwalifikacja ma jednak poważne konsekwencje dla zlecającego: przede wszystkim przy wypłacie umówionej odpłatności na rzecz świadczącego, zobowiązany on ... polegać na z góry oznaczonej limitowanej liczbie odsłon reklamy (kliknięć, przekierowań etc.), a świadczenie drugiej na publikacji reklamy w określonym czasie (czy też np. ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... w przyszłości otrzymywać środki z różnych źródeł. „Czyli i ZUS, i OFE, ale przede wszystkim samodzielnie, odkładając środki w banku czy funduszu inwestycyjnym” – podkreśla profesor Buczek i ... ubezpieczonego, „który nie powinien dokonywać wyboru pod presją reklamy, która z definicji ma zachęcić do określonego zachowania, a nie dostarczyć obiektywnej ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... oni już wygrali swoją spłatę pożyczki”. Najwięcej kosztowała Vivus Finance emisja reklamy „Zeus? Nie! Vivus!”, która najwyraźniej spodobała się widzom - w mediach ... coraz bardziej świadomi i wymagający. Oczekują też wszelkiego rodzaju ułatwień, przede wszystkim od banków, w załatwieniu spraw codziennych oraz otwarcia na nowinki technologiczne. ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży handlowej. W analizowanym okresie (1.11-15.12 2018) stanowiły ... usług W badanym okresie branża finansowa wciąż w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (tym razem aż 72 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W styczniu stanowiły one 47 proc. wydatków we ... podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 proc.). Najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... do promocji swoich produktów lub usług. Linki sponsorowane Link sponsorowany, to forma reklamy tekstowej polegająca na umieszczeniu naszego linka nad (lub z prawej strony, ... np. za pół roku. Skuteczny link building warto więc budować przede wszystkim na jakościowych działaniach marketingowych, na publikacjach ciekawych treści w wartościowych ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W I kwartale br. stanowiły one 41 proc. wydatków ... okresie od stycznia do marca 2019 roku marka Ibum zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 31 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Molekin ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... jest dobrze wypozycjonowana strona internetowa. Poza tym, przede wszystkim dobra lokalizacja inwestycji, o co zawsze dbamy przy realizacji naszych projektów. ... Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... kampanie „obido lite”, z wykorzystaniem sieci partnerskiej. W tym modelu opiera się przede wszystkim na doświadczeniach zebranych z kampanii przeprowadzonych dla ponad pół tysiąca ... samo ogłoszenie. Możemy wybrać dużo więcej opcji targetowania i wyświetlać reklamy osobom które weszły w interakcję z naszą firmą albo nawet konkurencją. W dzisiejszych ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... w reklamie, nawet jeśli reklamy nie tworzy i nie upowszechnia sprzedawca. Dlatego dbając o swój interes, powinien zadbać o handlowanie towarami, których reklamy są rzetelne. ... coś z nadzieją na nagrodę). Tak zwane ”promocje” są korzystne przede wszystkim dla producenta, który dzięki nim sprzeda więcej swoich produktów. Producenci sponsorują ...
-
Granice ochrony znaku towarowego
... i stabilność obrotu gospodarczego. Prawo do znaku towarowego jest ograniczone przede wszystkim do określonego terytorium, na którym wnioskowano o ochronę. Co do ... konkurenta. Klasycznym przykładem reklamy porównawczej są reklamy Playa, który poinformował, że "z Play do Plusa taniej niż z Plusa do Plusa" (identyczne reklamy pojawiły się w odniesieniu ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... na poziomie jednostki. Dlaczego? Z co najmniej dwóch powodów. Przede wszystkim dlatego, że po raz pierwszy takie działanie jest technologicznie ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Lidla, a nie jak się spodziewano Biedronkę, która zainwestowała sporo pieniędzy w reklamy poświęcone bezpośrednio Świętom. Głównym miejscem dyskusji był tradycyjnie Facebook oraz ... się uznaniem w związku z ofertą sprzętu i artykułów sportowych, w tym przede wszystkim butów. W internecie narzekano głównie na jakość produktów, zwłaszcza jeśli chodzi ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... Stacje radiowe mają za sobą dobry rok. Wysokie zainteresowanie reklamodawców, przede wszystkim z branży handlowej i farmaceutycznej, jest widoczne we wzroście liczby emitowanych spotów (ok. ... Wysoka frekwencja w kinach nie przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów z reklamy w tym medium, tworzy jednak wokół niego pozytywny klimat, zwracając ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... tradycyjnych na cyfrowe. Wzrosty w segmencie wideo to efekt zwiększonej konsumpcji konkretnego contentu przez polskich internautów, przede wszystkim gier oraz serwisów VoD. Patrzymy optymistycznie na dalszy rozwój reklamy online - cyfryzacja dopiero nabiera tempa, jednocześnie trudno przewidzieć, kiedy skończy się pandemia, co powoduje, że ...
-
Reklama społeczna w internecie
... pytanie, a nawet podjąć działania zgodne z przesłaniem reklamy. Nie bez znaczenia w przypadku kampanii reklamowych realizowanych drogą online jest także możliwość dotarcia do szczególnie atrakcyjnej z punktu widzenia reklamodawcy grupy odbiorców. Jak wynika z badań, internet to przede wszystkim medium ludzi młodych - aż 37 proc. stanowią ...
-
Suplementy diety - źródła informacji
... wszystkim na farmaceucie (54%), ale na następnych miejscach znajdują się: lekarz, reklamy (po 33%), znajomi i przyjaciele (28%), najbliżsi krewni (27%), artykuły w prasie (25%) oraz ulotki i reklamy ...