-
Bezpieczeństwo w Internecie 2012
... tylko firmy ale także pracownicy są narażeni na zagrożenia internetowe – przede wszystkim ataki typu „ransomware” oraz ataki na urządzenia mobilne. „Tegoroczny ... danych. Kolejnym, źródłem infekcji spotykanych na stronach internetowych, są złośliwe reklamy (malvertisements). Przestępcy kupują miejsca reklamowe na legalnych stronach internetowych ...
-
Prezenty o małej wartości: VAT należny i naliczony
... ) klientom różnego rodzaju gadżetów firmowych, których zadaniem jest przede wszystkim reklama, czy to samej firmy czy też poszczególnych jej produktów. Przykładem mogą ... następuje na cele związane z działalnością gospodarczą podatnika (czyli np. w celu jego reklamy). Przez prezenty o małej wartości rozumie się zaś przekazywane przez podatnika jednej ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking VII 2014
... Do jakich wniosków prowadzi jego zgłębienie? Przede wszystkim można skonstatować, iż niezmiennie banki wysoko ocenione poprzednio, starają się utrzymać równie wysoki ... i kont oszczędnościowych, publikowane w prasie oraz Internecie. Uwzględnia także informacje i reklamy pochodzące z oddziałów banków i ich stron internetowych. Dzięki temu obiektywnie ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking IX 2014
... jakich wniosków prowadzi jego zgłębienie? Przede wszystkim można skonstatować, że ich atrakcyjność niestety systematycznie spada. Obniżenie oprocentowania z pewnością nie ... kont oszczędnościowych, publikowane w prasie oraz Internecie. Uwzględnia także informacje i reklamy pochodzące z oddziałów banków i ich stron internetowych. Dzięki temu ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking X 2014
... , przygotowany przez Professional Benchmark Consulting. Do jakich wniosków prowadzi? Przede wszystkim nasuwa się myśl, że warunki proponowane przez banki nie należą do ... pojawiające się w prasie oraz Internecie. Bierze pod lupę również informacje i reklamy pochodzące wprost z oddziałów banków i ich stron internetowych. Dzięki temu przedstawiona w ...
-
Rekrutacja i promocja w jednym. 4 sposoby jak robić to dobrze
... wszystkim ludzie, którzy tworzą jej struktury. Z kolei zgrany i efektywny zespół to wynik skutecznie przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego, w którym często udział biorą setki kandydatów. Bardzo często firmy traktują działania marketingowe zbyt dosłownie, zapominając, że promocja firmy niekoniecznie musi być związana z tradycyjną formą reklamy ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I kw. 2015
... Threats Challenge Trust in Supply Chains and Best Practices” („Złe reklamy i zero-day: powracające zagrożenia podważają zaufanie do systemu sprzedaży i najlepszych praktyk”). Z ... mało zaawansowane, analitycy wnioskują, że wzrost ich liczby jest związany przede wszystkim z brakiem przygotowania na atak – to przeoczenie, któremu będzie trzeba zaradzić. ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... wydarzenia. Niezależnie od obranej taktyki, kantorom internetowym zależy oczywiście przede wszystkim na pozyskaniu nowych użytkowników, którzy wymieniając walutę pozwolą serwisowi zarobić. ... się na nią największe serwisy, które bardzo często zamieszczają swoje reklamy w tzw. „prime time”, czyli najdroższym i cieszącym się największą popularnością ...
-
Social media: frustracja przyćmiewa przyjemność
... z mediów społecznościowych odczuwa smutek, zazdrość oraz frustrację. Znajomym zazdrościmy przede wszystkim lepszego życia oraz większej ilości lajków. Badanie Kaspersky Lab objęło swoim ... 7 na 10 użytkowników utyskuje - co zresztą jest zupełnie zrozumiałe - na wszechobecne reklamy. Na tym nie koniec. Frustrujące dla internautów okazują się również ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... zaznaczą swą obecność w branży e-commerce. Co, jeśli nie mobile? Przede wszystkim personalizacja, ale również m.in. analityka i targetowanie oraz sprzedaż przy udziale ... Podstawą nowoczesnego e-biznesu w coraz większej mierze stają się spersonalizowane oferty i reklamy. E-commerce musi dołożyć wszelkich starań, aby klient poczuł, że traktowany jest w ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... wyższym od zanotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Na uwagę zasługuje przede wszystkim Aflofarm, który na promocję przeznaczył aż 93 mln złotych, a więc ... charakteryzują się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest to kluczowy ...
-
Doradca finansowy w cenie?
