-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... biznesie? – przykłady zastosowań Sztuczna inteligencja zmienia sposób w jaki przedsiębiorstwa wprowadzają innowacje i komunikują swoje produkty ... Motoryzacja, medycyna, HR, IT, finanse, marketing, e-commerce, retail, handel - niemalże ... Microsoft, Facebook, Amazon inwestują olbrzymie środki w badania i rozwój związany z wykorzystaniem AI. Warto jednak ...
-
Bohaterowie społecznego zaangażowania! Rusza XXIV edycja Konkursu "Dobroczyńca Roku"
... szansę zostać nagrodzony przez Kapitułę. W kategoriach Rozwój lokalny, Edukacja, Ekologia, Sport, Zdrowie, Pomoc społeczna mogą być zgłaszane przedsiębiorstwa prywatne, państwowe i fundacje utworzone przez firmy, ... . Partnerzy branżowi: portal organizacji pozarządowych ngo.pl, CR Navigator, Marketing przy kawie, eGospodarka.pl, Nowy Marketing ...
Tematy: Dobroczyńca Roku, zaangażowanie społeczne -
Studia podyplomowe dofinansowane z Unii
... Rozwój Zasobów Ludzkich. Uczelnie wchodzące w skład "Konsorcjum" włączyły do oferty Projektu wyłącznie te studia podyplomowe, które na podstawie własnych doświadczeń oraz przeprowadzonych badań pilotażowych cieszą się największym zainteresowaniem przedsiębiorców (min: program MBA, rachunkowość, finanse, zarządzanie, marketing ... przedsiębiorstwa z ...
-
Spam a prawo
... pod legislację, która już wtedy istniała. Rozwój technologiczny oraz rozpowszechnienie się Internetu spowodowały ... Assault of Non-Solicited Pornography and Marketing Act). Ustawa ta wymaga odpowiedniego oznaczenia niechcianych ... przyjęto taką ustawę, z rynku zniknęłyby wszystkie małe przedsiębiorstwa wykorzystujące spam jako narzędzie reklamy, natomiast ...
-
Własność intelektualna a strategia biznesowa firmy
... przedsiębiorstwa lub jego części z maksymalnym zyskiem. Do realizacji jednego i drugiego celu może przyczynić się własność intelektualna – wpływa na efektywność działania i buduje wartość przedsiębiorstwa ... . Dotyczy inwestycji w R&D (research and development, czyli badania i rozwój) oraz budowanie marek. Firmy określają jakie potrzeby ma ... marketing ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... tego typu instytucji jest zdobycie, utrzymanie oraz stały rozwój poparcia społecznego dla swojej działalności. Bez ... pomagając innym. W tym miejscu spotykają się NGO i przedsiębiorstwa. Wsparcie, zarówno obejmujące zasoby finansowe, jak i kapitał ludzki ... na przykład akcje wykorzystujące ambient marketing, czy czerpiące inspirację od innych w ramach ...
-
Działalność gospodarcza: jak założyć firmę we Włoszech?
... towarowym wymaga znacznych nakładów na reklamę i marketing. Działalność gospodarcza Prowadzenie działalności gospodarczej ... jedne z najważniejszych centrów mody na świecie. Włoskie przedsiębiorstwa kładą coraz większy nacisk na innowację i ... ostatnich latach położono także duży nacisk na rozwój energii odnawialnych: rośnie zainteresowanie innowacyjnymi ...
-
Chwilówki już nie na cenzurowanym?
... od infrastruktury bankowej - a na rynku zaczynają rozpychać się przedsiębiorstwa z tzw. FinTech, firmy pożyczkowe mają okazję stać ... ograniczając ryzyko i skalę zjawiska wykluczenia finansowego. – Szybki rozwój akcji pożyczkowej generowanej przez firmy ... produktów kredytowych i zarządzanie ryzykiem, marketing, a skończywszy na procesie kredytowym ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... technologii i internetu przeżyły rewolucję. Sieć pozwoliła na rozwój międzykorporacyjnego handlu elektronicznego, który wpłynął ... konkurencji i ściągnięcie ruchu na stronę. Duże przedsiębiorstwa dzięki nTLD mają szansę na odświeżenie marki i ... zwiększenia ruchu na stronie, jak to zrobił sprawny.marketing czy gastop.group. Zmiana postrzegania domeny Co ...
-
Technology Fast 50. Oto najlepsze spółki 2016
... w Technology Fast 50 swe miejsce znalazły także przedsiębiorstwa ze Słowacji (5), Węgier (4), Rumunii (4), Litwy (3) i Słowenii, Bułgarii ... firmy. Po drugie, zainwestowaliśmy w rozwój kompetencji, a następnie technologii w trzech ... technologii informacyjnych, choć w różnych zastosowaniach: marketing, analityka dużych baz danych, Mobile UX. ...
-
System telematyczny we wdrożeniu
... czas współpracy, wdrażanie nowych funkcjonalności i rozwój poprzez integrację z innymi systemami informatycznymi biura. ... Transport & Logistics. Warto myśleć o zmianach Z Aleksandrą Sarką, Marketing Manager Poland w Poltrack rozmawia Tomasz Czarnecki ... bo wybierane jest przecież rozwiązanie najlepsze dla przedsiębiorstwa, więc umowa na 2-3 lata ...