... wszystkim malejące bezrobocie i rosnące wynagrodzenia, wzmagają nie tylko nasz pęd do oszczędzania, ale również ... będą musieli dostosować się do nowelizacji ustawy o kredycie konsumenckim, w tym do obowiązków dotyczących reklamy kredytu konsumenckiego. I to właśnie te względy regulacyjne sprawiają, że najbliższy rok w branży pośrednictwa ...
-
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
... skupić się przede wszystkim na odbiorcy - jego potrzebach i korzyściach, jakie uzyska dzięki naszej ofercie. To podstawowy sposób na zainteresowanie ... 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... przede wszystkim starania o zagwarantowanie klientom jak najlepszych doświadczeń. Branża retail nie jest pod tym względem ... wiekowy, co może umożliwić na przykład wyświetlenie na wewnątrz sklepowych ekranach odpowiednio dobranej reklamy, która wpłynie na decyzję o zakupie. Dostarczane przez kamery mapy cieplne pokażą najczęściej odwiedzane w ...
-
Uwaga! Trojany i stalkerware okradają i szpiegują urządzenia mobilne
... zagrożeń czyhających na nasze smartfony i tablety wyróżniały się przede wszystkim mobilne trojany, których zadaniem było wyświetlanie niechcianych reklam oraz służące ... oprogramowaniu adware oraz narzędziach stalkerware. W przypadku trojanów wyświetlających złośliwe reklamy miał miejsce dwucyfrowy wzrost liczby wykrytych pakietów instalacyjnych ...
-
Standaryzacja i certyfikacja maseczek - co na to prawo?
... , czy dystrybutorom, chcącym legalnie wprowadzić do obrotu produkt, ale przede wszystkim konsumentom – wybór konkretnego towaru spośród ogromu dostępnych opcji i rodzajów może być ... będą przez prawo zakazane – ale to już zupełnie odrębny temat dotyczący reklamy i promocji na rynkach farmaceutycznych czy medycznych. Tak samo, jak kwestia obliczania ...
-
Złośliwe aplikacje Google Play kuszą darmowymi butami
... tym głównie butów, infekują urządzenia użytkowników złośliwymi programami, które wyświetlają niechciane reklamy. Jak donosi ESET, wszystkie z wykrytych przez badaczy White Ops ... jest czujność i dokładna weryfikacja programu, który mamy zamiar zainstalować. Przede wszystkim należy sprawdzić jej oceny, komentarze innych użytkowników oraz liczbę pobrań ...
-
Uwaga na złośliwy kod w grach mobilnych
... może to być strategia cyberprzestępców zagrażająca nam wszystkim, w tym dzieciom. W październiku eksperci ds. bezpieczeństwa firmy ESET zaobserwowali szereg fałszywych aplikacji i gier na platformie Android, za pośrednictwem których atakujący rozprzestrzeniają adware (wyświetla reklamy bez zgody użytkownika) i złośliwe oprogramowanie. Najczęściej ...
-
Jak bezpiecznie wybierać i stosować suplementy diety?
... dużą popularnością, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Ich wszechobecne reklamy trafiają najwyraźniej na bardzo podatny grunt. Kupując je, warto pamiętać o kilku ... Proponujemy wdrożyć listę zasad, które pomogą we właściwym, a przede wszystkim w bezpiecznym stosowaniu suplementów diety. Suplementy nie zastąpią zbilansowanej diety Suplementy mogą ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... . IAB Europe szacuje, że w 2010 roku udział reklamy w wyszukiwarkach stanowił 30 proc. ogólnych wydatków na reklamę online w Polsce, co stanowiło wzrost o 4 punkty procentowe w stosunku do roku poprzedniego. Niezwykła popularność tej formy reklamy wynika przede wszystkim z jej wysokiej skuteczności, będącej efektem jej kontekstowego dopasowania ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... dynamiki wzrostu przychodów. Według prognoz, najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również - co powinno ucieszyć przede wszystkim internautów - reklamy kontekstowej i mało agresywnej reklamy w wyszukiwarkach. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (pop-up survey), w Polsce ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... się metodami zwiększenia siły perswazji), bezosobowość, brak bezpośredniego kontaktu nadawcy i odbiorcy komunikatu. Trzy główne cele reklamy to: nowości do już istniejącej oferty), przekonywanie (służące przede wszystkim budowaniu preferencji wobec marki i zwiększaniu lojalności nabywców) oraz przypominanie (mające na celu utrzymanie zdobytej już ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... reklamy umieszczone na łamach gazet charakteryzowały się kwotami rządu prawie 35 mln zł, z czego czołowa dziesiątka przeznaczyła na ten cel ponad 15,5 mln zł. W ten rodzaj reklamy zainwestowali przede wszystkim ...
-
Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu
... reklamy wielkoformatowej. Podjęliśmy aktywny udział w procesie prac nad ustawą krajobrazową , nie tylko wyrażając swoje stanowisko wobec planowanych regulacji, ale także przedkładając własne propozycje zawartych w niej zapisów, jak również postulując wprowadzenie zmian do prezydenckiego projektu ustawy. Aktywność ta była powodowana przede wszystkim ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... reklamy wielkoformatowej w 2012 roku wyniosła 114,6 zł. W porównaniu z 2011 rokiem oznacza to spadek o 14% (średnia cena w 2011 roku wyniosła 133 zł). Spadek średniej ceny za 1 metr kwadratowy powierzchni nośnika dotyczy przede wszystkim ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... , to co najmniej minimalne. Czynnik ten determinuje główną funkcję reklamy w tradycyjnych mediach, którą staje się przekonywanie, a nie informacja. W przypadku wszystkich pomysłów nowatorskich, by można je było wprowadzić do głównego nurtu, trzeba przede wszystkim skupić się na funkcji informacyjnej. Dlatego znacznie większe możliwości ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... rynku reklamy. W okresie lipiec-wrzesień wzrost nie był już tak silny. Prognozujemy, iż w kolejnych miesiącach zarówno w gospodarce, jak i na rynku reklamy będzie następować dalsze stopniowe osłabienie wzrostów. Beneficjentami wzrostu są wszystkie media poza magazynami i prasą. Nowe inwestycje reklamowe trafiały w tym roku przede wszystkim do ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe stanowiły 35 proc. ... oddaje pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... naszej oferty. Wiele osób korzystających z tej formy reklamy zapomina, że bannery mają być przede wszystkim skuteczne, a nie „ładne”. W efekcie są rozczarowani, że kampania ... ? Ważne są formy reklamy, jakie wybierzemy. Jednak dużo ważniejszy jest wybór miejsca, w którym ją umieścimy. W tym celu musimy przede wszystkim bardzo dokładnie zastanowić się ...
-
Reklama w Internecie
... , ale umiejętnie weń wkomponowane. Od swych gazetowych odpowiedników różnią się przede wszystkim tym, że wykazanie zainteresowania ogłoszeniem – kliknięcie – od razu daje efekt w postaci otworzenia się strony reklamodawcy. O ile poprzednio wymienione formy reklamy adresowane są do wszystkich użytkowników Internetu, o tyle ta, o której kilka ...
Tematy: -
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... internetowej. Co znajdziemy na stronach internetowych polskich firm? Przede wszystkim informacje o przedsiębiorstwie, dane teleadresowe i kontaktowe (97%). 84% firm posiadających witrynę poszło ... przede wszystkim jako wizytówkę i nie wykorzystuje jej aktywnie do pozyskiwania nowych klientów. Co jednak ciekawe, gdy pytamy o znajomość form reklamy, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... ekranami nie wymaga wysiłku. Równocześnie można w łatwy sposób optymalizować reklamy w zależności od formatu ekranu, na którym są aktualnie oglądane. Przykładowo, kampania ... rozproszone. Można przypuszczać, że zjawisko to będzie nadal dotyczyło przede wszystkim urządzeń mobilnych, ale już obecnie popularność zyskują agregatory Vine dla komputerów ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... okazuje się, że poprzedzenie zakupu poszukiwaniem informacji o produktach i usługach to przede wszystkim domena młodych, wykształconych i zamożniejszych konsumentów. - Młodsi (do 34 lat) i ... , za raczej niewiarygodną kolejne 25 proc. W przypadku reklamy zewnętrznej było to odpowiednio 44 i 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... informacji. Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A. Stawiamy przede wszystkim na działania on-line. Możliwości mierzenia działań, informacji na temat preferencji ... portalami internetowymi. Z tradycyjnych źródeł reklamy wykorzystujemy katalogi, gdzie szczegółowo prezentujemy dane inwestycji, a także reklamy banerowe na budynkach i pojazdach ...
-
Prawo farmaceutyczne: czy apteki odzyskają możliwość reklamowania?
... pacjentów traktowane są jako zakazana reklama. Chodzi tu przede wszystkim o programy lojalnościowe, dzięki którym pacjenci mogli nabywać niektóre leki taniej ... w związku z wprowadzeniem i utrzymywaniem zakazu reklamy aptek. Zgodnie ze stanowiskiem Konfederacji Lewiatan, przepisy krajowe, uniemożliwiające reklamy aptek stanowią naruszenie art. 34 ...