-
Czy rząd to już najlepszy przyjaciel polskich przedsiębiorców?
... ” powoli się spełnia i przedsiębiorcy mogą się w pełni zaangażować w rozwój własnych firm. Nico wnikliwsze spojrzenie na ... tak samo, jak koszty operacyjne czy marketing. Tempo w jakim rośnie skala zjawiska w Polsce ... firm, a zdecydowana większość z nich to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (99,8 proc.) to ciężko szukać powodów do świętowania ...
-
Dobra luksusowe: spadki sprzedaży i zwrot ku e-commerce
... Marketing & Commerce, Deloitte. Najwięcej spółek w ogólnym zestawieniu to firmy produkujące różnorodny asortyment dóbr luksusowych (35 proc.), które w tym roku po raz pierwszy wyprzedziły producentów ubrań i butów (33 proc.). Najliczniejszą reprezentację mają przedsiębiorstwa ... , socjalizacja oraz zrównoważony rozwój. O raporcie Raport przedstawia ...
-
Zawody poszukiwane na rynku pracy. To warto studiować
... Maryla Aftanasiuk – Lisiecka, Business Unit Director Antal, Sales & Marketing. Planowanie płynności finansowej przedsiębiorstwa - kontroler finansowy Kontrolerzy finansowi odpowiadają za ... dopiero się rozpoczyna. Powodem tak wzmożonego zapotrzebowania na inżynierów jest rozwój sektora fotowoltaiki i energetyki wiatrowej. Na deficyt elektryków, ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... przez e-przedsiębiorstwa do klientów bardzo lojalnych. Przewidywany rozwój tego rodzaju działalności handlowej wywołuje potrzebę budowania grup ... . W momencie rozkwitu tej gałęzi handlu zdecydowaną przewagę powinny osiągnąć przedsiębiorstwa, które będą miały stosunkowo silna pozycję na rynku, a grupa lojalnych ... zaufania na sekundę", Modern Marketing ...
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... (47%). Kwestia lokalizacji szkolenia jest istotnym kryterium uwzględnianym przez przedsiębiorstwa przy wyborze oferty szkoleniowej. Wśród firm kryterium to – zdefiniowane jako „ ... wiedzy i umiejętności pozwalającej na wdrażanie innowacyjności i rozwój firmy, (a więc takim tematom, jak np. marketing, promocja, reklama, umiejętności osobiste, czy ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... nie pozostawiają żadnych wątpliwości. Rynek pracy wyraźnie się odbił. Przedsiębiorstwa oceniają, że najpoważniejsze zagrożenia już minęły i zaczynają ... spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), Rolnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska ...
-
Polskie firmy a bezpieczeństwo inwestycyjne X 2013
... dwunastu miesięcy polskie przedsiębiorstwa ... rozwój”. Inne wnioski wynikające z badania BCI: Liczba polskich firm, które odnotowały wzrost dochodu, zmniejszyła się z 46% do 44% Cztery najważniejsze czynniki wpływające na zwiększenie wydajności w Polsce to: atrakcyjne ceny dostawców usług (59%) wyższy zwrot z inwestycji w reklamę i marketing ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... w przedsiębiorstwach zarówno dziś, jak i w przyszłości, firmy CIO Strategic Marketing Services i Triangle Publishing Services przeprowadziły sponsorowane przez Oracle ... Przedsiębiorstwa stawiają na zarządzanie centralne i nie liczą na to, że użytkownicy zadbają o bezpieczeństwo sami. Z badania wynika, że choć 29% czasu przeznaczanego na rozwój ...
-
„Mieć przechlapane” jak polski menadżer?
... przedsiębiorstwa na zewnątrz jako przyjaznego miejsca do pracy. Wraz ze zmieniającym się rynkiem pracy i trudnościami w pozyskaniu pracowników, firmy wydają na to mnóstwo pieniędzy. Zapominają jednak, że sam marketing ... na dobrego menadżera i odpowiednio zadbać o jego rozwój i satysfakcję z wykonywanej pracy, a zyskamy zespół lojalnych, ...
-
Debiut PASSUS SA na NewConnect
... przedsiębiorstwa (ZCP) obejmującą działy Networks oraz R&D. W wyniku tej transakcji w nowej spółce współpracę podjęło 30 osób (w ramach umów o pracę lub umów cywilno-prawnych) - wszyscy pracownicy działu Networks, R&D oraz część osób odpowiedzialnych za marketing ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... uznał i docenił znaczenie tych działań. Nacisk na rozwój zasobów ludzkich i umiejętności: 88% badanych uważa, że ... : na kilku liniach biznesowych lub obszarach geograficznych przedsiębiorstwa. Wnioski z badania wskazują, że do 2022 ... to dla funkcji front-office, takich jak sprzedaż i marketing. Szybkie sukcesy w kadrach i księgowości Skupiając się ...
-
6 trendów na rynku pracy 2022
... – dodaje Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, dyrektor Antal Sales & Marketing. Trend 5: Transformacja kompetencji w organizacjach będzie ... na pytanie, gdzie jesteśmy i co mamy w obrębie przedsiębiorstwa. Często jest to badanie predyspozycji np. w zakresie ... które stawia rynek. Drugim powodem jest rozwój przedsiębiorstw i rozrost struktury o kolejne obszary, ...